Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, gratulerer så masse!!! Blir spennendes å følge deg fremover! Da får vi en 2010-bebis begge to :):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var dere raskere enn jeg, gitt ... :sjenert:

Vel, det er kanskje på tide å tørket støvet av boka, fjerne spindelvevet i hjørnene og komme med en oppdatering. Det er jo faktisk 6 mnd siden sist :S

Det føles helt strålende å være ferdig med jobben! Det har jeg ikke angret på et sekund. Webdesignstudiene er godt i gang igjen, og det er veldig moro og utfordrende. Samtidig har jeg fått litt frilansarbeid å holde på med, så det er nok å gjøre. Amund begynner i barnehagen på mandag, og jeg gleder meg veldig! Både for hans del, og for min egen. Han trenger sårt noen å leke med og mer action enn jeg klarer å gi ham når vi går hjemme, og jeg trenger tid til å studere og jobbe. Tror det blir så bra!

Og når alt skjer på en gang, så skjer virkelig alt på en gang. Ikke før er hverdagen over oss med brask og bram etter 8 ukers ferie, med alt det innebærer av omstilling i (ikke-eksisterende) rutiner, så blir jeg jammen meg uggen i kroppen og smådårlig. Krysset på de to testpinnene kunne ikke vært tydeligere: Jeg er gravid. :dåne:

Nå var det jo slett ikke fullstendig uventet, ettersom vi har latt det stå til de siste månedene, men likevel ... Det er helt sprøtt å skulle gjennom alt sammen en gang til, og jeg både gruer og gleder meg. Hvordan blir det denne gangen? Og hvem er det som kommer? Og når? Jeg har null oversikt over syklusen min, og kan slett ikke huske når jeg sist hadde mensen. Men det blir vel april/mai, da? Fint tidspunkt :)

Nuvel! Det ble mye babling. Jeg skal prøve å oppdatere dagboka oftere heretter, og jeg skal bli flinkere til å legge igjen spor i deres. Lover!

:klem: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at dere har det fint :)

Tror våren er en fin tid å få baby på... :) Håper formen ikke blir for ille framover!

Ja, våren er et fint tidspunkt! Kanskje denne ungen kommer på bursdagen til mannen - det haddde vært noe! amund kom jo på bursdagen min :)

Håper også formen blir bra fremover, jeg tror egentlig det. Jeg har i hvert fall ikke mye å klage over ennå, heldigvis :)

Gratulerer!!! :)

Kjekt å få en til såpass kjapt etter.

Du, webdesignstudiene.. Studerer du heltid, eller via nett?

Takk! Ja, det blir sikkert ålreit med to tette :)

Jeg studerer hos eCademy - det er over nett. Funker helt fint - vi har en nettsamling i uka, en slags konferanse, ellers er det selvstudium og innlevering av oppgaver. Kontakt med lærer foregår i forum og på mail eller chat. Tar litt tid å venne seg til - i hvert fall for meg - men nå synes jeg det er veldig fint å styre tiden selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer hos eCademy - det er over nett. Funker helt fint - vi har en nettsamling i uka, en slags konferanse, ellers er det selvstudium og innlevering av oppgaver. Kontakt med lærer foregår i forum og på mail eller chat. Tar litt tid å venne seg til - i hvert fall for meg - men nå synes jeg det er veldig fint å styre tiden selv :)

Vurderte studiet selv jeg... Har tatt webdesign 1 på Høyskolen i Sør-Trøndelag og holder nå på med webdesign 2. Foregår mye på samme måte som da eCademy.

Vet du om man kan starte når som helst?

Ellers, ha en super lørdag!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant deg, nå følger jeg. :)

Velkommen :)

:vinke:

Gratulerer med ny bebis på vei!

Takk! :nigo:

Vurderte studiet selv jeg... Har tatt webdesign 1 på Høyskolen i Sør-Trøndelag og holder nå på med webdesign 2. Foregår mye på samme måte som da eCademy.

Vet du om man kan starte når som helst?

Ellers, ha en super lørdag!

:hug:

Hm, jeg tror det er oppstart to ganger i året, vår og høst. Ring og hør! Jeg ble i hvert fall nærmest kastet inn på et kurs da jeg sendte inn en forespørsel i mars - da hadde kurset egentlig begynt, men det var ikke noe problem å komme litt etter, for det var litt oppstartsproblemer ...

God søndag! :klem:

Gratulerer her også, Lilith! Så hyggelig å ha deg tilbake i dagbøkene :)

Takk og takk :) Skal prøve å være litt flinkere til å oppdatere nå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var vi i Frognerparken med et vennepar som nettopp har fått jente nummer to. Hun var bare drøyt to uker gammel - såååå bittelita! Selv om hun var akkurat som hun skulle, 3500 ved fødsel og ganske lang. Tenk at man begynner livet som så liten og sårbar. Et nydelig nurk! Var veeeeeeeeldig fristende å fortelle at vi også skal få en liten, men skal prøve å holde snavla til de første 12 ukene er gått. Kan bli vanskelig, kjenner jeg ... :sjenert:

I går kveld strøk jeg navnelapper på en hel haug klær for å være klar til barnehagebruk. Utrolig kjedelig, men nå er det i hvert fall gjort. Så må vi bare huske på å merke hvert eneste nye plagg heretter ... :dåne:

I dag må jeg faktisk jobbe. Kjedelig, for det er superfint vær ute, men jeg må gjøre ferdig et par saker til i morgen. Regner med at hele dagen går bort til barnehagestyr. Samtidig, jo mer jeg jobber, jo mer kan jeg fakturere! :nigo:

God søndag, alle sammen! Jeg og lille reke signer off! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å vente 12 uker, det er sikkert. haha, hvor langt var du på vei forresten?

Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei, faktisk. Jeg tror ikke jeg kan være mer enn 8 uker på vei nå, men jeg har ikke helt oversikten. Blir veldig spennende med legetimen i september! Jeg synes egentlig jeg allerede har fått en liten kul ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei, faktisk. Jeg tror ikke jeg kan være mer enn 8 uker på vei nå, men jeg har ikke helt oversikten. Blir veldig spennende med legetimen i september! Jeg synes egentlig jeg allerede har fått en liten kul ...

Jeg hadde mage i helga, men det var kun luft - haha. Det sies jo at man ikke får mage før uke 12 ettersom livmoren fortsatt ligger gjemt bak skambenet frem til da. Så kanskje du er enda lengre på vei enn du tror:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja mye er nok luft. Sist fikk jeg ikke mage før i uke 18, ca. Regner med at det kommer tidligere denne gangen, men før uke 12 er kanskje vel tidlig - og mer enn 12 uker på vei kan jeg ikke være, det er helt sikkert! Tror jeg, da ...:klø:

*tenke tilbake og telle på fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja mye er nok luft. Sist fikk jeg ikke mage før i uke 18, ca. Regner med at det kommer tidligere denne gangen, men før uke 12 er kanskje vel tidlig - og mer enn 12 uker på vei kan jeg ikke være, det er helt sikkert! Tror jeg, da ...:klø:

*tenke tilbake og telle på fingrene*

haha, du er morsom. Du har ingen anelse om når du sist hadde mensen? haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var altså Amunds første dag i barnehagen :)

Det gikk helt fint! Masse nye unger, masse nye voksne og masse nye inntrykk - både for meg og Amund. Vi var litt slitne begge to etter at Amund nektet plent å sove i går natt - han var fullstendig hysterisk mesteparten av natten, og til slutt - klokka halv fem - måtte jeg stå ordentlig opp med ham og gi ham mat. Da roet han seg endelig, og vi fikk sove fra seks til halv åtte. Jippi ...

Men Amund var blid og grei i bhg til tross for en strevsom natt! Vi var der bare i halvannen time, og fikk hilst litt på og sett oss om, også var vi med på samlingsstunden og lunsjmåltidet. I morgen skal Amund prøve å sove der. Det blir veldig spennende! Håper det går knirkefritt ...

Nå strever han litt med å få sove igjen, og jeg krysser fingrene så hardt jeg kan for at vi ikke skal få nok en søvnløs natt ... Jeg trenger en god natts søvn! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...