Lilith Skrevet 6. november 2009 Forfatter #2181 Del Skrevet 6. november 2009 Det er godt å ha tatt en avgjørelse angående vaksinen, uansett hva man bestemmer seg for. Da kan man slappe av litt mer. Synd med frilansinga, men som du sier så var det det riktige nå. Da er det absolutt det beste også. Man trenger ikke ekstra bekymringer og stress denne tiden:) Ja, sant. Gjort er gjort, nå får vi bare se hva som skjer videre. Bekymringer og stress er det nok av uansett, så det føles deilig å ha blitt kvitt det irritasjonsmomentet som frilansingen var. Hvis han en dag får orden på ting og tang, blir jeg gjerne med igjen! Men ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. november 2009 #2182 Del Skrevet 6. november 2009 Det var mange vaksinasjoner på samme tid ja Jeg har også tatt vaksinen, og det er greit å ha tatt en avgjørelse. Slipper å tenke mer på det nå. Jeg tok den først og fremst for å ikke smitte pasienter, og fordi jeg har astma. Om H skal ta den er jeg usikker på enda... Synd det ikke ble noe ordning med jobben, men nå har du i alle fall god tid til å fokusere på A og studiene Snart UL! Det blir jo moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 6. november 2009 #2183 Del Skrevet 6. november 2009 Velkommen tilbake! Jeg skal ta vaksinen når den blir gjort tilgjengelig for oss som ikke er i risikogruppene. Nei det er jammen ikke lett å bli klok på mediaoppslagene rundt svineinfluensaen *lettere forvirret* Jeg er enig med deg, virkelig synd at NRK og diverse såkalte seriøse medieaktører henger seg på hysteribølgen, skuffende! Synd at du måtte si fra deg frilansjobbinga men hvis de rette forutsetningene ikke var til stede, så har du nok tatt en riktig avgjørelse. Ønsker deg og dine en fortreffelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. november 2009 #2184 Del Skrevet 6. november 2009 18 uker allerede!!! Dette går unna Jeg har også tatt vaksinen. syntes det var deilig bare å ha tatt den, ble så usikker. Men nå er det ingen vei tilbake. Regner med at både Kjære og lillegutt skal ta den etterhvert også. Mye pga babyen... Spennende med UL da Skal dere vite kjønn? Kjedelig at det ikke ble noe av frilansinga likevel. Men bare utrolig slitsomt når det er sånn. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2185 Del Skrevet 9. november 2009 Det var mange vaksinasjoner på samme tid ja Jeg har også tatt vaksinen, og det er greit å ha tatt en avgjørelse. Slipper å tenke mer på det nå. Jeg tok den først og fremst for å ikke smitte pasienter, og fordi jeg har astma. Om H skal ta den er jeg usikker på enda... Synd det ikke ble noe ordning med jobben, men nå har du i alle fall god tid til å fokusere på A og studiene Snart UL! Det blir jo moro Nei, det er ikke lett ... det siste jeg så var at små barn må ha to vaksinedoser? Det er jo kjempepes. Jepp, NÅ skal det bli orden på studiene, skal du se! Eller ... NÅ! Eller ... NÅ! Eller ... Velkommen tilbake! Jeg skal ta vaksinen når den blir gjort tilgjengelig for oss som ikke er i risikogruppene. Nei det er jammen ikke lett å bli klok på mediaoppslagene rundt svineinfluensaen *lettere forvirret* Jeg er enig med deg, virkelig synd at NRK og diverse såkalte seriøse medieaktører henger seg på hysteribølgen, skuffende! Synd at du måtte si fra deg frilansjobbinga men hvis de rette forutsetningene ikke var til stede, så har du nok tatt en riktig avgjørelse. Ønsker deg og dine en fortreffelig helg! Takk Det føles heldigvis veldig riktig å ha droppet frilansinga, jeg kjenner at det er nok å gjøre likevel. Håper du hadde en fin helg! 18 uker allerede!!! Dette går unna Jeg har også tatt vaksinen. syntes det var deilig bare å ha tatt den, ble så usikker. Men nå er det ingen vei tilbake. Regner med at både Kjære og lillegutt skal ta den etterhvert også. Mye pga babyen... Spennende med UL da Skal dere vite kjønn? Kjedelig at det ikke ble noe av frilansinga likevel. Men bare utrolig slitsomt når det er sånn. God helg Ja, dustejobbing! Kanskje jeg skal gjøre karriere som hjemmeværende husmor i stedet Forteller om UL i neste innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2186 Del Skrevet 9. november 2009 Ultralyd! Har nettopp kommet hjem fra ul nå, og sitter og ser på nydelige bilder av lille snupp. Alt så bra ut, og den lille ungen spratt rundt der inne som en forvokst reke. Det er et lite knøtt, så ul-dama sa vi skulle følge litt med på veksten fremover. Men det bekymrer meg ikke, A var jo også bitteliten da han ble født, og det samme var jeg Er nok rent genetisk, det der. Men ville den sprike med beina? Neida. Like kranglete som storebroren sin. Så det blir nok en privat ul om noen uker for å se om vi kan få en smugkikk likevel Det er jo helt utrolig at man kan ta bilder av babyen mens den er i magen. Det er like sprøtt hver gang. Der bor den altså, spreller og "puster" og sutter på hånda si og gjør seg klar. Tenk at jeg skal bli tobarnsmor. På ordentlig. Jeg. Ik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. november 2009 #2187 Del Skrevet 9. november 2009 Kjedelig at dere ikke fikk se kjønnet da, men da har dere i alle fall unnskyldning for å ta en UL til Ja, tenk at du skal bli tobarnsmamma! Moro, men sikkert litt skummelt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 10. november 2009 #2188 Del Skrevet 10. november 2009 Du ser så fint på slike enkle ting. Jeg liker din tankegang:) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. november 2009 #2189 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg tror du har jente i magen din, jeg Så fint at alt så bra ut på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 11. november 2009 #2190 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg tipper også at det ligger en liten jentebaby og vokser i magen din :rødme: Hadde jeg vært gravid, så hadde jeg nok tatt vaksinen, jeg også. Vil helst slippe å få influensa når jeg sitter der høygravid og tungpustet Ååå, så koselig med små dult! Har ikke noe lyst på baby selv, nei *fortrenger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. november 2009 Forfatter #2191 Del Skrevet 11. november 2009 Kjedelig at dere ikke fikk se kjønnet da, men da har dere i alle fall unnskyldning for å ta en UL til Ja, tenk at du skal bli tobarnsmamma! Moro, men sikkert litt skummelt også? Ja, for en liten kranglefant! Tobarnsmamma, ja. Hjelp. Mest skummelt akkurat nå, egentlig, men det går jo selvsagt bra. Det må det jo bare Du ser så fint på slike enkle ting. Jeg liker din tankegang:) Klem Jeg tror du har jente i magen din, jeg Så fint at alt så bra ut på UL! Hehe, det er notert! Ja, godt å se at alt så bra ut Jeg tipper også at det ligger en liten jentebaby og vokser i magen din :rødme: Hadde jeg vært gravid, så hadde jeg nok tatt vaksinen, jeg også. Vil helst slippe å få influensa når jeg sitter der høygravid og tungpustet Ååå, så koselig med små dult! Har ikke noe lyst på baby selv, nei *fortrenger* Jente er notert! Uff ja, den influensaen ... så mye rot og tull det har vært! Skal bli godt når hele pandemien er over. Men da dukker det vel opp noe nytt. Bikkjeinfluensa? Grevlinginfluensa? Heffalumpinfluensa? Dult er det koseligste i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 11. november 2009 #2192 Del Skrevet 11. november 2009 Ja tenk, snart tobarnsmamma!