Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Du har virkelig stått på, må jeg si.

Skjønner godt du ble forbanna, jeg. Hadde jeg også blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat sånn er mannen min også. De er noen store guttunger. Ei klok gammel dame sa til meg at det ikke er ungene man må oppdra, men mannen ;) Stemmer nok litt i visse tilfeller! :ler: Har hatt noen tilfeller av "kommer hjem ved midnatsstider" som plutselig betyr "kommer hjem i 06-tida" her. Vi får jammen håpe de skjerper seg.

Og så flink du har vært i helga! Du som snart er høygravid og greier. Har dere funnet navn til lillegutten da?

Hehe ... ja, noen ganger føles det som om kjæresten min også må oppdras en hel del :ler: Men ærlig talt, altså - må man virkelig feste SÅ lenge for å ha det gøy?!

Høygravid, ja ... Ik! :sjokk: Vi har en liste på fem mulige navn:

Amund

Eskil

Eirik

Snorre

Brage

Gard

Så får vi se hvem det er som dukker opp ... ;)

Skjønner godt du ble forbanna... Greit de har det gøy, men en melding er ikke for mye å forlange...

Dessuten prøve å få medlidenhet for fyllsjuka etterpå da... :roll: Den hadde fungert veldig dårlig her i huset også.

Men som du har stått på i helga. Imponert over hvor mye du orker!!!

Ha en fin dag :klemmer:

Nei, ikke sant? Kunne godt ha sagt i fra, synes jeg. Og kanskje ikke drikke så mye at hele neste dag ble ødelagt? Jaja ... tror han har lært nå.

Tok kanskje i litt for mye i helga, kjenner jeg ... Men deilig å være ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel! Jeg tror jeg har stiftet bekjentskap med mine første bekkensmerter i dag! Plutselig fikk jeg en strålende smerte ned i høyre rumpeball. Skikkelig plagsomt. Tenkte at en nerve var kommet i klem på et vis, men så forteller en nybakt mor meg at akkurat sånn kjennes bekkensmerter. Såh ... flott. :roll: Jeg satser på at jeg bare overanstrengte meg i helga og at det vil gå over når jeg bare får roet ned tempoet litt. *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine navn! :jepp: Jeg liker spesielt Snorre og Eirik.

Men mannfolk, ass! Kan virke som om det er litt typisk dem å ta en slik runde rett før babyen kommer, synes jeg har sett det flere steder :roll: Hadde jeg vært deg, så hadde jeg blitt gal av redsel, hadde vel endt opp med å ringe politiet :fnise: Men så er jo samboeren min den som vil først hjem fra fest også, da ;)

Sånn stråling i rumpeballen har jeg også hatt, særlig etter å ha sittet ei stund. Trodde det var isjiasnerven som kom i klem, men det kan sikkert være bekkenet også. Vet ikke hva som er verst, jeg :sjenert: Hvis det er isjiasnerven, så hjelper det å tøye lårmuskelen når du ligger på siden, ved å strekke ut beinet foran deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
I dag kom han til og med hjem med roser!

Skulle bare mangle!!!

;)

V ringer fortsatt ingen bjeller... :sukk: Mulig jeg heller var ute og lekte? Eller noe slikt... Når gikk serien i Norge?

Fine navn dere har valgt!! :jepp:

Og nå må du ta det litt mer med RO!!! *ser strengt på*

Her har jeg nå gjort unna siste kvelden på seilkurset mitt! Så i dag har jeg gjort sånn "Mann over bord"-manøver... Godt det ikke var noen virkelige mennesker som lå der og plasket... Første gangen så tror jeg nesten jeg kjørte over "personen"... :sjenert: Og så har jeg skutt med signalpistol...

Mannen lurer bare nå på når vi skal ut med VÅR seilbåt...

Nå er jeg også ferdig med spansk! :juhu: Og om en uke så er jeg jammen meg ta helt ferdig med skole, tror jeg... Innlevering av Bacheloroppgave skjer mandag innen kl 12:00, og det skal bli godt. Selv om jeg nyter dager som student, så må jeg si det skal bli deilig å begynne og jobbe igjen. Slippe å lese om alt mulig rart... :fnise:

Nei, ha en super dag! Jeg må transkribere litt her!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja slik har sambo også oppført seg av og til..Er rett og slett ekkelt å vokne opp midt på natten helt alene..Da får ikke jeg sove igjen hvertfall! Skulle jo bare mangle at det går an å hvertfall sende en mld hvis man blir sein hvertfall, og halv 7?? Den var litt drøy synes jeg..Men menn er egentlig bare noen små guttunger når det gjelder slike ting desverre=(

Og så flink du har vært i helga da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Det var dårlig oppførsel av mannen din :kjefte: Skjønner godt du er skuffet over han. Greit nok å feste, men han må jo si fra hvor han er og at han skal bli så lenge! Dessuten er det jo merkelig å være sååå syk på formiddagen for deretter å dra på fotballkamp...

Fine navn! Brage het faktisk en barndomsvenn av meg, uvanlig (tror jeg?) og fint navn :)

Slem bekkensmerte! :kjefte: Håper det var første og siste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine navn! :jepp: Jeg liker spesielt Snorre og Eirik.

Men mannfolk, ass! Kan virke som om det er litt typisk dem å ta en slik runde rett før babyen kommer, synes jeg har sett det flere steder :roll: Hadde jeg vært deg, så hadde jeg blitt gal av redsel, hadde vel endt opp med å ringe politiet :fnise: Men så er jo samboeren min den som vil først hjem fra fest også, da ;)

Sånn stråling i rumpeballen har jeg også hatt, særlig etter å ha sittet ei stund. Trodde det var isjiasnerven som kom i klem, men det kan sikkert være bekkenet også. Vet ikke hva som er verst, jeg :sjenert: Hvis det er isjiasnerven, så hjelper det å tøye lårmuskelen når du ligger på siden, ved å strekke ut beinet foran deg.

Ja, blir spennende å se hvem som kommer ut! Er det en Snorre? Eller en Amund? Eller en Brage, kanskje? Tiden vil vise ...

Jeg var rimelig forbanna på min kjære på søndag, så jeg tror og håper det blir lenge til neste gang han gjør et slikt stunt. Makan!

Den strålinga er plagsom, altså! I går kveld var det ordentlig invalidiserende vondt. Ikke sånn at jeg ikke kan gå eller noe, men beveget jeg meg litt feil så stakk det skikkelig til. Heldigvis gjorde det ikke så vondt i natt, så jeg fikk sove. Det hjelper på! Skal prøve å strekke hvis det blir for ille igjen :)

Skulle bare mangle!!!

;)

V ringer fortsatt ingen bjeller... :sukk: Mulig jeg heller var ute og lekte? Eller noe slikt... Når gikk serien i Norge?

Fine navn dere har valgt!! :jepp:

Og nå må du ta det litt mer med RO!!! *ser strengt på*

Her har jeg nå gjort unna siste kvelden på seilkurset mitt! Så i dag har jeg gjort sånn "Mann over bord"-manøver... Godt det ikke var noen virkelige mennesker som lå der og plasket... Første gangen så tror jeg nesten jeg kjørte over "personen"... :sjenert: Og så har jeg skutt med signalpistol...

Mannen lurer bare nå på når vi skal ut med VÅR seilbåt...

Nå er jeg også ferdig med spansk! :juhu: Og om en uke så er jeg jammen meg ta helt ferdig med skole, tror jeg... Innlevering av Bacheloroppgave skjer mandag innen kl 12:00, og det skal bli godt. Selv om jeg nyter dager som student, så må jeg si det skal bli deilig å begynne og jobbe igjen. Slippe å lese om alt mulig rart... :fnise:

Nei, ha en super dag! Jeg må transkribere litt her!

Å, så flink du er! Mann over bord-manøver høres morsomt ut - godt det bare var dukker som var drukningsdøden nær :fnise:

Kan tenke meg det er deilig å være ferdig med spansken. Og bare en uke igjen på skolen?! Digg! Du skal vel ha litt ferie før du begynner å jobbe, vel?

ja slik har sambo også oppført seg av og til..Er rett og slett ekkelt å vokne opp midt på natten helt alene..Da får ikke jeg sove igjen hvertfall! Skulle jo bare mangle at det går an å hvertfall sende en mld hvis man blir sein hvertfall, og halv 7?? Den var litt drøy synes jeg..Men menn er egentlig bare noen små guttunger når det gjelder slike ting desverre=(

Og så flink du har vært i helga da=)

Ja, hva skjedde med å sende en melding, liksom? Menn! :sukk:

Var litt flink i helgen, men ALDRI mer! Ikke sånn, i hvert fall, det var altfor mye pes ...

:vinke:

Det var dårlig oppførsel av mannen din :kjefte: Skjønner godt du er skuffet over han. Greit nok å feste, men han må jo si fra hvor han er og at han skal bli så lenge! Dessuten er det jo merkelig å være sååå syk på formiddagen for deretter å dra på fotballkamp...

Fine navn! Brage het faktisk en barndomsvenn av meg, uvanlig (tror jeg?) og fint navn :)

Slem bekkensmerte! :kjefte: Håper det var første og siste gang!

Jah: "Åååååååå, jeg er altfor dårlig til å støvsuge" .... "Fotballkamp? Gi meg fem min!" :sur:

Ja, lurer på hvilket navn ungen vil ende opp med. Merkelig, egentlig, å skulle gi navn til et nytt lite menneske. Jeg syntes nesten det var litt ekkelt å skulle gi navn til kattene. Hvilken rett hadde jeg til det, liksom? Og å bestemme navn til en person ... Det er litt av et ansvar, det!

Bekkensmerten kan du få billig av meg, altså. Utrolig irriterende smerte som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med. Dustebekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Hjelper Niennah med å jage bort bekkenvondter

*tsju, tsju, tsjuuu*

Enig med deg altså, det kan ikke bare være bare bare å navngi en liten person. Vi er jo en del av navnet vårt, er vi ikke?? Eller er det slik at vi blir en del av det? Jeg liker Eskil jeg... Men det er kanskje fordi jeg en gang kjente en veldig hyggelig gutt som het det...

Jeg skal jobbe ut neste uke, så har jeg fri helt til i slutten av juli, sånn med unntak av en og annen dag da. Hva jeg gjør til høsten, det vet jeg ennå ikke, men håper jeg finner en spennende jobb før jeg er ferdig med sommerjobben... :sjenert:

Hehe, ja, vi hadde diskusjoner før vi gikk ombord, hvem skal være "mann over bord"? Merkelig så var det ingen som meldte seg frivillig.. :fnise:

Håper du får en flott dag, og uten alt for mye vondt! Her skinner sola, og jeg og den "lille" sorte har vært en times tur i marka allerede, så nå er det oppgaveskriving frem til sporkurs i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah: "Åååååååå, jeg er altfor dårlig til å støvsuge" .... "Fotballkamp? Gi meg fem min!" :sur:

Ja, lurer på hvilket navn ungen vil ende opp med. Merkelig, egentlig, å skulle gi navn til et nytt lite menneske. Jeg syntes nesten det var litt ekkelt å skulle gi navn til kattene. Hvilken rett hadde jeg til det, liksom? Og å bestemme navn til en person ... Det er litt av et ansvar, det!

Bekkensmerten kan du få billig av meg, altså. Utrolig irriterende smerte som jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med. Dustebekken.

:Nikke: Det er spesielt å skulle gi navn til et helt nytt, lite menneske... Og stort ansvar! Han skal jo ha det navnet resten av livet... Men navnet skjemmer ingen, iallfall ikke om man velger et navn som ikke er helt på viddene... Per-Kåre f.eks ville jeg ikke valg :fnise:

Takk, men nei takk til bekkensmerter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes litt ut som mine isijas smerter også det der... Men er visst ikke så ulikt...

Får håpe det gir seg fort. Slitsomt med sånne vondter.

Litt av et ansvar å skulle gi navn ja... Er jo noe den lille må leve med hele sitt liv, så greit at de blir fornøyd.

Håper du har en fin dag, lilith :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bekkensmertene gir seg!

Og samboeren din gjorde rett i å komme med roser etter "showet" sitt i helga... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*jage vekk bekkenvondter*

Håper du får en fin dag, og at mannen har skjønt poenget. ;)

:klemmer:

Takk, og ha en fin dag, du også! :klem:

Hjelper Niennah med å jage bort bekkenvondter

*tsju, tsju, tsjuuu*

Enig med deg altså, det kan ikke bare være bare bare å navngi en liten person. Vi er jo en del av navnet vårt, er vi ikke?? Eller er det slik at vi blir en del av det? Jeg liker Eskil jeg... Men det er kanskje fordi jeg en gang kjente en veldig hyggelig gutt som het det...

Jeg skal jobbe ut neste uke, så har jeg fri helt til i slutten av juli, sånn med unntak av en og annen dag da. Hva jeg gjør til høsten, det vet jeg ennå ikke, men håper jeg finner en spennende jobb før jeg er ferdig med sommerjobben... :sjenert:

Hehe, ja, vi hadde diskusjoner før vi gikk ombord, hvem skal være "mann over bord"? Merkelig så var det ingen som meldte seg frivillig.. :fnise:

Håper du får en flott dag, og uten alt for mye vondt! Her skinner sola, og jeg og den "lille" sorte har vært en times tur i marka allerede, så nå er det oppgaveskriving frem til sporkurs i kveld...

Turer i marka høres så koselig ut! MIn kjære og jeg har planlagt å ta oss en langtur på søndag - hvis bekkenet mitt oppfører seg bra, selvsagt. Gleder meg!

Håper du finner en spennende jobb til høsten - hva kunne du tenke deg? Vi blir litt på leting fremover begge to, da! :-D

:Nikke: Det er spesielt å skulle gi navn til et helt nytt, lite menneske... Og stort ansvar! Han skal jo ha det navnet resten av livet... Men navnet skjemmer ingen, iallfall ikke om man velger et navn som ikke er helt på viddene... Per-Kåre f.eks ville jeg ikke valg :fnise:

Takk, men nei takk til bekkensmerter ;)

Hehe ... greit å velge et navn som ikke er opplagt fælt og mobb-bart kanskje, ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes litt ut som mine isijas smerter også det der... Men er visst ikke så ulikt...

Får håpe det gir seg fort. Slitsomt med sånne vondter.

Litt av et ansvar å skulle gi navn ja... Er jo noe den lille må leve med hele sitt liv, så greit at de blir fornøyd.

Håper du har en fin dag, lilith :klemmer:

Ja, det var det første som slo meg, at dette minnet veldig om sånn du hadde beskrevet isjassmertene dine, men så sa ei venninne at det var sånn bekkensmertene hennes hadde vært, så ikke vet jeg :vetikke: Vondt er det, i hvert fall. Vekk med dem!

Håper du og har en fin dag! :klem:

Håper bekkensmertene gir seg!

Og samboeren din gjorde rett i å komme med roser etter "showet" sitt i helga... ;)

Hehe ... ja, han har vært veldig spak og oppmerksom mot meg de siste dagene :ler: Han har nok lært - til neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
Turer i marka høres så koselig ut! MIn kjære og jeg har planlagt å ta oss en langtur på søndag - hvis bekkenet mitt oppfører seg bra, selvsagt. Gleder meg!

Håper du finner en spennende jobb til høsten - hva kunne du tenke deg? Vi blir litt på leting fremover begge to, da! :-D

Turer i marka ER koselig!! Jeg går flere timer i marka i løpet av en uke, og kjenner det gjør godt for kropp og sjel. Sjelden jeg møter på andre også, og det synes jeg er litt deilig... :sjenert:

Tidligere på en slik finværsdag, så tok mannen og jeg med oss hunden, stormkjøkken og en boks med lapskaus.. Fikk ikke tid til å lage noe, derfor boksmat, men pytt spiste da middag i det fri med en fantastisk utsikt! :fnise:

Aller helst vil jeg jobbe i møbelindustrien, men får se hva som blir utlyst fremover også. Skal søke på en jobb nå, en slags utvidet sekretærstilling. Jobber nå i en jernvarebutikk, selger maling, tapet og alt mulig annet og trives der, men jeg har da ikke tatt flere år med utdanning for å gjøre det... :sjenert: Får se hva det blir til :jepp:

Men NUH, tilbake til skolen... Må jobe, jobbe, jobbe med oppgaven!!

Ha en suuuuuper dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag!

Bekkenvondten (eller hva det nå er) er der fremdeles, men det er ikke så ille. Kommer og går litt. Ingen problemer med å gå, heldigvis. Det er verst hvis jeg har sittet lenge i en litt feil stilling også skal bøye meg ned eller gjøre noe annet "rart" med kroppen (dvs ikke bare stå rett opp og ned eller gå). Men skal absolutt ikke klage!

Jeg har også fått et ømt punkt på magen, like ved navlen. Lurer på hva det kan være? :klø: Prøver å ikke bekymre meg for noe, men alle magevondter gjør at jeg får litt hetta. Men arvingen holder et svare leven inni der, så jeg regner med at det står bra til :)

I morgen er det 3d-ul :hoppe: Jeg gleder meg helt sykt til å se den lille igjen! Håper h*n ikke er sjenert denne gangen ... ;)

Ellers skinner sola, og det er sommer! Det føles i hvert fall sånn :) De siste dagene har stått i rabarbraens tegn hjemme hos oss. På mandag spiste vi frisk rabarbra med vaniljesaus til dessert. Det var godt og suuuuuuuuuurt! I går brukte jeg resten av rabarbraen og et par grønne epler og lagde en crumble. Ble kjempegodt! Men nå må jeg skjerpe meg litt, har spist altfor mye usunt i det siste ... :sjenert:

Ha en fin dag, alle sammen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

3D ul i morgen!!!

......bare det jeg rekker nå.... Tilbake til arbeidet her.....

:sukk:

Stresset nå ja...

Åh, ja, husk å ta det med RO!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...