Gjest Indo Skrevet 15. juli 2008 #1641 Del Skrevet 15. juli 2008 Masse vondt i magen i går kveld, og kynnere som avløste hverandre. Kynnerne var ikke vonde, da. Tror jeg. Fikk opp håpet igjen i går kveld og tenkte at fødselen sikkert ville starte i løpet av natta, men neeeeeeida ... Også å ikke få sove på toppen av det hele. Argh! Jeg blir sprø. Sprø! Akkurat slik hadde jeg det også inatt, bare at jeg fikk sove i motsetning til deg da! Lure-kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. juli 2008 #1642 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg tror kroppen forbereder seg på våkenetter jeg... Merker jeg sover i intervaller. Men utrolig kjedelig å sitte våken når alle andre sover da... Sitter med bringebærbladte nå jeg, synes den er veldig god Leste noe forskning om at den kunne bidra til en litt kortere fødsel, og motvirke revning/behov for klipping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 15. juli 2008 #1643 Del Skrevet 15. juli 2008 Noen news? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #1644 Del Skrevet 15. juli 2008 Uff, kjedelig å ikke få sove Kan ha noe med temperaturen å gjøre. Her er det i hvert fall lummert om dagen, merker det gjør det vanskeligere å sove ekstra. Spenningen gjør det jo ikke akkurat enklere... Jeg snudde døgnet veldig før fødselen... Ja, det er fryktelig lummert for tiden, det er sant. Hjelper nok ikke. Håper det løsner litt snart! Nå kan du jo lage deg bringebærblad-te selv Av de nye friske bladene. Håper du får sove godt, og at det skjer noe action snart! God idé, om det bare hadde vært noen bringebærbusker i nærheten! Inntil videre får jeg sette min lit til helsekostbutikken ... Takk Akkurat slik hadde jeg det også inatt, bare at jeg fikk sove i motsetning til deg da! Lure-kroppen! Ja, lure-kroppen! Begynner å bli litt irritert på den jeg, altså ... Jeg tror kroppen forbereder seg på våkenetter jeg... Merker jeg sover i intervaller. Men utrolig kjedelig å sitte våken når alle andre sover da... Sitter med bringebærbladte nå jeg, synes den er veldig god Leste noe forskning om at den kunne bidra til en litt kortere fødsel, og motvirke revning/behov for klipping. Jah, hva skal man ta seg til når mann og katter snorksover og man selv er lysvåken? Og nå har jeg nettopp sovet litt igjen, så det blir vel samme dansen i natt igjen. Sukk! Ja, den er god, den teen! Og hvis den gjør fødselen litt enklere, så er jo ingenting bedre enn det Noen news? Næh ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 16. juli 2008 #1645 Del Skrevet 16. juli 2008 Bare innom med en liten morgenfulgklem=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 16. juli 2008 #1646 Del Skrevet 16. juli 2008 Høres ut som om tiden før fødsel er litt slitsom... Man er jo så spent og vil så gjerne at noe skal skje. Håper virkelig at det skjer noe om ikke så alt for lenge. Men murringer er bra da. Forhåpentligvis hjelper de til med modning så fødselen går greiere. Masse masse lykke til når fødsel endelig er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #1647 Del Skrevet 16. juli 2008 Bare innom med en liten morgenfulgklem=) Jøss, tidlig oppe! Klem tilbake! Høres ut som om tiden før fødsel er litt slitsom... Man er jo så spent og vil så gjerne at noe skal skje. Håper virkelig at det skjer noe om ikke så alt for lenge. Men murringer er bra da. Forhåpentligvis hjelper de til med modning så fødselen går greiere. Masse masse lykke til når fødsel endelig er i gang! Hei! Ja, jeg synes det er veldig slitsomt, men så er jeg ganske utålmodig når målstreken først er innen rekkevidde også, da Takk for lykkeønsking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #1648 Del Skrevet 16. juli 2008 Ok ... I dag morges våknet jeg litt på åtte, etter ca fire timers søvn. Hadde ganske kraftige "menssmerter" som kom og gikk. Etter en halvtime med vondt av og på, sto jeg opp. Nå har jeg dusjet, satt på en vask og ruslet litt rundt. Fikk skikkelig vondt igjen da jeg la meg på sengen et øyeblikk i stad, ellers har det gått greit. Hva kan dette være? Er det en forsmak på rier jeg kjenner? :klø: Ååååååå, la ungen komme i dag! *lage bringebærbladte* ... og der kom menssmertene igjen. Gah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 16. juli 2008 #1649 Del Skrevet 16. juli 2008 Herregud så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #1650 Del Skrevet 16. juli 2008 Forvirra nå. Med det samme jeg setter meg/legger meg ned, kommer disse menssmertene med ganske jevne mellomrom. Men når jeg er oppe og går (gjett hvem som plutselig har fått ryddesyken?), føler jeg meg helt fin - bortsett fra at magen føles hard nesten hele tiden. Skjønner ikkeno, men ser det an en stund til. Spennende, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. juli 2008 #1651 Del Skrevet 16. juli 2008 Oi så spennande, Lilith! Tenk om du blir mamma i dag?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. juli 2008 #1652 Del Skrevet 16. juli 2008 Kjempespennende! Men rier fortsetter vel uavhengig av om man er oppe og rører seg, eller legger seg ned...?? Kanskje du har kraftige kynnere, eller modningsrier? Uansett, så skjer det jo NOE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #1653 Del Skrevet 16. juli 2008 Ja, tenk om jeg blir mamma i dag/natt! :dåne: Du har nok rett, Ella* - jordmor på Fødeavdelingen sa at hvis du lurer på om du har rier, så er det nok ikke det Hun mente det antakligvis var åpningskontraksjoner, eller noe (som vel er det samme som modningsrier), og at jeg bare skulle ta det rolig, gå en tur og slappe av så godt jeg kunne, for det kunne ta mange timer til fødsel ennå. Men at NOE skjer, det er helt sikkert! Og vondt er det allerede, så jeg gleder meg ikke til riene setter inn, akkurat ... Satser på fødsel i natt Bli med, 'a! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. juli 2008 #1654 Del Skrevet 16. juli 2008 Ja, tenk om jeg blir mamma i dag/natt! :dåne: Du har nok rett, Ella* - jordmor på Fødeavdelingen sa at hvis du lurer på om du har rier, så er det nok ikke det Hun mente det antakligvis var åpningskontraksjoner, eller noe (som vel er det samme som modningsrier), og at jeg bare skulle ta det rolig, gå en tur og slappe av så godt jeg kunne, for det kunne ta mange timer til fødsel ennå. Men at NOE skjer, det er helt sikkert! Og vondt er det allerede, så jeg gleder meg ikke til riene setter inn, akkurat ... Satser på fødsel i natt Bli med, 'a! :-D Veldig glad på dine vegne for at det skjer noe Skal henge med så godt jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 16. juli 2008 #1655 Del Skrevet 16. juli 2008 Så lenge NOE skjer, så er det jo superdupert. Da er man jo uansett nærmere målstreken=)=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. juli 2008 #1656 Del Skrevet 16. juli 2008 for at det skjer noe! :-D :duskedame: kom igjen, baby, kom igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 16. juli 2008 #1657 Del Skrevet 16. juli 2008 Heia Lilith og bebisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #1658 Del Skrevet 16. juli 2008 Så lenge NOE skjer, så er det jo superdupert. Da er man jo uansett nærmere målstreken=)=)=) for at det skjer noe! :-D :duskedame: kom igjen, baby, kom igjen! Heia Lilith og bebisen! Hehe ... Var ute og gikk en tur og tok en kaffe i stad. Gikk helt fint. Noen sterke og vonde kynnere/modningsrier, men ellers ingen plager. Var stille og rolig en stund etter at vi hadde kommet hjem, men nå har det tatt seg opp igjen - i hvert fall mens jeg har sittet i sofaen og lest ukeblader. Noen kynnere er så vonde at jeg må jamre meg litt og bite tennene sammen. I tillegg har jeg begynt å få litt vondt i korsryggen. Tror jeg - jeg har jo hatt vondt i ryggen lenge, men mener smerten har beveget seg litt lengre ned i løpet av dagen. Så ... jeg venter fremdeles på de skikkelige riene! *tvinne tommeltotter & drikke bringebærbladte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 16. juli 2008 #1659 Del Skrevet 16. juli 2008 Har på følelsen av at du havner på føden iløpet av døgnet=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 16. juli 2008 #1660 Del Skrevet 16. juli 2008 Bare innom en svipptur her hos deg jeg.. Håper alt står bra til, jeg får lese meg opp når jeg er hjemme og skikkelig på nett Sitter på kafe i Hemsedal, og DER kom maten!! :juhu: Gjør godt etter en skikkelig fjelltur. Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå