Amused Skrevet 23. februar 2010 #2321 Del Skrevet 23. februar 2010 Nei, nå hadde du falt ut av mine innlegg Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. februar 2010 #2322 Del Skrevet 28. februar 2010 Høygravid jo!!! Nå er det jammen ikke lenge igjen, dette blir spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #2323 Del Skrevet 1. mars 2010 32 veker alt! :dåne: Når er termin? Min mage var og mindre andre gongen. Men ungen var større Alt er sikkert i orden med lillebror! Har du tenkt på namn? Termin er 7.april! KOmmer denne ungen litt tidligere også, så risikterer vi å ende opp med bare to bursdagsdatoer i familien. Amund kom jo på min bursdag og mannen har bursdag 4. april ... Vi har vært gjennom noen runder med navn, og har vel egentlig landet på Tord! Det er jo alltid litt skummelt å gå ut med et navn sånn, men vi tror det blir det Nei, nå hadde du falt ut av mine innlegg Stor klem Hvah? Makan! Høygravid jo!!! Nå er det jammen ikke lenge igjen, dette blir spennende!!! Nei, tiden går jo superfort! Tenk, om drøyt to uker går jeg ut i permisjon ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. mars 2010 #2324 Del Skrevet 1. mars 2010 for høygravid! Kjempefint navn! Jeg hadde litt lyst til å bruke det navnet på S, men ble nedstemt av mannen og bestevenninna ... Jeg tror vi har noenlunde lik navnesmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #2325 Del Skrevet 1. mars 2010 for høygravid! Kjempefint navn! Jeg hadde litt lyst til å bruke det navnet på S, men ble nedstemt av mannen og bestevenninna ... Jeg tror vi har noenlunde lik navnesmak. Takk for det! Ja, vi liker det navnet begge to, også bryter det litt med Amund. Tror det blir bra! Vi har nok litt lik navnesmak, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 1. mars 2010 #2326 Del Skrevet 1. mars 2010 Herregud, så fort det har gått! Lilith er høygravid Terminen er dagen etter bursdagen min, så skal du ha tippeliste så tipper jeg så klart 6. april Tord er et fint navn Synes det går fint sammen med Amund også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #2327 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Herregud, så fort det har gått! Lilith er høygravid Terminen er dagen etter bursdagen min, så skal du ha tippeliste så tipper jeg så klart 6. april Tord er et fint navn Synes det går fint sammen med Amund også. Tippeliste, ja! Det må jeg jo ha Flere som vil gjette? TIPPELISTE: Jente79 - 1. april Amused - 5. april Ella* - 6. april Imli - 9. april MellonCollie - 10. april Endret 10. april 2010 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #2328 Del Skrevet 1. mars 2010 Sukk ... Nå har jeg vært hos jordmor, og magen min er såpass liten at jeg har fått henvisning til ny ul på sykehuset. JM sier selvsagt at jeg ikke skal bekymre meg - Amund var jo også liten, men jeg kjenner at jeg bekymrer meg litt likevel ... Jeg kjenner jo masse liv fra ungen, og føler meg i god form, men likevel vokser altså magen lite og i tillegg har jeg plutselig fått lav blodprosent av en eller annen grunn. Så nå skal jeg begynne med jerntabletter også. Det er jo ingen stor sak, men ... Jeg tenker jo på om det er min "skyld". Jeg har ikke levd så sunt i dette svangerskapet - ikke trent noe særlig og skeiet ut en del i matveien. I tillegg tok jeg jo svineinfluensavaksinen, og i ettertid har jeg lest spekulasjoner om at den kan forårsake lav fostervekt. Så ... jah. Jordmor forsikret meg om at det ikke er noe jeg kunne ha gjort fra eller til. Uansett er det ingenting å gjøre med NÅ, og uansett er det sikkert ikke noe galt. Men lettere sagt enn gjort å ikke bekymre seg. Jeg håper bare jeg ikke har gitt ungen min ugunstige levekår allerede før han er født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 1. mars 2010 #2329 Del Skrevet 1. mars 2010 Vi er skapt sånn at vi bekymrer oss for alt når det gjelder barna våre. Du har gjort ditt beste, og det er mer enn bra nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. mars 2010 #2330 Del Skrevet 1. mars 2010 Ang. vaksinen, så var jo det de nasjonale anbefalingene at gravide skulle ta denne - så da må man jo stole på at de som skal rådgi på dette kan det bedre enn "oss vanlige". Ella* sa det egentlig best, du har gjort ditt beste - og det er det man kan gjøre Og det med graviditet, trening og sunn mat... vel, jeg tror flertallet gravide er akkurat som deg - som har en helt normal livsstil. Ikke tenk på det, Lilith Ellers vil jeg tippe på min bursdag; nemlig 10. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #2331 Del Skrevet 1. mars 2010 Vi er skapt sånn at vi bekymrer oss for alt når det gjelder barna våre. Du har gjort ditt beste, og det er mer enn bra nok Ang. vaksinen, så var jo det de nasjonale anbefalingene at gravide skulle ta denne - så da må man jo stole på at de som skal rådgi på dette kan det bedre enn "oss vanlige". Ella* sa det egentlig best, du har gjort ditt beste - og det er det man kan gjøre Og det med graviditet, trening og sunn mat... vel, jeg tror flertallet gravide er akkurat som deg - som har en helt normal livsstil. Ikke tenk på det, Lilith Ellers vil jeg tippe på min bursdag; nemlig 10. april Takk, jenter Dere har såklart rett, begge to - jeg må bare overbevise meg selv også. Jeg kjenner at jeg sliter litt med dette, selv om alt sannsynligvis er ok. Hadde det bare vært at kurven var under gjennomsnittet, så hadde jeg ikke vært så bekymret, tror jeg. Men etter målet i dag, så flatet kurven litt ut. Og da synes jeg det er skumlere ... Håper bare jeg får time til UL kjapt, så jeg slipper å lure mer. Tippedato er notert, MellonCollie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. mars 2010 #2332 Del Skrevet 1. mars 2010 Du har gjort ditt beste, kan jo være mye rart som spiller inn. Kanskje hun målte litt annerledes. Går nok bra med lille T. Fint navn Får håpe du får UL fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 2. mars 2010 #2333 Del Skrevet 2. mars 2010 Uffa ikke godt med sånne bekymringer, men tror heller ikke det er så mye du kan gjøre fra eller til, er sikker på at du har gjort ditt aller beste og ingen kan forvente noe mer. Lav fostervekt kan vel være genetisk også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #2334 Del Skrevet 2. mars 2010 Du har gjort ditt beste, kan jo være mye rart som spiller inn. Kanskje hun målte litt annerledes. Går nok bra med lille T. Fint navn Får håpe du får UL fort Takk Har faktisk fått time til UL allerede på torsdag, så da får vi i hvert fall fort svar! Uffa ikke godt med sånne bekymringer, men tror heller ikke det er så mye du kan gjøre fra eller til, er sikker på at du har gjort ditt aller beste og ingen kan forvente noe mer. Lav fostervekt kan vel være genetisk også? Absolutt! Amund var en liten sprett, han også - veide ikke mer enn 2813 da han ble født. Så mest sannsynlig er det genetisk, men litt skummelt når vekstkurven flater ut, slik den så ut til å gjøre i går ... Uansett - fint å få det sjekket ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 2. mars 2010 #2335 Del Skrevet 2. mars 2010 Går sikkert bra! Moro om gutten kommer den 4. da! Jeg liker navnet jeg, en av mine kjærester i barneskolen het akkurat det. Husker jeg var dødsforelsket! Men hey, høygravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. mars 2010 #2336 Del Skrevet 2. mars 2010 Glemte å tippe dato jeg... Tipper 1. april. Det hadde vært litt morsomt Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #2337 Del Skrevet 2. mars 2010 Går sikkert bra! Moro om gutten kommer den 4. da! Jeg liker navnet jeg, en av mine kjærester i barneskolen het akkurat det. Husker jeg var dødsforelsket! Men hey, høygravid!! Ja, tenk - høygravid Kommer ungen 4. april må jeg bare le. Det hadde vært helsprøtt! Glemte å tippe dato jeg... Tipper 1. april. Det hadde vært litt morsomt Ha en fin kveld Tipping er notert! Andre som vil tippe dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #2338 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg kan jo komme med en liten oppdatering på livet generelt, UTENOM de siste dagers "drama". Forrige uke var det jo vinterferie, og da dro vi på fjellet. Utrolig deilig å komme seg bort litt, selv om det er et svare styr å få skvist baggasje, katter, unge, skiutstyr, etc, etc inn i den bittelille bilen vi lånte. Vi ser ut som et skikkelig taterfølge på tur Første halvdel av uka var vi på hytta alene og bare slappet av. Torsdagen fikk vi besøk av et vennepar som har to småjenter - ei på 2 1/2 og ei på 6 mnd. Veldig koselig! Og veldig travelt med tre småunger ... Jeg fikk til og med gått bittelitt på ski! Bare kort-korte turer, da, og ikke noe nedoverbakker, for jeg er så utrygg at jeg ikke ville ta sjansen på å falle. Men det var deilig likevel, selv om bekkenet ikke var helt enig med meg ... Ellers går jeg jo ut i perm om to uker TYPISK nok har jeg fått intet mindre enn TO jobbtilbud den siste uka - begge å lage nettsider for en kunde. Det hadde jo vært superkult, men på to uker og når jeg allerede har en deltidsjobb som må avvikles ... nei, det går bare ikke. Litt kjipt, men det er jo kult med jobbtilbud uansett, da Og det var vel det! Denne uka må jeg jobbe ræ*a av meg for å ta igjen tapt arbeid forrige uke, og for å gjøre meg ferdig før permen, også må jeg snakke med NAV og forsikre meg om at de er i rute med behandling av søknaden om permisjon. I dag hadde jeg forresten lunsjbesøk av to venninner og ungene deres. Ei jente på 6 mnd og en gutt på 2 mnd. Tenk at jeg snart skal ha et sånt knøtt i armene snart igjen ...:rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. mars 2010 #2339 Del Skrevet 3. mars 2010 Alt er sikkert bra med den lille Du har i alle fall ikkje gjort noko gale! Fint namn ja, passar bra saman med Amund. Eg har jo og norrøne namn på begge mine ungar. Trur me har ganske lik smak Eg og mannen vurderte faktisk Amund til minstemann, var Amund eller Vemund som var blant dei mest aktuelle, men då han kom ut ligna han ikkje på verken Amund eller Vemund Eg tippar T sin bursdag - 9. april! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 5. mars 2010 #2340 Del Skrevet 5. mars 2010 Og jeg tipper 5. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå