Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*drysser masse fødestøv*

Kjenner igjen meg i det med å våkne opp litt skuffet over at det ikke har blitt noe action i løpet av natta, ja :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*drysser masse fødestøv*

Kjenner igjen meg i det med å våkne opp litt skuffet over at det ikke har blitt noe action i løpet av natta, ja :klemmer:

:Nikke: (Er utålmodig selv om jeg ikke burde være det...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnys*

Ingen baby, men Niennah er på vei! Kanskje det var hennes fødselsmurringer jeg kjente? Sånne sympatismerter, liksom? ;)

Vel! Gleder meg til oppdatering fra det holdet :)

Jeg hadde masse murringer i natt, men altså ikkeno action. Sov utroooooooolig dårlig, og har nettopp stått opp nå. Skal prøve å få gått en tur i løpet av dagen - føler meg litt slack og uggen her jeg bare sitter i sofaen og spiser og leser ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting i dag heller :(

Spennende dette her.

Men Ninneah på vei. Da må jeg snike der.

Ha en fin dag, Lilith. Håper det ikke drøyer for lenge.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg håpte at du var på føden da..Men det skjer nok helt sikkert snart=)

Håper du har rett! :klem:

Ingenting i dag heller :(

Spennende dette her.

Men Ninneah på vei. Da må jeg snike der.

Ha en fin dag, Lilith. Håper det ikke drøyer for lenge.

Intet annet enn murringer og kynnere! :sukk:

Bare litt over en uke til termin. Ikke lenge igjen nå :)

:kose:

Nei, heldigvis ikke lenge igjen - uansett! :klem:

Er det ruskevær hos dere også?

Kanskje jeg også må gå meg en tur... Har jo regnjakke ;)

Ja, her kommer det noen skikkelige skurer innimellom. Rakk akkurat å gå meg en tur før det braket løs. Regnjakke høres lurt ut! Jeg har faktisk ikke det, jeg. Hvorfor ikke det? Hm. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her kommer det noen skikkelige skurer innimellom. Rakk akkurat å gå meg en tur før det braket løs. Regnjakke høres lurt ut! Jeg har faktisk ikke det, jeg. Hvorfor ikke det? Hm. :klø:

Jeg la meg til å sove i stedet :fnise: Men skal gå snart.

Ingen allværsjakke/regnjakke...? Det må man bare ha her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la meg til å sove i stedet :fnise: Men skal gå snart.

Ingen allværsjakke/regnjakke...? Det må man bare ha her.

Soving er bra! :tommelopp:

Skulle absolutt hatt regnjakke, ja - særlig ettersom jeg hater å gå med paraply. Tror jeg skal skaffe meg en kul regnjakke og sydvest! Kjekt å ha på trilleturer og slikt. Ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove ... :(

Hvorfor får jeg ikke sove? Jeg sov überdårlig natt til i dag (i går), sov et par timer på dagen i dag, og trodde jeg kom til å sove som en stein i natt, men den gang ei ... La meg rundt midnatt og leste et par timer, sov fra ca 02 til 04, og her sitter jeg nå. Ikke snakk om å få sove, og ikke har jeg noe annet å ta meg til, heller. Boka jeg leser er ikke videre bra og ikke er det noe på tv ... Æsj, soving er liksom det som redder meg når dagene blir lange - hva skal jeg ta meg til når ikke det engang funker? Så utrooooolig frustrerende. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke sove ... :(

Hvorfor får jeg ikke sove? Jeg sov überdårlig natt til i dag (i går), sov et par timer på dagen i dag, og trodde jeg kom til å sove som en stein i natt, men den gang ei ... La meg rundt midnatt og leste et par timer, sov fra ca 02 til 04, og her sitter jeg nå. Ikke snakk om å få sove, og ikke har jeg noe annet å ta meg til, heller. Boka jeg leser er ikke videre bra og ikke er det noe på tv ... Æsj, soving er liksom det som redder meg når dagene blir lange - hva skal jeg ta meg til når ikke det engang funker? Så utrooooolig frustrerende. :sukk:

Ikke jeg heller :(

La meg 1, sovnet 2, lys våken nå kl. 6... Samme dilemma med bok og TV. Blir gal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff til dere begge to :kose: Jeg hadde en slik natt for to netter siden, og det er jo ikke noe behagelig å ligge å "vri seg" heller, for det funker jo ikke med 100 kg ekstra på kroppen.

Håper dere sover søtt begge to nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Har hatt noen slike netter jeg også ja..Husker at jeg satt på stua å grein av fortvilelse engang for ikke lenge siden da klokka nærma seg 6, jeg ikke hadde fått sovet noe, og MÅTTE opp klokka 9..Er vanvittig frustrerende når man i tillegg ER knalltrøtt, men ikke klarer å sove. Men det er vel kanskje kroppen som gjør oss klar til våkenetter? Håper du sover nåda, slik at du blir litt uthvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ikke jeg heller :(

La meg 1, sovnet 2, lys våken nå kl. 6... Samme dilemma med bok og TV. Blir gal!!

Du også? å kjipt! Jeg sovnet endelig klokka åtte, og tror du ikke telefonen min ringte halv ti?! Argh! Men jeg sovnet igjen og sov til sånn ca ett, så jeg har da fått noen timer på øyet. Men nå får jeg vel ikke sovet til natten igjen ... :roll:

Uff til dere begge to :kose: Jeg hadde en slik natt for to netter siden, og det er jo ikke noe behagelig å ligge å "vri seg" heller, for det funker jo ikke med 100 kg ekstra på kroppen.

Håper dere sover søtt begge to nå :klem:

:klem: Blir en slapp dag i dag, tror jeg ... Som om ikke alle dager er slappe! :ler:

Huff da! Har hatt noen slike netter jeg også ja..Husker at jeg satt på stua å grein av fortvilelse engang for ikke lenge siden da klokka nærma seg 6, jeg ikke hadde fått sovet noe, og MÅTTE opp klokka 9..Er vanvittig frustrerende når man i tillegg ER knalltrøtt, men ikke klarer å sove. Men det er vel kanskje kroppen som gjør oss klar til våkenetter? Håper du sover nåda, slik at du blir litt uthvilt.

Ja, det er forferdelig frustrerende! Kjæresten sov visst også fryktelig dårlig i natt, så mulig det rett og slett er nervene som tar oss litt, ja ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah ... :Gjesp:

Litt groggy i dag, gitt ... Døgnet er jo bare snudd opp ned for tida, men det er vel like greit å bli "vant" til det.

Masse vondt i magen i går kveld, og kynnere som avløste hverandre. Kynnerne var ikke vonde, da. Tror jeg. Fikk opp håpet igjen i går kveld og tenkte at fødselen sikkert ville starte i løpet av natta, men neeeeeeida ... Også å ikke få sove på toppen av det hele. Argh! Jeg blir sprø. Sprø!

Fikk kjøpt meg bringebærbladte i går (86 spenn for 50 gram tørkede blader! Sykt!), så jeg drikker til den store gullmedaljen. Kan jo ikke skade ...

Pf, jeg tror jeg skal legge meg igjen, jeg. Eller noe. Kanskje jeg burde ta meg sammen og gjøre noe konstruktivt i stedet. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig å ikke få sove :kose:

Kan ha noe med temperaturen å gjøre. Her er det i hvert fall lummert om dagen, merker det gjør det vanskeligere å sove ekstra.

Spenningen gjør det jo ikke akkurat enklere... Jeg snudde døgnet veldig før fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du jo lage deg bringebærblad-te selv :) Av de nye friske bladene.

Håper du får sove godt, og at det skjer noe action snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...