Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Makan til sjef, da! Skjønner godt at dette er slitsomt for deg, Lilith :klemmer: Høres ut som en sykmelding er på sin plass, og prøv å glemme hele møkkasjefen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: For en sjef! :kjefte::frustrert::regler:

Nei, ikke bry deg om han du! Og ta gjerne ut sykemelding- du må tenke på deg selv og babyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få sykemelding!! Det er da ikkeno å tenke på :)

Det er IKKE bra for deg å være i et slikt miljø når du har en liten i magen å tenke på!!!

Ikke lett å huske på hva som er godt i livet når man har slike rundt seg som forsurer miljøet! Idioter!!

:klem:

:klem: :klem: :klem: i massevis fra meg!

Sjefen din høres ut som en skikkelig *stygt ord som jeg ikke skal skrive her*

:kjefte: For en sjef du har :kjefte:

Dette skal jammen ikke være enkelt for deg :klem:

Makan til sjef, da! Skjønner godt at dette er slitsomt for deg, Lilith :klemmer: Høres ut som en sykmelding er på sin plass, og prøv å glemme hele møkkasjefen.

:roll: For en sjef! :kjefte::frustrert::regler:

Nei, ikke bry deg om han du! Og ta gjerne ut sykemelding- du må tenke på deg selv og babyen!

Dere er så snille :klem:

Nei, han sjefen er virkelig ikke god, men jeg har fått masse hjelp fra snille søsteren min om hvordan jeg skal takle ham, hun har gitt meg råd når det gjelder å snakke med personalansvarlig her på huset, og hun har snakket med noen kontakter hun har ellers i bedriften og lagt opp løpet for meg sånn at jeg selv kan gå ut og lete opp en annen stilling innen bedriften som jeg kanskje kan komme tilbake til etter permisjonen. Det finnes jo masse morsomme jobber her! Bare ikke akkurat i denne avdelingen ... Så jeg skal prøve på det :)

Ellers går det bra, selv om jeg merker at dette med jobben tar på privat også. Jeg blir mutt og inneslutta og veldig innadvendt ettersom jeg stadig fører samtaler med sjefen/hans sjef/andre inni meg og "øver" meg på hva jeg skal si i gitte situasjoner. Også blir jeg veldig sliten, da. Men jeg prøver å ikke la det gå for mye utover kjæresten, og han er virkelig forståelsesfull. Snille kjæresten min!

Onsdag i dag, og i morgen etter jobb drar vi på hytta! Det blir deilig med en skikkelig langhelg der. Sjefen blir vel sur for at jeg tar fri fredag, men det får han bare bli. Å, jeg gleder meg! Håper bare været blir bra ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt søsteren din ordner opp for deg. Godt med støtte i en sånn situasjon.

Kose deg masse med langhelg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm ... gjett om sjefen min har sladra til sjefen sin om hvor "sur og vanskelig" jeg er, fordi jeg nekter å ta oppgaver jeg er FRITATT fra å gjøre, og konfronterer ham med det? Jadda. Fin sjef! Han gjør virkelig alt han kan for å ødelegge for meg i dette firmaet. Argh! Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre nå, annet enn å sette min lit til at rettferdigheten vil seire på et vis.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fisk73
Mm ... gjett om sjefen min har sladra til sjefen sin om hvor "sur og vanskelig" jeg er, fordi jeg nekter å ta oppgaver jeg er FRITATT fra å gjøre, og konfronterer ham med det? Jadda. Fin sjef! Han gjør virkelig alt han kan for å ødelegge for meg i dette firmaet. Argh! Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre nå, annet enn å sette min lit til at rettferdigheten vil seire på et vis.

:sukk:

Prøv å glem hele greia, ta deg en god helgetur sammen med kjæresten din og bare nyt livet! "Bruk" søsteren din for alt hun er verdt, og ta imot den hjelpen du kan få :)

Jeg tror nok at rettferdigheten vil seire, sånn totalt sett :jepp:

Nå må du huske på å BARE være gravid fremover... Send inn sykemelding, så slipper han å spolere muligheten din til å jobbe i firmaet i fremtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ... ja, det er altså fristende å sykmelde meg, men jeg er redd det skal gjøre enda mer skade. Løpe fra problemet, liksom. Nå som jeg er her, kan jeg i hvert fall til en viss grad holde styr på all baksnakkingen og forsvare meg litt. Så jeg skal prøve litt til nå, og prøve å unngå sjefen min mest mulig. Gjøre det jeg har forpliktet meg til, og generelt være positiv og grei, men ikke la meg presses til å gjøre mer enn jeg har sagt.

Så får vi se ...

Gleder meg i hvert fall til hyttetur! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en trasig situasjon, Lilith. Ville bare gi deg en :klemmer: , og håper du glemmer den teite sjefen din når du er på hyttetur, i hvert fall :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte::frustrert: drittsjef!! :kjefte:

:troest: til deg, herlighet at det går an å være uheldig med sjefen... :klem:

Blir nok kjempegodt, og veldig velfortjent, med langhelg på hytta! :tommelsmil: Da får du ikke lov til å tenke på den drittsjefen din, ok? ;)

Hørtes ut som en smart plan å få seg jobb innen noe annet i samme bedriften! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en trasig situasjon, Lilith. Ville bare gi deg en :klemmer: , og håper du glemmer den teite sjefen din når du er på hyttetur, i hvert fall :sol:

Får helt hetta over å høre om han jeg...

En stor :klem:

:kjefte::frustrert: drittsjef!! :kjefte:

:troest: til deg, herlighet at det går an å være uheldig med sjefen... :klem:

Blir nok kjempegodt, og veldig velfortjent, med langhelg på hytta! :tommelsmil: Da får du ikke lov til å tenke på den drittsjefen din, ok? ;)

Hørtes ut som en smart plan å få seg jobb innen noe annet i samme bedriften! :)

:klem:

Jeg tror og håper at situasjonen blir litt bedre for meg når jeg og fagforeninga får snakket med personalansvarlig. Det BØR i hvert fall hjelpe, for jeg har faktisk mitt på det tørre. Men når sjefen min begynner å bli personlig og gå på mine personlige "egenskaper" begynner det å bli skummelt, for det kan være vanskelig å bli kvitt sånne stempler, og det er umulig å "bevise" at jeg faktisk ikke er urimelig vanskelig. Faglig er det jo lett å bevise at jeg har gjort jobben min og mer til.

MEN! I dag skal jeg ha møte med personal, og gleder meg faktisk til det. Tror det blir positivt. Og jeg skal være blid og imøtekommende mht sjefen min også, jeg. Også stikker vi på hytta!

Riktig god helg til dere alle sammen, jenter! Mange gode :klemmer: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt urimelig å blande inn sånne ting. Håper møtet går bra.

God tur til hytta og kose deg masse. Det har du fortjent :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er helt urimelig å blande inn sånne ting. Håper møtet går bra.

God tur til hytta og kose deg masse. Det har du fortjent :klemmer:

God tur, Lilith! :) Slapp av og bare kooos deg :klemmer:

God helg!

Glem sjefen og nyt dagene. :klemmer:

:vinke:

Hei, alle!

Møtet på torsdag gikk bra, tror jeg. Heldigvis! Følte at jeg fikk forsvart og forklart meg, og håper virkelig at personalsjefen forsto situasjonen min. Hun sa i hvert fall det, og at hun skulle snakke med sjefen min så han respekterer de grensene jeg har satt. Så det lover godt :) Håper bare hun faktisk gjør det hun sa, ellers er jo litt av vitsen borte ...

Helgen har vært flott! Nydelig vær, koselig selskap og god mat. Og jeg har blitt litt solbrent :sol: Kattene har virkelig storkost seg, og ville slett ikke hjem i dag. De kan lukte når en biltur er nært forestående, tror jeg, og da vil de overhodet ikke samarbeidt. Bil er veldig ukult når man er katt, har jeg skjønt. Gruer meg som ei bikkje til jobb i morgen, men får bare stålsette meg.

Ellers er det masse liv og røre i magen om dagen. Deilig, men også litt slitsomt til tider, for nå rekker arvingen opp til ribbeina, og dem er det visst kjempefestlig å sparke skikkelig til. Skal på svangerskapskontroll hos legen i morgen, gleder meg til det. Skal lufte litt om jobbsitsen da også, tenkte jeg. Fant forresten et gammelt brev fra legen i graviditetsjournalen min nå i stad, og der sto det at jeg skulle begynt på jerntilskudd fra uke 20, men det har jeg ikke hørt noe mer til selv om jeg har vært hos legen flere ganger siden den gang :klø: Får spørre i morgen.

Jeg har forresten fått en sånn ekkel jernsmak i munnen! Utrolig irriterende, og jeg skjønner ikke hva det kommer av. Nesten hver gang jeg har spist noe, får jeg en ordentlig ekkel ettersmak av jern langt bak i ganen. Kan graviditeten ha skyld i det, tro?

Vel, kort uke denne uka! Og 17 mai på lørdag. Knall!

Håper alle dere har hatt en fin helg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles :sol: og fint vær! Helt utrolig. Men det tar vel raskt nok slutt, så får nyte det mens det varer.

Gikk fint hos legen i går! Snakket litt om jobb, men hun er ikke så keen på å sykmelde meg, så får nok holde ut til permisjonen starter. Tror det skal gå bra, så lenge personaldama gjør jobben sin.

Fikk tatt ny blodprøve mht jern. Legen sa bare at de skulle følge med på det, og hvis verdiene sank ytterligere, så skulle vi snakke om det. Så ... :vetikke: Ellers så alt fint ut! Symfysemålet rett på streken og 140 hjerteslag i minuttet. :rødme:

Dro tidlig fra jobb (satt bare og tvinnet tommeltotter likevel), og hjemme fant jeg en oppglødd kjæreste som hadde fått kloa i det siste GTA-spillet. Så gjett hva han gjorde i går kveld? Nettopp ...

I dag er jeg supertrøtt, og skal straks inn i et totimers møte om arkivet. :Gjesp: Dessverre må jeg bli her til the bitter end i dag også, for skal på tegneseriefestivalmøte klokka fem. Og dugnad i gården klokka seks! Uff, så travelt ...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...