Gjest imli Skrevet 31. mars 2008 #1121 Del Skrevet 31. mars 2008 Vi har også kattestativ fra Lidl Har masse dritt-dager for tida jeg også. Og disse mannfolka skjønner ikke alltid hvorfor, selv om man prøver å forklare. "Kan du ikke bare tenke litt positivt da?" er liksom gjennomgangsreplikken... Er godt å ha KG så kan vi klage litt. Store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 31. mars 2008 #1122 Del Skrevet 31. mars 2008 Innom og ønsker deg en fortreffelig kveld, med klaging på KG, og smil til mannen... Vi får heller bare være overbærende med at menn ikke alltid er så smarte som de vil ha det til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #1123 Del Skrevet 31. mars 2008 Høres kjent ut. Jeg er sikker på at min kjære blir en kjempefin far, men mer usikker på meg selv. Han er motsatt... Vi klarer oss nok, tenker jeg Uff, sånne dager er kjipe. Godt du kommer deg ut med foreldrene dine. Håper det hjelper Er sikkert helt vanlig å tvile på egne evner, men jeg tror helt sikkert vi klarer oss! Var deilig å komme meg litt ut, men ble en sippete kveld likevel. Jeg er så irritabel og tiltaksløs! En til deg fra meg tilbake! Kattestativ er gøy! Vi kjøpte et billig et på Lidl (!), ca. 1,7 m høyt. I begynnelsen brydde han seg ikke om det, men nå ligger han ofte og troner på øverste hylle, klatrer rundt, og bruker til og med klorebrettet :rødme: Åh, det er nå bra godt å se at kjæresten også er flink med barn, da :-D Jeg synes også at det er en lettelse å vite at min kommer til å bli en alle tiders pappa. Åååå Sånn er det her også iblant. Eller, ganske ofte for tiden. Kan plutselig bare gråte og synes at alt er fælt, før det snur seg helt igjen. Men enkelte dager er bare deppedager, og da er det best å få dem overstått, for mannfolkene skjønner jo ikke noe uansett Håper det går litt bedre nå som du har fått shoppet (?) litt. Ja, kattestativ er gøy! Gleder meg til å få det i hus Uff ... Godt å høre jeg ikke er alene om å ha kjipe dager, men unner deg ikke det likevel, da! Fikk ikke shoppet så mye (blakk), men fikk i det miste kjøpt bursdagsgave til kjæresten (han har bursdag på fredag) - litt for å bøte på det elendige humøret mitt. Hjalp litt! Og han ble veldig glad Også ble jeg sippete igjen ... Vi har også kattestativ fra Lidl Har masse dritt-dager for tida jeg også. Og disse mannfolka skjønner ikke alltid hvorfor, selv om man prøver å forklare. "Kan du ikke bare tenke litt positivt da?" er liksom gjennomgangsreplikken... Er godt å ha KG så kan vi klage litt. Store Det er Lidl-stativer som er greia, forstår jeg! Vi kan danne en sippeklubb? Uff, det er vondt å ha det sånn, og det er sikkert vondt for mannfolka også. Verst når kjæresten spør hva det er, synes jeg, for jeg vet jo godt at jeg er fullstendig irrasjonell og urettferdig, og jeg vil ikke si hva det er jeg er lei meg/irritert for, for da er jeg redd jeg sårer ham. "Jeg griner fordi du ikke har lett nok etter mobilkabelen min, at du ikke har hengt opp lampene og at du ikke klødde meg på ryggen i går!" Øh .. nei. Også føler jeg meg så tiltaksløs og udugelig. Får ikke gjort noe som helst konstruktivt for tida. Oh, well. Det går vel over til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. mars 2008 #1124 Del Skrevet 31. mars 2008 Er med i sippe-klubb jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 31. mars 2008 #1125 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg også Skal ikke mye til nå for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 31. mars 2008 #1126 Del Skrevet 31. mars 2008 Håper du føler deg bedre etter litt shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #1127 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Ja, bare se! Nå griner jeg igjen, bare fordi dere er så søte. : Endret 31. mars 2008 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 31. mars 2008 #1128 Del Skrevet 31. mars 2008 Sånne dager kommer og går... Kjenner godt til de følelsene Og det er alltid en god medisin å komme seg ut blant folk! Håper du hadde det fint sammen med mamma'n og pappa'n din Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #1129 Del Skrevet 31. mars 2008 Sånne dager kommer og går... Kjenner godt til de følelsene Og det er alltid en god medisin å komme seg ut blant folk! Håper du hadde det fint sammen med mamma'n og pappa'n din Stor Jada, det hjalp litt å komme seg ut, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #1130 Del Skrevet 31. mars 2008 Æsj, jeg er virkelig så forferdelig tiltaksløs for tida. Det eneste jeg gjør, er å sitte på nettet eller å se på tv. Såvidt jeg orker å leke med kattene! Det ene jeg har satt meg fore fremover, er å fullføre spanskkurset jeg begynte på i fjor sommer (!!!), men det går så treeeeeeeeigt ... Æsj. *skuler på spanskboka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 31. mars 2008 #1131 Del Skrevet 31. mars 2008 Sa noen sippeklubb? Tror jeg melder meg inn der, jeg. La oss håper vi begge (alle sammen) får en bedre dag i morgen. Middis - sippeguri og hormonbombe. Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #1132 Del Skrevet 31. mars 2008 Sa noen sippeklubb? Tror jeg melder meg inn der, jeg. La oss håper vi begge (alle sammen) får en bedre dag i morgen. Middis - sippeguri og hormonbombe. Natti! Velkommen i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #1133 Del Skrevet 31. mars 2008 Æsj. Jeg føler så lite liv i magen for tida. Tidligere var det lange perioder med spark, men nå er det bare noen dult nå og da ... Blir bekymret! Skal heldigvis til legen i morgen, så kan få lyttet etter hjertelyden. Håper alt står bra til med den lille ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mars 2008 #1134 Del Skrevet 31. mars 2008 Håper dagen din ble bedre. Kjedelig med slike dager Er ikke så veldig tiltaksfull (er det et ord? Neppe... ) eller det motsatte av tiltaksløs da, for tida jeg heller... Er jo så sliten etter å vært på jobb at jeg sjeldent orker noe mer enn å se på tv eller være på nett Du er nå søt da, som er så følsom at du gråter fordi folk her er så søte No offence, altså, bare koselig! Har det vart lenge at du kjenner mindre liv enn vanlig? Jeg tror uansett det er vanlig, han har sikkert bare snudd seg og sparker innover. Er nok verre om du ikke hadde kjent noe i det hele tatt. Men veldig kjekt å få sjekket du ut i morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 1. april 2008 #1135 Del Skrevet 1. april 2008 Æsj, jeg er virkelig så forferdelig tiltaksløs for tida. Det eneste jeg gjør, er å sitte på nettet eller å se på tv. Såvidt jeg orker å leke med kattene! Det ene jeg har satt meg fore fremover, er å fullføre spanskkurset jeg begynte på i fjor sommer (!!!), men det går så treeeeeeeeigt ... Æsj. *skuler på spanskboka* Hola! Buenos diaz ...holder på med spansk jeg også.... Vi kan gjøre en deal? Avtale hvor mye vi skal lese hver dag, og pushe hverandre litt?? Håper dagen din er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 1. april 2008 #1136 Del Skrevet 1. april 2008 Lykke til hos legen i dag Alt er bra med den lille, vet du, det er helt normalt at han er roligere enkelte dager Tiltaksløs her også, men nå skal det jobbes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. april 2008 Forfatter #1137 Del Skrevet 1. april 2008 Håper dagen din ble bedre. Kjedelig med slike dager Er ikke så veldig tiltaksfull (er det et ord? Neppe... ) eller det motsatte av tiltaksløs da, for tida jeg heller... Er jo så sliten etter å vært på jobb at jeg sjeldent orker noe mer enn å se på tv eller være på nett Du er nå søt da, som er så følsom at du gråter fordi folk her er så søte No offence, altså, bare koselig! Har det vart lenge at du kjenner mindre liv enn vanlig? Jeg tror uansett det er vanlig, han har sikkert bare snudd seg og sparker innover. Er nok verre om du ikke hadde kjent noe i det hele tatt. Men veldig kjekt å få sjekket du ut i morgen da! Hyggelig at det er flere som lider av tiltaksløshet, på en måte! Det har vært et par dager nå, hvor arvingen har vært roligere enn vanlig. Jeg kjenner spark og "romling" innimellom, men ikke så mye som tidligere ... Men jeg HÅPER det bare er fordi han ligger med ryggen mot magen min og sparker feil vei, eller noe. Hola! Buenos diaz ...holder på med spansk jeg også.... Vi kan gjøre en deal? Avtale hvor mye vi skal lese hver dag, og pushe hverandre litt?? Håper dagen din er fin Hola! Det er en deal! Da lover jeg at i dag skal jeg gjøre oppgavene til kapittel 16 (og kanskje 17) - helt uten å jukse. Håper du også har en fin dag Lykke til hos legen i dag Alt er bra med den lille, vet du, det er helt normalt at han er roligere enkelte dager Tiltaksløs her også, men nå skal det jobbes! Jeg håper du har rett Jeg skal også på jobb i dag, faktisk - bare for å få hjelp til å fylle ut søknadsskjemaet om svangerskapspenger, da. Også skal jeg på trening! Også skal jeg handle og lage middag og så kommer mamma og pappa på kaffe i kveld og skal hjelpe oss å fikse kjøkkenbordet ... (nok en ting vi bare aldri får somlet oss til å gjøre. For øyeblikket er det støttet opp av diverse bøker. Litt bohemsk, synes vi. Mamma og pappa bare rister på hodet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. april 2008 #1138 Del Skrevet 1. april 2008 Mangler tiltak her også Blir veldig lite igjen av dagen når man er på jobb, sovner på sofaen. Ordner litt middag. Ser på TV et par timer og legger seg igjen... Tror jeg sov minst 14 timer forrige døgn... God tur til legen og på jobb. Håper alt ordner seg med svangerskapspenger og at alt er bra med arvingen. Du skal se det er det. Er vel først om noen uker at du skal kunne kjenne liv hver dag... Kan jo hende han beveger seg mest mens du sover også. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 1. april 2008 #1139 Del Skrevet 1. april 2008 Hola! Det er en deal! Da lover jeg at i dag skal jeg gjøre oppgavene til kapittel 16 (og kanskje 17) - helt uten å jukse. Håper du også har en fin dag Selv hører jeg på spansk i bilen, du kan laste ned her, og her en annen nettside hvor du kan få litt innspill. Vi bruker den i forelesninger Jeg har til forandring vært på jobb i dag, så dagen min har vært helt super! Har du fått fikset bordbeinet? Noe jeg forøvrig ikke synes du MÅ, da det som ikke alle andre har kan være sjarmerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. april 2008 #1140 Del Skrevet 1. april 2008 Synes det høres ut som du har masse tiltaslyst jeg, med det programmet for dagen! Jeg er myyye verre (og jeg er ikke en gang gravid...)! Utenom å være på jobb så har jeg sittet plantet i sofaen foran Tv'en de siden fredag. Har ikke engang vært på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå