Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Åhh, det var koselig å høre om deg og moren din! Hun trengte vel bare litt tid til å tenke over det som var blitt sagt :kose:

Får håpe at det går rett vei på jobb også nå, da. Er aldri noe morsomt å føle at man ikke strekker til, spesielt når det egentlig ikke er din egen feil.

Håper torsdagen blir bra - snart helg :juhu:

Typisk det - når en ting går galt, går alt galt, og når en ting endelig ordner seg, ordner alt seg. Håper i hvert fall det er sånn! Fredag! :duskedame:

Så bra å lese at du har det bra og ting ordrer seg :)

Jeg har nemlig akkurat samme problemet, alt får mye å gjøre og jeg strekker ikke til alt. Har en som hjelper meg,og er ansvarlig for alt hun gjør, men dessverre gjør hun mye feil så jeg må passe på henne hele tiden.

Men snart er det helg :)

Det er så utrolig slitsomt å være i en sånn situasjon! Skjønner godt hvordan du har det. Ikke slit deg ut! Det er det ingen som kommer til å takke deg for.

Ikke så lett når man ikke strekker til på jobb, nei. Godt du fikk prata med sjefen din om det.

Og så fint at det ser ut til å ha ordna seg med moren din!

Kos deg i nye klær og med baby på heving ;)

Jeg kooooooooser meg! Og i disse nye klærne kommer magen nesten bedre til syne, og jeg innrømmer skamløst at jeg synes det er litt kult ...!

Ååå, nå får du meg jo nesten til å grine her, jo! :grine: Så koselig med moren din :rødme:

Synes du taklet jobbproblemet på en veldig bra måte også, håper det blir lettere framover.

Og forøvrig så høres det ut som om du er riktig så flott i dag! :jepp:

Ha en fin dag, Lilith

Aw ... ikke gråte! :trøste:

Så godt å høre at mamma'n din ennå har forstått hvordan du føler det! :)

Godt å føle seg forstått på jobben også. Tror nok redaktøren har forstått at du virkelig er en jente med bein i nesa :Nikke:

Jeg føler meg som en skikkelig trøbbelmaker på jobb, fordi jeg har klaget en del på arbeidssituasjonen og arbeidsmengden. Det hadde vært så enkelt om man faktisk ble HØRT første gangen man sa i fra, men det skjer jo ingenting her. Også går man rundt, da, og blir mer og mer frustrert og misfornøyd, også blir det bare stress. Men noen ganger bare må man mase og mase for at ting skal bli gjort ...

Så positivt dette var å lese. Smiler her jeg sitter :-D

skjønner det var tøft med kritikken, men vet alt om hvor frustrerende det er å ikke strekke til uten å kunne gjøre noe med det selv... Hatt noen runder hos sjefen min jeg også...

Får håpe din sjef er like forståelsesfull som min.

Godt å høre om moren din. Hun har nok tatt hintet. Tror det er litt lett for mødre å glemme at også de sterke, flinke døtrene dems trenger litt støtte. De er så redde for å ikke passe på alle andre, dermed blir det fort litt feil.

Ha en fortsatt fin dag

Ja, sjefen min er nok forståelsesfull, problemet er bare at han ikke har så mye utøvende makt til å gjøre noe. Dessverre. Men nå har jeg i hvert fall fått lettet hjertet!

Tror du har litt rett der ang mammaer. Det gjelder nok i hvert fall for min. Og det er nok litt min skyld også. Men det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig med kritikk, selv om den var berettiget. Det er jo ikke din feil at du ikke har et ordentlig team å jobbe med... Godt du fikk snakket med sjefen, håper han ordner opp nå!

Så bra at det ser ut til å ordne seg med moren din!

Kritikk er kjipt, men det hjalp i hvert fall litt å snakke med sjefen, sånn at han vet hva som foregår og hvordan jeg oppfatter hele situasjonen.

I dag skal babilikumlaksen til pers, og jeg gleder meg! :)

Hvordan ble den?

Så fint at alt er i orden mellom deg og mora di :)

Ja!

Her er l,ink til en nettside som om graviditet og trening. Syns den forklarer det fint. Graviditet og trening

Jeg syns det var bra gjort av deg å ta problemer med sjefen din. Det er den eneste måten å få løst problemer, kommunikasjon. Det virker som om ham hørte på deg og det kan hende at han vil finne en måte å løse ressurs problemet på. ¨

I morgen er det fredag :duskedame:

Takk for link!

:juhu: FREDAG :juhu:

Ha en strålende dag

Yay! Fredag rules!

Fredag, Lilith! Nå må du feire!

:danser:

Åja, det skal jeg nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kooooooooser meg! Og i disse nye klærne kommer magen nesten bedre til syne, og jeg innrømmer skamløst at jeg synes det er litt kult ...!

Sånn er jeg også. Jeg som alltid har hatt litt komplekser for magen min er kjempestolt av den nå :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, lørdag! :)

Jeg har jo allerede tjuvstartet på helgen, jeg, ettersom jeg hadde "hjemmekontor" i går. Men jeg jobbet litt, altså. Sjekket mail, sendte ut et blad til oversettelse, etc. Ellers bakte jeg sjokoladekake, og fikk uventet besøk av en venninne som heller ikke hadde noen planer og heller hadde lyst til å se tv sammenmed meg, enn å tilbringe kvelden alene. Og det var jo hyggelig! Skrapet sammen ingredienser til pizza og vi fikk en riktig hyggelig kveld :)

Jeg er gressenke i helgen, ettersom kjæresten er på guttetur på fjellet. Derfor var det litt ekstra hyggelig med besøk i går - så fikk jeg gjort NOE sosialt denne helgen, i det minste. I kveld hadde jeg egentlig tenkt meg ut en tur med de tegneseriefestivalfolka, men jeg kjenner at jeg ikke har så veldig lyst. Byen en lørdagskveld frister liksom ikke. Særlig ikke når det er på andre siden av byen, mtp å komme seg hjem - HVIS det skulle bli sent. Ne-ei ... mulig jeg dropper det, altså, selv om det sikkert er "lurt" å sosialisere med dem.

Andre planer i dag er i hvert fall husarbeid og litt baking. Må jo lage fastelavnsboller til i morgen! Ikke at jeg TRENGER flere kalorier - jeg spiser som en hest - men det er jo litt koselig med boller, da ... Også må jeg vel handle litt, kanskje. Og innimellom alle disse forferdelig stressende oppgavene (:fnise:) tror jeg jeg skal lese litt i boka mi - har plukket opp en gammel Isaac Asimov-bok fra pappa. Morsomme greier!

Ha en fin helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Høre ut som du har en fin helg. Deilig å være gressenke noen ganger også :-D

Skjønner godt at du er skeptisk til å gå ut. Er litt sånn jeg noen ganger også... Spesielt når det gjelder ut på byen... Er ikke helt det samme som gravid...

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble kjempebra! :)

Å gå på byen som gravid er ikke helt det samme,nei...så skjønner deg godt.

Håper du får en fin kveld hva du enn finner på.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam, fastelavensboller! Har egentlig ikke fått med meg at det er den tida engang jeg :sjenert:

Si meg, det er lenge til morsdagen, ja? Overhørte noen på Narvesen i dag som mente det var morsdag nå snart :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høre ut som du har en fin helg. Deilig å være gressenke noen ganger også :-D

Skjønner godt at du er skeptisk til å gå ut. Er litt sånn jeg noen ganger også... Spesielt når det gjelder ut på byen... Er ikke helt det samme som gravid...

Ne-ei ... jeg er ikke noe på byen-jente i utgangspunktet, så det hele frister veldig lite nå for tiden, må jeg innrømme ...

Det ble kjempebra! :)

Å gå på byen som gravid er ikke helt det samme,nei...så skjønner deg godt.

Håper du får en fin kveld hva du enn finner på.

:)

Så bra at laksen ble god!

Bytur utgikk, men ble fin kveld med tv, bok og pusekatter likevel ;)

Nam, fastelavensboller! Har egentlig ikke fått med meg at det er den tida engang jeg :sjenert:

Si meg, det er lenge til morsdagen, ja? Overhørte noen på Narvesen i dag som mente det var morsdag nå snart :sjokkert:

Hehe ... nei, akkurat fastelavn forbigår stort sett meg også, men denne gangen fikk jeg det med meg i tide! Boller med krem er jo såååå godt! Jepp, morsdagen nærmer seg!

Knøttet: Mener morsdagen er neste søndag. Dvs 10. februar.

Tror du har rett! :jepp:

:hoppe: 16 uker :hoppe:

Kos deg med boller i dag det skal jeg også :)

:klem:

Oi! 16 uker! Tiden flyr, altså! :duskedame:

:danser: 16 uker :danser:

Ha en fin dag :klem:

Yay! Tenk at JEG er 4 mnd på vei! Det er helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble rolig kveld i går. Jeg sov og leste bok nesten hele dagen - fikk nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke gjorde noe fornuftig, men bare nesten! Jeg bakte boller, da - det teller jo litt :)

I dag står husarbeidet jeg skulle gjort i går på agendaen. Også må jeg jobbe litt - har en deadline i morgen. Også får jeg besøk av en venninne og den nye kjæresten hennes! Vi skal skravle, drikke kaffe og spise fastelavnsboller. Gleder meg til å se henne og å treffe ham - jeg er veldig nysgjerrig på hvem det er som endelig har greid å kapre hjertet til min utrolig kresne venninne. Bør være en bra fyr!

Kjæresten kommer vel hjem utpå kvelden en gang, tenker jeg - møkkete og skjeggete etter en skikkelig guttetur på fjellet :ler:

God søndag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin lørdagskveld :-D

Jeg også føler meg litt ferdig med byen. Skal jeg ut vil jeg at det skal være en gjeng. Gå ut for å gå ut det er jeg egentlig ferdig med. Da foretrekker jeg å spise ute...

Tenk 4 måneder, snart halvveis :-D

Synes du akkurat ble gravid jeg, men du er jo ikke så langt bak :-D

kose deg med boller og besøk. Alltid spennende å møte nye kjærester. Får håpe dere kommer godt overens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...