Lilith Skrevet 24. august 2009 Forfatter #2021 Del Skrevet 24. august 2009 haha, du er morsom. Du har ingen anelse om når du sist hadde mensen? haha Ne-ei .. mannen mener at jeg helt sikkert hadde mensen i slutten av juni/beg juli, så da stoler jeg på ham. Men etter det er jeg neimen ikke sikker. Jeg kan i hvert fall ikke huske det. Og det er litt kjipt ettersom jeg spiste masse spekemat på bursdagen vår, midt i juli ... Men det går vel helst bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 24. august 2009 #2022 Del Skrevet 24. august 2009 Det er flere med tullenetter, ja. Lurer på når vi liksom kan forvente at det å sove skikkelig (og lenge) er regelen, og ikke unntaket Når de er 14 år kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 24. august 2009 Forfatter #2023 Del Skrevet 24. august 2009 Sulteeeeeeeeeeeeeeeeeen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. august 2009 #2024 Del Skrevet 24. august 2009 Huff, kjedelig med sånne netter. Får håpe det snur fort! Går sikkert bra i barnehagen i morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. august 2009 #2025 Del Skrevet 25. august 2009 Hvordan gikk det med Amund i barnehagen i dag? Fikk han sove? Spennende tider er det hvertfall.. Håper overgangen går fint Og kanskje nettene også blir bedre etterhvert, nå som han får brukt masse energi til å leke med de i barnehagen Så rart det må være å ikke vite nøyaktig termin Men litt spennende også! Jeg er 9 uker på vei, og har termin i slutten av mars - kanskje du er like langt på vei som meg? Siste mensen min var 14. juni.. Ha en fortsatt fin-fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. august 2009 Forfatter #2026 Del Skrevet 25. august 2009 Huff, kjedelig med sånne netter. Får håpe det snur fort! Går sikkert bra i barnehagen i morgen også Ja, jeg håper også det snur snart -han var ikke god natt til i dag, heller ... Gikk helt fint i barnehagen! Hvordan gikk det med Amund i barnehagen i dag? Fikk han sove? Spennende tider er det hvertfall.. Håper overgangen går fint Og kanskje nettene også blir bedre etterhvert, nå som han får brukt masse energi til å leke med de i barnehagen Så rart det må være å ikke vite nøyaktig termin Men litt spennende også! Jeg er 9 uker på vei, og har termin i slutten av mars - kanskje du er like langt på vei som meg? Siste mensen min var 14. juni.. Ha en fortsatt fin-fin tirsdag! Det gikk fint i barnehagen! Vi kom klokka ti, og lekte litt ute sammen med "hans" voksne, så gikk jeg på personalrommet. Og der ble jeg til klokka to! I mellomtiden var Amund med på samlingsstund, lunsj, og soving. Var litt grinete og sliten under lunsjen, og nektet plent å sove (mye mer spennende å krabbe rundt!), men han slokna til slutt da han ble lagt i vogna. Alt i alt synes jeg det gikk fint I morgen skal han være enda litt lenger, og spise matpakke etter sovingen før jeg får komme og hente ham. Da må jeg finne på noe annet å gjøre i noen timer ... Ja, det er litt merkelig å ikke vite hvor langt jeg er på vei ... Blir veldig spennende på legekontrollen! Kanskje vi er helt likt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 26. august 2009 #2027 Del Skrevet 26. august 2009 Tenk så gøy om vi hadde vært helt likt på vei!?! Tipper kanskje du får mars eller april-barn jeg Jeg har termin i slutten av mars så det kan fort hende at jeg også eventuelt får april-barn Har legen ultralyd-ting (husker ikke hva det heter..hvis det har noe navn )? Hørtes ut som en vellykket dag i barnehagen i går Går nok kjempebra videre også! Grugleder meg til det blir snuppas tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 26. august 2009 #2028 Del Skrevet 26. august 2009 Haloisen Lilith Enda en med huleboer innabords min første da Jeg har sniklest i boken din tidligere fra da du ventet Amund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. august 2009 Forfatter #2029 Del Skrevet 27. august 2009 Tenk så gøy om vi hadde vært helt likt på vei!?! Tipper kanskje du får mars eller april-barn jeg Jeg har termin i slutten av mars så det kan fort hende at jeg også eventuelt får april-barn Har legen ultralyd-ting (husker ikke hva det heter..hvis det har noe navn )? Hørtes ut som en vellykket dag i barnehagen i går Går nok kjempebra videre også! Grugleder meg til det blir snuppas tur... Hehe, mannen har bursdag i begynnelsen av april. Tenk om lille reke kommer på dagen hans? Da har jeg og Amund bursdag samme dag - og mannen og lille reke! Det hadde vært noe! Uansett - mars/april er en fin tid på året - gleder meg til å få termindatoen min! Gikk fint med Amund i går også, så i dag er han der helt alene mens jeg sitter her hjemme og ikke riktig vet hva jeg skal ta meg til - selv om det er nok å gjøre! Lurer faktisk på om jeg skal ta meg en lur og ta igjen litt søvn ... Haloisen Lilith Enda en med huleboer innabords min første da Jeg har sniklest i boken din tidligere fra da du ventet Amund Heisann, Mocci! Velkommen hit, og gratulerer med spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 28. august 2009 Forfatter #2030 Del Skrevet 28. august 2009 Ah, fredag. I dag skal mannen hente Amund i barnehagen, så jeg har hele dagen til meg selv. Jeg må jobbe litt, og helst gjøre noen webdesignoppgaver. Ja, også burde jeg selvsagt gjort litt husarbeid ... Meeeen, først må jeg gjøre ingenting. Viktig. Æsj, det er litt pes at barnehagen ligger så langt hjemmefra. Det tar halvannen time hver morgen fra vi går hjemmefra til jeg er hjemme igjen. Det er ganske lenge! I tillegg vil jeg gjerne at Amund skal ha litt korte dager nå i begynnelsen, så jeg leverer ham helst ikke før ni. Dermed er jeg ikke hjemme igjen og får startet min egen dag før i 11-tiden. Og hvis det er jeg som skal hente ham (og det er det jo som regel), så må jeg avgårde igjen sånn i 14-tiden. Da blir det ikke så mye tid igjen til jobbing for meg! Å, om vi bare hadde fått plass i en av barnehagene vi faktisk søkte på - da hadde det tatt 10 minutter å levere guttungen! Vi står fremdeles på venteliste, da, så får bare krysse fingrene for at noen flytter snart og gir oss en plass ... Men vi er vel ikke først på lista heller, akkurat. Vel! Det er i det minste fredag! Vi skal i bursdag til Amunds fetter i kveld - han fyller 1 år Det blir sikkert hyggelig. God helg til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 28. august 2009 #2031 Del Skrevet 28. august 2009 Krysser fingrene for at dere får bhg-plass litt nærmere snart! Skjønner godt at det er litt pes når det tar så lang tid å levere til og fra. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 28. august 2009 #2032 Del Skrevet 28. august 2009 Håper dere har en hyggelig bursdagsfeiring hos Amunds fetter Håper dere får barnehageplass litt nærmere snart... Hørtes ut som en utrolig lang vei fram og tilbake der han er nå.. Ha en fin-fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. august 2009 #2033 Del Skrevet 28. august 2009 Har ikke fått med meg at du har startet opp dagboka igjen jeg ... og jeg har i hvertfall ikke fått med meg at du er gravid igjen! Gratulerer! Misunner deg litt, altså ... Veldig bra at det går så bra med Amund i barnehagen! Ha en fortsatt fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 29. august 2009 #2034 Del Skrevet 29. august 2009 Ha en god helg Lilith! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. august 2009 Forfatter #2035 Del Skrevet 31. august 2009 Krysser fingrene for at dere får bhg-plass litt nærmere snart! Skjønner godt at det er litt pes når det tar så lang tid å levere til og fra. God helg! Takk for det! Håper dere har en hyggelig bursdagsfeiring hos Amunds fetter Håper dere får barnehageplass litt nærmere snart... Hørtes ut som en utrolig lang vei fram og tilbake der han er nå.. Ha en fin-fin helg! Var veldig hyggelig! Amund spiste bursdagskake som en helt Ja, det er dritlangt ... Men denne uka skulker vi to dager Har ikke fått med meg at du har startet opp dagboka igjen jeg ... og jeg har i hvertfall ikke fått med meg at du er gravid igjen! Gratulerer! Misunner deg litt, altså ... Veldig bra at det går så bra med Amund i barnehagen! Ha en fortsatt fin kveld. Hehe ... nei, jeg har i grunnen nesten ikke fått det med meg selv. Misunnelig, sier du? Ja, det er bare å sette igang, vettu! Jeg er veldig glad for at Amund takler barnehagen så bra - håper det fortsetter sånn! Ha en god helg Lilith! Takk, i like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. august 2009 Forfatter #2036 Del Skrevet 31. august 2009 Mandag! Og i dag skulker vi barnehagen for å dra til legen med Amund. Han ble født med en "øretag" - en sånn liten hudflik-ting rett ved øret - som vi jo må ta vekk en gang. Så vi skal til legen bare for å snakke om det. Også skal jeg nevne det at jeg synes han drikker så innmari mye - særlig om kvelden ... Det er sikkert ingenting, men skulle det være sukkersyke, vil jeg gjerne at det oppdages asap. Også håper jeg jo at hun har tid til å sjekke hvor langt jeg er på vei! Ettersom jeg jo ikke har peiling og kan være 4, 8 eller 12 uker på vei, hadde det jo vært greit å sjekke ... :klø: Ellers ingen festlige planer for uka, bortsett fra bhg-styr, jobb og studier. I dag kommer ei venninne til lunsj, så det passer fint at Amund også er hjemme i dag, så får hun sett ham. Blir hyggelig! Nå må jeg nesten vekke gutten, så vi rekker legetimen ... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 31. august 2009 #2037 Del Skrevet 31. august 2009 Hvordan gikk legetimen? Ellers, ha en suuuuper uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 31. august 2009 #2038 Del Skrevet 31. august 2009 Nå må jeg nesten vekke gutten, så vi rekker legetimen ... Ha en fin dag! Hadde du en fin dag? Greit å begynne godt med mandager så blir resten av uka bra. Hvordan gikk det hos legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 31. august 2009 #2039 Del Skrevet 31. august 2009 Spent på hvordan det gikk hos legen jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. august 2009 Forfatter #2040 Del Skrevet 31. august 2009 Heihei! Joda, det gikk fint hos legen. Fikk en henvisning til kosmetisk kirurgi for Amund , og henvisning til gynekolog for tidlig ul for meg - og legetime igjen om en drøy uke. Så her er det bare å hive seg rundt! Blir spennende med ul ... Ellers en hyggelig dag med lunsjbesøk av venninne jeg veldig sjelden ser "in real life" - vi prates nesten bare på msn. Også kom mamma og pappa litt senere og hentet Amund for å spise middag med ham. Veldig koselig - og fint for meg som fikk litt tid til å jobbe. Skjønt, jeg har ikke fått gjort stort, så må belage meg på å komponere en artikkel foran tv'n etterpå ... Nå skriker guttungen! Må løpe. Ha en fin kveld, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå