Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Ellers var det dagen for gladmeldinger i går, til tross for litt kranglegrums. Vi fikk nemlig solgt leiligheten! Til over takst! :duskedame: Det hadde vi aldri trodd. Så på lørdag skal vi ut og feire med søsteren og svogeren til kjæresten. Skal spise Thai-mat på en restaurant vi har siklet lenge på. Gleder meg! Ellers kommer eeeeeeendelig rørleggeren i dag, så vi får koblet til vaskemaskinen. Det blir deilig! Og det betyr også at jeg har hjemme"jobbe"dag i dag, så jeg sov lenge og skal gjøre minst mulig hele dagen.

God tirsdag! *stuper i sofaen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hå!

GRATULERER MED SALG!! Så fantastisk å få solgt over takst i disse dager. :jepp:

Håper alt går bra med deg - ha en super kveld!

Endret av **Emma**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tok sju tester jeg også, hadde jo billigstrips igjen, så hvorfor ikke, liksom :ler:

Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver om uinteresserte mannfolk. Min lever sitt liv som normalt han, merker jo ingenting på sin kropp og gjør ikke noe stort med det. Jeg var sur og lei meg på grunn av det i begynnelsen, men jeg tror jeg har slått meg til ro med at jeg har en mann som ikke helt greier å sette seg inn i disse graviditetsgreiene. Min er veldig interessert når vi er hos lege eller jordmor, er med på alt og spør og graver, det er heller i hverdagen han later som ingenting og behandler meg som normalt. Ingen kosinger med mage eller noe sånt her i gården nei. Selv om han nå kan kjenne spark på utsida - hvis han gidder å holde handa der i mer enn to minutter...

Blir like irritert hver gang den reklamen med han fyren som sier natta til alle i magen kommer... :sur: min gjør nemlig IKKE sånn i det hele tatt.

Jaja. Godt å ha KG å kjefte til, det er alltid noen som gidder å høre på. Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med salg av leiligheten! Masse gladnyheter her inne for tiden jo :) Bebis på vei, og salg av leilighet...

Ha en fortsatt glad dag! :-D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilith :vinke: , har hatt litt dårlig tid i det siste og derfor ikke fått lest så veldig mye på hverken KG eller i dagboken din .

Kjenner meg veldig igjen i de testmani greiene , tror jeg også har brukte noe sånt som 4 tester etter den første positve - bare sånn for sikkerthets skyld liksom . ;)

Samoberen min ble vesentlig mer interessert i graviditeten etter at jeg viste ham den uke for uke utviklingsoversikten på babyverden.no , han har også virket merkelig forståelsesfull de gangene jeg har blitt irritabel (hormoner tror jeg ) og bjeffer mot ham .

Tror det blir enkelere for gutta og engasjere seg hvis de vet hva som skjer , så er absolutt å anbefale .

Gratulerer med leilighets salg også forresten , må være skikkelig deilig å få solgt og tom ove takst nå som markedet er såpass vanskelig som det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom og kikke litt og her var det jo bare gode nyheter. Så bra.

Gratulerer med salg :blomst:

Ja, vi er faktisk gravide! :sjokk: Og karene kommer nok etter, smått om senn! Viktig å ikke overdosere dem på baby-info, ja. Men det er litt vanskelig ...

Mannen min har også til tider virket ganske uinteressert... Jeg har vært litt oppgitt over han.

Men så med en gang vi kom fra ultralyd på onsdag da hev han seg over bøkene og slukte det som hadde med denne uka å gjøre.

Tror han er litt redd for å gå for opp i graviditeten, hvis det skulle skje noe... Dessuten er han mest opptatt av det som skjer etterpå...

Har nok også virket litt uvirkelig for han. Men håper og tror det blir bedre når magen blir litt større og vi kan kjenne noe der inne...

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: Gratulerer med salg! :duskedame:

Det var gode nyheter! :blomst:

Har dere fått den nye vaskemaskina i hus? Hvilken ble det?

Takk! Vaskemaskin, ja. Uhm ... det er en Bosch, i hvert fall! Husker ikke hvilken modell, men den er stillegående og enkel og grei. Fin maskin!

Innom med en tirsdags- :klemmer:

Fredags:klem: tilbake!

Gratulerer med salg! Moro!

Takk!

Hei hå!

GRATULERER MED SALG!! Så fantastisk å få solgt over takst i disse dager. :jepp:

Håper alt går bra med deg - ha en super kveld!

Takk! Ja, vi ble helt overrasket - og veldig glade! Alt vel her - oppdatering under. Ha en fin helg!

Tok sju tester jeg også, hadde jo billigstrips igjen, så hvorfor ikke, liksom :ler:

Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver om uinteresserte mannfolk. Min lever sitt liv som normalt han, merker jo ingenting på sin kropp og gjør ikke noe stort med det. Jeg var sur og lei meg på grunn av det i begynnelsen, men jeg tror jeg har slått meg til ro med at jeg har en mann som ikke helt greier å sette seg inn i disse graviditetsgreiene. Min er veldig interessert når vi er hos lege eller jordmor, er med på alt og spør og graver, det er heller i hverdagen han later som ingenting og behandler meg som normalt. Ingen kosinger med mage eller noe sånt her i gården nei. Selv om han nå kan kjenne spark på utsida - hvis han gidder å holde handa der i mer enn to minutter...

Blir like irritert hver gang den reklamen med han fyren som sier natta til alle i magen kommer... :sur: min gjør nemlig IKKE sånn i det hele tatt.

Jaja. Godt å ha KG å kjefte til, det er alltid noen som gidder å høre på. Ha en fin kveld! :)

Hei, Trampe!

Ja, disse mennene ... På onsdag kveld hadde Kjæresten vært ute med jobben og var litt full da han kom hjem. Han la seg i senga ved siden av meg, og betrodde meg at han var så redd for at noe skulle gå galt med babyen at han ikke helt turte å glede seg eller snakke for mye om det. Hver gang jeg var på do og det tok litt tid, tenkte han at det var noe galt. Og en gang jeg hadde ropt på ham (bare for at han skulle slippe inn katten som klorte på døra), hadde han vært overbevist om at jeg hadde abortert. Stakkars mannen ... Jeg som trodde han overhodet ikke tenkte slike tanker og bare synes jeg er hysterisk når jeg klager over litt vondt i magen!

Kanskje de tenker mer på det enn vi tror?

Gratulerer med salget!! :-D :danse:

Takk!

Gratulerer så mye med salget :juhu: Kan tenke meg det er godt å få det unna :)

Takk! Å, ja - det hadde vært så ufattelig kjipt å måtte vente til over jul med å bli kvitt leiligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med lelighetssalget, ,kan tenke meg at det var godt å få det unnagjort :jepp:

Du må ha ein fin dag :klem:

Hei, Glow! Takk for det, ha en super helg du også!

Så gøy med salg av leiligheten! Masse gladnyheter her inne for tiden jo :) Bebis på vei, og salg av leilighet...

Ha en fortsatt glad dag! :-D

Hehe ... jeg liker gladnyheter! Jeg håper de fortsetter å komme! Ha en knallhelg!

Hei Lilith :vinke: , har hatt litt dårlig tid i det siste og derfor ikke fått lest så veldig mye på hverken KG eller i dagboken din .

Kjenner meg veldig igjen i de testmani greiene , tror jeg også har brukte noe sånt som 4 tester etter den første positve - bare sånn for sikkerthets skyld liksom . ;)

Samoberen min ble vesentlig mer interessert i graviditeten etter at jeg viste ham den uke for uke utviklingsoversikten på babyverden.no , han har også virket merkelig forståelsesfull de gangene jeg har blitt irritabel (hormoner tror jeg ) og bjeffer mot ham .

Tror det blir enkelere for gutta og engasjere seg hvis de vet hva som skjer , så er absolutt å anbefale .

Gratulerer med leilighets salg også forresten , må være skikkelig deilig å få solgt og tom ove takst nå som markedet er såpass vanskelig som det er :)

Hei! Du har nok rett i det - jeg prøver å informere Kjæresten litt etter litt, men jeg tror det er litt vanskelig for han å forholde seg til ennå. Men nå har jeg kjøpt Verdens BEste Pappa til ham til jul! Håper den slår an :)

Takk for det - er så glad vi er kvitt den leiligheten!

Måtte innom og kikke litt og her var det jo bare gode nyheter. Så bra.

Gratulerer med salg :blomst:

Mannen min har også til tider virket ganske uinteressert... Jeg har vært litt oppgitt over han.

Men så med en gang vi kom fra ultralyd på onsdag da hev han seg over bøkene og slukte det som hadde med denne uka å gjøre.

Tror han er litt redd for å gå for opp i graviditeten, hvis det skulle skje noe... Dessuten er han mest opptatt av det som skjer etterpå...

Har nok også virket litt uvirkelig for han. Men håper og tror det blir bedre når magen blir litt større og vi kan kjenne noe der inne...

God helg :klemmer:

Heihei! Din mann høres litt ut som min :) Gleder meg til ultralyd - ikke minst for å se hans reaksjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er det altså fredag igjen. Rart med det. Har egentlig vært en sosial uke - mye mer sosial enn en einstøing som jeg er vant til. Besøk på mandag, en tur hos mamma og pappa på tirsdag, i går hadde vi besøk av søster og mannen hennes (det var så hyggelig, og hun viser sånn genuin interesse for graviditeten! Hun har nettopp fått satt inn egg, så nå krysser vi alt vi har for at spiren fester seg denne gangen! :pls:), i kveld skal vi på middag til broren til Kjæresten og introduseres for kjæresten hans, og i morgen skal vi ut og spise med søsteren til K og mannen hennes (som også sliter med å bli gravide) og feire salg av leilighet. Blir bra! Søndag har jeg nok behov for å bare sitte i sofaen med en bok og være for meg selv.

Ellers er jeg litt bekymret igjen, da ... :sengekos: i går, og det gjorde litt vondt - akkurat som det buttet? Aldri vært noe problem før. Uansett - har ikke blødd noe etterpå, men det er fremdeles litt ømt og sårt. Jeg håper alt er i orden! Det skal vel mer enn litt sex til for å skade frøet? Håper det! Å, hvorfor er det så lenge til jeg skal til legen?! :sukk:

Ha en fin helg, alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Skal si du skal være sosial i helga, men det er jo veldig koselig da! Skjønner godt du vil bare slappe av på søndag :)

Det skal mer enn sex til for å skade spiren, ja :Nikke: Jeg, som ikke er noe ekspert altså, vil heller tro det er pga kroppen forandrer seg når man er gravid. Du kan jo ringe legen din og høre? Det har jeg gjort en del ganger nå, føler meg litt masete men :sjenert:

God helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er jeg litt bekymret igjen, da ... :sengekos: i går, og det gjorde litt vondt - akkurat som det buttet? Aldri vært noe problem før. Uansett - har ikke blødd noe etterpå, men det er fremdeles litt ømt og sårt. Jeg håper alt er i orden! Det skal vel mer enn litt sex til for å skade frøet? Håper det! Å, hvorfor er det så lenge til jeg skal til legen?! :sukk:

Ha en fin helg, alle sammen! :klem:

Hmm... kan det være livmortappen/-halsen? Har hørt den skal være "lang og fin", men vet ikke hva det betyr :ler:

*lese litt*

Koselig med familiebesøk, da. God helg, Lilith! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennene tenker nok mer enn vi tror.... men ettersom de samtidig skal være den "macho" typen som de tror at vi tror de er, så prøver de selvfølgelig å skjule denne siden ved seg - tror jeg :)

Min kjæreste er også veldig avslørendes når han har fått i seg litt ;) Dersom han er ute og fester så sender han gjerne meldinger hele kvelden og ringer for å fortelle hva de gjør osv.. Han er jo en god en da :rødme:

Ha en fortsatt fin fredag og riktig god helg Lilith! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe:

Jehaa!!! Lilith er gravid!!!! Så moro :) Det er det jeg viste at når jeg kommer tilbake fra ferien så er du gravid. Og allerede 6 uker. Så moro :) Gratulerer!!!!!!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ser at det allerede har klaffet for dere. Så gøy! Gratulerer så mye :klemmer: Jeg skal følge med hos deg og se hvordan det går framover. Det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...