Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, kjøpte du fra lotusbarn? Der jeg bestilte fra, kom jo kjemperaskt.

Blir sikkert bra :-D

Jobben din virker veldig spesiell ja... Godt du slipper å være der... Kan tære på selvtilliten til de fleste med en sånn behandling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig kjekt å ha noe å gjøre hver dag.

Det er lett å bli lat når man er hjemme hele dagen. Men litt greit også. :sjenert: *Savner late dager*

Men bare det at du har satt det oppgaver hver dag er kjempe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig oppfølging fra jobben din ja, men de skyter jo bare seg selv skikkelig i foten. Virker jo ikke som de har helt kontroll og oversikt der, og når de nå da kommer til å trenge noe fra deg, så har de jo satt seg selv i en vanskelig posisjon!

Noen store planer for dagen i dag da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Tipper du får bæresjalet i dag, jeg. Jeg fikk mitt dagen etter at det var sendt, kjempegøy! Gikk greit å knyte også, og mannen fikk også prøve. Han følte seg visst litt feminin, men jeg sa at han skulle slippe å bruke det i offentlighet :fnise: Snille katten vår var prøvekanin (!), og det så ut som han trivdes bittelitt oppi sjalet, gitt :ler:

Ha en fin tirsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kjøpte du fra lotusbarn? Der jeg bestilte fra, kom jo kjemperaskt.

Blir sikkert bra :-D

Jobben din virker veldig spesiell ja... Godt du slipper å være der... Kan tære på selvtilliten til de fleste med en sånn behandling...

Lotusbarn, ja! Gleder meg til å få det :)

Jobbsituasjonen er mildt sagt spesiell ... men egentlig greit at de er så konsekvent teite, for da blir det lettere å forlate dem ;)

Det er veldig kjekt å ha noe å gjøre hver dag.

Det er lett å bli lat når man er hjemme hele dagen. Men litt greit også. :sjenert: *Savner late dager*

Men bare det at du har satt det oppgaver hver dag er kjempe bra.

Ja, prøver å aktivisere meg så godt jeg kan. I dag skal pappa og jeg på Maxbo for å kjøpe parkett. Forrige eier av leiligheten vår valgte sisalteppe på soverommet (!), og det skal bort, vekk!

Utrolig dårlig oppfølging fra jobben din ja, men de skyter jo bare seg selv skikkelig i foten. Virker jo ikke som de har helt kontroll og oversikt der, og når de nå da kommer til å trenge noe fra deg, så har de jo satt seg selv i en vanskelig posisjon!

Noen store planer for dagen i dag da? :klem:

Ikke sant? Ikke så smart, det der. Og det får de betale dyrt for. Håper bare de innser det før de går skikkelig på trynet.

I dag skal vi altså på Maxbo og kjøpe gulv, men ellers har jeg lite planer, gitt ... Jobbe litt med photoshop, tror jeg. Kjæresten blir sen i dag, så blir en lang dag hvis jeg ikke finner på ting å gjøre ...

:hallo:

Tipper du får bæresjalet i dag, jeg. Jeg fikk mitt dagen etter at det var sendt, kjempegøy! Gikk greit å knyte også, og mannen fikk også prøve. Han følte seg visst litt feminin, men jeg sa at han skulle slippe å bruke det i offentlighet :fnise: Snille katten vår var prøvekanin (!), og det så ut som han trivdes bittelitt oppi sjalet, gitt :ler:

Ha en fin tirsdag! :klemmer:

Tror du? Det hadde vært gøy å få det så raskt! Men jeg tviler på om vi får noen frivillige prøvekaniner, gitt - det kan fort ende med tårer og tenners gnissel (og klør i myk hud), er jeg redd! :fnise:

Feminint? Ja, kanskje? Pf, det få kjæresten bare venne seg til, altså! Gidder ikke kjøpe grisedyr babybjörn bare for at han skal føle seg macho når han bærer rundt på babyen! (en liten selvmotsigelse i seg selv også, kanskje? :hoho: )

God tirsdag til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har ikke prøvd sjalet enda, han var mildt sagt litt skeptisk... :sjenert:

Jeg har ikke hatt noen prøvekaniner, men var greit å knyte ja.

Kan godt hende du får det i dag. Gikk utrolig fort her også. Tror jeg bestilte mandags ettermiddag og fikk det torsdag eller no...

Ålreit med nytt gulv da :-D Hos oss var det teppe på det som nå har blitt barnerom. Utrolig deilig å bli kvitt!!!

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Min katt er nok mer som din Lilith, og ikke så samarbeidsvillig som Amused sin! Ser for meg å forsøke å knytte ham inni et sjal, det hadde nok blitt uheldig for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminint? Ja, kanskje? Pf, det få kjæresten bare venne seg til, altså! Gidder ikke kjøpe grisedyr babybjörn bare for at han skal føle seg macho når han bærer rundt på babyen! (en liten selvmotsigelse i seg selv også, kanskje? :hoho: )

Hehe, det ser jo unektelig bedre ut med bæresjal enn Babybjörn, synes jeg ;) Og så er det visst ergonomisk bedre for barnet også :jepp: Men skjønner jo at store mannen på nesten 2 meter føler seg litt klossete med en liten bylt oppe på brystet :fnise: Enda godt jeg kjøpte blått sjal, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har ikke prøvd sjalet enda, han var mildt sagt litt skeptisk... :sjenert:

Jeg har ikke hatt noen prøvekaniner, men var greit å knyte ja.

Kan godt hende du får det i dag. Gikk utrolig fort her også. Tror jeg bestilte mandags ettermiddag og fikk det torsdag eller no...

Ålreit med nytt gulv da :-D Hos oss var det teppe på det som nå har blitt barnerom. Utrolig deilig å bli kvitt!!!

Ha en fin dag :klem:

I dag får jeg sjalet! Fikk sms (!) i dag morges om at det var kommet, så skal på posten og hente det etter trening. Hurra! Gleder meg SÅ til vi får på plass det nye gulvet - jeg tror det kommer til å bli kjempefint :)

Ha en fin dag, du også! :klem:

:hoho:

Min katt er nok mer som din Lilith, og ikke så samarbeidsvillig som Amused sin! Ser for meg å forsøke å knytte ham inni et sjal, det hadde nok blitt uheldig for oss alle!

Pf, nei, jeg synes jeg ser for meg mine kranglefanter finne seg i å bli puttet inn i et sjal! MJÆVR! *Slash, klor, fres, rømme under senga mens mor må plastres sammen*

Innom med en tirsdags :klemmer:

Onsdags :klem: tilbake!

Hehe, det ser jo unektelig bedre ut med bæresjal enn Babybjörn, synes jeg ;) Og så er det visst ergonomisk bedre for barnet også :jepp: Men skjønner jo at store mannen på nesten 2 meter føler seg litt klossete med en liten bylt oppe på brystet :fnise: Enda godt jeg kjøpte blått sjal, da.

:-D Blir spennende å se om kjæresten lar seg bekle i sjal! Satser på at det går greit når ungen først er ute, i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jes, så er det onsdag!

Kjæresten dro til Serbia på jobbtur grisetidlig i dag. Klokka fire ble han hentet, så han sov ikke i det hele tatt i natt. Kommer ikke hjem før lørdag, så mulig jeg joiner mamma og pappa på hytta fredag-lørdag for å komme meg litt vekk fra byen. Ser det litt an.

I dag var jeg oppe klokka åtte! *stolt* Nå har jeg somlet litt, men skal straks trekke på meg tightsen og dra på trening. Kanskje jeg rekker en spinningtime - det hadde vært ålreit. Ellers setter jeg meg nok bare på en sykkel og tråkker en halvtimes tid eller så.

Fint vær i dag! Deilig å kunne gå til trening når sola skinner og det er vår i luften! :sol:

Ja, også skal jeg hente sjalet mitt, da! Det gleder jeg meg til. Ny leke!

Og i kveld skal jeg på møte med disse tegneseriefestivalfolka. Litt pes, den greia, men jeg gjør det jeg må og overlater andre oppgaver til de frivillige. Tror det blir bra, jeg bare kjenner at jeg ikke helt har energien til å organisere og administrere så mye for tida.

Ser ut som det kan bli en fin dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du er til å trene :tommelopp:

Sikkert ikke dumt med hyttetur. Godt å komme seg litt bort av og til.

Får håpe du blir fornøyd med sjalet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Høres ut som om du har en super onsdag!!

Hvordan går det med spansken? Tror jeg sendte deg et svar på PM nå??? :klø:

Hyttetur høres supert ut! Ingenting er så deilig som å komme seg ut i naturen og kjenne lukten av våt skog, og lukten av havet!

Ha en fortsatt suuuuuper dag!!!!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink til å trene! :tommelopp:

:hoppe: litt for sjal også. Synes hyttetur høres veldig koselig ut, jeg.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er til å trene! (Send litt motivasjon hit da ;) )

Håper sjalet svarer til forventningene - tror jeg skal bestille et sånt et jeg også.

Ha en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er til å trene :tommelopp:

Sikkert ikke dumt med hyttetur. Godt å komme seg litt bort av og til.

Får håpe du blir fornøyd med sjalet :klemmer:

Sjalet, ja ... Sliter litt der, må jeg innrømme! Enten knytter jeg for stramt, eller for løst, og jeg må jo nærmest klemme ihjel bamse for å få ham i riktig stilling nedi der. Synes det er kronglete, jeg!

Høres ut som om du har en super onsdag!!

Hvordan går det med spansken? Tror jeg sendte deg et svar på PM nå??? :klø:

Hyttetur høres supert ut! Ingenting er så deilig som å komme seg ut i naturen og kjenne lukten av våt skog, og lukten av havet!

Ha en fortsatt suuuuuper dag!!!!

:goodbye:

Nåja, dagen begynte bra, men så blir jeg sittende fast foran skjermen og tulle. Takk for pm-hjelp! Skjønner fortsatt ekstremt lite, men får bare sende inn og se hva som skjer, tror jeg.

En tur på hytta blir bra, ja :)

Du er så flink til å trene! :tommelopp:

:hoppe: litt for sjal også. Synes hyttetur høres veldig koselig ut, jeg.

Ha en fin dag!

Litt flink, i hvert fall! Er litt sur på sjal nå, men håper å bli venner med det senere. *skuler bort på sjal*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
Nåja, dagen begynte bra, men så blir jeg sittende fast foran skjermen og tulle. Takk for pm-hjelp! Skjønner fortsatt ekstremt lite, men får bare sende inn og se hva som skjer, tror jeg.

Trøst deg med at vi er maaaaaaaaaange her i verden som føler vi skjønner lite :klem:

Den tullingen foran skjermen høres kjent ut... Nå er jammen meg ta klokken blitt laaaaaaaaangt på dag, og jeg har ikke åpnet mine spanskbøker ennå... :sjenert:

Men kaffe har jeg rukket å drikke, samt lese aviser, steke meg en vaffel, gått tur med hunden, vært i byen og levert stoffprøver, innhentet informasjon om drivhus.... Ergo AAAAALT mulig annet enn det jeg BURDE gjøre... :sukk:

...og nå er det snart på tide å lage middag.... og hente posten.....

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbiller meg kanskje at sjalet er lettere å knyte med mindre mage... Synes det ble veldig feil når magen var sånn...

Ellers trenger man nok bare trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...