Lilith Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #2241 Del Skrevet 7. desember 2009 For en helvetesnatt ... :dåne: Jeg aner ikke hva som gikk av Amund i natt, men det virket som han ikke sov i det hele tatt. Sånn var natten: 00:30: Måtte opp og tisse. Legger meg igjen, og lillebebis holder dansekurs i magen. Vanskelig å sove. 01:30: Amund hyler. Må ha trøst, vann og kos. Sovner motvillig etterhvert. Jeg går på do igjen. Legger meg igjen og blir holdt våken av lillebebis OG mannen som plutselig har fått jimmy legs ... 02:30: Amund skriker igjen. Inn og trøste, tar laaaang tid. Tisser og legger meg igjen, må kaste mannen ut av senga pga jimmy legs. Mannen blir sur. Lillebebis gir seg ikke, og jeg sliter med å sovne. 03:30: Amund våkner igjen. Etter det tror jeg at jeg endelig sovnet, og da sov jeg gjennom til klokka åtte, da Amund våknet for dagen. Rimelig sliten! Kom for sent i bhg også, men det var visst ikke så farlig. De skulle ha "adventsspiral" i dag - en eller annen slags juletradisjon. Det så veldig koselig ut, men det var bare for barna, så jeg fikk ikke være med Vel, nattens viderverdigheter førte i hvert fall med seg en positiv ting - jeg er ikke lenger i tvil om at det er liv i magen min! For et leven bebis holdt i natt, skulle tro h*n og Amund hadde rottet seg sammen mot sin stakkars, gamle mor Nå sitter jeg og venter på at eksamensoppgaven skal legges ut. Jeg har faktisk ikke repetert en skjit i helgen, og jeg nekter å lese noe som helst før jeg ser oppgaven. Jeg SKAL gripe dette an rolig og fattet! *kremt* I morgen skal jeg til frisøren! Og til jordmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #2242 Del Skrevet 7. desember 2009 Nurket mitt lå med ryggen sin mot mageveggen min på ultralyd, men det skal drive å snu ser mer eller mindre konstant ikke sant? Det er ikke sånn at nurket blir liggende slik. Håper ikke at den lille gror fast der:P Når du sier kokosmasse, er det sånn pose med kokos som du har på sjokoladekake og sånn? Takk for oppskrift:) Hehe, babyen beveger seg nok, ja! Snart kjenner du helt sikkert soleklare spark Kokosmasse er sånn i pose, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 7. desember 2009 #2243 Del Skrevet 7. desember 2009 Masse lykke til med eksamen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. desember 2009 #2244 Del Skrevet 7. desember 2009 Lykke til med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 7. desember 2009 #2245 Del Skrevet 7. desember 2009 Fått oppgaven? Hva er den? *nysgjerrig* God tur til frisøren i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #2246 Del Skrevet 7. desember 2009 Jepp, oppgaven er mottatt ... Den består av tre deler: 1) Photoshop (lage logo, ikoner, bearbeide bilder) 2) XHTML, CSS, Javascript, Dreamweaver (lage nettsted med stilark + galleri) 3)Flash (lage bannerannonse) 4) Redegjørelse Såh. Stor oppgave, men jeg er i hvert fall ganske sikker på at jeg kommer til å stå. Hvor fint og flott det blir, gjenstår å se - jeg er ikke så god på fancy-schmancy design, men det får så være. Jeg har i hvert fall allerede skissert opp et rammeverk som jeg tror kan bli en god mal. Håper jeg! Får kikke litt mer på det i morgen. Gruer meg i grunnen mest til Photoshop-delen. Å bearbeide bilder er vanskelig, synes jeg ... Puh ... her er det bare å brette opp ermene. I morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 7. desember 2009 #2247 Del Skrevet 7. desember 2009 For en morsom oppgave da! Er noen andre kriterier, eller står du fritt frem til å selv velge til hvem du skal designe siden til? Vi skulle lage en nettside for hestevedding..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #2248 Del Skrevet 7. desember 2009 Siden skal være en presentasjonsside for en fotograf Ja, egentlig en veldig kul oppgave! Må bare prøve å ikke stresse, så går det nok bra. Men PS er vanskelig, altså - særlig å lage ikoner! Vel, jeg får bare kaste meg uti det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 7. desember 2009 #2249 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg vet... PS er et avansert verktøy! Bruker det litt, men langt fra alle funksjonalitetene. Vurderer kurs i PS... Sånn en gang i fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. desember 2009 #2250 Del Skrevet 8. desember 2009 Lykke til med eksamen Morsomt at A. har begynt å gå!!! De blir så store da Storebror har forsåvidt nesten sluttet å gå inne, han løper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. desember 2009 #2251 Del Skrevet 12. desember 2009 Så moro at lillegutten har begynt å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #2252 Del Skrevet 15. desember 2009 Innom som snarest for å si ... IT'S A BOY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. desember 2009 #2253 Del Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer med en gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. desember 2009 #2254 Del Skrevet 15. desember 2009 Så du har vært på ny UL nå? Så moro da En gutt til ja - da holder du deg til planen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 15. desember 2009 #2255 Del Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer!! Hvordan går det med eksamen om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #2256 Del Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer med en gutt! Takk! Så du har vært på ny UL nå? Så moro da En gutt til ja - da holder du deg til planen da? Jepp, ny UL! Nektet å vise ansiktet sitt (akkurat som broren), men tissefanten, DEN viste han gjerne frem! Alt går etter planen så langt, ja! Gratulerer!! Hvordan går det med eksamen om dagen? Takk! Jeg tror egentlig det går greit med eksamen. Det har vært MYE jobb, men har fått på plass alle hovedelementene (selve sidelayouten, bildegalleriet og bannerannonsen), så jeg tror jeg ligger ganske godt an *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 15. desember 2009 #2257 Del Skrevet 15. desember 2009 Krysser fingrene for vellykket eksamen! Lenge igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #2258 Del Skrevet 15. desember 2009 Deadline mandag ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 15. desember 2009 #2259 Del Skrevet 15. desember 2009 Essa, det går så bra så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. desember 2009 #2260 Del Skrevet 15. desember 2009 Gratulerer med gutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå