Knøttet Skrevet 21. mai 2008 #1381 Del Skrevet 21. mai 2008 for 3d-ultralyd om en uke! :-D Tror nok det er ganske sikkert at det er en gutt, med mindre jordmoren var usikker på forrige ul. Det er jo veldig sikkert riktig kjønn når de sier det er gutt, det er heller med jenter de kan ta feil. Mannen og jeg har også tenkt på at det ville vært veldig sært om vi plutselig får ei jente i stedet for gutten vi venter på. Ikke skuffet eller noe sånt, men det ville vært veldig sært, i og med at vi kaller han "han", har kjøpt litt blå klær, og er forberedt på en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 21. mai 2008 #1382 Del Skrevet 21. mai 2008 Hehe, skjønner at du tenker sånn. Det gjør jeg også. Enn om det er en gutt i magen min. Men jeg tror egentlig ikke det, og det er sikkert en gutt i din mage fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #1383 Del Skrevet 21. mai 2008 Ouch ... vært på omvisning på trykkeri de siste timene, og selv om selve omvisningen bare varte en times tid, var det et rent helvete mens det sto på. Jeg hadde hetetokter og "hold" i venstre side av magen som var skikkelig plagsomt. I tillegg til at ryggen kranglet. Alt jeg ville ha var en sofa jeg kunne slenge meg nedpå! Nå er jeg tilbake på kontoret for å plukke opp tingene mine, og gruer meg til å rusle hjem. Argh! Håper det ikke blir sånn de neste to månedene ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 21. mai 2008 #1384 Del Skrevet 21. mai 2008 Huffe. Du får skynde deg hjem til sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. mai 2008 #1385 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei Tok en titt innom boken din. Ikke lenge igjen nå! Håper formen blir bedre de siste ukene fra pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. mai 2008 #1386 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg hadde noen sånne runder jeg også, når jeg ble litt redd for å gå og ha vondt i ukesvis. Heldigvis gik det stort sett over :-D Var vel bare kroppens måte å si at jeg måtte ta det litt mer med ro fremover. Jeg også tenker på det. Tenk om det er ei jente. Jeg tror jo ikke det, og er ingen krise. Men vi omtaler han jo med navn. Så hadde blitt veldig rart å måtte forandre det Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. mai 2008 #1387 Del Skrevet 22. mai 2008 Spennende med 3d da! Når skal dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. mai 2008 #1388 Del Skrevet 23. mai 2008 Spennende med 3D-UL Nå får du ta det med ro nå på slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 23. mai 2008 #1389 Del Skrevet 23. mai 2008 Gooood fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 23. mai 2008 #1390 Del Skrevet 23. mai 2008 Ha en riktig god helg!! Jeg stod forresten på spanskeksamen til tross for at jeg var skikkelig syk... :juhu: ...så nå må jeg bare lese til spansk muntlig på mandag... :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 23. mai 2008 #1391 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Innom og ønsker deg ei riktig god helg Uff, slitsomt med hold i siden og ryggvondt Tror jeg kan berolige deg med at det ikke blir sånn i to måneder til, så lenge du tar det litt roligere og har mulighet til å legge deg nedpå når du må Endret 23. mai 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. mai 2008 #1392 Del Skrevet 23. mai 2008 Huff, slitsomt med slike plager Håper det gikk bra å gå hjem... Og håper du får en rolig og fin helg uten plager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. mai 2008 #1393 Del Skrevet 24. mai 2008 Ha en fortsatt fin helg, og ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #1394 Del Skrevet 26. mai 2008 Puh! For en helg! Det er mye mer pes å arrangere en festival enn jeg trodde. Men så tok jeg på meg den kanskje teiteste oppgaven også, da, som ansvarlig for markedsplassen. Det betydde at jeg måtte være først og sist til stede for å sørge for at alt kom på plass i tide - og ble tatt ned i tide. Det ble lange dager. I tillegg regnet det jo på lørdag, så det ble ekstra slitsomt å sørge for at alle standdeltakerne var fornøyde. Men jeg TROR folk flest koste seg. Jeg var rimelig utslitt da jeg kom hjem på lørdag kveld og kollapset i sofaen med en calzone fra Deli de Luca og V på DVD-spilleren (noen som husker den serien fra 80-tallet? Romvesener som spiste mus levende og hadde grønn hud under menneskehuden? Jeg så på den og ble traumatisert for livet ... Og endelig fant jeg den igjen! Den er ikke like skummel som jeg husker den, gitt ) Kjæresten var ute på reunion lørdag kveld, og det var i grunnen deilig å ha leiligheten for meg selv når jeg var så sliten som jeg var. Men da jeg våknet klokka fire og han ikke var kommet hjem, og han fremdeles ikke var kommet hjem to timer senere, da ble jeg både bekymret og sint. Alle barer stenger jo i 3-4-tida, så hvor i all verden var han? Jeg sendte melding og ringte, men fikk ikke svar. Før nærmere halv syv. Da fikk jeg melding om at alt var ok, og noen minutter senere var han hjemme. Da var jeg så sint at jeg bare beordret ham i seng. Resten av dagen sov han, eller akket og oiet seg over hvor "syk" han var (syk?! han hadde drukket i 12 timer - så klart han var fyllesyk! boo-fucking-hoo) mens jeg demonstrativt gjorde husarbeid rundt ham med radioen på full guffe. Utpå dagen dro jeg ut en tur med mamma og pappa, og da jeg kom hjem klokka tre hadde han fremdeles ikke stått opp, men lurte på hvorfor jeg var så sint, og var det ikke synd på ham som var så syk? Jeg sendte ham bare et stygt blikk. Klokka fire kreket han seg opp. Da skulle han på fotballkamp. WTF? Han var for syk til å hjelpe til med husarbeidet, men fotballkamp skulle han på! Jeg ble enda litt sintere og sendte ham en lang og detaljert melding om akkurat hva jeg syntes om hans prioriteringer de siste dagene, og da han kom hjem senere i går kveld var han ganske spak. Vi er venner igjen i dag, og må vel snakke litt om dette i kveld, tror jeg. Jeg ble bare så superskuffet over ham. Det er ikke min mening å hindre ham i å ha det gøy, men jeg synes det er drøyt å komme hjem klokka halv syv om morgen - i hvert fall uten å sende en melding og si i fra hvor man er, og i tillegg drikke seg så snydens at hele neste dag er ødelagt. Det er unødvendig og uansvarlig, synes jeg, og jeg forventer mer av en 36-åring som skal bli far om kort tid. Men nok om det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 26. mai 2008 #1395 Del Skrevet 26. mai 2008 Oj, kjenner fustrasjonen din ja... Menn vil vel alltid finne på slike ting? Enkelte av de skjønner egentlig ikke hva de gjør, så vi får vel bare unnskylde de for deres dum- og uvitenhet... Jeg hadde også blitt fly forbanna om mannen hadde vært på fest hele natten og okket og akket og stønnet seg om hvor dårlig han er dagen etterpå... Makan! Men selvsagt, man skal jo trøste og behandle disse skjøre vesene søtt og omsorgsfullt, så jeg skjønner godt at han trengte å dra på fotballkamp senere. Du må jo vite, du hadde jo laget lyd HELE dagen, så litt RO måtte vel være på sin plass nå... Menn... Blir de noen gang voksne? Eller, er det slik at kanskje vi også har noe å lære av de? :klø: Imponerende jobb du har gjort i helgen forresten!! Her er det bare å ta av seg hatten for god innsats!! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 26. mai 2008 #1396 Del Skrevet 26. mai 2008 V på DVD-spilleren (noen som husker den serien fra 80-tallet? Romvesener som spiste mus levende og hadde grønn hud under menneskehuden? Jeg så på den og ble traumatisert for livet ... Og endelig fant jeg den igjen! Den er ikke like skummel som jeg husker den, gitt ) :klø: Hmmmm, dette husker jeg ikke??? Jeg er jo gammel nok til å huske det, men det ringer ingen bjelle for meg når du snakker om dette. Det eneste jeg husker om romvesener var Laika (?).... Hmmm Nå må jeg lete litt for å finne ut hva V er/var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 26. mai 2008 #1397 Del Skrevet 26. mai 2008 Menn er og blir menn (eller skal vi si gutter?)! Sånn er det med den saken! Tror nok det er mye som går opp for de når bebisen sitter på fanget deres og ser opp på dem med uskyldige øyne.. Da vil nok de fleste menn omvendes litt ja... Kjempeflott innsats i helga! Ingen skal komme her og si at gravide ligger på latsida nei! Og hvertfall ikke Lilith! Godt jobba Håper du får tid til noen rolige dager framover nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mai 2008 #1398 Del Skrevet 26. mai 2008 Akkurat sånn er mannen min også. De er noen store guttunger. Ei klok gammel dame sa til meg at det ikke er ungene man må oppdra, men mannen Stemmer nok litt i visse tilfeller! Har hatt noen tilfeller av "kommer hjem ved midnatsstider" som plutselig betyr "kommer hjem i 06-tida" her. Vi får jammen håpe de skjerper seg. Og så flink du har vært i helga! Du som snart er høygravid og greier. Har dere funnet navn til lillegutten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. mai 2008 #1399 Del Skrevet 26. mai 2008 Skjønner godt du ble forbanna... Greit de har det gøy, men en melding er ikke for mye å forlange... Dessuten prøve å få medlidenhet for fyllsjuka etterpå da... Den hadde fungert veldig dårlig her i huset også. Men som du har stått på i helga. Imponert over hvor mye du orker!!! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #1400 Del Skrevet 26. mai 2008 Oj, kjenner fustrasjonen din ja... Menn vil vel alltid finne på slike ting? Enkelte av de skjønner egentlig ikke hva de gjør, så vi får vel bare unnskylde de for deres dum- og uvitenhet... Jeg hadde også blitt fly forbanna om mannen hadde vært på fest hele natten og okket og akket og stønnet seg om hvor dårlig han er dagen etterpå... Makan! Men selvsagt, man skal jo trøste og behandle disse skjøre vesene søtt og omsorgsfullt, så jeg skjønner godt at han trengte å dra på fotballkamp senere. Du må jo vite, du hadde jo laget lyd HELE dagen, så litt RO måtte vel være på sin plass nå... Menn... Blir de noen gang voksne? Eller, er det slik at kanskje vi også har noe å lære av de? :klø: Imponerende jobb du har gjort i helgen forresten!! Her er det bare å ta av seg hatten for god innsats!! :bukke: :klø: Hmmmm, dette husker jeg ikke??? Jeg er jo gammel nok til å huske det, men det ringer ingen bjelle for meg når du snakker om dette. Det eneste jeg husker om romvesener var Laika (?).... Hmmm Nå må jeg lete litt for å finne ut hva V er/var... Hehe .. ja, jeg ble rimelig forbanna på søndag. Men han tok poenget, og har virkelig krøpet i hele dag! Nesten så jeg får dårlig samvittighet når han steller og stuller for meg. I dag kom han til og med hjem med roser! Her er en link til tv-serien V! Menn er og blir menn (eller skal vi si gutter?)! Sånn er det med den saken! Tror nok det er mye som går opp for de når bebisen sitter på fanget deres og ser opp på dem med uskyldige øyne.. Da vil nok de fleste menn omvendes litt ja... Kjempeflott innsats i helga! Ingen skal komme her og si at gravide ligger på latsida nei! Og hvertfall ikke Lilith! Godt jobba Håper du får tid til noen rolige dager framover nå da.. Ja, menn er og blir menn ... Tror nok han får en vekker når ungen er her, ja Kjenner jeg bør ta det litt rolig fremover, ja ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå