Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, jeg har faktisk aldri sett "A nightmare before christmas", jeg. Må få det til i år :)

Og så synd at kvalmen har kommet så vidt.. får håpe det ikke blir noe verre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med kvalmen... Håper du slipper unna :spy:

Jeg har heller aldri sett "a nightmare before christmas", vil du låne den til Melloncollie og meg? :engel::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en veldig koselig helg du har hatt. Synd at du ikke føler deg helt bra. Håper det bare er forbigående!

Jeg har også fått handlet litt julegaver i helgen. Deilig å være i gang :)

Ha en fin mandagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurvene kostet 125,- pr stk og var flettede med håndtak i tre på hver kortside. God plass til vin og masse godsaker i! Vi kjøpte også julete kjøkkenhåndklær til å legge over og knyte fast med hyssing. Blir fine presanger, tror jeg! :nisse:

Åh, det med kjøkkenhåndklet var god idé :) Takk, selv om det bare er 4 dager til eksamen tror jeg jeg skal ta meg en rask handlerunde i morgen formiddag, mens det ennå forhåpentligvis er få folk i byn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy med julegave-handel! :) Og det hørtes ut som en kjempekoselig gave med de julekurvene :Nikke:

:klem:

Ja, sant? Tror det blir bra :) Nå må vi bare kjøpe innholdet, men det skal nok gå bra.

Åh, jeg har faktisk aldri sett "A nightmare before christmas", jeg. Må få det til i år :)

Og så synd at kvalmen har kommet så vidt.. får håpe det ikke blir noe verre :klem:

Ja, den må ses! Ingen kvalme i dag, heldigvis, bare massemasse hormoner som passer dårlig med kjip arbeidssituasjon ... :kjefte:

Kjedelig med kvalmen... Håper du slipper unna :spy:

Jeg har heller aldri sett "a nightmare before christmas", vil du låne den til Melloncollie og meg? :engel::fnise:

Ingen :spy: ennå! Ja, vi kan ha filmkveld! Jeg ser gjerne igjen - den filmen er bare ... :rødme:

Høres ut som en veldig koselig helg du har hatt. Synd at du ikke føler deg helt bra. Håper det bare er forbigående!

Jeg har også fått handlet litt julegaver i helgen. Deilig å være i gang :)

Ha en fin mandagskveld!

Ja, fin helg! Formen er også bedre, heldigvis, selv om jeg føler meg litt sårbar og hormonell for tida. Alltid greit å få startet på julegavene i rimelig tid! Ha en fin dag :)

Åh, det med kjøkkenhåndklet var god idé :) Takk, selv om det bare er 4 dager til eksamen tror jeg jeg skal ta meg en rask handlerunde i morgen formiddag, mens det ennå forhåpentligvis er få folk i byn ;)

Innom for å sjekke ståa :)

Håper du ikkje blir for uvel framover!! :klem:

Så koselig! :klem: Alt vel nå - ingen kvalme å spore. Håper det holder seg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen :spy: ennå! Ja, vi kan ha filmkveld! Jeg ser gjerne igjen - den filmen er bare ... :rødme:

Det er jo Tim Burton-film, er det ikke? For en fantastisk mann! Jeg tenker jeg skal få sett Edward Saksehånd før jul også, den er jo også julete, men på en trist måte!

Jeg er med på filmkveld, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jo! Tim Burton og soundtrack av Danny Elfman - det blir ikke feil, det :) Når innbyggerne av Halloweentown kidnapper "Sandy Claws" for å ta over jula ... Det er ubetalelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er evigheter siden jeg så Nightmare before Christmas. Den må jeg jammen se igjen snart. En gang før jul.

Jeg likte også Tim Burtons Corpse Bride. Den har vi på DVD hjemme. Må se den også igjen snart.

En annen film jeg ønsker å se før jul er Grinch som stjal jula. Den med Jim Carey. Han er bare så morsom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og ja! Jeg har også Corpse Bride hjemme - fin, fin film! Og The Grinch er fantastisk. Jeg er en sucker for julefilmer! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten er jeg fremdeles pissed pga jobbsituasjonen. Nå er det faktisk bare meg igjen i teamet, selv om de andre flyter rundt her, og vi liksom har noen vikarer som skal steppe inn, så er det ingen som sitter og holder i ting - bortsett fra meg, da, men jeg har jo ikke noe peiling på grafisk design og tekniske problemer! Helt utrolig frustrerende å være så hjelpesløs. Og så ser det så uproft ut utenfra. Jeg tenker med gru på hva samarbeidspartnerene våre må tro om oss (meg), som til stadig gjør feil. Egentlig er jobben enkel og rutinene på plass - jeg trenger bare et stabilt, proft team! Aaaaaaaargh!

*bannesverteklagesyte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal ikke være så greit det der. JEg satt å sippa her om dagen fordi dagen var ikke som jeg ville og jeg hadde ikke agurk :fnise:

Gråt som bare det, og jeg skjønte jo ikke noe selv heller da! Unødvendige hormoner. Og lett irritabel ja, ser bare på alt rotet her så kjenner jeg at det bobler inni meg og jeg har mest lyst til å sparke til alt og rope! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at hormoner og stress på jobb ikke er den beste kombinasjonen ja...

Håper det ordner seg da. Slitsomt å ha det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Ja og ja! Jeg har også Corpse Bride hjemme - fin, fin film! Og The Grinch er fantastisk. Jeg er en sucker for julefilmer! :ler:

Ohh... da tror jeg vi inviterer oss selv hjem til deg på filmkveld, hele gjengen ;)

Forresten er jeg fremdeles pissed pga jobbsituasjonen. Nå er det faktisk bare meg igjen i teamet, selv om de andre flyter rundt her, og vi liksom har noen vikarer som skal steppe inn, så er det ingen som sitter og holder i ting - bortsett fra meg, da, men jeg har jo ikke noe peiling på grafisk design og tekniske problemer! Helt utrolig frustrerende å være så hjelpesløs. Og så ser det så uproft ut utenfra. Jeg tenker med gru på hva samarbeidspartnerene våre må tro om oss (meg), som til stadig gjør feil. Egentlig er jobben enkel og rutinene på plass - jeg trenger bare et stabilt, proft team! Aaaaaaaargh!

*bannesverteklagesyte*

Så kjedelig den jobbsituasjonen din er da! :kjefte: Skjønner utrolig godt at du blir sur og frustrert, det har du all rett til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de får inn noen "ordentlige" folk du kan jobbe sammen med - ikke bare hjelpesløse vikarer! Skjønner godt at du blir frustrert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, nisselua på hu 'a, gitt!

Så fiiiin :jepp:

Ja, ble jeg ikke snasen? :nissekonekyss:

Ohh... da tror jeg vi inviterer oss selv hjem til deg på filmkveld, hele gjengen ;)

Så kjedelig den jobbsituasjonen din er da! :kjefte: Skjønner utrolig godt at du blir sur og frustrert, det har du all rett til!!

:fnise: Blir litt langt å dra for dere, men kom igjen! Jeg har popkorn!

Ja, kjiiiiipt på jobb for tida - siste man trenger midt oppi alt julemaset. Men det går seg vel til .... *bite tenna sammen*

Håper de får inn noen "ordentlige" folk du kan jobbe sammen med - ikke bare hjelpesløse vikarer! Skjønner godt at du blir frustrert....

Ja, det håper jeg også! Skal ha møte med sjefen i dag og spørre om han har kommet noe lenger med ny-ansettelser, og si at jeg overhodet ikke er fornøyd med situasjonen slik den er nå.

Innom og titter litt. :)

Så hyggelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...