Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hørtes kjempekoselig ut med besøk av venninne og kjæreste! Det er alltid morsomt å møte kjæresten til venninnene, iallfall om man går overens med han ;)

Synes bollebaking skal telle som husarbeid, absolutt! ;)

:hoppe: for 16 uker! :-D

Ha en fortsatt fin mandag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin helg du hadde - her i huset var det også kos med boller med krem! (Og det ble en hver i går også.. de må jo spises opp :sjenert: )

Håper du får en fin tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, alle!

Uff, jeg er litt dårlig på å oppdatere meg i alle dagbøker for tida - sorry! Er så mye pes på jobben at jeg ikke klarer å ta ordentlige kg-pauser, og når jeg kommer hjem er jeg stort sett utslitt ... Men nok om det!

UL er 25/2 - dagen etter at vi kommer hjem fra NY/Reykjavik-turen vår. Det blir spennende! Kjøpte støttestrømper til flyturen i går, og fikk streng beskjed fra legen om å gå mye, drikke mye vann, og IKKE SOVE i løpet av turen. Det blir vanskelig å holde seg våken, tror jeg, men får gjøre mitt beste.

Å, nå vil jeg hjem! Skikkelig skallebank her ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja, du reiser vel snart du. I helga?

Så deilig...

Høres ut til å kunne bli en utfordrende flytur... :sjenert: Men greit å lytte til legens anbefalinger... Du får gi turkameratene dine streng beskjed om å sove på skift, slik at du i hvert fall har en å prate med... Ellers kan det sikkert bli vanskelig...

blir spennende da, og så greit med UL rett etterpå. Blir ikke den ventetida da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Håper du er kvitt skallebanken til nå!

Sa legen noe om hvorfor du ikke måtte sovne på turen forresten?

Kos deg videre i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, stemmer det - dere reiser jo på langtur! Når drar dere?

Blir sikkert spennende! Og så korter det jo ned ventetida før UL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg stakk tidlig fra jobben, og dro til pappa og fikk litt støtte mht jobbsituasjonen. Det føltes bra :) Har sovet litt nå, og skallebanken er borte, heldigvis!

Ja, det blir så bra med vinterferie! Vi drar neste søndag. Denne helga tar vi en pus under hver arm og drar på hytta. Jeg gleder meg enormt til bare å komme meg vekk fra byen litt. Flyturen til NY blir nok litt tøff, ja, men tror det skal gå bra. Det ser ut som det er ca 4 timer til Island og 4 timer derfra til USA, og det skal jeg klare uten å sovne, tror jeg. Grunnen til at jeg ikke skal sove, er faren for blodpropp i bena. Jeg er spent på om jeg vil kjenne den lille bevege seg mens jeg er der borte. Det er vel kanskje litt tidlig, men ... Det er lov å håpe! Også komme tilbake og få vite om det er en liten gutt eller jente jeg bærer på ... Å, jeg gleder meg! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 4 timer i hver etappe er ikke så gærent. Det er bra :-D

Jeg var vel i min 18. uke når jeg kjente noe. Så du skal ikke se bort i fra det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal gå bra med flytur :) Reiste sammen med svigerinna mi til Thailand og hun var like langt på vei da enn du er nå. Da tok det 11 timer med fly og hun sov til og med (litt av og til) og det gikk bra :)

Ja det blir deilig med ferie og UL etterpå. Kjempe spennende :)

Ha en god helg Lilith :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir så bra med vinterferie! Vi drar neste søndag. Denne helga tar vi en pus under hver arm og drar på hytta. Jeg gleder meg enormt til bare å komme meg vekk fra byen litt. Flyturen til NY blir nok litt tøff, ja, men tror det skal gå bra. Det ser ut som det er ca 4 timer til Island og 4 timer derfra til USA, og det skal jeg klare uten å sovne, tror jeg. Grunnen til at jeg ikke skal sove, er faren for blodpropp i bena. Jeg er spent på om jeg vil kjenne den lille bevege seg mens jeg er der borte. Det er vel kanskje litt tidlig, men ... Det er lov å håpe! Også komme tilbake og få vite om det er en liten gutt eller jente jeg bærer på ... Å, jeg gleder meg! :rødme:

Ååå, så herlig med ferie! :hoppe: Tror det godt kan hende at du kommer til å kjenne liv på den tiden :jepp: Når det gjelder flyturen, så tror jeg nok at jeg hadde kommet til å sove litt innimellom, jeg gjorde det da vi fløy til syden i hvert fall, men så var jeg oppe og gikk og ristet på beina etterpå :fnise:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...