jente 79 Skrevet 28. mars 2008 #1101 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Uff, for en opplevelse på onsdag... Kan godt skjønne du følte deg utilpass... Ikke lett å ha hormonene rasende i kroppen også da... Veldig bra at du skrev en mail der du forklarte din side av saken på en ordentlig måte. Litt lettere når man kan gjøre det for seg selv, uten ubehagelige spørsmål... Hørtes ut som en fin dag i går. Godt du fikk kosa deg litt, og kjekt med snill mamma :-D Morsomt å se babyklærne ligge å vente. :-D Du får sikkert en faktura av elektrikeren. Vi pleier alltid å få faktura på sånne jobber. Ha en fin fredag Endret 28. mars 2008 av jente 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 28. mars 2008 #1102 Del Skrevet 28. mars 2008 Godt det er helg ja Tror nok ikke helge-følelsen vil forsvinne i permisjonen heller jeg... Da er kjæresten hjemme fra jobb og venner og familie har gjerne tid til å treffe deg midt på dagen. Så helg er og blir helg Kose deg masse i dag! Og resten av helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 28. mars 2008 #1103 Del Skrevet 28. mars 2008 Jaja, nå er du forhåpentligvis ferdig med "dustesjefene"! (Jeg er ikke barnslig i det hele tatt ). Håper det ordner seg med svangerskapspenger. Og god helg, høres ut som du har hatt en fin oppladning med klær til både deg og babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 29. mars 2008 #1104 Del Skrevet 29. mars 2008 Ikke noen koselig onsdag du har hatt nei, men bra at du fikk sendt mail å forklart alt ordentlig. Ha en riktig god helg Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 29. mars 2008 #1105 Del Skrevet 29. mars 2008 God helg, Lilith! Stolt av deg som sier ifra, du skal ikke trenge å utsette deg og barnet for et slikt dårlig miljø med alt stresset det medfører. Er sikker på at det ordner seg til slutt, det gjør det for snille piker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. mars 2008 #1106 Del Skrevet 29. mars 2008 Synes også du gjorde det rette. Ønsker deg en flott lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. mars 2008 #1107 Del Skrevet 29. mars 2008 Bra du fikk forklart deg og ordnet opp i mailen. Godt du er sykemeldt nå da, så slipper du unna den fæle situasjonen på jobb! Så herlig å få babytøy av moren din! :-D Det er så gøy å handle babyklær Fint du hadde en fin torsdag, håper helgen din blir like fin! :-D God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #1108 Del Skrevet 30. mars 2008 Men herlig torsdag, da! Snill mamma du har :rødme: Krysser fingrene for at elektrikeren ikke tar seg altfor godt betalt Absolutt snill mamma! Elektrikeren sender faktura, så det blir nok en mindre hyggelig "overraskelse" i posten neste uke ... Æsj, for en ekkel opplevelse på onsdag. Teite sjef! Synes det var godt gjort av deg å skrive en saklig epost etterpå. Er ofte bedre å forklare seg skriftlig i sånne situasjoner. Håper det ordner seg med svangerskapspenger. Men godt du hadde en fin dag i går, da, og fikk babyklær! Er det ikke koselig å se de små klærne ligge der i skuffen og vente? Når det gjelder kabler, så har vi også sånn minnekort i kameraet som man kan stikke inn i en sånn liten sak, som man igjen stikker inn i datamaskinen (*elendig forklart*). Det er i alle fall veldig enkelt og greit - anbefales! Ha en fin fredag! Å jo, det er så utrolig koselig å se de bittesmå klærne! Tenk at mennesker er så små til å begynne med ... Sånn kamerakortdings har jeg sett, kanskje jeg skal sjekke ut det, for her i huset har vi ikke kommet noe lengre mht å finne kabler ... Uff, for en opplevelse på onsdag... Kan godt skjønne du følte deg utilpass... Ikke lett å ha hormonene rasende i kroppen også da... Veldig bra at du skrev en mail der du forklarte din side av saken på en ordentlig måte. Litt lettere når man kan gjøre det for seg selv, uten ubehagelige spørsmål... Hørtes ut som en fin dag i går. Godt du fikk kosa deg litt, og kjekt med snill mamma :-D Morsomt å se babyklærne ligge å vente. :-D Du får sikkert en faktura av elektrikeren. Vi pleier alltid å få faktura på sånne jobber. Ha en fin fredag Du hadde rett - vi får faktura! Egentlig veldig greit, synes jeg. Blir spennende å se hvor mye han lopper oss for, han var her i drøyt to timer :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #1109 Del Skrevet 30. mars 2008 Godt det er helg ja Tror nok ikke helge-følelsen vil forsvinne i permisjonen heller jeg... Da er kjæresten hjemme fra jobb og venner og familie har gjerne tid til å treffe deg midt på dagen. Så helg er og blir helg Kose deg masse i dag! Og resten av helga Du har nok rett - helg er helg uanset Og godt er det! Søndagsfølelsen er også den samme, jeg blir rastløs akkurat som før og gruer meg til mandag. Men overlever nok det også. Vært en fin helg! Håper du også har kost deg Jaja, nå er du forhåpentligvis ferdig med "dustesjefene"! (Jeg er ikke barnslig i det hele tatt ). Håper det ordner seg med svangerskapspenger. Og god helg, høres ut som du har hatt en fin oppladning med klær til både deg og babyen Ja, jeg håper også jeg er kvitt dustesjefene og at det ordner seg med svangerskapspengene! Tror det, egentlig Shoppingtur var absolutt en fin start på helgen! Anbefales! :-D Ikke noen koselig onsdag du har hatt nei, men bra at du fikk sendt mail å forklart alt ordentlig. Ha en riktig god helg Lilith Nei, skikkelig dusteonsdag, men føler jeg kom helskinnet ut av det med den mailen. Og alle sier jo at jeg handlet rett, og det føles godt når man har tatt et såpass drastisk steg. Eller, det føles i hvert fall drastisk å skape såpass furore på arbeidsplassen. Men jeg passer jo bare på helsa til meg og babyen. Håper du har hatt en fin helg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #1110 Del Skrevet 30. mars 2008 God helg, Lilith! Stolt av deg som sier ifra, du skal ikke trenge å utsette deg og barnet for et slikt dårlig miljø med alt stresset det medfører. Er sikker på at det ordner seg til slutt, det gjør det for snille piker Takk! Jeg er litt stolt selv også. Og litt redd. Men mest stolt! Også hjelper det å høre at jeg har handlet rett Synes også du gjorde det rette. Ønsker deg en flott lørdag. Takk! Håper du har hatt en fin helg Bra du fikk forklart deg og ordnet opp i mailen. Godt du er sykemeldt nå da, så slipper du unna den fæle situasjonen på jobb! Så herlig å få babytøy av moren din! :-D Det er så gøy å handle babyklær Fint du hadde en fin torsdag, håper helgen din blir like fin! :-D God helg! Ja, det er deilig å være borte fra den sure stemningen og arbeidspresset på jobb, og å kunne konsentrere seg 100% om redebygging! Jada, instinktet har satt inn for fullt ... Har hatt en finfin helg - håper din også har vært bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #1111 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, da er helgen nesten over ... Og den har vært fin! Fredag gjorde jeg så lite som mulig. Sov masse og gjorde litt husarbeid, men jeg var så støl i ryggen etter spinningtimen på onsdag at det begrenset seg litt selv. Lurer på om jeg begynner å kjenne det litt i bekkenet, for merker at det svikter litt nedover i beina hvis jeg gjør anstrengende ting. Skal spørre legen litt om det på tirsdag. Lørdag var vi en tur i byen og fikk bestilt kattestativ og lettet dermed den dårlige samvittigheten min litt. Bestilte et digert stativ som rekker nesten til taket (3 meter!), så det blir spennende å montere det når det kommer. Håper kattene bruker det, ellers blir jeg grinete ... Lørdag kveld var det jentekveld hos en venninne. Koselig! I dag har vi hatt et vennepar med en 8 mnd gammel jentebaby på lunsj. Veldig hyggelig, og morsomt med baby i hus! Utrolig hvor "store" de har blitt på bare 8 måneder. Det er ikke lenge til den snuppa både går og snakker! Også var det moro å se kjæresten - han kommer til å bli en god far, det bare vet jeg! Fulgte nøye med på bleieskift og spurte og grov. Flinke kjæresten! :rødme: Nå skal vi spise lunsjrester til middag og se på James Bond for n'te gang. Perfekt søndagskveld Håper alle har hatt en like fin helg som jeg! Masse kozeklemz fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. mars 2008 #1112 Del Skrevet 30. mars 2008 24 uker!!! Bra du har hatt en fin helg... Største ulempen med søndag det der, mandagen er så altfor nær... Kos dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 31. mars 2008 #1113 Del Skrevet 31. mars 2008 Lørdag var vi en tur i byen og fikk bestilt kattestativ og lettet dermed den dårlige samvittigheten min litt. Bestilte et digert stativ som rekker nesten til taket (3 meter!), så det blir spennende å montere det når det kommer. Håper kattene bruker det, ellers blir jeg grinete ... Lørdag kveld var det jentekveld hos en venninne. Koselig! I dag har vi hatt et vennepar med en 8 mnd gammel jentebaby på lunsj. Veldig hyggelig, og morsomt med baby i hus! Utrolig hvor "store" de har blitt på bare 8 måneder. Det er ikke lenge til den snuppa både går og snakker! Også var det moro å se kjæresten - han kommer til å bli en god far, det bare vet jeg! Fulgte nøye med på bleieskift og spurte og grov. Flinke kjæresten! :rødme: Gøy med stort kattestativ! Vi kjøpte et litt mindre ett til pusen vår for halvannet år siden, og han er dessverre ikke så flink til å bruke noe annet enn den nederste klorepinnen Men så er han litt pysete av seg også da Du får oppdra de til å bruke det fra starten av, de blir sikkert glade :-D Er det ikke gøy å se sin kjære sammen med småbarn nå, ja? Beste følelsen i verden, når man ser hvor gode fedre de kommer til å bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #1114 Del Skrevet 31. mars 2008 Gøy med stort kattestativ! Vi kjøpte et litt mindre ett til pusen vår for halvannet år siden, og han er dessverre ikke så flink til å bruke noe annet enn den nederste klorepinnen Men så er han litt pysete av seg også da Du får oppdra de til å bruke det fra starten av, de blir sikkert glade :-D Er det ikke gøy å se sin kjære sammen med småbarn nå, ja? Beste følelsen i verden, når man ser hvor gode fedre de kommer til å bli Mm, vi har hatt mindre kattestativ tidligere, og den ene har i hvert fall vært flink til å bruke dem, så satser på at det går bra denne gangen også Jo, det er veldig betryggende og koselig å se kjæresten sammen med småbarn! Har ingen bekymringer når det gjelder hans egenskaper som far - men desto flere når det gjelder mine egenskaper som mor. Men det er vel kanskje vanlig? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #1115 Del Skrevet 31. mars 2008 Æsj, for en drittdag. Har nettopp stått opp nå. Våknet egentlig klokken fem i morges og fikk ikke sove igjen. Lå og grublet og tenkte og klarte å deprimere meg selv noe voldsomt. Sto opp en times tid og spiste litt og surfet nettet før jeg krøp i seng igjen og under armen til kjæresten uten å vekke ham altfor mye. Gråt en liten skvett og da jeg sovnet igjen hadde jeg et skikkelig fælt mareritt som jeg våknet hikstende fra. Og etter det var alt bare dritt. Kjæresten tror jeg er "sur" fordi jeg hadde mareritt som han var del av, men jeg har rett og slett en skikkelig deppedag og han har vanskelig for å takle/forstå det. Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formidle det til ham, for samtidig som jeg ønsker trøst og forståelse er jeg litt sur på ham fordi han skal tøyse det vekk. Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 31. mars 2008 #1116 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er ikke bare-bare med kjipe dager... Jeg har også hatt noen sånne dager nå som jeg går gravid. Og gutter er ikke alltid de som lettest forstår en jentes tankegang.. Men da er hvertfall vi her på KG for å overøse deg med og varme tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #1117 Del Skrevet 31. mars 2008 Det er ikke bare-bare med kjipe dager... Jeg har også hatt noen sånne dager nå som jeg går gravid. Og gutter er ikke alltid de som lettest forstår en jentes tankegang.. Men da er hvertfall vi her på KG for å overøse deg med og varme tanker Det er jammen godt å ha dere! Nå kommer straks mamma og pappa for å hente meg. Vi skal en tur på kjøpesenteret, så får jeg kommet meg ut blant folk i stedet for å sitte her og synes synd på meg selv. Blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. mars 2008 #1118 Del Skrevet 31. mars 2008 Jo, det er veldig betryggende og koselig å se kjæresten sammen med småbarn! Har ingen bekymringer når det gjelder hans egenskaper som far - men desto flere når det gjelder mine egenskaper som mor. Men det er vel kanskje vanlig? Høres kjent ut. Jeg er sikker på at min kjære blir en kjempefin far, men mer usikker på meg selv. Han er motsatt... Vi klarer oss nok, tenker jeg Æsj, for en drittdag. Har nettopp stått opp nå. Våknet egentlig klokken fem i morges og fikk ikke sove igjen. Lå og grublet og tenkte og klarte å deprimere meg selv noe voldsomt. Sto opp en times tid og spiste litt og surfet nettet før jeg krøp i seng igjen og under armen til kjæresten uten å vekke ham altfor mye. Gråt en liten skvett og da jeg sovnet igjen hadde jeg et skikkelig fælt mareritt som jeg våknet hikstende fra. Og etter det var alt bare dritt. Kjæresten tror jeg er "sur" fordi jeg hadde mareritt som han var del av, men jeg har rett og slett en skikkelig deppedag og han har vanskelig for å takle/forstå det. Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formidle det til ham, for samtidig som jeg ønsker trøst og forståelse er jeg litt sur på ham fordi han skal tøyse det vekk. Æsj Uff, sånne dager er kjipe. Godt du kommer deg ut med foreldrene dine. Håper det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 31. mars 2008 #1119 Del Skrevet 31. mars 2008 En til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 31. mars 2008 #1120 Del Skrevet 31. mars 2008 Lørdag var vi en tur i byen og fikk bestilt kattestativ og lettet dermed den dårlige samvittigheten min litt. Bestilte et digert stativ som rekker nesten til taket (3 meter!), så det blir spennende å montere det når det kommer. Håper kattene bruker det, ellers blir jeg grinete ... Lørdag kveld var det jentekveld hos en venninne. Koselig! Også var det moro å se kjæresten - han kommer til å bli en god far, det bare vet jeg! Fulgte nøye med på bleieskift og spurte og grov. Flinke kjæresten! :rødme: Nå skal vi spise lunsjrester til middag og se på James Bond for n'te gang. Perfekt søndagskveld Kattestativ er gøy! Vi kjøpte et billig et på Lidl (!), ca. 1,7 m høyt. I begynnelsen brydde han seg ikke om det, men nå ligger han ofte og troner på øverste hylle, klatrer rundt, og bruker til og med klorebrettet :rødme: Åh, det er nå bra godt å se at kjæresten også er flink med barn, da :-D Jeg synes også at det er en lettelse å vite at min kommer til å bli en alle tiders pappa. Æsj, for en drittdag. Har nettopp stått opp nå. Våknet egentlig klokken fem i morges og fikk ikke sove igjen. Lå og grublet og tenkte og klarte å deprimere meg selv noe voldsomt. Sto opp en times tid og spiste litt og surfet nettet før jeg krøp i seng igjen og under armen til kjæresten uten å vekke ham altfor mye. Gråt en liten skvett og da jeg sovnet igjen hadde jeg et skikkelig fælt mareritt som jeg våknet hikstende fra. Og etter det var alt bare dritt. Kjæresten tror jeg er "sur" fordi jeg hadde mareritt som han var del av, men jeg har rett og slett en skikkelig deppedag og han har vanskelig for å takle/forstå det. Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formidle det til ham, for samtidig som jeg ønsker trøst og forståelse er jeg litt sur på ham fordi han skal tøyse det vekk. Åååå Sånn er det her også iblant. Eller, ganske ofte for tiden. Kan plutselig bare gråte og synes at alt er fælt, før det snur seg helt igjen. Men enkelte dager er bare deppedager, og da er det best å få dem overstått, for mannfolkene skjønner jo ikke noe uansett Håper det går litt bedre nå som du har fått shoppet (?) litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå