Gjest O'hara Skrevet 18. november 2009 #2201 Del Skrevet 18. november 2009 Hehe, vi har hatt oss noen turer vi og. I fjor var vi på tur til Tokyo, men havnet i Chicago istedenfor... Ikke akkurat det sammen, men veldig fint det også. Jeg bruker å se det på den måten at tar jeg feil en gang, så må jeg dra igjen og da får jeg jo sett ALT! Selv tror jeg at nyttårskonserten må være det ultimate, mulig jeg en gang i fremtiden skal se om jeg får det til. Hehe, jeg har også vært med på spanskkurs, tatt 3 timer, gitt opp og Friundervisningen tjente noen lettvindte kroner... München i pinsehelgen altså..? Hmmmm.... Kanskje det er en idé? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 18. november 2009 #2202 Del Skrevet 18. november 2009 Oi, så herlig med tur til Wien. Har hørt at det er en kjempefin by. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. november 2009 #2203 Del Skrevet 18. november 2009 Så moro med kjærestetur! Høres deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 19. november 2009 #2204 Del Skrevet 19. november 2009 Godt tur, og god shopping (går ut i fra at det blir litt av det:)) Ha en fortreffelig helg. Foreldrene dine kommer nok til å nyte å være barnevakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 19. november 2009 #2205 Del Skrevet 19. november 2009 Haloisen Ønsker dere masse god tur til Wien, har hørt det skal være så romantisk der. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. november 2009 #2206 Del Skrevet 19. november 2009 God tur til Wien!!!!!!!!!!! Dit har jeg også lyst til å dra en gang. Var et av mine alternativer i høst, men vi endte ikke opp der da... Nyt å være kjærester, gjelder å passe på nå før dere blir 4. Det går sikkert fint med A. også. Men man savner dem veldig når man er borte fra dem ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2207 Del Skrevet 25. november 2009 Såh! Nå er vi tilbake og det er full rulle som vanlig:) Wien var flott! Nyyyyydelig by, nyyyydelige kaker, og masse nyyyydelige (og grisedyre) butikker Vi hadde ingen planer, og gikk ikke på noen konserter eller museer eller noe. Det eneste vi fikk med oss var Mozarthaus og Freud-museet. Helt ok, og gøy å ha sett - særlig leiligheten til Freud. Ellers ruslet vi bare rundt i byen og spiste fantastiske hotdogs, heisse maroni (ristede kastanjer) og gløgg (bare mannen, da )Fikk shoppet litt klær! Var vanskelig å finne mammaklær, men til slutt ble vi pekt i riktig retning. Fikk kjøpt meg veldig pen kjole til jul, en genserkjole og et olaskjørt Var veldig fint med noen dager vekk, men det ble mye Amund-prat . Var godt å se ham på mandag! Han hadde hatt det superbra hos bestemor og bestefar og de hadde kost seg glugg i hjel. Han hadde heldigvis sovet godt om natta også, stort sett Dessverre hadde hunden til mamma og pappa øyekatarr, og da A våknet etter formiddagsluren sin på mandag (fremdeles hos mamma og pappa), var det venstre øyet hans sammenklistret ... Dermed ble det ikke barnehage på tirsdag heller, for vi måtte til legen og få antibiotikadråper. Men i dag var han endelig tilbake! Ikke helt frisk ennå, men vi drypper øyne så godt vi kan Også er det tilbake til skolebenken for meg. Denne uka har vi innlevering i Flash (animasjon), og jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne ... Nåja, det ordner seg vel, får jeg håpe. Forresten er det et svare leven i magen min for tiden - jeg tror jeg bærer på en liten turner :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. november 2009 Forfatter #2208 Del Skrevet 25. november 2009 Forresten! Jeg betalte 4000 spenn hos dyrlegen i dag :dåne: Jentepusen skulle fjerne tannstein, og i tillegg oppdaget dyrlegen at hun hadde hull i en tann, så den måtte fjernes. Frøkna måtte legges i narkose, få veneflon i forbeinet, tanna ble operert ut med mye om og men, hun måtte sy noen sting i munnen, og jeg fikk med meg smertestillende og antibiotika hjem + en deilig regning på nesten 4000 spenn ... I TILLEGG til det fikk jeg beskjed om at den fremdeles sitter igjen en tannbit som dyrlegen ikke fikk ut, og at det er nokså sannsynlig at dette vil skape en betennelse. Det var også sannsynlig at stingene hennes kommer til å løsne og at vi må inn igjen for å sy på nytt. Det er ikke billig å ha dyr, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. november 2009 #2209 Del Skrevet 25. november 2009 Hørtes ut som en fin tur :rødme: Kjenner meg igjen i det å prate mye om lillegutt når en er på tur. Vi var jo i Dubrovnik i september med et barnløst vennepar, tror de syntes det var litt rart at vi savnet lillegutt så innmari. Men er jo rart å være så langt unna. Godt øyet hans ble fort bedre. Og 4000 kroner for noe det sannsynligvis vil bli mer problemer med Ikke billig med dyr nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 26. november 2009 #2210 Del Skrevet 26. november 2009 Welcome back Lilith. Det hørtes ut som en deilig tur. Ja det er dyrt å ha kjæledyr, tell me about it. Jeg har da valgt å ha veterinærforsikring på hunden min, da slipper man unna med 10-20% egenandel. Jeg har allerede fått bruk for forsikringen da hunden min måtte ha en operasjon for å fjerne analkjertlene. Hele operasjonen+ diverse undersøkelser og behandlinger i forkant kom på rundt 10.000, jeg slapp unna med en egenandel på litt over 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 26. november 2009 Forfatter #2211 Del Skrevet 26. november 2009 Hørtes ut som en fin tur :rødme: Kjenner meg igjen i det å prate mye om lillegutt når en er på tur. Vi var jo i Dubrovnik i september med et barnløst vennepar, tror de syntes det var litt rart at vi savnet lillegutt så innmari. Men er jo rart å være så langt unna. Godt øyet hans ble fort bedre. Og 4000 kroner for noe det sannsynligvis vil bli mer problemer med Ikke billig med dyr nei... Ja, det er rart hvor mye man savner dem samtidig som det jo er deilig med noen dager for seg selv! Sove lenge om morgenen (eller, ligge lenger er kanskje riktigere, for jeg våkner jo tidlig uansett)... ta seg gooood tid med frokosten, legge opp dagen som det passer en selv ... Likevel - det er aller, aller best å komme hjem til ungen sin :rødme: Welcome back Lilith. Det hørtes ut som en deilig tur. Ja det er dyrt å ha kjæledyr, tell me about it. Jeg har da valgt å ha veterinærforsikring på hunden min, da slipper man unna med 10-20% egenandel. Jeg har allerede fått bruk for forsikringen da hunden min måtte ha en operasjon for å fjerne analkjertlene. Hele operasjonen+ diverse undersøkelser og behandlinger i forkant kom på rundt 10.000, jeg slapp unna med en egenandel på litt over 2000. Det var en super tur! Ja, gjett om tanken slo meg i går da jeg fikk regningen ... :dåne: Men hvordan er det å tegne forsikring når dyrene allerede er 4-5 år gamle? Blir premien veldig dyr da, mon tro? :klø: 10 000 kroner ... Hjelp! Bra du slapp forholdsvis billig unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 26. november 2009 #2212 Del Skrevet 26. november 2009 Ååå!! Høres ut som om dere hadde det fint i Wien Dyr ja.. De koster... Vi har ikke forsikring på vår vi, og det har gått bra til nå.. *bank i bordet* Vi regnet litt på det og kom frem til at vi har råd til det om det eventuelt kommer noen store regninger. Men jeg er ikke helt sikker på om vi skal fortsette uten forsikring... Lykke til med flash-oppgaven!! (og jeg synes ditt studie høres mer spennende ut enn mitt...) Har du noen eksamen før jul? Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. november 2009 #2213 Del Skrevet 27. november 2009 Ja, gjett om tanken slo meg i går da jeg fikk regningen ... :dåne: Men hvordan er det å tegne forsikring når dyrene allerede er 4-5 år gamle? Blir premien veldig dyr da, mon tro? :klø: 10 000 kroner ... Hjelp! Bra du slapp forholdsvis billig unna Jeg kjenner dessverre ikke til hvordan det er å tegne forsikring for et dyr i voksen alder da jeg tegnet forsikring for min da hun var valp. Jeg valgte forsikring først og fremst fordi jeg ikke makter å ta slike 10.000++ regninger på sparket, hadde veltet hele økonomien min. Jeg må ut med rundt 2500 i året for forsikring men for meg er det verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. november 2009 Forfatter #2214 Del Skrevet 27. november 2009 Ååå!! Høres ut som om dere hadde det fint i Wien Dyr ja.. De koster... Vi har ikke forsikring på vår vi, og det har gått bra til nå.. *bank i bordet* Vi regnet litt på det og kom frem til at vi har råd til det om det eventuelt kommer noen store regninger. Men jeg er ikke helt sikker på om vi skal fortsette uten forsikring... Lykke til med flash-oppgaven!! (og jeg synes ditt studie høres mer spennende ut enn mitt...) Har du noen eksamen før jul? Ha en super dag! Nei, usikker på dette med forsikring jeg også ... Urk, Flash ... Det ser ikke lyst ut, dessverre, men i kveld er det nettsamling og jeg håper på en rekke Eureka-øyeblikk. Ellers tror jeg det spøker for innlevering på mandag - jeg må repetere absolutt alt først Eksamen, ja! Å jada. Begynner 7 desember, også har vi to uker på oss til å levere. Jeg gruer meg som ei bikkje. Studiet er fsv både interessant og innholdsrikt. Problemet er at de presser alt for mye informasjon inn på altfor kort tid. Det er umulig å komme gjennom alt, og det er utrolig frustrerende å føle at man er bakpå absolutt hele tida. Men nå får jeg nesten starte opp Flash-maskinen og gi meg i kast med dagens repetering. Frister lite! Jeg kjenner dessverre ikke til hvordan det er å tegne forsikring for et dyr i voksen alder da jeg tegnet forsikring for min da hun var valp. Jeg valgte forsikring først og fremst fordi jeg ikke makter å ta slike 10.000++ regninger på sparket, hadde veltet hele økonomien min. Jeg må ut med rundt 2500 i året for forsikring men for meg er det verdt det. Ser den! Må nok undersøke litt om forsikring, jeg også. Jeg tror nemlig jentepusen her er en liten ulykkesfugl og at det kan komme flere store regninger i fremtiden ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. november 2009 Forfatter #2215 Del Skrevet 27. november 2009 Oi! 21 uker, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 27. november 2009 #2216 Del Skrevet 27. november 2009 for 21 uker! Jeg begynner eksamen på mandag, innlevering onsdag. Da skal jeg lage en hel nettside, sette opp en server mm... Blir spennende å se hvordan det går.... Hehe. Ha en skikkelig super helg Lilith! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. november 2009 Forfatter #2217 Del Skrevet 27. november 2009 for 21 uker! Jeg begynner eksamen på mandag, innlevering onsdag. Da skal jeg lage en hel nettside, sette opp en server mm... Blir spennende å se hvordan det går.... Hehe. Ha en skikkelig super helg Lilith! Det går sikkert fint! Ha en flott helg, du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 27. november 2009 #2218 Del Skrevet 27. november 2009 21 uker! Som det går unna! Lykke til med oppgaven, du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 28. november 2009 #2219 Del Skrevet 28. november 2009 21 uker! Over halvveis Dyr koster ja... Foreldrene mine måtte ut med nesten 8000 kr i sommer, når hunden deres måtte opereres. Men de er jo verdt det, man er jo så glad i dem Lykke til med innlevering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 28. november 2009 Forfatter #2220 Del Skrevet 28. november 2009 21 uker! Som det går unna! Lykke til med oppgaven, du er flink! Ja, det går sannelig unna denne gangen! Flink og flink ... heldigvis har jeg fått mye hjelp av en medstudent, så jeg tror det går riktig vei nå 21 uker! Over halvveis Dyr koster ja... Foreldrene mine måtte ut med nesten 8000 kr i sommer, når hunden deres måtte opereres. Men de er jo verdt det, man er jo så glad i dem Lykke til med innlevering! Yay! 8000 kroner? Ik! Men ja, det er jo liksom ikke noe å diskutere når dyrene blir syke - man punger jo ut det det kreves for å få dem friske igjen. De er familie, de også Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå