Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Gurimalla, for en natt ...

Amund sov nesten ikke i natt. Og jeg tuller ikke. Nå er alt sammen bare gjørme i hodet mitt, men vi hadde en skikkelig helvetesnatt. Amund ville bare ikke sove. I det hele tatt. Bare reiste seg opp i senga, skrek, og pekte på døra. Til å begynne med prøver man jo å finne ut om det ER noe. Har han vondt i magen? Sulten? Tørst? Tenner? Mareritt? Kald? Varm? Etc. Men etter en times tid med trøsting, bæring og diverse, ble det tydelig at det ikke VAR noenting, annet enn at han var overtrøtt og ikke ville legge seg.

Så klokka ett-to hadde vi en liten maktkamp hvor jeg satt ved senga hans og la ham rolig ned hver gang han reiste seg opp. Jeg tror vi holdt på i en time, og Amund skrek konstant. KONSTANT. Til slutt ga han seg, men han sov urolig resten av natta og vi måtte opp flere ganger å trøste, gi vann, etc.

HAN var i fin form i morges. Samboer og jeg var fullstendig ødelagte. Så har jeg fått gjort fornuftige ting i dag? Neida. Men pokker heller. Jeg er sykmeldt! Og jeg vurderer jobbtilbud :lur:. Og studiene skal jeg nok klare å ta igjen. :jepp:

Chin up, and put on a happy face! :plystre:

Nå sover han, i hvert fall. Måtte det vare!

Endret av Lilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slitsom når alt er feil sånn, og veldig typisk at det bare er foreldrene som er ødelagte dagen etter...

Spennende med jobbtilbud da, passet jo veldig bra, men skjønner godt at det hørtes litt voldsomt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Det hørtes ut som en grusom natt, ja! :dåne: Håper virkelig natta ble bedre i dag. :jepp:

Skjønner godt dere er utslitte, får jeg ikke søvnen min så er jeg ødelagt ...

Jobbtilbud?! Så spennende! Innen det du drev på med før, eller det du studerer? *nysgjerrig*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Håper denne natta blir bedre!

Det ble den heldigvis! :)

Slitsom når alt er feil sånn, og veldig typisk at det bare er foreldrene som er ødelagte dagen etter...

Spennende med jobbtilbud da, passet jo veldig bra, men skjønner godt at det hørtes litt voldsomt ut...

Ja, Amund var i fin form :ler:

Litt redd for å ta på meg for mye nå, med baby i magen og allting, men det positive ved denne jobben, er at det er nettbasert hjemmefra og dermed veldig fleksibelt. Jeg er fremdeles i tenkeboksen ...

:troest: Det hørtes ut som en grusom natt, ja! :dåne: Håper virkelig natta ble bedre i dag. :jepp:

Skjønner godt dere er utslitte, får jeg ikke søvnen min så er jeg ødelagt ...

Jobbtilbud?! Så spennende! Innen det du drev på med før, eller det du studerer? *nysgjerrig*.

Ja, det var en forferdelig natt! Men i natt sov han heldigvis som en stein, så alt går bedre i dag :)

Veldig spennende med jobbtilbud! Det er han jeg frilanser for, som journalist, som tilbyr et 100% engasjement i 6 mnd. Oppgavene blir å skrive, samt å utvikle nettstedet, så det blir litt relevant for studiet også. I grunnen er det helt perfekt, særlig ettersom det er 6 mnd til jeg skal føde også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en forferdelig natt! Men i natt sov han heldigvis som en stein, så alt går bedre i dag :)

Veldig spennende med jobbtilbud! Det er han jeg frilanser for, som journalist, som tilbyr et 100% engasjement i 6 mnd. Oppgavene blir å skrive, samt å utvikle nettstedet, så det blir litt relevant for studiet også. I grunnen er det helt perfekt, særlig ettersom det er 6 mnd til jeg skal føde også :)

Godt han tok til fornuften i natt, da. ;)

Det høres jo veldig bra ut! :jepp: Dessuten blir det jo veldig bra i forhold til foreldrepenger etter fødsel, eller? Husker ikke helt de reglene, men ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, for ei slitsom natt :klem: Så ille har det aldri vært hos oss, men natt til i går var ei dårlig natt her også. Rart hvor opplagte ungene er likevel :fnise: Vi må legge snuppa i 18-tida, hvis ikke så blir hun helt umulig å legge.

Skjønner godt at du er redd for å ta på deg for mye :jepp: Du får kjenne på det en stund til :) Men det høres jo ut som en gyllen mulighet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo helt perfekt ut :jepp: men skjønner godt at du må i tenkeboksen :) Når må du bestemme deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med jobbtilbudet da! Og som du sier, så er det jo helt perfekt :) Hvorfor ikke bare hoppe i det og takke ja!? ;) Neida... Skal ikke presse deg. Det er selvølgelig helt opp til deg hva du velger å gjøre. Masse lykke til med valget!

Hørtes ut som en slitsom natt forleden! *puh!* Godt han sov bedre neste natt igjen :Nikke:

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt han tok til fornuften i natt, da. ;)

Det høres jo veldig bra ut! :jepp: Dessuten blir det jo veldig bra i forhold til foreldrepenger etter fødsel, eller? Husker ikke helt de reglene, men ... :sjenert:

Jo, jeg forsto det sånn at NAV regner ut hva som er mest gunstig for meg - å få foreldrepenger basert på inntekten min de siste månedene (året? hun sa nemlig den gamle jobben +frilansgreiene) ELLER å få engangsstønad. Uansett skulle jeg ikke tape på det, mente hun. Så det høres jo bra ut, uansett!

Oi, for ei slitsom natt :klem: Så ille har det aldri vært hos oss, men natt til i går var ei dårlig natt her også. Rart hvor opplagte ungene er likevel :fnise: Vi må legge snuppa i 18-tida, hvis ikke så blir hun helt umulig å legge.

Skjønner godt at du er redd for å ta på deg for mye :jepp: Du får kjenne på det en stund til :) Men det høres jo ut som en gyllen mulighet, da.

Såpass tidlig, ja? Vi legger ikke A før 19-19:30, og stoooort sett går det bra. Men innimellom ikke ...

Ja, jeg tror dette er en klassisk gyllen mulighet!

Det høres jo helt perfekt ut :jepp: men skjønner godt at du må i tenkeboksen :) Når må du bestemme deg?

Jeg bestemte meg i dag! Rett før høstferien :)

Så spennende med jobbtilbudet da! Og som du sier, så er det jo helt perfekt :) Hvorfor ikke bare hoppe i det og takke ja!? ;) Neida... Skal ikke presse deg. Det er selvølgelig helt opp til deg hva du velger å gjøre. Masse lykke til med valget!

Hørtes ut som en slitsom natt forleden! *puh!* Godt han sov bedre neste natt igjen :Nikke:

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Hehe, jeg er så utroooolig dårlig på å hoppe i ting - jeg må tenke og vurdere og veie for og i mot i lange tider - helt til muligheten er borte. Men nå har jeg valgt ;)

Heldigvis har han sovet ganske godt de siste to nettene! :tommelopp:

-------------------------------------------

Vel! I dag morges sendte jeg en mail og takket ja til tilbudet :nigo: Jeg foreslo 100% engasjement i 6 mnd, så får vi se hva han sier. I morgen drar vi på fjellet (høstferie), så jeg tenkte at jeg kan begynne når vi er tilbake derfra. Det betyr at engasjementet løper fra oktober-mars, og det passer jo fint.Så får vi bare se hvordan det går :)

Høstferie! I morgen drar vi på fjellet, hele hurven. Gleder meg så utrolig mye til å komme meg litt vekk fra byen. Innimellom får jeg skikkelig brakkesyke. Men først skal jeg besøke ei venninne som fikk baby for et par uker siden. Moro! Tenkte å kjøpe en liten, søt body til snuppa, en god krem eller noe til mor, også tar jeg med meg noen boller eller noe. Blir koselig :) Usikker på om jeg skal fortelle henne at jeg er gravid igjen, eller om jeg skal vente en stund til ...

God helg, alle sammen! Og god høstferie, for de av dere som har det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstferie? Nå? :sukk:

God tur!!!

Blir moro å høre om du har fått jobben! Jeg er sikker på at det ordner seg for deg jeg :duskedame:

God helg, ferie og alt det der.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det ordner seg med jobben :) Kanskje blir det litt tøft noen måneder framover, men du angrer helt sikkert ikke i permisjonen :)

Vil tro at om du jobber 100% de siste 6 månedene før permisjonen at de beregner ut fra det... Men hvem vet hva de tenker? ;)

God tur!/God ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb! :biggrin:

Koselig med høstferie med familien. :jepp: Og veldig koselig med babybesøk! :rødme: Blir babysyk bare ved tanken jeg ... :sjenert:

God helg, og kos dere på hytta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med beslutningen. Så fantastisk. Håper at han liker tilbudet du gav ham tilbake da. Og det gjør han nok :)

Ha en fin tur og en finfin helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere hadde/har en flott tur! Og gratulerer med jobben! Godtok han tilbudet? Regner med det... ;)

Ha en fortsatt fin torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte bare titte innom da jeg la merke til signaturen din. En gutt født 18. juli og så 13 uker på vei igjen? Skjønte liksom ikke helt hvordan det var mulig.... :klaske: Ser nå at det er i fjor lillebror er født :ler:

Sniker meg ut igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstferie? Nå? :sukk:

God tur!!!

Blir moro å høre om du har fått jobben! Jeg er sikker på at det ordner seg for deg jeg :duskedame:

God helg, ferie og alt det der.

:klem:

Takk,takk!

Satser på at det ordner seg med jobben :) Kanskje blir det litt tøft noen måneder framover, men du angrer helt sikkert ikke i permisjonen :)

Vil tro at om du jobber 100% de siste 6 månedene før permisjonen at de beregner ut fra det... Men hvem vet hva de tenker? ;)

God tur!/God ferie :)

Ja, tror det lønner seg å jobbe, men gud vet ... får ringe NAV når alt er litt mer sikkert.

Gratulerer med ny jobb! :biggrin:

Koselig med høstferie med familien. :jepp: Og veldig koselig med babybesøk! :rødme: Blir babysyk bare ved tanken jeg ... :sjenert:

God helg, og kos dere på hytta! :klem:

Takk! Ja, var koselig med babybesøk og høstferie!

Gratulerer med beslutningen. Så fantastisk. Håper at han liker tilbudet du gav ham tilbake da. Og det gjør han nok :)

Ha en fin tur og en finfin helg:)

Ja, jeg håper også det! Takk!

Gratulerer med ny jobb :blomst:

Hørtes koselig ut med barselbesøk. Fortalte du at du er gravid igjen?

Ha en fin mandag :klem:

Ja, jeg fortalte det - tenk, vi får permisjon sammen! Moro!

Håper dere hadde/har en flott tur! Og gratulerer med jobben! Godtok han tilbudet? Regner med det... ;)

Ha en fortsatt fin torsdag! :klem:

Har ikke fått noe svar ennå - han skulle ha høstferie, han også. Krysser fingrene!

Jeg måtte bare titte innom da jeg la merke til signaturen din. En gutt født 18. juli og så 13 uker på vei igjen? Skjønte liksom ikke helt hvordan det var mulig.... :klaske: Ser nå at det er i fjor lillebror er født :ler:

Sniker meg ut igjen....

:fnise:

Signaturen er nå fikset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi til legen og lytte etter hjertelyden til lille reke! :hjerte: Også skal A til hudlegen for å kikke på en liten "tag" han har foran øret. Blir spennende!

Ellers er alt vel. Intet nytt mht jobb og slikt, jeg forsøker bare å komme ajour med studier nå, også får jobbgreiene bare komme når de kommer :jepp:. Hvis de kommer. Formen er litt varierende. Jeg kjenner at bekkenet krangler litt allerede, så skal høre med legen i morgen om henvisning til fysio for å lære noe øvelser så det ikke blir verre. Vet ikke helt hvordan det er ok å trene ryggen uten å gjøre vondt verre ... :vetikke: Tenkte også å høre med legen om vaksine mot svineinfluensa - jeg er så i tvil om hva det er lurt å gjøre! :sukk:

Vel! Jeg fikk levert min nye laptop i går, så nå sitter jeg her og knastifiserer og koser meg og blir kjent med det nye vidunderet. :hoppe: Jeg håper den lever opp til forventningene!

Gleder meg til i morgen, det skal bli en koselig familiedag :rødme:

God kveld, alle sammen! :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi til legen og lytte etter hjertelyden til lille reke! :hjerte: Også skal A til hudlegen for å kikke på en liten "tag" han har foran øret. Blir spennende!

. Hvis de kommer. Formen er litt varierende. Jeg kjenner at bekkenet krangler litt allerede, så skal høre med legen i morgen om henvisning til fysio for å lære noe øvelser så det ikke blir verre. Vet ikke helt hvordan det er ok å trene ryggen uten å gjøre vondt verre ... :vetikke: Tenkte også å høre med legen om vaksine mot svineinfluensa - jeg er så i tvil om hva det er lurt å gjøre! :sukk:

Vel! Jeg fikk levert min nye laptop i går, så nå sitter jeg her og knastifiserer og koser meg og blir kjent med det nye vidunderet. :hoppe: Jeg håper den lever opp til forventningene!

Haloisen Lilith :klemmer:

Masse lykke til hos legen idag, håper du får svar på dine spørsmål :)

Hvilken laptop har du fått deg, kanskje en slik søt applesak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...