Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

:hoppe: for skatte oppgjøret :hoppe:

Det kommer sikkert godt med når man er nybakte foreldre :-D

Greit å kunne unne seg litt :-D

Kose dere masse på resturant i kveld. Hørtes deilig ut.

Koselig å treffe baby da. Er så sprøtt å tenke på at vi snart skal ha en egen. Kjenner igjen følelsen av å ikke føle at en har noe å gjøre i babybutikker.

Når den nye utstyrsbutikken åpnet her i byen så følte jeg meg så malplassert. Var liksom ikke gravid nok :fnise:

Alle andre hadde enten unger eller mye større mager enn meg. Kanskje detfor vi kun endte opp med et gravid bilbelte :fnise:

Ha en fin fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, gratulerer med flott resultat av skatteoppgjøret! Vi håper å få igjen litt vi også. Men vi tjener nok ikke nok til å få igjen så mye som dere. Men det kommer uansett godt med :jepp:

Høres ut som om dere får en koselig kveld da :hjerte: Og for en kul og original gave! Er ikke lett å kjøpe gaver til disse mannfolka bestandig.

Ha det fint i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Bare innom for å ønske deg en riktig god helg!

Ellers er jeg akkurat nå rett og slett tom for ord... Tror jeg har brukt de opp..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for supert skatteoppgjør! :)

Yay!

:hoppe: for skatte oppgjøret :hoppe:

Det kommer sikkert godt med når man er nybakte foreldre :-D

Greit å kunne unne seg litt :-D

Kose dere masse på resturant i kveld. Hørtes deilig ut.

Koselig å treffe baby da. Er så sprøtt å tenke på at vi snart skal ha en egen. Kjenner igjen følelsen av å ikke føle at en har noe å gjøre i babybutikker.

Når den nye utstyrsbutikken åpnet her i byen så følte jeg meg så malplassert. Var liksom ikke gravid nok :fnise:

Alle andre hadde enten unger eller mye større mager enn meg. Kanskje detfor vi kun endte opp med et gravid bilbelte :fnise:

Ha en fin fredag :klem:

Ja, de pengene skal nok få bein å gå på, tror jeg! Morsomt å treffe nybakte foreldre - helt merkelig at jeg selv kommer til å være i den situasjonen om ikke altfor lenge!

Oi, gratulerer med flott resultat av skatteoppgjøret! Vi håper å få igjen litt vi også. Men vi tjener nok ikke nok til å få igjen så mye som dere. Men det kommer uansett godt med :jepp:

Høres ut som om dere får en koselig kveld da :hjerte: Og for en kul og original gave! Er ikke lett å kjøpe gaver til disse mannfolka bestandig.

Ha det fint i kveld :klemmer:

Var så redd for å få smell i år, så det var ekstra deilig å få så mye tilbake! Alt som kommer inn kommer godt med, ja :)

Bare innom for å ønske deg en riktig god helg!

Ellers er jeg akkurat nå rett og slett tom for ord... Tror jeg har brukt de opp..??

Takk i like måte! Noen ganger går man bare tom - det skjer meg ofte spesielt på fredager. Men hyggelig med hilsen for det om! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med skattepenger! :blomst: Så herlig! :duskedame:

Globus er jo gøy! Jeg har også lyst på en sånn gammel en, så kanskje jeg lærer meg hvor alle landene i verden er, jeg er sååå dårlig i geografi :fnise:

Kan tenke meg det er slitsomt med en liten baby, ja, særlig når de ikke sover mye. Og en 24-timers døgnrytme er vel knapt nok vanlig før mellom 6 og 10 uker, leste jeg nettopp. Da vil 2/3 av søvnen finne sted om natten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jes, så er vi tilbake fra bursdagsfeiring på Feinschmecker! Var utrolig hyggelig. Koselig sted, kjempegod mat, MYE mat og bare kos. Var redd for at det skulle være veldig jålete og uptight der, men det var det slett ikke. Koste oss masse, og ble ikke fullstendig ruinert heller, selv om vi gikk for dagens fireretter. Absolutt verdt pengene!

Hovedretten var and, og jeg gikk ut fra at all fugl blir gjennomstekt, så ble litt skuffet da jeg så at kjøttet var blodig. Fikk i meg en bit eller to, men ga resten til kjæresten. Greit nok, for på det tidspunktet var jeg i grunnen allerede ganske mett. Men det lille jeg smakte var godt. Hvor skadelig kan en sånn liten bit med blodig gakkgakk være? Er det sånn at det kan være farlig uansett, eller gjelder det bare om kjøttet generelt er dårlig? Burde jeg være bekymret?

Uansett - fin kveld! Nå skal vi bare slappe av hjemme til vi konker ut på sofaen. Ah, fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmm... så deilig med fireretters på restaurant!

Jeg har også spist blodig kjøtt, dvs. de best stekte delene på en ellers litt blodig fugl :sjenert: Ville ikke bekymret meg hvis jeg var deg :klemmer: Særlig ikke når du spiste så lite! Og i fugl er det vel salmonella som er største faren? Men det er jo veldig lite sannsynlig at man får. Ikke bekymre deg, Lilith.

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal være uheldig om du blir smittet når du spiser kjøtt. Har skjønt det er sjeldent i Norge, men de anbefaler at kjøtt er gjennomstekt for å være på den sikre siden.

Når du holdt deg til de best stekte delene gikk det sikkert bra.

Men koselig at dere hadde et fint besøk da. Koselig å skjemme seg bort sånn av og til.

Ha en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm... så deilig med fireretters på restaurant!

Jeg har også spist blodig kjøtt, dvs. de best stekte delene på en ellers litt blodig fugl :sjenert: Ville ikke bekymret meg hvis jeg var deg :klemmer: Særlig ikke når du spiste så lite! Og i fugl er det vel salmonella som er største faren? Men det er jo veldig lite sannsynlig at man får. Ikke bekymre deg, Lilith.

God helg :klemmer:

Tror du skal være uheldig om du blir smittet når du spiser kjøtt. Har skjønt det er sjeldent i Norge, men de anbefaler at kjøtt er gjennomstekt for å være på den sikre siden.

Når du holdt deg til de best stekte delene gikk det sikkert bra.

Men koselig at dere hadde et fint besøk da. Koselig å skjemme seg bort sånn av og til.

Ha en fin lørdag :klem:

Ja, regner med at det har gått bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, jeg synes det går fort framover nå, altså ... :)

Men altså - nå sitter jeg her igjen, klokka fem på morgenkvisten. Argh! Hva skjer? La meg ikke før ett i går, sovna som en stein (hadde ikke sovet på dagen), og våkner halv fem for å gå på do, også får jeg altså ikke sove igjen. Ikke er det noen spes tanker som plager meg, heller - jeg drømte søtt og morsomt før jeg våkna. Og da jeg først var våken, begynte denne kløen jeg har fått å plage meg igjen. :sukk: Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får sove gjennom natta! Virker ikke som det er noe mønster, heller - natt til i går sov jeg jo som en stein!

ARGH! *lage te og lese bok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å ikke få sove. Kanskje babyen din "lærer" deg å bli våken om natta :fnise:

Håper du sover godt nå :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...