Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

[quote name='Lilith' date='26.02.2008 (12:36) ' post='5346699'

Morsomt at du fikk akkurat samme beskjed! Skal du ta ny ul for å bekrefte/avkrefte?

Jeg vet faktisk ikke helt..Må tenke på saken..Men jeg føler vel egentlig at jeg vet kjønnet, og har ikke et brennende behov for å dobbeltsjekke utrolig nok. Men hadde jo vært artig å se junior en gang til da=) Så får se hva det blir til!

Høh, fikk ikke med innlegget ditt i siteringen ... men joda! Tenker litt som deg at jeg får se det an fremover. Akkurat nå har jeg ikke noe voldsomt behov for en ny ul, men det kan jo raskt endre seg ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke hatt det helt store behovet for å handle... Har faktisk ikke kjøpt et klesplagg enda...

Aner ikke hvorfor, trodde jeg kom til å handle masse...

Men har heldigvis arvet en del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! :)

Turen hørtes herlig ut, spesielt med to så kontrastfylte steder på én tur. Godt dere koste dere :)

Gratulerer med en liten gutt i magen! Eller, sannsynligvis gutt da... Jeg tror at det sannsynligvis er gutt, for det er med jentene de bruker å ta feil, men vet ikke hvordan det er når jordmor sier hun tror det er en gutt, men ikke kan si det helt sikkert da. Iallfall herlig med en liten, aktiv guttearving! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :fnise: Jeg har heller ikke handlet noe selv ennå.. Og det er en kjempefordel å kunne arve! :-D Syns strikket tøy er fint jeg.. :)

Blir det blått barnerom på dere da eller? :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt det helt store behovet for å handle... Har faktisk ikke kjøpt et klesplagg enda...

Aner ikke hvorfor, trodde jeg kom til å handle masse...

Men har heldigvis arvet en del...

Ikke du heller, nei? Rare greier. Tror jeg får arvet en del, jeg også :)

Velkommen tilbake! :)

Turen hørtes herlig ut, spesielt med to så kontrastfylte steder på én tur. Godt dere koste dere :)

Gratulerer med en liten gutt i magen! Eller, sannsynligvis gutt da... Jeg tror at det sannsynligvis er gutt, for det er med jentene de bruker å ta feil, men vet ikke hvordan det er når jordmor sier hun tror det er en gutt, men ikke kan si det helt sikkert da. Iallfall herlig med en liten, aktiv guttearving! ;)

Ja, turen anbefales virkelig! Ikke så dyrt, heller, faktisk :)

Gutt, jente, gutt, jente ... Må innrømme at det er litt irriterende å ikke vite helt sikkert, men får ta en ul til hvis det virkelig begynner å plage meg å bare kjøpe nøytrale klær! :ler:

Uansett var det godt å se at h*n var aktiv der inne :)

Så bra at dere hadde fin tur og UL gikk bra :) Det er alltid så herlig å lese om UL :)

:klem: UL er spennende - helt merkelig opplevelse!

Hehe :fnise: Jeg har heller ikke handlet noe selv ennå.. Og det er en kjempefordel å kunne arve! :-D Syns strikket tøy er fint jeg.. :)

Blir det blått barnerom på dere da eller? :babygutt:

Ikke du heller, nei? Det er nok flere av oss ikke-shoppere enn jeg først trodde! Tror vi holder barnerommet nøytralt inntil videre. Dvs når jeg får kastet ut mannen derfra, han tviholder på kontoret sitt enn så lenge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi holder barnerommet nøytralt inntil videre. Dvs når jeg får kastet ut mannen derfra, han tviholder på kontoret sitt enn så lenge :fnise:

:hoho:

Vi har ikke kommet så langt på barnerommet, vi heller. Har da gooooood tid ;)

Skjønner at det er litt ergerlig å ikke få vite hva det blir når man vil vite det. Men vi som vet har jo heller ingen garanti for at det er riktig. Leste nettopp en fødselsrapport om ei som ventet ei jente, men ut kom det en gutt :fnise: Så det er jo aldri 100% sikkert.

Ha en fin dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet aldri med kjønn. Har hørt at man bare får riktig opplysning i 80% av tilfellene? :klø: Bedre å ikke vite da, spør du meg ;)

Barnerom stresser ikke vi med. Ungen skal da ligge på vårt rom, er vel lenge til den flytter for seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke du heller, nei? Det er nok flere av oss ikke-shoppere enn jeg først trodde! Tror vi holder barnerommet nøytralt inntil videre. Dvs når jeg får kastet ut mannen derfra, han tviholder på kontoret sitt enn så lenge :fnise:

Føler ikke det sterke behovet for å handle inn ennå.. Men har begynt å notere ned hva som fins av utstyr da! Må finne ut hvor mye penger en må holde av...

Og vi må bygge ut før vi kan ordne barnerommet vårt.. Og det blir vel ikke før til sommeren... Så alt er nok ikke klart før termindagen er der tipper jeg :sjenert:

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: 20 uker!!! :danser:

Halvveis :hoppe:

Synes du akkurat ble gravid jeg :fnise:

Ha en strålende søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Vi har ikke kommet så langt på barnerommet, vi heller. Har da gooooood tid ;)

Skjønner at det er litt ergerlig å ikke få vite hva det blir når man vil vite det. Men vi som vet har jo heller ingen garanti for at det er riktig. Leste nettopp en fødselsrapport om ei som ventet ei jente, men ut kom det en gutt :fnise: Så det er jo aldri 100% sikkert.

Ha en fin dag! :sol:

Ja, vi har jo et års tid på oss, egentlig, for babyen skal jo bo inne hos oss den første tida :)

En kollega av meg fikk beskjed om at de ventet gutt i alle tre svangerskapene - og nå har de tre flotte døtre. Så sikker kan man aldri være, nei!

Man vet aldri med kjønn. Har hørt at man bare får riktig opplysning i 80% av tilfellene? :klø: Bedre å ikke vite da, spør du meg ;)

Barnerom stresser ikke vi med. Ungen skal da ligge på vårt rom, er vel lenge til den flytter for seg selv...

Jeppeti! Ikkeno stress her i gården, jeg bare klør litt i fingrene etter å sette igang ...

Føler ikke det sterke behovet for å handle inn ennå.. Men har begynt å notere ned hva som fins av utstyr da! Må finne ut hvor mye penger en må holde av...

Og vi må bygge ut før vi kan ordne barnerommet vårt.. Og det blir vel ikke før til sommeren... Så alt er nok ikke klart før termindagen er der tipper jeg :sjenert:

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Ah, bygge ut først, ja - kult! Skulle ønske vi hadde mulighet til det også, men vi får nok utnytte de kvadratmeterne vi har som best vi kan. Ordner seg nok uansett!

Vi stresser heller ikke med barnerom. Bruker det til gjesterom nå, og babyen skal sikkert være på vårt rom den første tiden.

Nettopp, sånn tenker vi også!

:danser: 20 uker!!! :danser:

Halvveis :hoppe:

Synes du akkurat ble gravid jeg :fnise:

Ha en strålende søndag :klem:

Halvveis og en dag, visstnok, da jeg byttet ticker. :klø: Har nok hikket litt, den tickeren jeg hadde.

Uansett: halvveis! Tenk på det! Det er helt sprøtt. Også så fort det har gått! Jeg synes liksom fremdeles jeg venter på å bli "ordentlig gravid", også er jeg faktisk halvveis allerede?!

Jeg har kjent litt spark i det siste - føles som små bobler som sprekker, synes jeg. Tror jeg kjente spark første gang på en rockebar i Reykjavik. Det er litt kult, da! Håper bare det var fordi han likte musikken, og at det ikke var en form for protest ... Jeg vil ha en liten rockerunge! :digge:

Gooooooood søndag, alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja helt utrolig hvor fort har tiden gått!! Jeg tror nesten ikke at det er sant, det at det har gått 20 uker allerede!!

Moro å begynne å kjenne babyen :) Det må være en fantastisk følelse :)

God søndag til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har kjent liv da. Og så på en rockebar! :ler: Det kan du fortelle ham når han blir eldre ;)

Jeg venter hele tida på å bli "ordentlig gravid" jeg også :ler: Synes jeg liksom må ha kommet litt lengre først. Men nå er jo hele graviditeten min snart over! :overrasket:

Nyt det mens du kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en del som har hatt problemer med tickerene ja... Men de er stort sett i hvert fall ikke kommet for langt :fnise:

Morsomt med liv, og spesielt på en rockebar :-D

Skal ikke se bort i fra at han likte musikken. Husker venninna fortalte med at hennes første så reagerte han alltid på samme måte på en spesielt sang hun hørte mye på. Den virket det som han kjente igjen når han kom ut også.

Får satse på at det blir en rocke unge :digge:

God søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for halvveis! :-D

Jeg også føler det slik, jeg venter på en måte på å bli "skikkelig" gravid, men samtidig går tida så fort! :-D

Herlig med spark! Det er godt mulig babyen likte musikken, noen jeg kjenner var på flere konserter mens hun var gravid, og etter at ungen kom ut har de faktisk blitt beroliget av rockemusikk, og har fått sovet bedre av det :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent litt spark i det siste - føles som små bobler som sprekker, synes jeg. Tror jeg kjente spark første gang på en rockebar i Reykjavik. Det er litt kult, da! Håper bare det var fordi han likte musikken, og at det ikke var en form for protest ... Jeg vil ha en liten rockerunge! :digge:

Gooooooood søndag, alle sammen! :klem:

Så gøy å kjenne spark! :-D

Jeg vil også ha rockebaby :jepp: Ser for meg at når jeg ligger på føden, så må jeg ha noe ordentlig rockemusikk for å holde ut, blir nok ikke noe klassisk skvip på meg, nei :fnise: Har endelig fått koblet opp cd-spilleren hjemme også, så nå kan jeg spille litt ordentlig musikk for den lille ;)

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig å kjenne liv ja :rødme: Og du skal ikke se bort fra at det var pga musikken. Du får spille litt rockemusikk for mageboeren framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...