Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mornings, alle sammen!

Så var det mandag igjen ... Nåja - sola skinner, i det minste!

Helgen var superfin, til tross for at været var dårlig. Kjørte nedover (vi har hytte like ved Svinesund) i syv-tiden. Hadde plassert kattene i buret, og var spent på hvordan det ville gå. De siste gangene vi har hatt dem med i bil har jeg hatt prinsessen på fanget, for hun blir helt på styr når hun er i bil og klarer ikke holde på verken det ene eller det andre når hun sitter i bur. Men det er fryktelig slitsomt å sitte med en spinnvill pus på fanget i to timer, så denne gangen hadde vi bestemt oss for å prøve igjen. Og vi hadde ikke kommet ut av Oslo engang før hun hadde tisset ... Inn på bensinstasjon og tørke opp sølet. Så kom vi til Oppegård, og da bæsjet hun. :sukk: Stakkars prinsen, han satt stille gjennom det hele og kom bare med et klagende klynk innimellom. Så måtte vi rydde opp i det også. Resten av turen luktet ikke så godt - og var øredøvende (hun hyler KONSTANT), men var heldigvis uten videre uhell.

Hadde en max rolig kveld med ferdigpizza og tv.

Lørdag tok vi oss en liten tur til Halden, hvor jeg kjøpte meg min første mammabukse! En dongeribukse av typen Mamalicious. Mamma skal legge den opp for meg denne uka - gleder meg til å bruke den!

Søndag bare sløvet vi, og dro bare en tur på Nordby for å handle litt utpå ettermiddagen. Kreket oss hjemover i syvtiden, og - under over alle under - prinsessen klarte hele turen uten verken bimmelim eller bommelom! Vi la et teppe over buret denne gangen, og jeg tror det hjalp litt. Skal prøve det neste gang også.

Det er så fint å være på "hytta". Selv om huset ligger i en liten landsby, er det så fantastisk stille og rolig der at man bare MÅ slappe av. I tillegg kan pusene løpe fritt ute og det tror jeg de har veldig godt av. De er så flinke, og rapporterer hjem sånn en gang i halvtimen, ca. :rødme:

Og nå er det en ukes jobb, så bærer det av gårde igjen! Skal klare å holde ut disse fem dagene ...

God mandag, alle! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at helga var fin...

Synd med sånne katte uhell, men fint hvis dere har funnet en løsning på det.

Mammabukse er greit. Jeg var vel omtrent like langt som deg når jeg begynte med det. Veldig behagelig.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med mammabukse! Har hørt mye bra om det merket, men får ikke tak i den typer bukser her i byen, dessverre.

Uff, stakkars pusene. Det er ikke bare artig å kjøre bil, nei! Vår hater også bilturer, sitter og mjauer konstant, men vi har også funnet ut at det hjelper å dekke til buret litt, slik at han ikke ser så mye av det som skjer rundt ham, tror jeg :jepp:

Så utrolig deilig det høres ut med hyttehelg, både for dere og pusene :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er over 17 uker også alt, jo. Jammen går det unna, det svangerskapet ditt. :ler:

Høres ut som en deilig helg.

Du får ha en fin uke også da, holde ut til neste helg ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som en fin helg og en fin tur!

Kjekt med mammaklær, og mødre som er flinke til å sy ;)

Du skal snart på ul? Når skal du? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, jeg glemte å fortelle ... Jeg hadde mareritt i helga. Drømte at jeg skulle vise søstera mi magen min. Den var ikke så stor, men vi kunne kjenne babyen røre på seg utenpå. Og plutselig var det som om huden på magen ble gjennomsiktig og vi kunne SE barnet! Det var bittelite, men vi så det helt tydelig. Så plutselig bestemmer vi oss for å se nærmere på det, og jeg henter det ut, på et eller annet vis - "derfra". Så holder jeg dette bittelille, uferdige mennesket i henden. Så innser jeg plutselig hva jeg har gjort og får helt panikk og prøver å stappe ungen inn igjen. I min panikk mister jeg det på gulvet, det blir støvete og greier. Så våknet jeg. Det var helt forferdelig.

Jeg skjønner ikke drømmen, annet enn at jeg tenker at det var min iver etter å please og imponere søsteren min som drev meg til å gjøre noe så forferdelig teit som å utsette ungen min for fare. Uff. Det var i hvert fall godt å ha kjæresten ved siden av meg da jeg våknet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en forferdelig drøm... Men man drømmer mye rart som gravid... Tror ikke man skal analysere for mye, man kan bli sprø av mindre... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert en forferdelig drømm for deg, men jeg synes det var litt artig :) Men jeg ville aldri drømme det selv, hvis jeg hadde vært gravid :)

Håper du får ikke flere slike drømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt nysgjerrig på hvor den hytta var jeg, litt kjent i de traktene ;) Hørtes veldig koselig ut i helga i alle fall! Vi har samme problem dersom vi kjører med pusen i bur - han mister litt kontroll på seg selv stakkar, fordi han blir så stressa :( Så vi kjører minst mulig med ham, men kanskje det hjelper å legge teppe over! Skal huske på det neste gang!

Håper du har en fin tirsdagsmorgen, og at natta gikk uten fæle drømmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at helga var fin...

Synd med sånne katte uhell, men fint hvis dere har funnet en løsning på det.

Mammabukse er greit. Jeg var vel omtrent like langt som deg når jeg begynte med det. Veldig behagelig.

Ja, vi får se. Hun har lurt oss før, frøkna, og latt som alt var ok en gang, og neste gang var det på'n igjen. Blir ganske immun mot tiss og bæsj, i hvert fall, og det kan jo være fint for fremtiden! :fnise:

Gleder meg til å bruke mammabuksa! :jepp:

Grattis med mammabukse! Har hørt mye bra om det merket, men får ikke tak i den typer bukser her i byen, dessverre.

Uff, stakkars pusene. Det er ikke bare artig å kjøre bil, nei! Vår hater også bilturer, sitter og mjauer konstant, men vi har også funnet ut at det hjelper å dekke til buret litt, slik at han ikke ser så mye av det som skjer rundt ham, tror jeg :jepp:

Så utrolig deilig det høres ut med hyttehelg, både for dere og pusene :-D

Ja, de var fine de buksene, altså! Dumt de ikke har dem hos deg :(

Nei, bilkjøring er slett ikke morsomt, tydeligvis. Hun stresser seg opp så heftig at jeg nesten blir redd for henne. Håper det hjelper i fremtiden også, å dekke til buret!

Du er over 17 uker også alt, jo. Jammen går det unna, det svangerskapet ditt. :ler:

Høres ut som en deilig helg.

Du får ha en fin uke også da, holde ut til neste helg ;)

:klemmer:

Ja, her går det unna! :fnise: Nå er det liksom uke 20 som er målstreken her, føler jeg.

:vinke:

Høres ut som en fin helg og en fin tur!

Kjekt med mammaklær, og mødre som er flinke til å sy ;)

Du skal snart på ul? Når skal du? *spent*

UL er om to uker, ca - mandag 25/2. Blir spennende!

Høres ut som du har hatt ei fin helg hvertfall=) Bare 4 dager igjen med jobb nå....

3 dager igjen! And counting ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en forferdelig drøm... Men man drømmer mye rart som gravid... Tror ikke man skal analysere for mye, man kan bli sprø av mindre... :sjenert:

Ja, det var ganske fælt, bare den følelsen av panikk når jeg skjønte hva jeg hadde gjort ... Du vet når du blir helt kald og klam og kjenner at du mister all farge i ansiktet? Sånn var det. Usj! Men er over det nå, altså - det var bare min første graviditetsdrøm, så greit å ha det ned på "papir" ;)

Det var sikkert en forferdelig drømm for deg, men jeg synes det var litt artig :) Men jeg ville aldri drømme det selv, hvis jeg hadde vært gravid :)

Håper du får ikke flere slike drømmer.

:fnise: Skjønner at det hørtes litt morsomt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, for en drøm :troeste: Da er det godt å våkne opp og vite at det ikke var sant, og så bare krype godt inntil kjæresten :jepp:

CSI i kveld ;)

Ha en fin dag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi for en drøm! Noen blir jo veldig plaget med sånt, håper du slipper unna ekle drømmer hver natt...

Snart ul! Gled deg, det er spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det kun var en drøm ja.... Masse klemmer på vei til deg denne tirsdagen! Nå er snart arbeidsdagen over!! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dustete drøm. Har heldigvis ikke hatt flere!

I dag har jeg hjemmekontor. Har hanglet siden tirsdag og i går var jeg skikkelig dårlig. Ettersom vi reiser på søndag, ville jeg ikke ta noen sjanser, og da er det fint å ha muligheten til å ta hjemmekontor. Og det funker bra, det :) Formen er heldigvis mye bedre også!

I kveld skal jeg og kjæresten ut og spise, har vi tenkt. Vi har ikke bestilt bord noe sted, men satser på at det skal gå bra - det er jo så mange restauranter i området her. Gleder meg til det!

Også reiser vi på søndag, da ... Jeg er superspent! Gruer meg bittelitt til flyturen, for jeg er en kløpper til å sove på fly, men nå har jeg jo fått forbud ... Også lurer jeg veldig på hvordan blodpropp kjennes ut. Hvordan vet jeg om jeg har fått det? Jeg skal i hvert fall reise i tights og en lang gensersak, så ingen plagg klemmer eller strammer. Også har jeg støttestrømper, selvsagt. Går sikkert bra. Er så spent på NY og Reykjavik! Usikker på hva jeg skal pakke - det er jo kalde byer vi skal til, så får vel ta med klær som om jeg skulle på ferie i Norge, kanskje. Hm ...

Yay! Vinterferie! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg tar snart helg og får ikke vært innom før du reiser tenker jeg.

Ha en kjempefin tur. Kose deg masse.

Går sikkert fint på flyet. Aldri hatt blodpropp, så aner ikke hvordan det kjennes ut. Men ville tro du skjønte det hvis det skjer.

Men er jo ikke noe problem, for det skjer nemlig ikke :Nikke:

Stor ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...