Gjest Indo Skrevet 4. september 2008 #1861 Del Skrevet 4. september 2008 Det der om at du skal rådføre deg med helsestasjonen er bare noe de MÅ skrive på mme-pakkene. Er visst noen WHO-regler eller noe. Dessuten er det jo DIN unge, og ikke helsestasjonen sin! Så det burde absolutt gå så bra så=) Hvordan gikk det på kontroll da? Du er der sikkert nå men, spør alikavel jeg=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. september 2008 #1862 Del Skrevet 4. september 2008 Så bra at A sover lenge de fleste nettene da Bedre at det er en overvekt av gode enn dårlige netter Babybio høres kjempelurt ut! Men regner med det er et byfenomen... Lite sånt her i "ødemarka" ja Hva synes du om Søstrene Boleyn da? Håper det gikk fint på 6-ukerskontroll i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 4. september 2008 Forfatter #1863 Del Skrevet 4. september 2008 Fikk ikke kjeft for mme! Helsesøster var så hyggelig, atte. Dessverre var barnelegen hjemme med sykt barn, så fikk ikke sjekket alt annet, men han ble veid og målt og funnet i perfekt stand Ny time til legen på mandag. Jeg likte Søstrene Boleyn, jeg! Har hørt at anmeldelsene var litt lunkne, men jeg syntes den var vel verdt de 90 kronene jeg betalte for billetten. Vakkert og tragisk! Aw ... nå sover mannen på sofaen med A på brystet. Så søte! :rødme: Skal ta meg en liten snork jeg også, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 4. september 2008 #1864 Del Skrevet 4. september 2008 Er du i drømmeland nå Lilith?.. Innom for å hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. september 2008 #1865 Del Skrevet 4. september 2008 Hvor stor var A da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. september 2008 #1866 Del Skrevet 4. september 2008 Åhh, de har ikke babykino her tror jeg. Må sjekke nabobyen også. Så godt at alt var fint på kontrollen - og som de indo sier; det er jo din baby og ikke helsestasjonen sin , nå noen avgjørelser må man kunne ta selv som mamma Viktigste er jo at han har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. september 2008 #1867 Del Skrevet 4. september 2008 Så bra at alt var bra og helsesøster var hyggelig. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. september 2008 #1868 Del Skrevet 4. september 2008 Babykino høres bra ut! Det har de i byen her også, men siden jeg er avhengig av bil, så blir det ikke så ofte at jeg kommer meg ut Flott med bra kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 4. september 2008 Forfatter #1869 Del Skrevet 4. september 2008 Er du i drømmeland nå Lilith?.. Innom for å hilse på Jepp, jeg tok meg en lur! Hvor stor var A da? 4230 gr! Det kommer seg Møtte fetteren hans, som ble født for under en uke siden, og da så vi virkelig hvor mye A har vokst! Åhh, de har ikke babykino her tror jeg. Må sjekke nabobyen også. Så godt at alt var fint på kontrollen - og som de indo sier; det er jo din baby og ikke helsestasjonen sin , nå noen avgjørelser må man kunne ta selv som mamma Viktigste er jo at han har det bra! Sant nok! Noen mammainstinkter har man vel Så bra at alt var bra og helsesøster var hyggelig. Ha en fin kveld Babykino høres bra ut! Det har de i byen her også, men siden jeg er avhengig av bil, så blir det ikke så ofte at jeg kommer meg ut Flott med bra kontroll! Nei, vi er jo heldige sånn sett, som bor midt i smørøyet og kan trille overalt -------------- Ser ut som det blir en urolig natt igjen. A har sovet masse i dag, men nå nekter han å legge seg for natta. Bare knirk og skrik når vi legger ham i senga, enda han sovner fint ved puppen. Jeg tror det er en blanding av mageknip og behov for kos. Får bare belage meg på å være oppe en stund til ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 5. september 2008 #1870 Del Skrevet 5. september 2008 Hvordan gikk det i natt? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 10. september 2008 #1871 Del Skrevet 10. september 2008 Innom med en Håper du har hatt noen behagelige netter siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 10. september 2008 #1872 Del Skrevet 10. september 2008 Bare innom og ønsker deg en god onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. september 2008 Forfatter #1873 Del Skrevet 14. september 2008 Oi, lenge siden jeg har vært innom ... Dagene flyter litt i ett, synes jeg, og jeg tør sjelden sette meg ordentlig ned med kg, for plutselig er det en liten en som skal ha mat eller trøst ... Men med oss går alt bra Han sover i gjennomsnitt 6 timer i strekk om natta nå, og det er vi veldig glade for. I tillegg sover han mye om formiddagen, så jeg får stelt meg, spist frokost og ordnet litt i leiligheten mellom slaga. Han våkner gjerne sånn i tolvtiden, og da ammer jeg og ser på tv før vi pakker stelleveska og triller en tur rundt klokka ett. Da sovner han gjerne igjen og våkner ikke før vi er hjemme. Om ettermiddagen er han sutrete, men da er jo mannen hjemme, så vi kan bytte på å ta ham. Veldig greit Ellers synes jeg det er litt kjedelig å gå hjemme hele dagen, og synes det er litt vanskelig å aktivisere meg. Prøver å komme meg ut en tur om dagen og avtaler lunsj med venninner og sånt innimellom, men stort sett triller jeg den samme turen hver dag føles det som ... Men jeg klager egentlig ikke! Vi koser oss mest :rødme: Skal prøve å få tatt en dagbokrunde snart - håper det står bra til med dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. september 2008 #1874 Del Skrevet 14. september 2008 Koselig å høre fra deg igjen. Høres ut som dere koser dere og at ting går bra og dere har fått rutiner på ting. Så deilig Anbefaler å finne på noen faste aktiviteter. Lillegutt og jeg har babysvømming og babysang hver uke. Veldig artig begge deler, en fin måte å møte andre på. Dessuten ting lillegutt virkelig trives med, og det er jo det viktigste Greit å ha noe fast synes jeg, så trenger en ikke å planlegge så voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. september 2008 Forfatter #1875 Del Skrevet 14. september 2008 Faste aktiviteter er nok ikke så dumt. Jeg har ikke satt meg inn i hva som finnes her i området, bortsett fra at jeg undersøkte mulighetene for babysvømming og fant ut at det ikke er noe sånt i nærområdet, dessverre ... Men jeg prøver å komme meg på kino en gang i uka, i det minste Babysang høres morsomt ut! Det må jeg undersøke nærmere ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. september 2008 #1876 Del Skrevet 14. september 2008 Så kjedelig at dere ikke har babysvømming da... Det liker jeg veldig godt. Babysang anbefales. Har bare fått vært der en gang, men da sovnet lillegutt. så tydelig at han trivdes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 14. september 2008 #1877 Del Skrevet 14. september 2008 Hei! Fint å høre at alt går bra 6 timer søvn i strekk på natta er jo kjempebra! Enig med jente79 om at faste aktiviteter er greit. Er kun med på barseltrening en gang i uka så langt, men håper det blir babysvømming litt senere. Hva med barseltreff? Har helsestasjonen arrangert det? Fint å møte andre småbarnsmødre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 14. september 2008 #1878 Del Skrevet 14. september 2008 Her høres det jo ut som alt går kjempbra! Så flott! Deilig å få litt rutiner på ting kan jeg tenke meg. Ellers har jo de andre kommet med gode forslag til aktiviteter - på helsestasjonen her hos oss henger det mye oppslag om aktiviteter som babysang, babysvømming etc. Så om du ringer helsestasjonen din kan de sikkert komme med tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. september 2008 Forfatter #1879 Del Skrevet 14. september 2008 Hei Barseltreff var jeg på på onsdag, faktisk! Veldig hyggelige jenter, men litt eldre enn meg. Vet ikke om jeg kommer til å ha så mye kontakt med dem, ettersom jeg har noen venninner med spedbarn som jeg snakker mye med, men greit å ha muligheten, i hvert fall! Eller skal jeg sjekke på helsestasjonen om andre aktiviteter - god idé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. september 2008 #1880 Del Skrevet 16. september 2008 Koselig å høre fra deg igjen, og at det går så bra Bra du har venninner med spedbarn, det skulle jeg også ønske jeg hadde! Du er flink til å komme deg ut høres det ut som, det er nok kjempebra både for deg og babyen Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå