Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Håper du sover godt nå :søvn:

Pf, det gjør jeg vel ikke! Prøvde ikke engang, jeg - satte meg til å lese i stedet. Får heller ta meg en kåbboistrekk på sofaen litt utpå dagen, om behovet melder seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:Nikke: Godt med en hvil på dagen når man har sovet så lite på natta.

Håper døgnrytmen blir normal igjen! Kjedelig å sitte våken når alle andre sover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig når døgnrytmen blir helt feil...

Godt du er hjemme da, ellers kunne det blitt veldig slitsomt.

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å ikke få sove. Kanskje babyen din "lærer" deg å bli våken om natta :fnise:

Det tror jeg også :ler: Du får sove når behovet melder seg, Lilith. Husk i hvert fall å ta godt vare på deg selv :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Så utrolig kjedelig å ikke få sove! De (få) gangene det har skjedd meg er det så utrolig frustrerende, og det blir bare verre av å tenke på det! :kjefte:

Kanskje det er lillebaby sin måte å forberede deg på våkennetter, som glamcat skriver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en :klem: og oppdaterer meg litt. Håper du får sove litt til natta da, kjedelig når det blir sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Altså! Hvis småen prøver å forberede mamman sin på våkenetter, så synes jeg han begynner litt for tidlig. Jeg trenger SØVN og hvile nå, for å forberede meg på at du kommer! Hører du?! Hrmf.

Har sovet drøyt to timer på sofaen nå. Sov som en baby (haha! ...) og drømte masse. Typisk om jeg får problemer til natta igjen nå, ettersom jeg sov så lenge. Men samtidig - jeg var jo sykt tidlig oppe i dag, så mulig det ikke får noen negative konsekvenser. Håper ikke det. Vel, får sparke igang motivasjonen og fortsette med husarbeidet ...

:husarbeid:

Endret av Lilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å være veldig flink til å sove om natta, selv om jeg sover på sofaen.

Går sikkert greit :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare en fase småen går gjennom ;) Snart vil du nok få sove natta gjennom igjen og få stabil nattesøvn.. Får hvertfall håpe det ordner seg før de virkelige våkenettene begynner etter fødselen :Nikke:

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å være veldig flink til å sove om natta, selv om jeg sover på sofaen.

Går sikkert greit :-D

Jeg håper du har rett :)

Det er nok bare en fase småen går gjennom ;) Snart vil du nok få sove natta gjennom igjen og få stabil nattesøvn.. Får hvertfall håpe det ordner seg før de virkelige våkenettene begynner etter fødselen :Nikke:

:klem: til deg!

Håper det, ellers må jeg ta en alvorsprat med ham når han kommer ut! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om de har kommunisert litt, din og min. Lagt planer for "hvordan holde mamma våken allerede". For hun har det med å være veldig aktiv når jeg legger meg SELV om hun er aktiv inni der på dagen også. Og om jeg våkner på natta, og legger meg på rygg - da er hun i gang.

25 uker!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om de har kommunisert litt, din og min. Lagt planer for "hvordan holde mamma våken allerede". For hun har det med å være veldig aktiv når jeg legger meg SELV om hun er aktiv inni der på dagen også. Og om jeg våkner på natta, og legger meg på rygg - da er hun i gang.

25 uker!! :-D

Tenk å rotte seg sammen mot mødrene sine i så ung alder! Sånn obsternasighet hadde jeg ikke forventet før han blir tenåring. Makan. Her sparkes og turnes det i hytt og pine, og om natten er det det rene sirkus der inne. Merker det ikke når jeg sover, men når jeg først våkner og han er i gang, så hjelper det ikke akkurat på søvnløsheten min ... Jaja, det er jo tross alt godt å kjenne at det er masse liv der inne :)

Ja, tenk - 25 uker. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, deilig å vite at han lever der inne da :babygutt:

Da jeg var rundt 25 uker, var jeg på sykehuset fordi lillebabyen ikke hadde rørt seg på to dager... Noen er vel bare latere enn andre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Flere som har en nattaktiv baby her, ja? Lille Fragle sparker alltid som mest utover kvelden, og mest når vi legger oss. Mannen har kjent han midt på natten når jeg har sovet også, så jeg våkner heldigvis ikke av at han sparker. Så er det på'n igjen når jeg våkner om morgenen, begynner å sparke lenge før jeg står opp ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har vært snill før og ikke sparket når jeg har lagt seeg om kvelden. Men han har begynt med det nå... Rart hvordan det spreller i magen mens jeg er halvveis i koma :fnise:

Håper du sov godt i natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hehe, deilig å vite at han lever der inne da :babygutt:

Da jeg var rundt 25 uker, var jeg på sykehuset fordi lillebabyen ikke hadde rørt seg på to dager... Noen er vel bare latere enn andre :fnise:

Ja, det er koselig med liv :nikker: Var litt bekymret tidligere jeg også, da det var stille i magen, men nå tar han det virkelig igjen ...! :)

:fnise: Flere som har en nattaktiv baby her, ja? Lille Fragle sparker alltid som mest utover kvelden, og mest når vi legger oss. Mannen har kjent han midt på natten når jeg har sovet også, så jeg våkner heldigvis ikke av at han sparker. Så er det på'n igjen når jeg våkner om morgenen, begynner å sparke lenge før jeg står opp ;)

I natt var det nesten ille - han sparket så voldsomt både hit og dit! Gruer meg til han rekker opp til ribbeina med de sparkene der, altså ...

Lillegutt har vært snill før og ikke sparket når jeg har lagt seeg om kvelden. Men han har begynt med det nå... Rart hvordan det spreller i magen mens jeg er halvveis i koma :fnise:

Håper du sov godt i natt :klem:

Ja, det er helt merkelig å kjenne hvordan disse små virkelig spenner fra seg. Sprøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk enda ikke fått et skikkelig ribbein spark... Han har jo beina oppi der og sparker og kravler fælt til tider, men kommer vel sikkert etterhvert. Han blir jo ikke mindre.

Fant dere noe på IKEA i går da?

Jeg gikk rundt og kikket etter mager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signere på nattaktiv baby ja..Min er aktiv store deler av dagen også, men om natta når jeg vil, eller må sove og strekker meg ut, da blir jeg alvorlig angrepet av kraftige spark :fnise: Er jo umulig å sovne under noe slikt..hehe..Er utrolig hvor hardt de faktisk kan sparke de små nurka våres :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk enda ikke fått et skikkelig ribbein spark... Han har jo beina oppi der og sparker og kravler fælt til tider, men kommer vel sikkert etterhvert. Han blir jo ikke mindre.

Fant dere noe på IKEA i går da?

Jeg gikk rundt og kikket etter mager :fnise:

Hehe ... nei, han blir absolutt ikke mindre!

Vi kom oss ikke på ikea i går likevel, men tar turen i morgen i stedet - da får vi lånt oss bil og har kvelden fri, så satser på kjöttbullar til middag og shopping til dessert. Gleder meg! Håper vi finner alt vi vil ha :)

Signere på nattaktiv baby ja..Min er aktiv store deler av dagen også, men om natta når jeg vil, eller må sove og strekker meg ut, da blir jeg alvorlig angrepet av kraftige spark :fnise: Er jo umulig å sovne under noe slikt..hehe..Er utrolig hvor hardt de faktisk kan sparke de små nurka våres :rødme:

Ja, å strekke seg ut er å be om det! POW! Helt sprøtt at noe så lite kan sparke så hardt - de er nok mer robuste og sterkere enn de ser ut til, de små nurkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...