Lilith Skrevet 16. april 2008 Forfatter #1241 Del Skrevet 16. april 2008 Trøst deg med at vi er maaaaaaaaaange her i verden som føler vi skjønner lite Den tullingen foran skjermen høres kjent ut... Nå er jammen meg ta klokken blitt laaaaaaaaangt på dag, og jeg har ikke åpnet mine spanskbøker ennå... Men kaffe har jeg rukket å drikke, samt lese aviser, steke meg en vaffel, gått tur med hunden, vært i byen og levert stoffprøver, innhentet informasjon om drivhus.... Ergo AAAAALT mulig annet enn det jeg BURDE gjøre... ...og nå er det snart på tide å lage middag.... og hente posten..... Hehe ... greit å ikke være clueless alene! Du har da fått gjort mye i dag! Til tross for at det ikke var de tingene du skulle gjøre ... Synes du er flink, jeg Innbiller meg kanskje at sjalet er lettere å knyte med mindre mage... Synes det ble veldig feil når magen var sånn... Ellers trenger man nok bare trening... Ja, jeg tror også at magen er litt i veien, for sjalet kom liksom for langt opp på brystet og det ble veldig knotete. Satser på at det går seg til. Nå har jeg sett flere Youtube-videoer om knyting, og får de det til skal søren meg jeg også få det til! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. april 2008 #1242 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg også syntes jeg fikk det sjalet veldig høyt opp, bamsen jeg puttet inni føltes iallfall litt for høyt oppe ut... Men nå er det jo forskjell på en bamse og en baby, dessuten skal visst babyen være så høyt oppe at du kan kysse h*n på panna, sies det. Tror nok magen har litt å si, ja. Min føltes iallfall ut som den var i veien... Det kommer helt sikkert med litt trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 17. april 2008 #1243 Del Skrevet 17. april 2008 Er innom en tur og ser hvordan det går med den ... og har blitt forklart offsideregelen av kjæresten... Beit meg merke i denne, for hos oss var det ganske så omvendt, og det tok meg mange forsøk og eksempler før han forstod det sånn ca 95 % Vi spiller ganske ofte fotball som oppvarming for den idretten vi egentlig trener, men da har vi ikke med sånne "pirkeregler" som offside - eller innkast, corner, frispark, straffespark, hands - ... Eeeeh, vi har visst vanligvis ikke særlig regler i det hele tatt. Dermed ble det nok ekstra vanskelig å lære ham det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 18. april 2008 #1244 Del Skrevet 18. april 2008 Ikke hørt noe fra mitt spanske orakel ennå..... Har du sendt inn? Håper alt står bra til med deg og magen! Bare innom og ønsker dere alle en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. april 2008 #1245 Del Skrevet 18. april 2008 God helg, Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 18. april 2008 #1246 Del Skrevet 18. april 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. april 2008 #1247 Del Skrevet 18. april 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 19. april 2008 #1248 Del Skrevet 19. april 2008 God helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 24. april 2008 #1249 Del Skrevet 24. april 2008 Hvordan står det til, Lillith? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 24. april 2008 #1250 Del Skrevet 24. april 2008 Hvordan står det til, Lillith? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 24. april 2008 #1251 Del Skrevet 24. april 2008 Lenge siden du har vært her nå Lilith, håper alt er fint med deg og lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 24. april 2008 #1252 Del Skrevet 24. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. april 2008 #1253 Del Skrevet 24. april 2008 Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. april 2008 #1254 Del Skrevet 24. april 2008 Hallo?? Håper alt står bra til, blir nesten bekymret når du ikke har vært her på så lenge! Ha en fortsatt fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 24. april 2008 #1255 Del Skrevet 24. april 2008 Godt å høre at jeg er ikke den eneste som får ikek helt dette med sjal. Hvordan står det til med deg? Lenge siden sist du var her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1256 Del Skrevet 24. april 2008 Hei, alle sammen! Så koselig at dere er innom og savner meg Men alt er vel! Jeg kom litt ut av nettgreia mens jeg var på hytta i helgen, også har jeg bare ikke kommet helt i gang igjen. Var utrolig deilig å være på hytta! Hadde egentlig tenkt til å være der bare fra fredag til lørdag, for da kom kjæresten hjem, men jeg ble til mandag i stedet og dro hjem sammen med mamma og pappa. Det var jo så fint vær at jeg fikk meg ikke til å dra fra sol og sjø hjem til byen ... Deilig, var det! Tirsdag var jeg først hos jordmor, så en tur på trening, og så møtte jeg søsteren min om kvelden. Litt awkward, det der. Vet liksom ikke helt hvor mye det er ok å snakke om graviditet og slikt (dette er den søsteren som ikke kan få barn), også blir det litt anstrengt av og til. Men mest av alt var det veldig hyggelig å få litt tid sammen med henne! Alt var vel hos jordmor, vi pratet litt om løst og fast, og jeg fortalte henne at jeg har litt svangerskapskløe. Hun anbefalte meg å snakke med legen om det, så jeg ringte i dag og ble nærmest beordret inn i morgen den dag for å ta tester og slikt. Ble litt bekymret, men det er da VELDIG sjelden sånn kløe er farlig?! Ikke klør jeg i håndflater eller under føttene, heller, bare alle andre steder. Vel, jeg får nå dra. Jordmor fikset meg også en time for glukosebelastningstest (er det det det heter?) på mandag, ettersom pappa har diabetes. Greit å sjekke det. Men ellers var alt ok, altså Onsdag og i dag har det vært datakurs. Skal lære meg Flash, og så langt er det veldig spennende og lærerikt. Skal egentlig i morgen også, men så må jeg jo på denne legetimen, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordne det ... Og dermed er det HELG! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1257 Del Skrevet 24. april 2008 Ikke hørt noe fra mitt spanske orakel ennå..... Har du sendt inn? Håper alt står bra til med deg og magen! Bare innom og ønsker dere alle en flott dag! Næh, jeg har ikke sendt inn ennå ... Motivasjonen er liksom så innmari fraværende når det gjelder spansk ... Magen ser ut til å ha det bra - jeg begynner å føle meg litt mageinvadert, men ellers har jeg det også fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 24. april 2008 #1258 Del Skrevet 24. april 2008 Trodde nok du bare var kvitt kg-avhengigheten en stund, i motsetning til resten av oss. Har aldri hørt at svangerskapskløe kan være farlig, jeg heller. Flash høres morsomt ut å kunne! Håper det ordner seg med fletting av kurs og legetime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1259 Del Skrevet 24. april 2008 Trodde nok du bare var kvitt kg-avhengigheten en stund, i motsetning til resten av oss. Har aldri hørt at svangerskapskløe kan være farlig, jeg heller. Flash høres morsomt ut å kunne! Håper det ordner seg med fletting av kurs og legetime Hå nei, så lett blir dere ikke kvitt meg! Det er visst sånn at ekstrem kløe kan være tegn på at nyrene ikke funker som de skal, og da kan det være farlig for både mor og barn. Men det er veldig sjelden, da. Greit å få sjekket det for sikkerhets skyld ... Flash er veldig morsomt - og fryktelig komplisert! Håper å få til å flette litt i hvert fall så jeg ikke går glipp av siste del av kurset, men hvis ikke, så er jo prioriteringen ganske enkel, i grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 24. april 2008 Forfatter #1260 Del Skrevet 24. april 2008 Ok, en annen liten ting. Jeg har fått så vondt i ryggen! Eller, det er litt feil. Men nå, feks, når jeg sitter i godstolen med laptopen i fanget og skriver, så får jeg vondt oppover på høyre side av ryggen. Altså, ikke i bekken eller korsrygg. Veldig rart! (har jeg skrevet dette før, forresten? Fikk plutselig litt deja vu, men orker ikke gå tilbake og sjekke). Når det først kommer, er det nesten umulig å bli kvitt med mindre jeg legger meg rett ut. Fryktelig plagsomt, men er ikke konstant. I går var jeg på møte i tre timer på kvelden og på slutten av møtet satte det inn. Holdt det i sjakk mens jeg var der ved å skifte stilling og strekke på meg og slikt, men da jeg kom hjem var det såpass ille at jeg gikk og la meg klokken ni for å strekke ryggen. Og da sovnet jeg, selvfølgelig ... Vel! Det var dagens syting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå