Gjest Fisk73 Skrevet 2. juni 2008 #1441 Del Skrevet 2. juni 2008 Høres ut som en skikkelig deilig helg!! Her regnet det på søndag, noe som selvsagt var like greit for min del. Jeg satt jo inne og skrev bacheloroppgaven min! Jeg savner Oslo innimellom jeg... Liker så godt parklivet. Deilig å bare tusle rundt og se på folk, og bare nyte tilværelsen (Jada, jeg gjør det her også, men det er ikke like varmt her, heller ingen parker, bare skog.....) Nå sitter jeg bare og venter på at brødene skal bli ferdig, så skal jeg ta med meg den "lille" sorte til vannet og lysløypa. Tror han har behov for en liten svømmetur... Han er ikke akkurat overbegeistret for sol og varmt vær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 3. juni 2008 #1442 Del Skrevet 3. juni 2008 Hørtes ut som en herlig helg! Fornuftig som tar det med ro i helgene du Fått badet noe ennå forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. juni 2008 #1443 Del Skrevet 4. juni 2008 Ja, det var veldig bra service, synes jeg! Morsom fyr, han som tok ultralyden - østeuropeer, tror jeg? I hvert fall nevnte han (skrøt han av?) at han hadde jobbet i London, med en av verdens beste fødselsleger eller noe sånt, og at denne fyren faktisk var han som dro i gang den BBC-serien om livet i mors mage som jeg tilfeldigvis så her for et par år siden og syntes var så nydelig! Morsomt! Og erfaringen fra London var det ingenting å si på - denne legen på Majorstuaklinikken var veldig flink Wow! Såpass! Jeg har jo "In the womb" på DVD-opptakeren, utrolig fascinerende Høres ut som ei deilig helg, det blir nok garantert flere sånne etter at lillegutt kommer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #1444 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg har vært litt dårlig til å oppdatere dagboka mi i det siste ... Det er bare det at jeg får så vondt i ryggen av å sitte lenge foran maskinen, også utsetter jeg. Men jeg er innom og leser i dagbøkene deres selv om jeg ikke skriver så mye, altså I dag har jeg tatt meg en hjemmedag. Tenkte egentlig at jeg skulle nyte sola, men i dag ble det rett og slett for varmt for meg! Har vært ute en liten tur for å handle, men resten av dagen har jeg tilbragt inne foran vifta, gitt ... Laget meg en stooor mugge lemonade med masse is. Nam! Ellers har det vært ganske rolig i magen i dag, og da bekymrer jeg meg jo alltid litt. Men det var masse aktivitet i går, så jeg tror bare jeg skal se det an til i morgen. Er jeg fremdeles bekymret da, skal jeg stikke til legen for sikkerhets skyld. I morgen er det fredag allerede! Ingen andre planer enn å ta en tur ned i byen og kikke på dagen på lørdag - det er jo musikkfest i byen! I morgen kveld hadde det vært hyggelig å gjøre noe etter jobb, men jeg vet ikke helt hva ... Kanskje ta med en engangsgrill og noen pølser til Bygdøy og spise litt og bade? Jeg har ennå ikke badet i år, så det er vel på tide å hoppe i det (bokstavlig talt!)! Hm, må se om jeg får overtalt kjæresten til det ... Håper dere har det bra i varmen, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. juni 2008 #1445 Del Skrevet 5. juni 2008 Hei! Kjenner igjen det med å få vondt i ryggen... Frister ikke å sitte så lenge. Er veldig godt å legge seg i sofaen etterpå, i hvert fall :-D Håper babyen blir mer aktiv så du slipper å bekymre deg! Må innrømme at tanken har streifet meg også i dag, at han er lite aktiv. Kan det være varmen...? Men er lurt av deg å kontakte lege om du du føler for det, vi vil jo ikke ta noen sjanser med de små i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 5. juni 2008 #1446 Del Skrevet 5. juni 2008 Svømming er bra for gravide. Trening uten å belaste leddene. Jeg håper jeg får mulighet til å bade i år. Været så langt er upålkagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 6. juni 2008 #1447 Del Skrevet 6. juni 2008 Han er bare utslått av varmen!! Hvem blir ikke latere i slikt varmt vær liksom?? Høres fornuftig ut å ta med seg kjæresten til Bygdøy, deilig å være ved havet når det er varmt! På verandaen er det jo nesten utålelig... (Klager jeg på været???? ) Kos deg masse, ta det med ro og vær opplagt. Det er din viktigste jobb nå det! Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. juni 2008 #1448 Del Skrevet 6. juni 2008 Håper arvingen din er litt mer aktiv i dag, så du slipper å bekymre deg! Det er litt for varmt til å være gravid nå ja! Så det å bli hjemme foran vifta hørtes ut som et behagelig alternativ. Kos deg masse i dag, bading og pølser på Bygdøy høres koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 6. juni 2008 #1449 Del Skrevet 6. juni 2008 Huff, så trasig med ryggen din Får håpe det bedrer seg. Synes denne sommervarmen kom brått på, altså! Jeg har stort sett ligget på sofaen med vifta på full guffe de siste dagene Skynder meg å sole meg litt før det blir altfor varmt, da. Er litt fanatisk på det der, jeg må bli brun om sommeren Bading høres herlig ut! God helg til deg, kos deg med mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 6. juni 2008 #1450 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er forresten veldig rolig i magen min også iblant, har alltid vært det. Men så lenge jeg har kjent noe i løpet av en dag, så prøver jeg å ikke bekymre meg. Og det er jo forskjell fra dag til dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. juni 2008 #1451 Del Skrevet 6. juni 2008 Herlig med denne varmen, men det blir for varmt for meg av og til også. Da er det godt å holde seg i skyggen i stedet At babyen er roligere er nok bare som de andre sier helt normalt, de har jo sine dager hvor de er aktive og andre dager de er rolige. Men sikkert greit å få det sjekket opp om det varer. Bedre med en telefonsamtale for mye enn for lite! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 8. juni 2008 #1452 Del Skrevet 8. juni 2008 Varmen er ikke min venn denne sommeren hvertfall! Sitter som regel inne foran viften jeg også=) Har en sann stor vifte som står på gulvet. Et hode lavere enn meg! Og ja.. for 34 uker! Snarte er vi mødre hele gjengen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. juni 2008 #1453 Del Skrevet 9. juni 2008 Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #1454 Del Skrevet 9. juni 2008 Hei! Kjenner igjen det med å få vondt i ryggen... Frister ikke å sitte så lenge. Er veldig godt å legge seg i sofaen etterpå, i hvert fall :-D Håper babyen blir mer aktiv så du slipper å bekymre deg! Må innrømme at tanken har streifet meg også i dag, at han er lite aktiv. Kan det være varmen...? Men er lurt av deg å kontakte lege om du du føler for det, vi vil jo ikke ta noen sjanser med de små i magen. Hadde ikke før sagt det, så sparket han i vei igjen Heldigvis! Svømming er bra for gravide. Trening uten å belaste leddene. Jeg håper jeg får mulighet til å bade i år. Været så langt er upålkagelig. Jeg har badet! :stolt: Var utrolig deilig - 20 grader i vannet! Han er bare utslått av varmen!! Hvem blir ikke latere i slikt varmt vær liksom?? Høres fornuftig ut å ta med seg kjæresten til Bygdøy, deilig å være ved havet når det er varmt! På verandaen er det jo nesten utålelig... (Klager jeg på været???? ) Kos deg masse, ta det med ro og vær opplagt. Det er din viktigste jobb nå det! Ha en super helg! Jess, tror også han merker varmen! Han kommer seg når jeg knasker isbiter, da kvikner han til og sparker litt. Varmt for ham, stakkars Håper arvingen din er litt mer aktiv i dag, så du slipper å bekymre deg! Det er litt for varmt til å være gravid nå ja! Så det å bli hjemme foran vifta hørtes ut som et behagelig alternativ. Kos deg masse i dag, bading og pølser på Bygdøy høres koselig ut Ja, når det nærmer seg 30 grader er det for varmt, altså ... Jeg er ikke så glad i supervarme selv når jeg ikke er gravid (med mindre jeg er ved sjøen), så nå har jeg store problemer ... Men nå er det heldigvis blitt kjøligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #1455 Del Skrevet 9. juni 2008 Huff, så trasig med ryggen din Får håpe det bedrer seg. Synes denne sommervarmen kom brått på, altså! Jeg har stort sett ligget på sofaen med vifta på full guffe de siste dagene Skynder meg å sole meg litt før det blir altfor varmt, da. Er litt fanatisk på det der, jeg må bli brun om sommeren Bading høres herlig ut! God helg til deg, kos deg med mye Det er forresten veldig rolig i magen min også iblant, har alltid vært det. Men så lenge jeg har kjent noe i løpet av en dag, så prøver jeg å ikke bekymre meg. Og det er jo forskjell fra dag til dag også Ja, møkkarygg! Men går greit så lenge jeg kan styre arbeidsdagene mine selv og dra hjem og legge meg på sofaen når jeg føler behov for det Og denne varmen slår meg jo helt ut ... Godt å høre at snuppa di også er rolig til tider! Herlig med denne varmen, men det blir for varmt for meg av og til også. Da er det godt å holde seg i skyggen i stedet At babyen er roligere er nok bare som de andre sier helt normalt, de har jo sine dager hvor de er aktive og andre dager de er rolige. Men sikkert greit å få det sjekket opp om det varer. Bedre med en telefonsamtale for mye enn for lite! God helg! Skyggen er konge. Lå under et tre i Frognerparken i hele går (nesten) og bare koste oss. Sov litt, leste litt, spiste kjeks, pratet vås ... Deilig dag! Varmen er ikke min venn denne sommeren hvertfall! Sitter som regel inne foran viften jeg også=) Har en sann stor vifte som står på gulvet. Et hode lavere enn meg! Og ja.. for 34 uker! Snarte er vi mødre hele gjengen;) Hehe ... du høres ut som meg! Vifte er redningen når det er så varmt! 34 uker ... tenk det. Er man høygravid da? :klø: Håper du har det bra. Alt vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juni 2008 #1456 Del Skrevet 9. juni 2008 Å ligge under et tre i Frognerparken hørtes herlig ut! Man er høygravid når det er 40 dager igjen, hvor langt man er på vei da aner jeg ikke, jeg er ikke venn med tallene så jeg orker ikke regne det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #1457 Del Skrevet 11. juni 2008 Å ligge under et tre i Frognerparken hørtes herlig ut! Man er høygravid når det er 40 dager igjen, hvor langt man er på vei da aner jeg ikke, jeg er ikke venn med tallene så jeg orker ikke regne det ut Woho, da ble jeg høygravid i går! Men jeg føler meg ikke spesielt svær ennå ... :klø: Vel, jeg skal vel fremdeles vokse i noen uker ------------------------------------------ Var på ny 3d-ul i går, men ville rampungen samarbeide? Neida! Lå med ansiktet så langt ned i magen min som mulig, med hånda klasket oppå ansiktet, og snorksov. Selv om jeg hadde drukket en halv liter kald cola før timen! Jeg tror han gjør det på ert. Så jeg har fått ny time på mandag. Da skal jeg kjøpe meg cola på BurgerKing - med isbiter i! Det burde vekke ham og få ham til å sprelle litt. Kanskje jeg skal kjøpe en sjokkis også. Ungen SKAL tas bilde av, enten han vil eller ikke! Obsternasig allerede før han er født - jeg gleder meg ikke til han er i puberteten, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 11. juni 2008 #1458 Del Skrevet 11. juni 2008 For en liten frekkis!! Nesten en Dennis jo... Kanskje dere bør revurdere navnet hans? :juhu: For høygravid :juhu: Krysser fingrene for at ul'en på mandag går bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. juni 2008 #1459 Del Skrevet 11. juni 2008 Inne og leser litt! Du har jo kommet langt nå da! Snart mamma... Har dere bestemt dere for navn? Får håpe dere får noen bra 3D-bilder til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 11. juni 2008 #1460 Del Skrevet 11. juni 2008 Høygravid! Hmm... synes ikke det er lenge siden jeg var det... Så bare pass deg, plutselig er termindatoen her! Litt av en luring, sønnen din Bra at du har fått enda en time, da. Håper han viser det nusselige ansiktet sitt neste gang :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå