Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Koselig å høre fra deg igjen, og at det går så bra :)

Bra du har venninner med spedbarn, det skulle jeg også ønske jeg hadde!

Du er flink til å komme deg ut høres det ut som, det er nok kjempebra både for deg og babyen :)

Håper du har en fin dag! :klemmer:

Føler meg ikke så flink, men prøver i hvert fall! :) Kjekt med venninner med barn, ja - noen å snakke med og dele erfaringer er jeg veldig glad for å ha.

Ha en fin dag, du også! :klem:

så flott med så bra soving da!

Ja! :hoppe:

--------------

Aw, nå ligger snuppen under babygymen sin og holder et svare leven med roping og gurgling og "latter" (sånne gledeshyl - koselig!) :rødme: Han blir nok en skravlekopp når han får talens bruk - akkurat som sine foreldre! :fnise:

I går var jeg og mannen ute og spiste! :biggrin: Svigers satt barnevakt mens vi svinset ut på indisk restaurant og unnet oss en fantastisk treretters. Jeg tok meg til og med et glass vin! Første smak av alkohol på nesten et år! Deilig :) Jeg var litt smånervøs, for A skrek som en stukken gris da vi dro fra svigers, men vi hadde utstyrt dem med masse mme og håpet at han skulle roe seg når han fikk mat. Dessuten var restauranten rett rundt hjørnet, i fall han ble fullstendig umulig. Men vi hørte ikke et pip fra dem, og da vi kom tilbake ca tre timer senere, sov lille A søtt i bagen sin, og det hadde han visst gjort nesten hele tiden! ... mens bestepappa satt på en stol ved siden av og beundret ham ... han er så fryktelig stolt, bestepappa! :fnise:

Var litt redd for at småtten ikke skulle sove til natta ettersom han hadde sovet så mye på kvelden, men jammen sov han ikke fra ett til syv i natt også. Flinke gutten vår! I dag skal vi på babybio og se Mamma Mia. Har hørt så mye bra om den filmen, så jeg må jo bare få sett den :)

Ha en fin dag, alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig med en kveld på resturant! Og så bra at A var snill hos besteforeldre. De er ofte det, har jeg funnet ut. Engler borte og djevler hjemme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilige dager dere har :strix: Sikkert litt godt å være over den første gangen med barnevakt også, da er det vel enklere neste gang.. stadig nye terskeler man må teste ut :)

Ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var filmen? Så koselig med babybio da! :) Tenker det er kos å ta med den lille på kino :Nikke:

Ha en fortsatt flott søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at dere har kommet dere ut på restaurant og hatt barnevakt! Man trenger litt alenetid i blant :) Godt at babyen var så snill når dere var borte, og herlig med så stolt bestefar! :biggrin:

Håper dere koser dere på babykino, har tenkt å ta turen snart vi også- er bare litt treg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink og snill en gutt A er :)

Kos deg på babybio! :klem:

Takk :klem:

Å, så koselig med en kveld på resturant! Og så bra at A var snill hos besteforeldre. De er ofte det, har jeg funnet ut. Engler borte og djevler hjemme :ler:

Så deilig med en kveld ute :jepp:

Kanskje på tide med barnevakter her også snart... :sjenert:

Veldig deilig med en "fri"kveld :jepp:

Så deilige dager dere har :strix: Sikkert litt godt å være over den første gangen med barnevakt også, da er det vel enklere neste gang.. stadig nye terskeler man må teste ut :)

Ha en riktig god helg!

Ja, greit å ha testet ut barnevakt! Fint med litt avlastning :)

Hvordan var filmen? Så koselig med babybio da! :) Tenker det er kos å ta med den lille på kino :Nikke:

Mamma Mia var veldig morsom, men ble litt distrahert av at A bæsjet noe voldsomt og måtte skiftes på ... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink og snill en gutt A er :)

Kos deg på babybio! :klem:

Takk :klem:

:ler: Tror det er noe i det!

Så deilig med en kveld ute :jepp:

Kanskje på tide med barnevakter her også snart... :sjenert:

Veldig deilig med en "fri"kveld :jepp:

Ha en riktig god helg!

Ja, greit å ha testet ut barnevakt! Fint med litt avlastning :)

Mamma Mia var veldig morsom, men ble litt distrahert av at A bæsjet noe voldsomt og måtte skiftes på ... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at dere har kommet dere ut på restaurant og hatt barnevakt! Man trenger litt alenetid i blant :) Godt at babyen var så snill når dere var borte, og herlig med så stolt bestefar! :biggrin:

Håper dere koser dere på babykino, har tenkt å ta turen snart vi også- er bare litt treg :sjenert:

Stolte besteforeldre er gøy :) Ha en fin dag, du også!

Her går det jo bare fint! :)

:klemmer:

Joda, stort sett! :klem:

Babybio høres koselig ut. Skal komme med dit jeg også snart tenker jeg. Det er på Saga?

Jepp, saga kl 13 mandager og torsdager - men ikke nå i høstferien. Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...