Gjest imli Skrevet 11. juli 2008 #1601 Del Skrevet 11. juli 2008 Spennende dager nå fremover! Ønsker deg alt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #1602 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har heller ikke noe særlig ork til å komme meg ut på egenhånd. Å kjøre bil har også blitt tungt og ubehagelig synes jeg. De får bare stille opp. Og :juhu: for 39 uker og lillebebis ut. Bil er ingen vinner her heller, i grunnen - jeg må nesten ligge i setet hvis turen skal være behagelig ... hehe..Slik gjør jeg også..Får med meg sambo ut i "nødvendige" ærend..Fryktelig tiltaksløs for tiden ja Spennende med vondt i magen=) Må nesten finne frem Kjent noe mer? Ne-ei, ikke skjedd noe mer, egentlig, men nå får jeg vondt i ryggen av å ligge på både høyre og venstre side i lengden. Og ryggen klarer jeg ikke å sove på, og magen - vel ... Så nettene er litt urolige, for å si det sånn! Men jeg tar meg laaaaange cowboystrekker på dagen, da, så jeg får da den søvnen jeg trenger, tror jeg Spennende dager nå fremover! Ønsker deg alt godt Spennende, ja! Håper det går bra med deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 12. juli 2008 #1603 Del Skrevet 12. juli 2008 Skal si det nærmer seg! Jeg er virkelig ikke nok på KG for tida... Siden jeg sikkert ikke rekker innom igjen før fødselen, så får jeg si masse lykke til alt nå. Husk å puste! Det hjalp meg veldig når jeg følte panikken kom krypende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 12. juli 2008 #1604 Del Skrevet 12. juli 2008 litt forsinket for 39 uker! Pustinga er viktig for å holde ut smertene, ja. Prøv å puste og pese som en hval, det funker! Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #1605 Del Skrevet 12. juli 2008 Skal si det nærmer seg! Jeg er virkelig ikke nok på KG for tida... Siden jeg sikkert ikke rekker innom igjen før fødselen, så får jeg si masse lykke til alt nå. Husk å puste! Det hjalp meg veldig når jeg følte panikken kom krypende. Hei! Ja, det nærmer seg saaaaaaaaaaaakte .... Takk for lykkeønskinger! Pusting skal jeg prøve på litt forsinket for 39 uker! Pustinga er viktig for å holde ut smertene, ja. Prøv å puste og pese som en hval, det funker! Håper du får en fin dag Hvalpesing er notert God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #1606 Del Skrevet 12. juli 2008 Æsj, småen er så stille i dag, at jeg blir litt bekymret. Men jeg får respons når jeg rugger på magen og drikker noe kaldt, så jeg tror ikke det er noe galt. Ringer føden i morgen om jeg fremdeles synes han er stille. Ellers kjenner jeg ingen spesielle tegn på fødsel. Det stikker og murrer i underlivet fra tid til annen, og noen ganger er det som om noen stikker en kniv inn og vrir rundt, så det er vel noe modning på gang, eller noe, håper jeg. Men ingen slimpropp eller bekkensmerter eller noe slikt ... UTÅLMODIIIIIIIIIIIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. juli 2008 #1607 Del Skrevet 12. juli 2008 Måtte inn og sjekke om det var noe på gang. Spennende dette her. Lykke til. Pusting hjelper ja Fikk oksygen i maske en liten periode før keisersnittet mitt. Hjalp faktisk veldig å konsentrere seg om å puste inn i den maska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 12. juli 2008 #1608 Del Skrevet 12. juli 2008 Ja, no nærmar fødselen seg med stormskritt! Håpar du slepper å gå på overtid, for eg reknar med at ein begynnar å bli veldig utålmodig når det går mot termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 13. juli 2008 #1609 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei! Ja, det nærmer seg saaaaaaaaaaaakte .... Takk for lykkeønskinger! Pusting skal jeg prøve på Sånn sett var lystgassen veldig kjekk, for den minte meg på dype, rolige pust. Ikke sånn hesblesing/hyperventilering som en ser på TV. Dét hadde bare gjort meg urolig. Ellers så kan jordmor godt kommandere deg til å puste riktig, hør på henne; de har faktisk ganske mye erfaring med fødsler og hvordan få dem til å gå best mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. juli 2008 #1610 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hvordan går det? Noe action? Endret 13. juli 2008 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. juli 2008 #1611 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja? noe nytt?=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. juli 2008 #1612 Del Skrevet 13. juli 2008 Hvordan går det, Lilith? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. juli 2008 #1613 Del Skrevet 13. juli 2008 Ikke hørt noe fra henne jeg i alle fall, så vi får vente i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. juli 2008 #1614 Del Skrevet 13. juli 2008 Oi? Kan jeg ta frem nå tro? Lilith! Nå bør du være på føden!=)=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. juli 2008 #1615 Del Skrevet 13. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 13. juli 2008 #1616 Del Skrevet 13. juli 2008 Åååh, får du bebis?!? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #1617 Del Skrevet 13. juli 2008 Her nærmer det seg virkelig ja :-D Hvordan går det? Noe action? Ja? noe nytt?=) Hvordan går det, Lilith? Oi? Kan jeg ta frem nå tro? Lilith! Nå bør du være på føden!=)=)=) Sorry, sorry, alle sammen! Ingen baby her ennå, jeg har bare ikke fått oppdatert dagboka i dag. Sorry ... håper ingen har blitt kvalme av popcornspising Det jeg KAN si, er at det er masse liv i magen i dag, og har hatt mye vondt - kynnere, knip (ikke pga luft), og murringer. Så jeg innbiller meg at det er modning på gang. Jeg våkner opp hver eneste morgen nå for tida og er skuffet for at jeg har sovet natten gjennom ... Men kanskje det blir baby i natt? Kryss fingrene, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. juli 2008 #1618 Del Skrevet 13. juli 2008 Sorry, sorry, alle sammen! Ingen baby her ennå, jeg har bare ikke fått oppdatert dagboka i dag. Sorry ... håper ingen har blitt kvalme av popcornspising Det jeg KAN si, er at det er masse liv i magen i dag, og har hatt mye vondt - kynnere, knip (ikke pga luft), og murringer. Så jeg innbiller meg at det er modning på gang. Jeg våkner opp hver eneste morgen nå for tida og er skuffet for at jeg har sovet natten gjennom ... Men kanskje det blir baby i natt? Kryss fingrene, jenter! Så spennende Krysser så klart fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 13. juli 2008 #1619 Del Skrevet 13. juli 2008 Skal krysses alt som krysses kan=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 13. juli 2008 #1620 Del Skrevet 13. juli 2008 *krysse, krysse, krysse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå