Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

:vinke:

Nja, ikke bare å sette igang ... :sjenert: Hverken mannen eller jeg har jobb, jeg er i dårlig form og blir utslitt av bare én unge ... *sukk*

Spennende med ul! :hoppe:

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, ikke bare å sette igang ... :sjenert: Hverken mannen eller jeg har jobb, jeg er i dårlig form og blir utslitt av bare én unge ... *sukk*

Spennende med ul! :hoppe:

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Nei, jeg skjønner at omstendighetene kanskje ikke er helt perfekte for å starte på nr to akkurat nå ... Men det kommer! :klem:

Ha en fin kveld, du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det liv igjen her :hoppe:

Greit med en tidlig UL for å få greie på hvor langt en er. Det fikk jeg også denne gangen, eller jeg fikk det jo egentlig med lillegutt også. Det er jenta si som aldri vet hvor hvor langt hun var på vei :ler: Ble ganske lang i maska da jeg fikk beskjed om at jeg var flere uker lenger enn jeg trodde, sånn er det når kroppen spiller en noen puss....

Kjedelig med lang vei til barnehagen. Får håpe det dukker opp noe nærmere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du fikk henvisning til gynekolog. Legen din passer godt på deg forstår jeg, det er godt å høre.

Glad for at alt er i orden med Amund og deg så venter vi på termindato når du har fått vite det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skjønner at omstendighetene kanskje ikke er helt perfekte for å starte på nr to akkurat nå ... Men det kommer! :klem:

Ha en fin kveld, du også :)

Håper det, men noen ganger tviler jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var det liv igjen her :hoppe:

Greit med en tidlig UL for å få greie på hvor langt en er. Det fikk jeg også denne gangen, eller jeg fikk det jo egentlig med lillegutt også. Det er jenta si som aldri vet hvor hvor langt hun var på vei :ler: Ble ganske lang i maska da jeg fikk beskjed om at jeg var flere uker lenger enn jeg trodde, sånn er det når kroppen spiller en noen puss....

Kjedelig med lang vei til barnehagen. Får håpe det dukker opp noe nærmere.

Det er ikke så enkelt å holde styr på sykluser, synes jeg. Jeg har aldri helt hatt oversikten over det der. Så det blir spennende med ul! Får ta meg sammen og bestille time i morgen :)

Så fint at du fikk henvisning til gynekolog. Legen din passer godt på deg forstår jeg, det er godt å høre.

Glad for at alt er i orden med Amund og deg så venter vi på termindato når du har fått vite det :o)

Jada, hun er ikke så verst, hun legen. Bare litt distrè innimellom :) Er også spent på termindato!

Tidlig krøkes osv :fnise: Nei da! Men sikkert greit å få den fjernet.

Så bra du fikk tidlig UL. Blir spennende å høre hvor langt du er på vei :)

Hehe, ja, like greit å bli kvitt den først som sist, før han oppdager den og begynner å klore på den. Men jeg gruer meg ... Stakkars gutten vår! :tristbla:

Håper det, men noen ganger tviler jeg ...

Neida, det ser bare litt mørkt ut akkurat nå, men det BLIR bedre! Garantert. I motbakke kan det bare gå oppover, vet du. Hang in there! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har sjelden helt kontroll på det... Jeg hadde jo det når vi prøvde med lillegutt, men så kom en SA og røra alt til.

Denne gangen hadde jeg jo knapt rukket å få mensen før jeg plutselig var gravid igjen. Hadde hatt flere blødninger også, så jeg skjønte egentlig ingenting.

Da er det greit at noen kan finne ut av det :fnise:

Veldig spennende å få termindato ja. kanskje du er lenger enn du tror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennendes med ultralyd! Hva er datoen? :) Godt legen din ordner opp med både ul for deg og kirurgi for Amund :Nikke: Flinke legen :Nikke:

Hvordan fant du ut at du var gravid forresten? Altså kom du på å ta en test?... Uteblitt mens? Eller kjente du noe på kroppen? *Nysgjerrig ja..*

Ha en flott torsdag! Snart helg! :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har sjelden helt kontroll på det... Jeg hadde jo det når vi prøvde med lillegutt, men så kom en SA og røra alt til.

Denne gangen hadde jeg jo knapt rukket å få mensen før jeg plutselig var gravid igjen. Hadde hatt flere blødninger også, så jeg skjønte egentlig ingenting.

Da er det greit at noen kan finne ut av det :fnise:

Veldig spennende å få termindato ja. kanskje du er lenger enn du tror ;)

Hehe ... Nei, det er ikke så greit å følge med alltid. Er veldig spent på hvor langt jeg er på vei!

Så spennendes med ultralyd! Hva er datoen? :) Godt legen din ordner opp med både ul for deg og kirurgi for Amund :Nikke: Flinke legen :Nikke:

Hvordan fant du ut at du var gravid forresten? Altså kom du på å ta en test?... Uteblitt mens? Eller kjente du noe på kroppen? *Nysgjerrig ja..*

Ha en flott torsdag! Snart helg! :hoppe:

Jeg fikk time til UL allerede på mandag! Også har jeg første svangerskapskontroll hos legen på torsdag, tror jeg det var. Så det blir VELDIG spennende. Angst!

Ne-ei ... jeg hadde jo litt mistanke ettersom vi jo hadde "prøvd" en stund. Så da jeg merket at jeg var litt småkvalm, trøtt og uggen OG jeg ikke kunne huske når jeg sist hadde mensen, fikk jeg en mistanke. Og testen(e) viste jo positiv, de! Jeg synes fremdeles det er helt merkelig. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok oss 3-4 uker før vi klarte å lande helt etter å ha sett plusstegnet lyse mot oss :rødme: Så kjenner godt til den følelsen ja..

Å, så spennende med UL på mandag allerede! :hoppe::danse: Gleder meg til å høre oppdatering og kanskje se bilde?..

Apropo bilde; har magen begynt å komme på deg forresten?.. Skal legge ut bilde i dagboka mi nå. Jeg har hvertfall vanskelig med å skjule det nå.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok oss 3-4 uker før vi klarte å lande helt etter å ha sett plusstegnet lyse mot oss :rødme: Så kjenner godt til den følelsen ja..

Å, så spennende med UL på mandag allerede! :hoppe::danse: Gleder meg til å høre oppdatering og kanskje se bilde?..

Apropo bilde; har magen begynt å komme på deg forresten?.. Skal legge ut bilde i dagboka mi nå. Jeg har hvertfall vanskelig med å skjule det nå.. :sjenert:

Ja, kanskje jeg får bilder? Det hadde vært morsomt! Skal i hvert fall spørre :)

Mage, ja ... Ne-ei, sannelig om jeg vet. Jeg synes magen er litt mer oppblåst og blubbete enn for noen uker siden, men om det er baby eller bare luft aner jeg ikke. :vetikke:

God helg :klem:

Gleder meg til å høre om UL på mandag! :hoppe:

Jeg også gleder meg! God helg til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg er så forferdelig sulten for tida ... Vanligvis ville jeg synes det var flott og spist og kost meg med verdens beste samvittighet, men jeg er så matlei! Nå spiser jeg bare for å slippe rumling i magen, og jeg må spise MINST hver tredje time. Begrenset hvor mye jeg klarer å variere, og jeg har rukket å bli dønn lei av brødskiver. Det er lett å ty til junkfood og karbohydrater, og da føler jeg meg så ekkel og feit etterpå ... :sjenert:

Vel. Det var jo sånn sist også - jeg spiste som en hest de første tre månedene. Jeg får bare forsøke å ha forskjellige typer sunne snacks i skapet.

Men jeg har begynt å trene, da! :jepp: Jeg er nyvervet Friskis og Svettis-medlem, meldte meg inn på onsdag og har allerede trent to ganger og er støl som en .... som en ... ja, jeg er dritstøl, i hvert fall. Føles bra! Håper jeg klarer å fortsette å trene regelmessig :)

Ellers ... ellers har jeg stadig små vondter i magen. Det stikker og drar og klyper og murrer. Så jeg er glad jeg har ul på mandag, for jeg bekymrer jo ræva av meg, selvfølgelig. Men alt er sikkert bra! Gud vet jeg spiser for to, i det minste!

Nå ser gubben foppallkamp, og jeg tror tyte meg at jeg skal bysselalle. Eller, legge meg og lese litt. Eeeeegentlig burde jeg jobbe, men ... nei.

Blablabla! Dette ble et langt og skravlete innlegg. Nå legger jeg meg! God natt, alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som har begynt å trene! :tommelopp: Det gir mer overskudd og mer energi :)

Snacks er kjekt å ha tilgjengelig når sulten kommer snikende, og jo sunnere snacksen er jo bedre :Nikke: Her kommer sulten sammen med kvalmen, så jeg måååå spise når det rumler i magen hvis ikke spyr jeg :( Vær glad du ikke har det sånn ;)

Tenker nok det er livmoren som vokser i magen din jeg... Det er mye som skjer med bebisen de første månedene nå, så hadde egentlig vært rart om vi ikke hadde kjent noen rare vondter innimellom :) Blir nok kos å se knøttet på ul i morgen. Gleder meg til å høre oppdatering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...