Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Koselig å se deg igjen...

Får håpe glukose belastningstesten går bra... Er det noen annen grunn til at du får det enn at faren din har diabetes?

Søsteren min har nemlig også diabetes, men jeg har ikke hørt noe om noen sånn test...

Jeg også nøt :sol: ved sjøen i helga som var. Utrolig deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svangerskapskløe har jeg aldri hørt om, men håper at det går bra med deg og du kommer fornøyd ut fra legetimen :) Lykke til.

Ha en riktig god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Hehe, vel INGEN skal gjøre ALT :) Kos deg med magen, selv om den invaderer deg, det er jo tross alt viktigere enn å sende inn en spanskoppgave! :jepp:

Flashkurs?! Moro!!! Satser på at du greier å få flettet det inn :)

Ha en super dag, UTEN ryggvondt, og kos deg masse i helgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst sånn at ekstrem kløe kan være tegn på at nyrene ikke funker som de skal, og da kan det være farlig for både mor og barn. Men det er veldig sjelden, da. Greit å få sjekket det for sikkerhets skyld ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syting er fullt lov! Hvertfall her på KG ;)

Kanskje du skulle hørt med legen om ryggen din? Jeg har det motsatte problemet og får vondt i ryggen når jeg ligger rett ut... Så kan ikke ligge på ryggen mer enn 5 minutter av gangen.

Planer for helga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg igjen...

Får håpe glukose belastningstesten går bra... Er det noen annen grunn til at du får det enn at faren din har diabetes?

Søsteren min har nemlig også diabetes, men jeg har ikke hørt noe om noen sånn test...

Jeg også nøt :sol: ved sjøen i helga som var. Utrolig deilig!!!

Nei, ingen annen grunn til at jeg skal ta testen. Bare sånn for sikkerhets skyld, tror jeg.

:sol: er bra!

Svangerskapskløe har jeg aldri hørt om, men håper at det går bra med deg og du kommer fornøyd ut fra legetimen :) Lykke til.

Ha en riktig god helg :)

Får resultatet fra blodprøvene på tirsdag - håper alt er ok ... Håper du også har en fin helg!

Hehe, vel INGEN skal gjøre ALT :) Kos deg med magen, selv om den invaderer deg, det er jo tross alt viktigere enn å sende inn en spanskoppgave! :jepp:

Flashkurs?! Moro!!! Satser på at du greier å få flettet det inn :)

Ha en super dag, UTEN ryggvondt, og kos deg masse i helgen!

Joa, men jeg har konstant dårlig samvittighet pga den spansken - vil så gjerne få den ut av veien, men jeg føler at jeg står fast. Nettundervisning er visst ikke noe for meg ... Si ifra hvis du hører fra orakelet ditt!

Flashkurs var moro, ja! Gøy å vite litt om hva det dreier seg om og gjøre noen oppgaver.

Ha en fin helg, du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som det ryggvondtet mitt. Jeg slet lenge med det, særlig når jeg satt foran pc'n på jobb, eller ved middagsbordet :ler: Sånn ilende smerte oppover høyre side av ryggen, eller mellom skulderbladene. Og det eneste som hjalp, var å legge seg ned. Men vet du, nå er det borte! :juhu: Har ikke hatt sånn vondt i ryggen på mange uker, aner ikke hvorfor. Tror kanskje jeg sitter annerledes nå som magen er større, lener meg mer tilbake, og at det virker inn på problemet :vetikke:

Håper det går over hos deg også!

Og nå er det fredag! :danser:

Ja? Godt å høre du er bedre, da er det kanskje håp for ryggen min også :) Fredag er diiiiiiiiiigg!

Syting er fullt lov! Hvertfall her på KG ;)

Kanskje du skulle hørt med legen om ryggen din? Jeg har det motsatte problemet og får vondt i ryggen når jeg ligger rett ut... Så kan ikke ligge på ryggen mer enn 5 minutter av gangen.

Planer for helga da?

Vondt i ryggen når du ligger rett ut? Høh. Mystifistisk. Håper det bedrer seg! Glemte å nevne det for legen, men det er ikke såååå ille, så jeg overlever. Må bare passe på å sitte riktig og sånn. :jepp:

Planer? Ne-ei ... i går dro jeg til pappa etter kurset - mamma er på jentetur på hytta så han er gressenkemann i helga. Vi spiste middag og så en fryktelig dårlig skrekkfilm. Så tuslet jeg hjemover til kjæresten som hadde vært ute og tatt noen fredagspils med kolleger.

I dag har vi KJØPT BARNEVOGN! :hoppe: Ja, egentlig er jeg litt mer redd, egentlig, for jeg synes det var en stooooor avgjørelse å ta. Men i hvert fall. Vi endte opp med en Hartan Skater i sort, med tre hjul hvorav det forreste er svingbart. Tror den er bra! Håper bare vi ikke kommer over en barnevogntest som slakter Hartan-vognene nå ...

I kveld kommer en kamerat av kjæresten på middag. Egentlig skulle kjæresten hans også vært med, men hun kunne ikke likevel, så det blir bare oss tre. Blir sikkert hyggelig :) Han har to barn, så det er fare for at det blir litt babyprat ..

I morgen har jeg tenkt til å sette kjæresten til å skrubbe stuegulvet. Jeg har lovet å være heiagjeng og øl-servitrise. Blir bra å få skrubbet skikkelig med grønnsåpe. Vårrengjøring! :husarbeid:

Og nå burde jeg gjøre spansk. Menne ... *utsetter* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vogn!!!

Aldri hørt om merket så måtte google litt. Så jo veldig fin ut.

Ha en fin lørdags kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for barnevogn! :-D Har dere fått den, eller?

Må bare si at trehjuling med svingbart forhjul er genialt, vi har det på vår og den er så utrolig lett å styre og du kan svinge den helt rundt om du vil. Utrolig praktisk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilith :)

Gratulerer med barnevogn! :) Er det bestillingstid, eller har dere fått den i hus?

Fortsatt god helg :)

Edit: Hoppet litt tidlig for 28 uker.... Det er vel ikke før i morgen :sjenert:

Endret av Ella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vogn!!!

Aldri hørt om merket så måtte google litt. Så jo veldig fin ut.

Ha en fin lørdags kveld :klemmer:

Takk! :hoppe: Ja, tror det er et ålreit merke. :)

:hoppe: for barnevogn! :-D Har dere fått den, eller?

Må bare si at trehjuling med svingbart forhjul er genialt, vi har det på vår og den er så utrolig lett å styre og du kan svinge den helt rundt om du vil. Utrolig praktisk! ;)

Henter den ikke før i juli, når det nærmer seg termindato. Like greit, så slipper vi styre med å oppbevare den så lenge i forveien. Jeg synes også det virker praktisk med svingbart forhjul, så slipper man å løfte vogna hver gang man skal snu. Godt å høre dere er fornøyd! :)

Hei Lilith :)

Gratulerer med barnevogn! :) Er det bestillingstid, eller har dere fått den i hus?

Fortsatt god helg :)

Edit: Hoppet litt tidlig for 28 uker.... Det er vel ikke før i morgen :sjenert:

Lurer på om tickeren min henger litt? :klø: Skal vel være 28 uker i dag? Kanskje den bare er litt treig :)

Vogna var visst på lager, men vi henter den ikke før i juli. Litt greit, ettersom vi egentlig ikke har penger til å betale for den akkurat nå likevel. Så vi betalte bare et depositum i går, også betaler vi resten når vi henter den. Da har vi jo fått feriepenger og skattepenger og sånt også, så da har vi litt mer å rutte med. Perfekt! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :hoppe: Ja, tror det er et ålreit merke. :)

Henter den ikke før i juli, når det nærmer seg termindato. Like greit, så slipper vi styre med å oppbevare den så lenge i forveien. Jeg synes også det virker praktisk med svingbart forhjul, så slipper man å løfte vogna hver gang man skal snu. Godt å høre dere er fornøyd! :)

:hoppe: for 28 uker! Er ikke det 3.trimester da? :klø: I såfall :juhu: :hoppe::danser:

Sikkert smart og veldig greit å vente med å hente vognen før termindatoen, vi greide det ikke :sjenert:

Veldig fornøyd med vognen vår hittil, gleder oss skikkelig til å bruke den! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å vente til skattepenger og feriepenger har kommet med å hente vogna ja :Nikke: Blir spennende :)

Da kan jeg :hoppe: litt for 28 uker likevel da! :hoppe::) Tenk, nå er du i 3. trimester :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoppe: for 28 uker! Er ikke det 3.trimester da? :klø: I såfall :juhu: :hoppe::danser:

Sikkert smart og veldig greit å vente med å hente vognen før termindatoen, vi greide det ikke :sjenert:

Veldig fornøyd med vognen vår hittil, gleder oss skikkelig til å bruke den! :-D

Lurt å vente til skattepenger og feriepenger har kommet med å hente vogna ja :Nikke: Blir spennende :)

Da kan jeg :hoppe: litt for 28 uker likevel da! :hoppe::) Tenk, nå er du i 3. trimester :juhu:

Tenk 3. trimester. Er det ikke litt rart?

:danser: 28 uker og 3. trisemester :danser:

Shiiiiiiiit ... 3. trimester! :sjokk: Det er jo bare helt umulig å skjønne, egentlig. Også bekymrer jeg meg hvert minutt jeg ikke kjenner spark, og akkurat i dag har det naturligvis vært ganske stille i magen. :sukk: Men jeg får bare kjenne godt etter utover kvelden, så kvikner han vel til litt, håper jeg.

Ellers var jeg og fikk sånn glukosebelastningstest i dag. Gikk fint det, blir spennende å få resultatene. Tror nok ikke jeg er utsatt for svangerskapsdiabetes, men det kan jo hende. I morgen får jeg også resultatene fra svangerskapskløetestene, tror jeg. Klarer ikke helt å tro det skal være noe å bekymre seg for, heller, men greit å sjekke det ut likevel.

Skal også på møte med jobben i morgen og gruer meg. Men jeg skal prøve å være kald og rolig og superhøflig, og ikke la meg vippe av pinnen eller bli sint. Så får vi se hvordan det går ...

Nå skal jeg sette meg ned med hekletøyet mitt, tror jeg! Har stjælt hekleprosjektet til mamma, så nå hekler jeg ruter til et babyteppe. Blir så fint, atte!

Ha en fin kveld, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Tredje trimester!

Håper resultatene på prøvene er bra :jepp:

Lykke til på møtet i morgen, du greier det nok fint, skal du se :klemmer: Og skulle du ikke greie å holde deg rolig, så husk at du sikkert er, som oss andre, überhormonell for tida ;)

Hekler du? Å, det skulle jeg ønske jeg også kunne! Blir sikkert kjempefint med heklet babyteppe :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...