Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

:fnise: Sparkene blir ganske kraftige etterhvert ja! Mannen og jeg snakket om det nylig, sparkene var jo bare som små dult tidligere og nå er de kraftige og du ser det tydelig på magen min :fnise: Ribbeinsspark har jeg heldigvis ikke hatt så mye av, men det er ikke særlig godt nei :riste:

Kos deg på Ikea-tur! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper dere fant alt dere skulle på IKEA :-D Da var det garantert ikke din mage jeg så :fnise:

disse små er mer robuste enn vi tror ja... Snakket om det på kurset i dag. Først skal de trykkes ut på en måte som ser mindre behagelig ut for både mor og barn. Men etterpå er man livredd for å holde dem :fnise:

De tåler mer enn man tror :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så lenge tror jeg at jeg bare skal nyte disse små dultene jeg da, jeg får i alle fall fortsatt sove på natta :fnise:

Ha en riktig god helg Lilith! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Sparkene blir ganske kraftige etterhvert ja! Mannen og jeg snakket om det nylig, sparkene var jo bare som små dult tidligere og nå er de kraftige og du ser det tydelig på magen min :fnise: Ribbeinsspark har jeg heldigvis ikke hatt så mye av, men det er ikke særlig godt nei :riste:

Kos deg på Ikea-tur! :-D

Ja, det er sprøtt å se hele magen bølge av spark! :rødme:

Håper dere fant alt dere skulle på IKEA :-D Da var det garantert ikke din mage jeg så :fnise:

disse små er mer robuste enn vi tror ja... Snakket om det på kurset i dag. Først skal de trykkes ut på en måte som ser mindre behagelig ut for både mor og barn. Men etterpå er man livredd for å holde dem :fnise:

De tåler mer enn man tror :-D

Ja, det er jammen sant - alt de gjennomgår før de ser dagens lys, også behandler vi dem som porselen! De tåler nok litt - og godt er det :)

Enn så lenge tror jeg at jeg bare skal nyte disse små dultene jeg da, jeg får i alle fall fortsatt sove på natta :fnise:

Ha en riktig god helg Lilith! :klem:

Hehehe ... ja, nyt det mens du kan! :lur: Neida, det er koselig å kjenne spark, altså, og veldig morsomt å se dem! Mye krefter i de små beina :)

Fått shoppa på Ikea nå? :)

Jada! Vi var på ikea og fikk kjøpt nesten alt vi var ute etter: Sprinkelseng (hvit), madrass, dyne, sengesett, sprinkelbeskytter, vindussperrer, bokhylle og et lite settbord. Så nå står senga klar til babyen! Det er så koselig å se på den, jeg må innom barnerommet og kikke flere ganger om dagen ... :rødme:

Og nå som vi har fått opp bokhylla, har vi endelig fått tømt barnerommet for bøker også! Jeg tror det blir et veldig fint rom til slutt :)

God lørdagskveld, Lillith :blomst:

I like måte! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å få opp senga da :-D Vi har vår fortsatt i deler, men tenkte å få montert den i morra. Blir litt koselig å legge på plass madrass :rødme:

Så du hadde spurt Knøttet om sjal. Jeg kjøpte et moby Wrap fra lotusbarn. Fikk det etter bare noen dager. Tror ikke det var mer enn 2-3 dager jeg...

Var med forklaring på mange knytemåter. Du skal kunne knyte det så ungen sitter med ryggen mot magen din og ser utover også. Men jeg har selvfølgelig ikke fått prøvd det med en baby enda da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så det går an med sjal også! Da skal jeg prøve det først, tror jeg, for har hørt litt negative ting om babybjörn også - og dessuten er det jo grisedyrt ... Da kanskje jeg går for et sånt sjal i stedet for det elastiske :jepp:

Utrolig koselig å ha fått opp seng! Men den ser diiiiiiger ut - babyen kommer jo til å forsvinne helt oppi der :fnise: Vel, de vokser jo fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sengekjøp her også! :-D

Morro! Og dere har fått den opp allerede. Må være veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sengekjøp her også! :-D

Morro! Og dere har fått den opp allerede. Må være veldig koselig.

Det er det :Nikke: Anbefales! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers ...

Ellers er jeg litt småtrist om dagen. Vet ikke helt hvorfor, men det er litt vanskelig å omstille seg til å være hjemmeværende, kjenner jeg. Har mange planer om alt jeg skal gjøre, men har liten tiltakslyst og blir ofte liggende på sofaen med en bok eller noe. Også blir jeg irritert på meg selv som ikke får gjort noe konstruktivt, også går det ut over kjæresten når han kommer hjem fra jobb, også blir det dårlig stemning hjemme. Problemet er vel kanskje rett og slett at jeg kjeder meg litt. Får ta meg selv et tak og få litt orden på hverdagene, for jeg tror ikke jobben kommer til å klare å omplassere meg med det første, gitt ...

Plan: Stå opp klokken 8 hver dag. Komme meg ut av huset før klokken 12 - gjerne på trening, selv om det bare blir til at jeg sitter i massasjestolen et kvarter. Lese spansk minst en halv time hver dag. Jobbe med photoshop-oppgaver minst en halvtime hver dag.

Det får være en start! Skal jo ha litt tid til å ligge i sofaen og lese bøker også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: 26 uker!!!!! :danser:

Aha, så det går an med sjal også! Da skal jeg prøve det først, tror jeg, for har hørt litt negative ting om babybjörn også - og dessuten er det jo grisedyrt ... Da kanskje jeg går for et sånt sjal i stedet for det elastiske :jepp:

Ser i hvert fall sånn ut i broskjyren som fulgte med sjalet. Er vel elastisk dette også. Men var ulike måter å knyte det på etter hvordan ungen ville sitte/ligge.

Syntes dette var veldig greit. Kostet ikke all verden. Så liker jeg det ikke så har jeg ikke blakket meg helt... Synes mye av det andre er vel dyrt... Dessuten greit at an kan bruke det fra ungen er helt liten...

Husk at prisene på lotusbarn er uten moms da... Så ble litt dyrere når en kom fram til kassa...

Uff, skjønner godt du blir litt lei. En er jo vanligvis vant til å være på jobb hele dagen, så dette blir jo en omstilling. Er litt slapp jeg også, så har dårlig samvittighet når min kjære pusser opp og står på... Mens jeg bare er slapp og til tider helst vil ligge på sofaen hele tida...

Det går nok over... Sikkert greit å få en viss ordning på dagene dine :Nikke: Ellers blir det veldig lenge å vente...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt du blir litt lei, Lilith. Men høres jo ut som du har en veldig fin plan for hva du helst vil gjøre, også. Husk på at det også er lov til å ha dager hvor ikke du gjør annet enn å lese en bok også da!

Selv om man er vane med å skulle gjøre alt mulig, og ikke har "lov" til å slappe av en hel dag, så er ting litt annerledes disse månedene. Så du skal ikke ha dårlig samvittighet for det heller. (uff, så mye enklere å si dette til andre, enn å gjøre det selv :sjenert: )

Men dersom du kjeder deg litt, så er det jo fint om du får kommet deg ut og gjort litt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var jo 26 uker igår du!!! :danser: litt på etterskudd=)

Tenk at om 4 dager er du akkurat 6 mnd på vei! Det er jo helt fantstisk!

Håper humøret er bedre idag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: 26 uker!!!!! :danser:

Ser i hvert fall sånn ut i broskjyren som fulgte med sjalet. Er vel elastisk dette også. Men var ulike måter å knyte det på etter hvordan ungen ville sitte/ligge.

Syntes dette var veldig greit. Kostet ikke all verden. Så liker jeg det ikke så har jeg ikke blakket meg helt... Synes mye av det andre er vel dyrt... Dessuten greit at an kan bruke det fra ungen er helt liten...

Husk at prisene på lotusbarn er uten moms da... Så ble litt dyrere når en kom fram til kassa...

Uff, skjønner godt du blir litt lei. En er jo vanligvis vant til å være på jobb hele dagen, så dette blir jo en omstilling. Er litt slapp jeg også, så har dårlig samvittighet når min kjære pusser opp og står på... Mens jeg bare er slapp og til tider helst vil ligge på sofaen hele tida...

Det går nok over... Sikkert greit å få en viss ordning på dagene dine :Nikke: Ellers blir det veldig lenge å vente...

:klem:

26 uker! :danser:

Nå har jeg bestilt sjal! :hoppe: Ble et sånt mosegrønt et. Gleder meg til å få det!

Må bare ta meg selv litt i nakken så jeg får gjort de tingene jeg har satt mer fore, ellers blir jeg bare deppa. Det er ikke det at jeg ikke har noe å gjøre, for gudene vet at det er mer enn nok å henge fingrene i ...

Jeg skjønner godt du blir litt lei, Lilith. Men høres jo ut som du har en veldig fin plan for hva du helst vil gjøre, også. Husk på at det også er lov til å ha dager hvor ikke du gjør annet enn å lese en bok også da!

Selv om man er vane med å skulle gjøre alt mulig, og ikke har "lov" til å slappe av en hel dag, så er ting litt annerledes disse månedene. Så du skal ikke ha dårlig samvittighet for det heller. (uff, så mye enklere å si dette til andre, enn å gjøre det selv :sjenert: )

Men dersom du kjeder deg litt, så er det jo fint om du får kommet deg ut og gjort litt :-D

Ja, det er rart med det, at når man faktisk endelig har tid, så blir man stressa for 1) Man vet ikke hva man skal gjøre med den, eller 2) Man tror man burde gjøre noe annet med den enn man gjør akkurat nå. Så blir man gående litt i ring rundt seg selv og stresse. Ikke bra!

Du var jo 26 uker igår du!!! :danser: litt på etterskudd=)

Tenk at om 4 dager er du akkurat 6 mnd på vei! Det er jo helt fantstisk!

Håper humøret er bedre idag :klemmer:

Ja, straks 6 måneder :) Sprøtt! Mye bedre humør i dag, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag!

I dag våknet jeg klokken seks av en eller annen grunn. Var lysvåken, og ventet bare til klokka til kjæresten skulle ringe så jeg kunne krype inntil ham og forlange litt kozeklemz før jeg sto opp. Så lagde jeg kaffe og smoothie til ham og puslet litt rundt mens han gjorde seg klar til jobb. Fin morgen! Så lekte jeg litt med kattepusene før jeg dro en tur på trening og heiv meg på en spinningtime. Fikk krampe under foten (!) omtrent 15 min før timen var over, så ga meg da. Greit nok, for jeg var dødssliten ... Og nå har jeg spist litt og skal hoppe i dusjen og sette meg med litt spansk, tror jeg. Eller photoshop.

Fine dagen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for bestilling av sjal :hoppe:

Er veldig spent på å prøve med en krabat oppi der. :rødme:

Så flink og effektiv du har vært i dag. Flink jente :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

:fnise:

Spansk er moro, ikke sant...?? Send over så kan jeg hvertfall se på det, har hatt forelesninger, men, eh, det er ikke sikkert jeg har fått det skikkelig med meg?? :sjenert:

Høres ut som om du uansett har hatt en god start på dagen :jepp: Her er det reeeeegn... Men den "lille" sorte og jeg har allerede vært og gått noen kilometer i skogen, deilig!

Nå er jeg på tur til forelsning i spansk,begynner om alt for kort tid, og jeg er hjemme ennå.....??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det med tiltakslyst når man er hjemme uten å jobbe... Jeg blir iallfall i dårlig humør av det i lengden. Godt du har hatt en fin og positiv mandag hittil! Bare det å leke med kattepuser hadde gjort min dag fullkommen :hjerte:

Så gøy at du har bestilt sjal! :-D Ble det elastisk eller vevd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for bestilling av sjal :hoppe:

Er veldig spent på å prøve med en krabat oppi der. :rødme:

Så flink og effektiv du har vært i dag. Flink jente :tommelsmil:

Ja, så flink atte! Eller - jeg VAR flink en stund, men så ble jeg sur på spansken og sovna på sofaen med Stephen King i stedet ... Men så lagde jeg middag og har blitt forklart offsideregelen av kjæresten før han stakk på trening, så kvelden ble fin likevel :)

Gleder meg til å få sjal! Fikk mail for litt siden om at sjalet allerede var på vei, så det gikk fort!

:fnise:

Spansk er moro, ikke sant...?? Send over så kan jeg hvertfall se på det, har hatt forelesninger, men, eh, det er ikke sikkert jeg har fått det skikkelig med meg?? :sjenert:

Høres ut som om du uansett har hatt en god start på dagen :jepp: Her er det reeeeegn... Men den "lille" sorte og jeg har allerede vært og gått noen kilometer i skogen, deilig!

Nå er jeg på tur til forelsning i spansk,begynner om alt for kort tid, og jeg er hjemme ennå.....??????

Ååå, jeg skjønner bare ikke fortidsformene i spansk! Språk lå en gang så lett for meg at jeg blir dobbelt frustrert når jeg roter det til nå :( Jeg vil skjønne det! Du er snill som hjelper teite meg :klem:

Kjenner til det med tiltakslyst når man er hjemme uten å jobbe... Jeg blir iallfall i dårlig humør av det i lengden. Godt du har hatt en fin og positiv mandag hittil! Bare det å leke med kattepuser hadde gjort min dag fullkommen :hjerte:

Så gøy at du har bestilt sjal! :-D Ble det elastisk eller vevd?

Uff, ja ... Synes også det er dårlig av sjefen min og sjefen hans igjen å ikke ta kontakt med meg siden møtet rett etter påske. Men det bekrefter vel egentlig bare det jeg allerede vet - at personalpolitikken er helt på trynet. Jaja, jeg får holde ut :)

Sjal! :hoppe: Det ble et Moby Wrap i mosegrønt (tror jeg ...) Elastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...