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. november 2009 #2193 Del Skrevet 12. november 2009 Luringen som ikke ville vise noe... Jeg tror også at det er ei jente Utrolig rart å se det lille nurket inne i magen ja. Jeg blir like overrasket over at det er noe hver gang Er så uvirkelig at det er en fiks ferdig baby i magen min som vi snart skal møte :rødme: Er nok genetisk det med størrelse ja, men er jo greit at det følger med da. Lillegutt var akkurat like lang og veide 20 gram mindre enn faren sin. Så det var ikke store forskjellen. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. november 2009 #2194 Del Skrevet 12. november 2009 Å, så koselig med ul! Kjedelig at h*n ikke ville vise seg frem, men dere får nok lurt h*n på privat ultralyd. Hvordan var det med storebroren, viste han seg frem på ordinær ul eller måtte dere ta privat for å se kjønn? Tenk, tobarnsmor! Heldiggrisen! Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 13. november 2009 #2195 Del Skrevet 13. november 2009 Ha en skikkelig super helg Lilith! Hvordan gikk det med spansken forresten? Jeg har så lyst til å ta meg en ukes ferie til neste år. En uke, bo hos spansk vertsfamilie og ha leksjoner i spansk og ikke minst, få praktisert det! Planen er hvertfall å se om jeg får det til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. november 2009 #2196 Del Skrevet 15. november 2009 Håper helga har vært fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 18. november 2009 #2197 Del Skrevet 18. november 2009 Innom en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. november 2009 Forfatter #2198 Del Skrevet 18. november 2009 Hei, folkens! Sukk, nå har jeg sviktet dagbøkene igjen ... Vel. Alt er bra med oss! I dag er Amund hjemme fra barnehagen. Han har fått svineinfluensavaksinen, og da synes jeg det er greit å holde ham hjemme i tilfelle han skulle bli dårlig. I kveld skal han til svigers som vanlig - det blir stas. I morgen kveld drar jeg og mannen på kjærestetur til Wien! A skal være hos mamma og pappa heeeeeeeeeeelt til søndag. Det blir spennende å se hvordan det går ... Jeg kommer til å savne ham noe fryktelig! Jeg håper i det minste han sover om natta sånn at mamma og pappa ikke er fullstendig utslitte når vi kommer hjem på søndag. Ellers ... nei, det er vel ikke så mye å fortelle. Magen vokser, og jeg kjenner stadig små spark Jeg har time til 3d ul 15 desember, så da håper jeg vi får vite kjønn også Nei, nå må jeg vaske litt klær og gjøre klart til avreise i morgen. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 18. november 2009 #2199 Del Skrevet 18. november 2009 Ha en skikkelig super tur til Wien! En anelse misunnelig for jeg har hørt at det skal være en helt utrolig flott by, og har hatt lyst til å dra dit lenge Kos dere masse med å være kjærester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. november 2009 Forfatter #2200 Del Skrevet 18. november 2009 Ha en skikkelig super tur til Wien! En anelse misunnelig for jeg har hørt at det skal være en helt utrolig flott by, og har hatt lyst til å dra dit lenge Kos dere masse med å være kjærester Ja, jeg har også drømt lenge om å besøke Wien! Sist gang vi tok oss en sånn tur, endte vi opp i Munchen. Jeg husker ikke helt hvorfor det ble sånn, men Munchen er også veldig fint! Vi var der i pinsehelgen og ante ikke at denne høytiden virkelig feires der borte. Så vi havnet rett oppi fantastisk karneval og folkefest. Anbefales! Forresten, ang spansken ... Nei, du - det ble liksom aldri noe av. Jeg ble hengende fast i en oppgave og kom meg ikke videre også ble det bare stopp. Så det var de pengene rett ut av vinduet! Selvdisiplin er ikke min sterkeste side En ukes "språkreise" i Spania høres ikke dumt ut! Håper du får det til - jeg gleder meg allerede til å høre om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå