Lilith Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #1361 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg anbefaler 3D ultralyd veldig. Var kjempemoro. Vi var også i Sandvika. Kan bestille timer på nettet her. Be med noen av de kommende besteforeldrene også. Vi tenkte ikke på det, men tror de hadde syntes det var utrolig morsomt. Vi betalte 800. Hørt andre som har betalt mer for vanlig 2D ultralyd, så tror dette er ganske rimelig. Du har jo sett våre bilder. Ikke alt som var like tydelig, men ganske utrolig å se lillegutt der inne... Jeg syntes også det var greit å få bekreftet kjønnet en gang til... Ellers er flått utrolig ekle ja. Vår gamle voffs hadde utrolig mye flått første året vi hadde han. De andre årene kjøpte vi flåttbånd til han. Det gjorde susen. Ha en fin 17. mai Lang venteliste i Sandvika! Tror det blir Majorstuaklinikken på oss, der får man time nesten på dagen. Bestiller en time neste uke, tror jeg Blir spennende! Ja til 3D-ul! Vel, vi var ikke så heldige med bildene, men fikk bekreftet at det var jente jeg bærer på Ordinær pris her i byen er 1350 kr, men vi fikk det til halv pris pga. de dårlige bildene. Tror prisen er under tusenlappen for dere som bor lenger sør i landet Majorstuaklinikken opererer med to priser - en for bilder og video + medisinsk vurdering (1500) og en for bare bilder og video (900). Greie priser, synes jeg. Tror vi går for medisinsk vurdering i tillegg, bare for sikkerhets skyld. Men må diskutere litt med kjæresten før jeg bestiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #1362 Del Skrevet 19. mai 2008 Ellers! Vel overstått, alle sammen 17. mai sugde værmessig. Her sluddet det, til og med. Litt nedtur etter det fantastiske været vi har hatt i det siste, men det er jo ikke så mye man kan gjøre med været. Dro på frokost til svogers - kjempekoselig! - og så hjem for å slappe av. Kjæresten satt klistret til ps3-en og GTA, mens jeg kjedet meg litt ... Ryggen krangler hvis jeg sitter eller ligger for lenge i en og samme stilling, så jeg fikk liksom ikke slappet av, følte jeg. Hadde store planer om kylling og brokkoli-pai til middag, og satte i gang. Men gjett hva som skjedde da jeg skulle helle eggestanden i formen? Jo, formen var ikke tett og alt rant ut ... Festlig. Var rimelig pissed da, men reddet kvelden ved å bestille pizza fra Peppes og se på Tomb Raider. :-D Søndagen var finfin. Etter diverse spark bak satte endelig kjæresten i gang med helgeprosjektet sitt som var å rydde barnerommet og kottet og sette diverse ting ned i kjelleren. Var deilig å få det gjort! I tillegg skrudde vi opp et par skoskap vi hadde liggende, så nå er det blitt mye ryddigere i den bittelille gangen vår. Også skiftet jeg sengetøy og ryddet litt generelt i skuffer og skap og klargjorde babykommoden. Veldig koselig oppgave Pusefrøkna syntes den oppblåsbare ikea-stellematten var ypperlig som seng, så den adopterte hun så snart jeg snudde ryggen til. Hadde ikke hjerte til å flytte henne ... :rødme: Deretter lagde jeg nammismiddag (spansk tortilla og albóndigas), og så så vi en ekkel skrekkfilm - Rest Stop. Fæl! Kjæresten fikk totalt spader I dag føler jeg meg litt uggen. Småkvalm og sliten i ryggen, så spørs hvor lenge jeg holder ut på jobb. Har jo ikke noe å gjøre her heller, forsåvidt, så vet ikke hvorfor jeg tvinger meg opp om morgenene ... Må få et system på hvilke dager jeg er her, så jeg slipper unødvendig frustrasjon. På gladsida: Jeg har møte med ei i en helt annen avdeling på torsdag! Blir fryktelig spennende! Er litt usikker på hvordan jeg skal takle det i forhold til mine sjefer, om jeg burde informere dem på forhånd eller om det holder å si i fra etterpå. Er jo helt umulig å vite - uansett hva jeg gjør blir det jo feil ... Men jaffal - blir spennende Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. mai 2008 #1363 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvordan er jobbsiutasjonen din nå igjen - du jobber ikke 100%? Koselig å ordne med barnerom, gleder meg til vi også kan sette i gang.. Snart kommer det noen og flytter inn! (Noen andre enn pusen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #1364 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvordan er jobbsiutasjonen din nå igjen - du jobber ikke 100%? Koselig å ordne med barnerom, gleder meg til vi også kan sette i gang.. Snart kommer det noen og flytter inn! (Noen andre enn pusen ) Pf .. jobbsituasjonen, ja ... Nei, altså. De oppgavene jeg har fått, tilsvarer ikke en 100% stilling, så jeg trenger ikke være her fysisk 100%, heller. Må bare få orden på det, så jeg har faste dager her og ikke slenger her i åtte timer uten å ha noe å gjøre (som i dag) Veldig koselig å pusle med babyting, ja! Spent på hvordan pusen takler det når en skrikerunge kommer og tar plassen "hennes" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 19. mai 2008 #1365 Del Skrevet 19. mai 2008 Søte pusefrøkna, da :rødme: De kan å kose seg, disse kattene. Ikke verst med Peppesmiddag heller da, selv om det var 17. mai. Vi endte opp med Trondheims beste burger Nyyyydelig! Så spennende med møte på torsdag! Er det en jobbmulighet? Skal krysse fingrene for deg Vet du, jeg tror ikke jeg hadde sagt noe til nåværende sjef om det møtet, med tanke på hvordan du har blitt behandlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 19. mai 2008 #1366 Del Skrevet 19. mai 2008 Blir spennende å se hvordan pusefrøkenen takler babyskrik, men det går nok helt sikkert bare bra. Tenkte forresten på deg her om dagen. Vi fikk Hundesport i posten og der stod det reklame for flåttmiddel. Så at det vi bruker på vår "lille" sorte ikke kan brukes på katt, men dette kan. Det heter Mowgli grønne linje, og distribueres til Zoo Partner av Safety Line, kan nås på mail. Vi hadde forresten 2 geiter her i fjor for å holde hesten med selskap.... Jeg liker geiter veldig godt, hester er jeg mer skeptisk på, men er blitt vant til hun vi har nå. Vi har snakket om å ha noen høns, men tror det holder med det vi har nå. 150 meter bringebær, gud vet hvor mange pære-, eple- og plommetrær, og noen kuber med bier... 2 hunder, 1 katt og 1 hest er det også her. Du må jo se spanske filmer!! Det gjør jeg, som en vei til å lære spansk til eksamen.... Kjøpte 5 filmer av Pedro Almodóvar, men har bare sett 2 av de til nå. Mmmmmm! Kyllingpai! Åh, det er så godt! Jeg har laget mange paier, enkel og veldig god mat Her skal vi lage pasta i dag, tror det blir med salami, ikke helt sikker. Lykke til på møte torsdag, om jeg ikke får tid til å hilse på for den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 19. mai 2008 #1367 Del Skrevet 19. mai 2008 Håper det ordner seg med noe på møtet. Hadde vært greit om du hadde noe annet å gå tilbake til etter permisjonen en psyko sjefen din Ellers greit å ta det med ro når kroppen krangler. Det blir ikke lettere framover. Hørtes ut som en fin 17. mai til tross for været... Stusselige greier her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. mai 2008 #1368 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) til 3d-ultralyd! Kan egentlig ikke si noe annet enn det Amused sa jeg: for vi var på samme stedet og vi fikk heller ikke supre bilder... Vanlig pris er 1350,- men vi fikk halv pris pga bildene. Men det var uansett kjempemorsomt å se lille gullet igjen :rødme: Heldig du, som bor på et sted der det er billigere! Endret 19. mai 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #1369 Del Skrevet 20. mai 2008 Søte pusefrøkna, da :rødme: De kan å kose seg, disse kattene. Ikke verst med Peppesmiddag heller da, selv om det var 17. mai. Vi endte opp med Trondheims beste burger Nyyyydelig! Så spennende med møte på torsdag! Er det en jobbmulighet? Skal krysse fingrene for deg Vet du, jeg tror ikke jeg hadde sagt noe til nåværende sjef om det møtet, med tanke på hvordan du har blitt behandlet Ja, puselusene er søte ... :rødme: Burger og pizza på 17 mai er helt som det skal være, synes jeg - i hvert fall når jeg ikke kan spise nammis spekemat og blåmuggoster og slikt! Møtet på torsdag blir mest et sånt "heisann hoppsann, hva gjør dere her, da?" møte hvor jeg bare skal hilse på og reklamere litt for meg selv, sånn at de kanskje husker på meg om det dukker opp en gøy jobb. Blir spennende! Skal ikke si noe til sjefen min før etterpå Blir spennende å se hvordan pusefrøkenen takler babyskrik, men det går nok helt sikkert bare bra. Tenkte forresten på deg her om dagen. Vi fikk Hundesport i posten og der stod det reklame for flåttmiddel. Så at det vi bruker på vår "lille" sorte ikke kan brukes på katt, men dette kan. Det heter Mowgli grønne linje, og distribueres til Zoo Partner av Safety Line, kan nås på mail. Vi hadde forresten 2 geiter her i fjor for å holde hesten med selskap.... Jeg liker geiter veldig godt, hester er jeg mer skeptisk på, men er blitt vant til hun vi har nå. Vi har snakket om å ha noen høns, men tror det holder med det vi har nå. 150 meter bringebær, gud vet hvor mange pære-, eple- og plommetrær, og noen kuber med bier... 2 hunder, 1 katt og 1 hest er det også her. Du må jo se spanske filmer!! Det gjør jeg, som en vei til å lære spansk til eksamen.... Kjøpte 5 filmer av Pedro Almodóvar, men har bare sett 2 av de til nå. Mmmmmm! Kyllingpai! Åh, det er så godt! Jeg har laget mange paier, enkel og veldig god mat Her skal vi lage pasta i dag, tror det blir med salami, ikke helt sikker. Lykke til på møte torsdag, om jeg ikke får tid til å hilse på for den tid! Åh, livet på landet høres fantastisk ut! Åssen funker det med bikubene? Sanker dere honning selv? Skal sjekke ut Mowgli-greia. Tusen takk for tips! Spanske filmer er ingen dum idé - skal lete frem noen på play.com, tror jeg. Smart! Pai er godt, ja - så lenge formen ikke er lekk Men pizza var også godt :-D Takk for lykkeønskinger! Håper det ordner seg med noe på møtet. Hadde vært greit om du hadde noe annet å gå tilbake til etter permisjonen en psyko sjefen din Ellers greit å ta det med ro når kroppen krangler. Det blir ikke lettere framover. Hørtes ut som en fin 17. mai til tross for været... Stusselige greier her også... Ja, tenk å komme tilbake til helt ny og fersk jobb! Det hadde vært noe, det! Prøver absolutt å ta vare på kroppen fremover. Kjenner godt at jeg ikke tåler like mye som før, og tar hensyn til det. Den lille krever sitt ... til 3d-ultralyd! Kan egentlig ikke si noe annet enn det Amused sa jeg: for vi var på samme stedet og vi fikk heller ikke supre bilder... Vanlig pris er 1350,- men vi fikk halv pris pga bildene. Men det var uansett kjempemorsomt å se lille gullet igjen :rødme: Heldig du, som bor på et sted der det er billigere! Da er det ikke så mye å lure på lenger - vi skal ta 3D-ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #1370 Del Skrevet 20. mai 2008 Da har vi bestilt time til 3d-ul! Neste torsdag skal vi til pers. Da er jeg vel i uke 32 eller noe, så "rekker" det akkurat. Vi valgte å få med full medisinsk vurdering også, så det vil koste oss 1500,-, men synes det er greit. Håper virkelig vi får sett kjønnet ordentlig denne gangen! Ja, også håper jeg naturligvis at alt er i orden med den lille, men det regner jeg i grunnen med etter de to foregående ultralydundersøkelsene ... Å, nå er jeg superspent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. mai 2008 #1371 Del Skrevet 20. mai 2008 Så spennende med 3D-ul! Får håpe dere får sett kjønnet ordentlig Og så er det jo godt å få en bekreftelse på at alt ser ok ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #1372 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, håper virkelig h*n ikke er sjenert neste torsdag - da blir jeg litt sur, altså ... Uansett skal det bli hyggelig å se småen igjen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. mai 2008 #1373 Del Skrevet 20. mai 2008 Spennende med 3D UL. Håper det blir like positivt for dere som for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 20. mai 2008 #1374 Del Skrevet 20. mai 2008 Heldige dere som skal på 3D UL. Her var det ikke mulig å få time før til sommeren, og da er det jo liten vits. Jeg ringte for å høre når jeg var i uke 19, men var ikke mulighet. Velvel, så sparte vi de 750 kronene de tar her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #1375 Del Skrevet 21. mai 2008 Spennende med 3D UL. Håper det blir like positivt for dere som for oss. Håper jeg og! Er veldig spent Heldige dere som skal på 3D UL. Her var det ikke mulig å få time før til sommeren, og da er det jo liten vits. Jeg ringte for å høre når jeg var i uke 19, men var ikke mulighet. Velvel, så sparte vi de 750 kronene de tar her i byen. Penger spart, osv! Er jo bare i siste liten at vi rakk det - etter uke 34 er visst ungen for stor eller noe, så bildene blir ikke bra. Men håper vi får noen ålreite bilder likevel. ... Tenk om vi får beskjed om at det er ei jente der inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 21. mai 2008 #1376 Del Skrevet 21. mai 2008 ... Tenk om vi får beskjed om at det er ei jente der inne? Ja, hva gjør dere da? Har dere kjøpt mye blått tøy, eller? Er vel uansett bedre å få vite det nå enn etter h*n kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 21. mai 2008 #1377 Del Skrevet 21. mai 2008 ... Tenk om vi får beskjed om at det er ei jente der inne? UÆÆÆÆÆÆ! En jente!!!! Jenteluuuuuuuuuuuuus!! DET går da IKKE an!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 21. mai 2008 #1378 Del Skrevet 21. mai 2008 Blir moro med 3D-UL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #1379 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis det skulle vise seg å være ei jente der inne, så får hun tøffe klær, i hvert fall! Og jentenavnet har vi hatt klart i lang tid, så det er ikke noe problem, heldigvis Nei, ungen er hjertelig velkommen uansett kjønn - hadde bare vært kjekt å vite sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 21. mai 2008 #1380 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis det skulle vise seg å være ei jente der inne, så får hun tøffe klær, i hvert fall! Og jentenavnet har vi hatt klart i lang tid, så det er ikke noe problem, heldigvis Nei, ungen er hjertelig velkommen uansett kjønn - hadde bare vært kjekt å vite sikkert AH!! Vi LIKER tøffe jenter!!! Gleder meg jeg! Du har jo ikke lenge igjen!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå