Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å høre fra deg, og at alt er så bra! Du skriver så fint, jeg føler jeg kjenner meg igjen i mye av tankene dine :)

Håper det har gått fint med møtet på jobben din i dag, og at dere kommer ut med en løsning som funker fint for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!

Jeg fikk første innlegg på 100 sider! :bolledeig:

:perebrus:

Gratulerer med 100 sider Lilith! :blomst:

:klemmer:

:fnise: Takk! Og gratulerer med første innlegg på side 100!

Godt å høre fra deg, og at alt er så bra! Du skriver så fint, jeg føler jeg kjenner meg igjen i mye av tankene dine :)

Håper det har gått fint med møtet på jobben din i dag, og at dere kommer ut med en løsning som funker fint for deg.

Takk! :klem: Forteller litt om møtet under.

Jeg vil også være med på side 100!

:hoppe:

Håper det går bra på møtet og at dere får til en løsning som fungerer for deg.

:klem:

--------------------

Så var møtet overstått. Det gikk fint :) Fikk presentert hvilke sluttpakker de hadde å tilby, og det var ingen superduper-deal for min del, men jeg går nok for det likevel. Alt for å bli ferdig med den plassen! Jeg skal få tilbudet på mail en av de nærmeste dagene, og skal gå gjennom det med adokaten min og regne litt på det, også regner jeg med å gi svar i løpet av uka. Så drar jeg til Gran Canaria og feirer! Det blir bra :) Nå håper jeg alt går knirkefritt videre og at det ikke dukker opp uforutsette problemer på veien ...

Dermed sies jeg opp fra og med 1 februar, får lønn i 4 mnd fremover, og så regner jeg med at ferien jeg har til gode fra i fjor blir lagt på slutten der. Det betyr full lønn til og med mai, og så kommer jo feriepengene i juni. I mellomtiden får jeg søke på de jobbene som dukker opp, og kjenne litt på hva jeg skal gjøre videre. Jeg har troen på at dette blir bra - jeg føler det på meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi!

Jeg fikk første innlegg på 100 sider! :bolledeig:

:perebrus:

Gratulerer med 100 sider Lilith! :blomst:

:fnise: Takk! Og gratulerer med første innlegg på side 100!

Takk! :klem: Forteller litt om møtet under.

Jeg vil også være med på side 100!

:hoppe:

Håper det går bra på møtet og at dere får til en løsning som fungerer for deg.

--------------------

Så var møtet overstått. Det gikk fint :) Fikk presentert hvilke sluttpakker de hadde å tilby, og det var ingen superduper-deal for min del, men jeg går nok for det likevel. Alt for å bli ferdig med den plassen! Jeg skal få tilbudet på mail en av de nærmeste dagene, og skal gå gjennom det med adokaten min og regne litt på det, også regner jeg med å gi svar i løpet av uka. Så drar jeg til Gran Canaria og feirer! Det blir bra :) Nå håper jeg alt går knirkefritt videre og at det ikke dukker opp uforutsette problemer på veien ...

Dermed sies jeg opp fra og med 1 februar, får lønn i 4 mnd fremover, og så regner jeg med at ferien jeg har til gode fra i fjor blir lagt på slutten der. Det betyr full lønn til og med mai, og så kommer jo feriepengene i juni. I mellomtiden får jeg søke på de jobbene som dukker opp, og kjenne litt på hva jeg skal gjøre videre. Jeg har troen på at dette blir bra - jeg føler det på meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

så godt at det ordnet seg med jobben. deilig å få sånne ting på plass, så håper jeg du finner en bedre arbeidsplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

I'm back!

Litt av en overgang, gitt. Rett fra noenogtjue pluss til mangfoldige blå og snøkaos. Grøss!

Det var utrolig deilig å komme seg bort litt. Sol og varme var helt riktig nå. To uker var nok litt lenge på det lille stedet, så neste gang velger vi oss et litt større sted, men med noen utflukter holdt vi rastløsheten på en armlengdes avstand. Amund koste seg også. Fikk ligge og sprelle i bare bleia, og slapp å pakkes inn i lag på lag med ull hver gang vi skulle utendørs. Flyturene gikk også nogenlunde bra, selv om han var trøtt og sutrete på vei hjem. Litt slitsomt.

I dag har vi vært på 6-månederskontroll. Gutten er frisk og rask, og legger godt på seg. Han er ganske liten (kort) for alderen, men ingenting å bekymre seg for. Det går seg nok til etter hvert.

I morgen er det jobb. Jeg skal underskrive avtalen. Jeg blir sagt opp fra og med 1 mars nå, og får dermed lønn ut august. Jeg har jobbplikt ut mars pga noe nav-greier, men etter det skal jeg prøve å få meg noen frilansoppdrag, og finne ut hva jeg skal bli når jeg blir stor. Kanskje jeg skal studere litt igjen? Jeg må undersøke litt og regne på det. Hvis jeg kunne studere og jobbe frilans samtidig, hadde det vært supert! Det hadde kanskje vært drømmesituasjonen.

Nå har jeg drukket et glass vin, og jeg kjenner meg faktisk litt susete i hodet. Tåler ikke stort for tiden! Billig i drift etter alkofritt svangerskap og barselperiode ;) Tror jeg skal bysselalle.

I morgen flytter vi Amund på eget rom. Det blir spennende! Blir deilig å få tilbake soverommet også, skal jeg innrømme. Soverommet vårt ligger nemlig ved siden av stua, så etter at A har lagt seg om kvelden, lister vi oss litt rundt. Blir fint å kunne bevege seg litt friere rundt i leiligheten - vi har jo ikke så stor plass ...

God natt, alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake :) Var sikkert herlig med sol og varme ja... Tenker A koste skikkelig når han fikk ligge i bare bleien :biggrin:

Håper det går greit på jobb framover... Sikkert litt kjedelig å måtte være der sånn som forholdene er, men nå vet du i hvert fall at det er i en begrenset periode.

Spennende å starte "på nytt" da. Hva har du lyst til å studere?

Går sikkert kjempefint å flytte ham på eget rom. Gleder meg litt til vi skal gjøre det. Må bare tømme gjesterommet for alt rotet som har kommet dit først... Og når vi er så treige tenker jeg vi kombinerer eget rom og nattavvenning, så det blir en liten stund til ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om det meste ordner seg, ikke for at jeg var i noen tvil om det :)

Hyggelig med tur til varmere strøk, det gjør seg på vinterstid! Her reiser vi til snø og sludd i morgen, men det blir nok bra det også :)

Ha en flott helg, og en super uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Du henger rundt på forumet, men ikke i dagboka di! Vi nysgjerrige mennesker krever oppdatering! :regler:

:ler:

Håper du har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...