KathMor Skrevet 15. februar 2008 #921 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei Lilith! Hopper innom etter enda litt mer sniklesning for å . GOD TUR! Så deilig altså, å komme seg vekk litt! Håper vi får til en tur før lille saken kommer.. Ser ut som det kan bli portugal i uke 30!! jaja, se når den tid kommer! Hørt så mye bra om Reykjavik, skikkelig lyst til å dra dit en gang! God Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. februar 2008 #922 Del Skrevet 15. februar 2008 God tur, det høres jo kjempespennende ut. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. februar 2008 #923 Del Skrevet 15. februar 2008 Åhh, dere drar denne helga ja! Da spørs det vel om jeg titter mer innom før du drar, så da holder det jo ikke med å ønske god helg.. men god tur også!! :-D Det blir sikkert en fantastisk tur, og jeg gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det! God vinterferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 15. februar 2008 #924 Del Skrevet 15. februar 2008 God tur Lilith! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. februar 2008 #925 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hvis jeg ikke er innom før du drar: God tur!! Angående å sove på tur så går det vel bra om du ikke sover lenge av gangen? Da kan du jo be mannen om å vekke deg. Jeg vet hvor vanskelig det er å ikke sovne på fly, jeg sovner ufrivillig lett som bare det når jeg flyr, kjører, tar båt og egentlig alle transportmidler jeg Hvordan blodpropp kjennes ut aner jeg ikke, men jeg er rimelig sikker på at du merker det om du får det... Onkelen til mannen følte seg så dårlig etter han hadde vært og flydd fra Amerika, så han kjørte til sykehuset, og han hadde blodpropp... skumle greier, men jeg tror du merker det veldig godt om du har fått det! Endret 15. februar 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. februar 2008 #926 Del Skrevet 16. februar 2008 Håper du koser deg på tur! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 20. februar 2008 #927 Del Skrevet 20. februar 2008 Spent på å høre fra deg!! Håper du storkoser deg på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 25. februar 2008 #928 Del Skrevet 25. februar 2008 Velkommen hjem Lilith, Hvordan var turen? Og ikke minst hvordan gikk det på UL ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #929 Del Skrevet 25. februar 2008 hei, alle sammen! Koselig å komme hjem til hyggelige meldinger fra dere Ah, sliten i dag! Kom tilbake sent i går kveld, og tror kroppen har brukt dagen i dag til å lande og fordøye alle inntrykkene fra turen. Også UL i tillegg, da! Puh ... Men first things first: Turen var fantastisk! NY var en dødskul by - slett ikke så masete som jeg hadde fryktet selv om det var hektisk og masse folk. Føltes helt trygt, og jeg stresset ikke et sekund. Nå tok vi det helt rolig også, da, men fikk likevel sett masse. Bodde nesten rett på Broadway, så ble godt kjent med Times Square. Fikk også med meg en god del av Central Park, Ground Zero, Chinatown, Little Italy, Macy's ... etc, etc. Også hadde vi et bra hotell! Alltid nervepirrende å se hotellet første gang, men vi var utrolig heldige Dro til Island på torsdagen, og det var litt av en kontrast kan man si ... Som å være på månen! Men REykjavik var en utrolig hyggelig by - liten og oversiktlig og bra shopping selv om det ikke var like billig som i NY. Også så vi Geysir, Gullfoss, Sagamuseet og Blue Lagoon. Flott, flott, flott! Også til ul ... Det var vanskelig å si, og hun turte ikke si noe sikkert, men vi TROR det er en GUTT! Vet ikke om jeg skal ta en ul til for å få det bekreftet. Får tenke litt på det. Stas er det lell, men nå må vi virkelig legge oss i selen for å finne et fint navn! Morsomt å se uansett - arvingen var så aktiv og turnet rundt og klødde seg i nakken og greier. Mannen håper det er en skikkelig fotballspiller som kommer! Så alt vel her i gården! Skal prøve å få oppdatert meg i alle dagbøkene deres i løpet av de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #930 Del Skrevet 25. februar 2008 Så flott! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 25. februar 2008 #931 Del Skrevet 25. februar 2008 så kjekt da! Vi fikk samme beskjed..Trodde det var en gutt i magen=) Så da går vi ut ifra det (vi så noe som ikke var navlestreng, men hun kunne ikke si med 100% sikkerthet fordi lille gullet ikke viste seg frem så lenge av gangen)..Blir vel fotballmødre vi da=) hehe Turen til NY og Island hørtes jo kjempeartig ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. februar 2008 #932 Del Skrevet 25. februar 2008 Hørtes ut som en herlig tur! Heldige du Og så spennendes med UL!!! Hehe.. Måtte le når jeg leste at din kjære håpte på en skikkelig fotballspiller Akkurat det sier kjæresten min også!! Men likevel tror han vi får en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. februar 2008 #933 Del Skrevet 26. februar 2008 Hørtes ut som en fantastisk tur. Kan tenke meg kontrasten var stor. Men begge deler er jo en drømmetur da... Bra at alt sto bra til på ultralyden. Fikk du samme termin? Morsomt med fotballspiller Mannen og stefaren hans har planer om å ha med lillegutt på fotballkamper fra han ligger i vogn Skal ikke se bort i fra at han må til pers allerede denne sesongen Viktig at "riktig" lag blir preget inn fra fødsel Ha en fin dag, Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 26. februar 2008 #934 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei Så fint å høre at dere hadde en flott tur. Hørtes kjempedeilig ut Ser dere fikk samme beskjed på UL som oss, hun TRODDE det var en gutt, men ville ikke si noe sikkert. Men jeg mener bestemt at jeg så en liten ting mellom beina Skal på ny UL 1. april, da får vi sikkert se det tydelig. Ble terminen flyttet på? Ønsker deg en fortsatt fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #935 Del Skrevet 26. februar 2008 Så flott! :-D Ja! :-D så kjekt da! Vi fikk samme beskjed..Trodde det var en gutt i magen=) Så da går vi ut ifra det (vi så noe som ikke var navlestreng, men hun kunne ikke si med 100% sikkerthet fordi lille gullet ikke viste seg frem så lenge av gangen)..Blir vel fotballmødre vi da=) hehe Turen til NY og Island hørtes jo kjempeartig ut=) Morsomt at du fikk akkurat samme beskjed! Skal du ta ny ul for å bekrefte/avkrefte? Var en super ferie! :nikker: Hørtes ut som en herlig tur! Heldige du Og så spennendes med UL!!! Hehe.. Måtte le når jeg leste at din kjære håpte på en skikkelig fotballspiller Akkurat det sier kjæresten min også!! Men likevel tror han vi får en Hehe ... Disse gutta, altså! Uansett - det blir like stas hvilket kjønn det enn er Hørtes ut som en fantastisk tur. Kan tenke meg kontrasten var stor. Men begge deler er jo en drømmetur da... Bra at alt sto bra til på ultralyden. Fikk du samme termin? Morsomt med fotballspiller Mannen og stefaren hans har planer om å ha med lillegutt på fotballkamper fra han ligger i vogn Skal ikke se bort i fra at han må til pers allerede denne sesongen Viktig at "riktig" lag blir preget inn fra fødsel Ha en fin dag, Lilith Ja, det var helt utrolig kult å se NY og Island og kontrasten mellom de to stedene. Anbefales! Jeg fikk samme termin - det vil si at i følge begge ul er jeg litt lengre på vei enn det legen anslo, og terminen er 20 juli. Det er det jeg har regnet med hele veien Hehe ... jeg ser ikke bort fra at arvingen må til pers før han kan gå, han heller! Både far og onkel er ihuga Enga-fans, så han blir nok slept med på kamper så fort som mulig ... Hei Så fint å høre at dere hadde en flott tur. Hørtes kjempedeilig ut Ser dere fikk samme beskjed på UL som oss, hun TRODDE det var en gutt, men ville ikke si noe sikkert. Men jeg mener bestemt at jeg så en liten ting mellom beina Skal på ny UL 1. april, da får vi sikkert se det tydelig. Ble terminen flyttet på? Ønsker deg en fortsatt fin uke Hei! Du også! Jeg mener også at jeg så en dingeling, men godt mulig jeg tar en ekstra ul for å finne ut av det. Samme termin som jeg har regnet med hele veien. Ha en flott uke, du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 26. februar 2008 #936 Del Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer med flott ul! Og velkommen hjem igjen Høres ut som om du har hatt en flott tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 26. februar 2008 #937 Del Skrevet 26. februar 2008 Innom med en tirsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 26. februar 2008 #938 Del Skrevet 26. februar 2008 [quote name='Lilith' date='26.02.2008 (12:36) ' post='5346699' Morsomt at du fikk akkurat samme beskjed! Skal du ta ny ul for å bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #939 Del Skrevet 26. februar 2008 Å, høres ut som om du har hatt det spennende i det siste! Må være flott med tur så langt unna. Gikk flyturene fint? Og så UL rett etterpå da - og kanskje en liten gutt! Så gøy! Var det ikke det du trodde selv? Om dere ikke får det bekrefta, så er det jo bare å kjøpe en del kjønnsnøytralt og gutteklær som ikke er altfor "guttete". Er liksom verre andre veien. Jeg kunne godt kledd på jenta mi en lyseblå sparkebukse, men jeg jeg hadde nok hatt større problemer med å kle på gutten min en rosa kjole... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #940 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Gratulerer med flott ul! Og velkommen hjem igjen Høres ut som om du har hatt en flott tur! Takk! Ja, det var en kjempefin tur! Innom med en tirsdags- tilbake! Å, høres ut som om du har hatt det spennende i det siste! Må være flott med tur så langt unna. Gikk flyturene fint? Og så UL rett etterpå da - og kanskje en liten gutt! Så gøy! Var det ikke det du trodde selv? Om dere ikke får det bekrefta, så er det jo bare å kjøpe en del kjønnsnøytralt og gutteklær som ikke er altfor "guttete". Er liksom verre andre veien. Jeg kunne godt kledd på jenta mi en lyseblå sparkebukse, men jeg jeg hadde nok hatt større problemer med å kle på gutten min en rosa kjole... Ja, spennende sist uke! Nå er det tilbake til strilefsa og havreskjorta ... Flyturene gikk veldig fint, var bare utrolig kjedelig å ikke kunne sove skikkelig. Vanligvis sover jeg som en stokk i bil/tog/buss/fly. Men det gikk fint Kan godt hende det blir litt tilnærmet kjønnsnøytral shopping fremover, ja ... Men merkelig nok føler jeg ingen stor trang etter å tømme butikkene for babystæsj. Snodig! Jeg som vanligvis elsker å planlegge og ordne med ting og tang! Det er kanskje fremdeles litt uvirkelig for meg, dette ... Endret 26. februar 2008 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå