Amused Skrevet 5. desember 2007 #481 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja, ble jeg ikke snasen? Riktig så lekker :jupp: Ha en fin onsdag, nå går det fort til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #482 Del Skrevet 5. desember 2007 Heldigvis! Jeg er trøtt som en strømpe i dag ... Skal "jobbe hjemme" på fredag, heldigvis - jeg kjente at jeg bare måtte ha en dag ekstra borte fra kontoret denne uka. Blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 5. desember 2007 #483 Del Skrevet 5. desember 2007 Hehe... jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. desember 2007 #484 Del Skrevet 5. desember 2007 Blir litt langt å dra for dere, men kom igjen! Jeg har popkorn! Ja, det håper jeg også! Skal ha møte med sjefen i dag og spørre om han har kommet noe lenger med ny-ansettelser, og si at jeg overhodet ikke er fornøyd med situasjonen slik den er nå. Så hyggelig! No problem! Setter oss på første fly! Fikk du snakket med sjefen i dag? Bra du får jobbet hjemme på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #485 Del Skrevet 6. desember 2007 No problem! Setter oss på første fly! Fikk du snakket med sjefen i dag? Bra du får jobbet hjemme på fredag Kom igjen! Jeg hadde møte med sjefen i går, og det gikk slett ikke bra. Han har ikke gjort en dritt med noe som helst, og jeg ble så sint og frustrert at jeg var helt på gråten. Hvorfor gjør han ikke jobben sin? Jeg fatter det ikke. Jeg skal holde ut her til jeg skal ut i permisjon, men skal prøve å søke nye jobber mens jeg er borte herfra. Jeg tror ikke jeg kan jobbe her så mye lengre. Og det er synd, for jeg liker virkelig arbeidsoppgavene og kollegene mine! Gleder meg til hjemmedag i morgen! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. desember 2007 #486 Del Skrevet 6. desember 2007 Så pen du var med nisselue, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. desember 2007 #487 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg hadde møte med sjefen i går, og det gikk slett ikke bra. Han har ikke gjort en dritt med noe som helst, og jeg ble så sint og frustrert at jeg var helt på gråten. Hvorfor gjør han ikke jobben sin? Jeg fatter det ikke. Jeg skal holde ut her til jeg skal ut i permisjon, men skal prøve å søke nye jobber mens jeg er borte herfra. Jeg tror ikke jeg kan jobbe her så mye lengre. Og det er synd, for jeg liker virkelig arbeidsoppgavene og kollegene mine! Uff, dumt når en mann kan ødelegge så mye. Husk at det er du og lille spire som er viktigst. Det er ikke bra om du stresser for mye... Dere er mye viktigere enn jobben og den dumme-dumme sjefen. Bare to uker til juleferie i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #488 Del Skrevet 6. desember 2007 Så pen du var med nisselue, da Ja, ikke sant? Uff, dumt når en mann kan ødelegge så mye. Husk at det er du og lille spire som er viktigst. Det er ikke bra om du stresser for mye... Dere er mye viktigere enn jobben og den dumme-dumme sjefen. Bare to uker til juleferie i morra. Ja, det er dumt - hadde jeg hatt en bedre sjef hadde alt vært så mye enklere! Tenkte litt på det der med stress i går. Kan jo ikke være bra for den lille. Må prøve å ikke la ting gå sånn innpå meg ... To uker, bare! Det blir å, så bra! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 6. desember 2007 #489 Del Skrevet 6. desember 2007 :juhu: For hjemmedag! Men uff, så dum sjef som ikke gjør det han skal gjøre... Det er jo litt dumt at du har lyst til å slutte pga. ham, men er det ikke flere som er misfornøyde også? I min tidligere jobb ble det oppvask, slik at sjefen måtte gå (etter "ordre" fra ledelsen)... Det var absolutt til det beste for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #490 Del Skrevet 6. desember 2007 Heh ... joda, vi er maaaaange som er misfornøyde, og vi sa klart i fra ved forrige, årlige rapport om arbeidsforholdene. Det ble ekstraordinært møte og greier, men det har ikke skjedd noe konkret, og situasjonen er som før. Vi har bedt rett ut om at stillingen hans må deles i to, for det er tydelig at han ikke har kapasitet nok til både redaksjonelt ansvar og personalansvar, men ledelsen hører ikke på det øret ... Og han er tydligvis ikke mann nok til selv å gjøre noe med det. Så da går vi her, da, i samme suppa som tidligere. Frustrerende? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 6. desember 2007 #491 Del Skrevet 6. desember 2007 Shite, da skjønner jeg at du vil se etter ny jobb etterhvert, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. desember 2007 #492 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja, det er dumt - hadde jeg hatt en bedre sjef hadde alt vært så mye enklere! Tenkte litt på det der med stress i går. Kan jo ikke være bra for den lille. Må prøve å ikke la ting gå sånn innpå meg ... To uker, bare! Det blir å, så bra! :juhu: Viktig det med gode sjefer. Veldig glad for at jeg har en veldig forståelsesfull sjef. Vet ikke hvor ille det er med stress. Er nok verst for de som har litt høyt blodtrykk. Men tror nok ikke det er bra for den lille uansett. Er jo umulig å unngå alle typer stress. Men dette hørtes jo både langvarig og ekstra slitsomt ut... Det høres ikke helt bra ut... Heh ... joda, vi er maaaaange som er misfornøyde, og vi sa klart i fra ved forrige, årlige rapport om arbeidsforholdene. Det ble ekstraordinært møte og greier, men det har ikke skjedd noe konkret, og situasjonen er som før. Vi har bedt rett ut om at stillingen hans må deles i to, for det er tydelig at han ikke har kapasitet nok til både redaksjonelt ansvar og personalansvar, men ledelsen hører ikke på det øret ... Og han er tydligvis ikke mann nok til selv å gjøre noe med det. Så da går vi her, da, i samme suppa som tidligere. Frustrerende? Jepp! Ille når ledelsen ikke tar sånne signaler. Ganske utrolig at de lar det skure på når stadig flere slutter. Arbeidsmulighetene er jo mange om dagen, så desto viktigere å ta vare på sine ansatte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #493 Del Skrevet 6. desember 2007 Shite, da skjønner jeg at du vil se etter ny jobb etterhvert, ja Ja, ikke sant? Viktig det med gode sjefer. Veldig glad for at jeg har en veldig forståelsesfull sjef. Vet ikke hvor ille det er med stress. Er nok verst for de som har litt høyt blodtrykk. Men tror nok ikke det er bra for den lille uansett. Er jo umulig å unngå alle typer stress. Men dette hørtes jo både langvarig og ekstra slitsomt ut... Det høres ikke helt bra ut... Ille når ledelsen ikke tar sånne signaler. Ganske utrolig at de lar det skure på når stadig flere slutter. Arbeidsmulighetene er jo mange om dagen, så desto viktigere å ta vare på sine ansatte... Nei, jeg tror ikke dette er spesielt bra hverken for meg eller den lille, men det skal gå bedre nå, tror jeg. Sprakk litt for meg i går, bare. Problemet er at det ikke er så mange jobber for meg, med min erfaring. Tegneseriemarkedet er lite ... Må prøve å etterutdanne meg innen et eller annet, tror jeg. Men hva? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #494 Del Skrevet 6. desember 2007 Å, jeg dør på meg, jeg er så trøtt! Vil bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. desember 2007 #495 Del Skrevet 6. desember 2007 Nei, jeg tror ikke dette er spesielt bra hverken for meg eller den lille, men det skal gå bedre nå, tror jeg. Sprakk litt for meg i går, bare. Sånt skjer. Hadde en sånn her på jobb for en stund tilbake jeg også... Ble bare for mye. Endte med at sjefen min sendte meg hjem med fri resten av dagen... Han visst hvordan gravide damer kunne være... Nå har han sagt klart i fra at jeg skal ta det med ro, jeg skal ikke overbelastes. Han vil heller ha meg i jobb fram til permisjon, men kanskje litt kortere dager noen ganger enn at jeg sykemeldes lenge før. Er helt enig i den tankegangen, så veldig deilig å få det litt av skuldrene... Problemet er at det ikke er så mange jobber for meg, med min erfaring. Tegneseriemarkedet er lite ... Må prøve å etterutdanne meg innen et eller annet, tror jeg. Men hva? :klø: Nei, det kan jeg tenke meg at ikke er det enkleste... Må det være tegneserier da? Tenkte kanskje de kunne trenge noen av det samme i ukeblader, aviser og lignende... Litt kjedelig hvis du må begynne med en masse etterutdanning på grunn av den dumme sjefen... Å, jeg dør på meg, jeg er så trøtt! Vil bare Det er du ikke alene om Godt det snart blir lysere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #496 Del Skrevet 6. desember 2007 Sånt skjer. Hadde en sånn her på jobb for en stund tilbake jeg også... Ble bare for mye. Endte med at sjefen min sendte meg hjem med fri resten av dagen... Han visst hvordan gravide damer kunne være... Nå har han sagt klart i fra at jeg skal ta det med ro, jeg skal ikke overbelastes. Han vil heller ha meg i jobb fram til permisjon, men kanskje litt kortere dager noen ganger enn at jeg sykemeldes lenge før. Er helt enig i den tankegangen, så veldig deilig å få det litt av skuldrene... Nei, det kan jeg tenke meg at ikke er det enkleste... Må det være tegneserier da? Tenkte kanskje de kunne trenge noen av det samme i ukeblader, aviser og lignende... Litt kjedelig hvis du må begynne med en masse etterutdanning på grunn av den dumme sjefen... Det er du ikke alene om Godt det snart blir lysere... Hehe, bra sjef du har! Jeg håper jeg kan få til en gradvis nedtrapping mot permisjonen min også, slik at en vikar/ny person kan opplæres og fases inn mens jeg fases ut - det hadde vært ideelt. Joa, sikkert flere steder de trenger redaktører, men mange steder stilles det krav til solid journalistisk erfaring, eller weberfaring, etc, og det har ikke jeg, dessverre ... Håper jeg finner noe! Uff, plagsom denne trøttheten. Håper det går over snart! Kanskje det bare er årstiden? Innbiller meg at det har litt med graviditeten å gjøre også, jeg, siden det er så ekstremt. Men nå tror jeg jo at ALT har med graviditeten å gjøre også, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. desember 2007 #497 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja, han er veldig ålreit. Deilig å ha en sånn sjef... Godt å vite jeg kan gå hvis det blir for mye. Det skal uansett veldig mye til for at jeg bruker det. Men av og til stopper det opp, da kan det være mer nyttig for både meg og bedriften at jeg reiser hjem og heller kommer tilbake med mer energi dagen etter... Håper du finner noe jeg også. Er utrolig lite givende når man mistrives på jobb. Jeg tror det har litt med mørket å gjøre også. Jeg pleier å bli veldig påvirket av det, og har ikke vært så trøtt tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 6. desember 2007 #498 Del Skrevet 6. desember 2007 Innom og oppdaterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 7. desember 2007 #499 Del Skrevet 7. desember 2007 Disse sjefer altså. De kan ødelegge så mye for så mange Sånn var det i min forrige jobb. Det var pga selskapets personalpolitikk at så mange sluttet i den jobben. 1,5 år etterpå og de sliter fortsatt med for lite folk. Heldigvis har jeg en veldig grei sjef i denne jobben. Arbeidsmiljøet på jobben har så mye å si for om man trives på jobben eller ikke og hvor effektiv en er samt om man vil jobbe der over lengre tid. Det er ikke bare lønn som avgjør slikt. Men det er tydligvis fortsatt mange selskaper/sjefer som ikek har skjønt dette. Jeg forstår godt at du ønsker å bytte jobb. Min anbefaling er at du sender søknader der hvor du ønsker å jobbe, uansett om de trenger folk nå eller ikke. Det viser at du er proaktiv og at de er interessert i spesielt det selskapet. Bare på det får du masse pluss poeng. Og det kan hende de faktisk ansetter deg selv om de ikke trenger folk øyeblikkelig. Det var flere på min forrige jobb som fikk jobb der på denne måten. Og jeg tror at selv om du ikke har journalist erfaring så har du redaktør erfaring. Og erfaring teller mye uansett. Tror du står ganske sterkt i en søkeprosess. Ville tro at du stiller sterkere hvis de måtte velge mellom deg som har redaktør erfaring men ikke jouranlist erfaring og en som bare hadde journalist erfaring. Håper du får en fin og avslappende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. desember 2007 #500 Del Skrevet 7. desember 2007 Bare innom for å ønske deg god helg. Regner med det er deilig å være hjemme i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå