Lilith Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #2141 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Haloisen Lilith Masse lykke til hos legen idag, håper du får svar på dine spørsmål Hvilken laptop har du fått deg, kanskje en slik søt applesak Heihei! Var hyggelig hos legen i dag - vi var der alle mann. Og hjertet til den lille banket whosj-whosj-whosj-whosj med 160 slag i minuttet Rett etter legen fikk jeg noen fryktelige kramper i magen som gjorde meg litt bekymret, men jeg har ikke blødd eller noe, så satser på at det ikke var noe Å, jeg skulle så veldig gjerne hatt en snasen liten mac! Men alas ... da jeg måtte kjøpe adobeprogrammer til kurset mitt, måtte jeg kjøre dem på hjemmepc-en min. Og dermed måtte det bli en pc-laptop , hvis jeg skal kunne jobbe på den maskinen også Så ingen nuddelig mac, men en ganske ålreit dell-sak. Helt grei, tror jeg (har ikke innstallert adobe på den ennå ...) Nå er det fiskegrateng (findus) til middag! Gleder meg faktisk. Ellers er det ingen mat som smaker meg for tiden, selv om jeg prøvde meg på Nigellas pasta med kjøttboller og hjemmelaget cottage pie her tidligere i uka. Fysjom! Alt jeg vil ha, er fett, salt og surt. Calzone fra Deli de Luca og sursild til dessert - DET er drømmemenyen for tida.:dåne: Stakkars bebis ... Endret 7. oktober 2009 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. oktober 2009 #2142 Del Skrevet 7. oktober 2009 Sursild til dessert er jo heeelt normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #2143 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sursild til dessert er jo heeelt normalt Ja, godteriet, altså! Ikke den syltede fisken Sursild, sure føtter, Malaco truly sweet&sour - alt som er av syrlig vingummi glir ned på høykant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 8. oktober 2009 #2144 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sursild Ting kan tolkes på forskjellige måter... Her går det også godis ned på høykant.. Men jeg er begynt å bli litt redd for å få en kjempebaby jeg! Fødselsvekten på babyene i Norge er jo begynt å stige noe veldig i det siste, og mange babyer er jo gjerne over 4 kg! Men sjokolade er jo så godt!! Du ligger cirka 2 uker bak meg Så da er det jo fullt mulig at vi havner på sykehuset samtidig.. Blir kanskje vanskelig for deg å sladre for meg da?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 8. oktober 2009 #2145 Del Skrevet 8. oktober 2009 Koselig med hjertelyd :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 9. oktober 2009 #2146 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bebisen har det helt sikkert helt fortreffelig!! Ha en super helg Lilith! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. oktober 2009 #2147 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, godteriet, altså! Ikke den syltede fisken Sursild, sure føtter, Malaco truly sweet&sour - alt som er av syrlig vingummi glir ned på høykant Tenkte litt feil, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. oktober 2009 #2148 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ååå, så koselig å høre hjerteslagene! Ble veldig babysyk et øyeblikk i dag da jeg så en nydelig baby ... Dette hjalp ikke på. Hva var du fysen på da du gikk gravid med A? Spent på om det er jente eller gutt denne gangen ... Jeg har sikkert spurt før, men vil dere vite kjønn? Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #2149 Del Skrevet 10. oktober 2009 Sursild Ting kan tolkes på forskjellige måter... Her går det også godis ned på høykant.. Men jeg er begynt å bli litt redd for å få en kjempebaby jeg! Fødselsvekten på babyene i Norge er jo begynt å stige noe veldig i det siste, og mange babyer er jo gjerne over 4 kg! Men sjokolade er jo så godt!! Du ligger cirka 2 uker bak meg Så da er det jo fullt mulig at vi havner på sykehuset samtidig.. Blir kanskje vanskelig for deg å sladre for meg da?.. Usj, ja, jeg tenker også på størrelsen til babyen, men A var jo bitteliten (2812) da han ble født, så det er vel stor sjanse for at nummer to også er en liten tass? :klø: Uansett er det jo sikkert greit å passe på å ha et ålreit kosthold ... Kan hende det blir litt vanskelig for meg å sladre, men det går jo an å prøve! Koselig med hjertelyd :rødme: Jaaa! :rødme: Bebisen har det helt sikkert helt fortreffelig!! Ha en super helg Lilith! Hehe, jeg håper du har rett. God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #2150 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tenkte litt feil, jeg Ååå, så koselig å høre hjerteslagene! Ble veldig babysyk et øyeblikk i dag da jeg så en nydelig baby ... Dette hjalp ikke på. Hva var du fysen på da du gikk gravid med A? Spent på om det er jente eller gutt denne gangen ... Jeg har sikkert spurt før, men vil dere vite kjønn? Ha en god helg! Ja, hjerteslag er koselig! Veldig lett å bli babysyk når man blir "utsatt" for nydelige nurk Forrige gang var jeg i grunnen ikke fysen på noe som helst, bortsett fra isbiter mot slutten av svangerskapet (det var varmt!), så disse lystene og aversjonene jeg har denne gangen setter meg helt ut ... Ja, vi vil gjerne vite kjønn! Det blir utrooooolig spennende på ultralyd :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. oktober 2009 #2151 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja, hjerteslag er koselig! Veldig lett å bli babysyk når man blir "utsatt" for nydelige nurk Forrige gang var jeg i grunnen ikke fysen på noe som helst, bortsett fra isbiter mot slutten av svangerskapet (det var varmt!), så disse lystene og aversjonene jeg har denne gangen setter meg helt ut ... Ja, vi vil gjerne vite kjønn! Det blir utrooooolig spennende på ultralyd :dåne: Det var helt fantastisk å høre hjerteslag første gangen husker jeg. Hehe, husker det var sinnsykt varmt på slutten av mitt svangerskap også, var den varmeste tida den sommeren. Lenge til ultralyd da? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. oktober 2009 #2152 Del Skrevet 13. oktober 2009 Rart det at svangerskapene kan være så forskjellige. Mine er egentlig veldig like, selv om det ser ut til å være en av hvert kjønn... Blir spennende med UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 13. oktober 2009 #2153 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja, da satser vi på at du kan være sladrisen min denne gangen også Har du forresten nummeret mitt ennå?.. Kostholdet er bra her i huset nå som vi har innført Rema-1000-middagstipsene til under hundrelappen. Da vet jeg at vi får i oss det vi trenger av grønt og kjøtt også Men det er heller på kveldstid vi har en tendens til å "sprekke" av og til Håper du har en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #2154 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det var helt fantastisk å høre hjerteslag første gangen husker jeg. Hehe, husker det var sinnsykt varmt på slutten av mitt svangerskap også, var den varmeste tida den sommeren. Lenge til ultralyd da? Ha en fin dag! UL er 9 november allerede! Rart det at svangerskapene kan være så forskjellige. Mine er egentlig veldig like, selv om det ser ut til å være en av hvert kjønn... Blir spennende med UL Ja, merkelig hvor forskjellig alt er mht graviditet - fra person til person og fra svangerskap til svangerskap. Det er ingen fasit! Blir veeeeeeldig spennende - håper babyen samarbeider! ------------- Usj, i går var A ordentlig sjuk. Nesten 39 i feber, slapp og trøtt. To ganger krabbet han inn på rommet sitt for å bli lagt i senga, stakkar :rødme: Mamma og pappa og bikkja kom på sykebesøk, da, og jeg hadde bedt mamma kjøpe med paracet-mikstur. Fikk i ham en liten skje, og da gikk det ikke lang tid før han var i bedre form, heldigvis, og da spiste han også litt is og bolle (mat for sjuklinger ). Men han sov lite i natt, så vi holdt ham hjemme fra barnehagen i dag også - for sikkerhets skyld. Men han har vært i fin form I morgen blir også en tøysedag, for det er foreldremøte i bhg klokka 18. Hvis jeg skal hente A først og levere ham til barnevakten og rekke tilbake til barnehagen til kl seks igjen ... Nei, det blir bare tull. Dermed blir A hjemme i morgen også. Det får bare bli sånn noen ganger når bhg ligger så langt unna. I tillegg har jeg masse jobb OG innleveringsoppgave i webdesign på gang, så stresser en smuuuule! :dåne: Men det går vel på et vis God kveld, alle sammen! Skal prøve å rekke innom litt flere dagbøker snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #2155 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja, da satser vi på at du kan være sladrisen min denne gangen også Har du forresten nummeret mitt ennå?.. Kostholdet er bra her i huset nå som vi har innført Rema-1000-middagstipsene til under hundrelappen. Da vet jeg at vi får i oss det vi trenger av grønt og kjøtt også Men det er heller på kveldstid vi har en tendens til å "sprekke" av og til Håper du har en fin uke! Ja, det prøver vi på! Nummeret ditt er nok bortevekk siden sist, så send meg en pm, du Hm, det var ikke dumt å følge de middagstipsene. Jeg har jo sett reklamene, men bare med et halvt øre/øye. Det skal jeg sjekke ut! Her er nærbutikken ICA, og det er jo ikke den billigste sjappa, akkurat. Men denne uka har de hatt 10 kroners marked, og i dag gikk jeg bananas i sjokoladehylla og har allerede satt til livs en diger Bounty ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. oktober 2009 #2156 Del Skrevet 13. oktober 2009 Følger med her altså, skriver bare ikke så mye alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #2157 Del Skrevet 13. oktober 2009 Følger med her altså, skriver bare ikke så mye alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. oktober 2009 #2158 Del Skrevet 13. oktober 2009 Så bra at sykdommen til A var kortvarig, er så ekkelt når de er syke - særlig med feber. Blir så slappe, og så merker man liksom at de ikke skjønner så mye av det selv. Det er lov å skeie ut litt ekstra når man er gravid, vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #2159 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så bra at sykdommen til A var kortvarig, er så ekkelt når de er syke - særlig med feber. Blir så slappe, og så merker man liksom at de ikke skjønner så mye av det selv. Det er lov å skeie ut litt ekstra når man er gravid, vettu Ja, det var ordentlig ekkelt da han var som dårligst Mamma holdt på å begynne å gråte da hun kom og så Amund sitte/ligge som et lite slakt på fanget til pappa og se på tv Joa, LITT er sikkert greit, men ... I går gikk det 2/3 bounty og noen sure sild. OG en deli de luca-calzone til csi (og det var etter middag!) ... Og jeg VET jo at det ligger masse mer sjokkis i skapet ... Sukk, hvordan skal det gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. oktober 2009 #2160 Del Skrevet 14. oktober 2009 Uff, fælt når de er syke... Hadde en skikkelig runde med lillegutt i mai, forferdelig å se han helt skutt. Bare sov og ville nesten ikke ha mat. Godt det gikk over. Sjokolade ja... Vi kan ikke ha det i huset Min STORE svakhet.... 9. november er ikke lenge til. Blir spennende Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå