Amused Skrevet 27. juli 2008 #1741 Del Skrevet 27. juli 2008 Er snuppa di mye våken, forresten? A ser ut til å være våken bare når han ammer og knapt nok da (sovner ofte ved puppen). Vi har lite våkentid sammen, annet enn når han skal stelles. Og det er han ikke noen stor fan av ennå. Føler at vi har lite tid til pludring og kos ... Her sov lillejenta masse i begynnelsen, og etterhvert hadde hun annenhver sove- og våkedag Nå er hun mer våken, særlig på ettermiddagene, og da blir det leking og kos :rødme: Det går så fort, og selv om det er vanlig at de sover mye i begynnelsen, så blir det mer enn nok tid til kos senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. juli 2008 #1742 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er så koselig å lese i bøkene til dere som har fått baby, og få et lite innblikk i hvordan hverdagen kan bli.. jeg gleder meg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 28. juli 2008 #1743 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er så koselig å lese i bøkene til dere som har fått baby, og få et lite innblikk i hvordan hverdagen kan bli.. jeg gleder meg :rødme: Ja, jeg også=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 28. juli 2008 #1744 Del Skrevet 28. juli 2008 Og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #1745 Del Skrevet 28. juli 2008 Hei, jenter! Sorry at jeg ikke oppdaterer mer, men jeg har hendene fulle her for tida ... Slitsom tid, men moro også Jeg kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 28. juli 2008 #1746 Del Skrevet 28. juli 2008 Du må kose deg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. juli 2008 #1747 Del Skrevet 28. juli 2008 Håper dere har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 28. juli 2008 #1748 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har vært litt borte fra nettet i det siste så jeg ahr ikke fått det med meg før nå. GRATULERER MED GUTTEN!! Det var flott å lese din fødseslhistorie. Hvis du hadde det så morsomt med lystgass, så tror jeg jammen jeg skal prøve den neste gang Jeg husker hvor lite søvn jeg fikk de første 2 uker. Men det blir bedre. Ta imot all hjelp som bli tilbudt. Håper du finner tid til å nye babyen også. Håper du får en flott barseltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 29. juli 2008 #1749 Del Skrevet 29. juli 2008 Håper dere koser dere masse!! Her fyker dagene avgårde, og været er så nydelig at innetid med pc blir ikke høyest prioritert... Ha en fortsatt suuuper tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. august 2008 #1750 Del Skrevet 1. august 2008 God helg Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 1. august 2008 #1751 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, ha en god helg sammen med lille gutten=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. august 2008 Forfatter #1752 Del Skrevet 2. august 2008 Hei! Kjapt innom med en liten rapport. Det er slitsomme greier, dette, men vi koser oss også. Rutiner og slikt har vi gitt opp, så dagene går ca sånn: Stå opp 10-11-tiden. Amme, amme, amme til vi drar ut en tur i 14-tiden. Han sovner i vogna og sover ca til klokka 17-18. Våkner og er urolig hele kvelden. Må ammes, vugges, og sovner gjerne ved puppen men våkner med voldsomme protester om vi legger ham i bagen. Alle forsøk på å få ham til å sove i egen seng (bagen) om natta har måttes legges døde. Så nå samsover A og jeg i dobbeltsenga, mens kjæresten sover på feltseng på barnerommet. Funker greit enn så lenge - vi får alle sovet litegranne om natten, i det minste! Så får vi heller ta kampen om dobbeltsenga når A er litt eldre og kan begynne å innprentes rutiner ... Såh ... jeg, som er et rutinemenneske, sliter litt med å måtte gi alle rutiner og all orden (husarbeid, måltider, etc) på båten, men jeg prøver så godt jeg kan å bare "go with the flow". Og A er jo bare verdens skjønneste :rødme: Takk for hilsener, alle sammen, og MellonCollie - tusen takk for super jobb som sladris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 2. august 2008 #1753 Del Skrevet 2. august 2008 Så kjekt med en liten oppdatering=) Høres slitsomt ut ja, men også ganske koslig. Men kan godt se at det er vanskelig å la alle rutiner gå ja. Er et rutinemenneske selv, og føler jeg mister litt kontrollen om alle rutiner må settes på vent! Så det blir en spennende tid fremover=) hehe Må kose deg videre med lille A=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 2. august 2008 #1754 Del Skrevet 2. august 2008 Det blir greit når rutiner kan innføres mer. Her er det NULL rutiner, og jeg sliter litt med å godta alt annet jeg ikke får gjort i huset sånn som før. Menmen! Vi plages også med å få henne til å sovne i bagen av og til. Hun sovner på puppen og våkner når vi legger henne ned. Løsningen har blitt amming i senga til hun sovner. Ikke bare bare dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 2. august 2008 #1755 Del Skrevet 2. august 2008 Håper dere får en super helg! Får krysse fingrene for mer rutiner etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 2. august 2008 #1756 Del Skrevet 2. august 2008 Litt kaos her i huset også, men vi har bare vært hjemme i en natt da. Dagen har vært kjempefin da :rødme: Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. august 2008 #1757 Del Skrevet 3. august 2008 Det skal vel nesten være kaos den første tida Nei da, men jeg tror ikke det er så mye rutiner i begynnelsen uansett, iallfall hadde ikke vi det heller. Det går seg til etterhvert det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. august 2008 #1758 Del Skrevet 3. august 2008 Vi hadde heller ikke rutiner den første tida, ingen klarer det. Håper dere har det bra med lille A! Nå er jeg nytsgjerrig på hva han heter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 3. august 2008 #1759 Del Skrevet 3. august 2008 Det er ingen rutine den første tiden. Dere må bare følge baby sin rytme. Jeg er også nysgjerrig på hva han heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 3. august 2008 Forfatter #1760 Del Skrevet 3. august 2008 Så kjekt med en liten oppdatering=) Høres slitsomt ut ja, men også ganske koslig. Men kan godt se at det er vanskelig å la alle rutiner gå ja. Er et rutinemenneske selv, og føler jeg mister litt kontrollen om alle rutiner må settes på vent! Så det blir en spennende tid fremover=) hehe Må kose deg videre med lille A=) Ja, det er litt av en overgang, gitt. Natt og dag glir inn i hverandre, og vi spiser og sover når vi har anledning. Prøver å komme oss ut en tur i løpet av dagen, men selv det dikteres av A, for hvis han våkner og begynner å skrike, settes kursen kjapt hjemover igjen ... Men det går seg vel til på et vis Det blir greit når rutiner kan innføres mer. Her er det NULL rutiner, og jeg sliter litt med å godta alt annet jeg ikke får gjort i huset sånn som før. Menmen! Vi plages også med å få henne til å sovne i bagen av og til. Hun sovner på puppen og våkner når vi legger henne ned. Løsningen har blitt amming i senga til hun sovner. Ikke bare bare dette her. Godt det ikke bare er vi som er rutineløse! Nei, det er slett ikke bare-bare ... Litt kaos her i huset også, men vi har bare vært hjemme i en natt da. Dagen har vært kjempefin da :rødme: Kos deg Velkommen hjem Håper dere koser dere! Det skal vel nesten være kaos den første tida Nei da, men jeg tror ikke det er så mye rutiner i begynnelsen uansett, iallfall hadde ikke vi det heller. Det går seg til etterhvert det Godt å høre at det er som det skal være, og at det går seg til etter hvert! Vi hadde heller ikke rutiner den første tida, ingen klarer det. Håper dere har det bra med lille A! Nå er jeg nytsgjerrig på hva han heter... Bra! Godt å høre fra dere "erfarne" at det er normalt PM med navn er sendt! Det er ingen rutine den første tiden. Dere må bare følge baby sin rytme. Jeg er også nysgjerrig på hva han heter Vi henger med i svingene så godt vi kan ... PM er sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå