Lilith Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #821 Del Skrevet 29. januar 2008 Høres fornuftig ut... Snart helg :juhu: Hehe ... det nærmer seg, i hvert fall! Plutselig er det helg igjen, Lilith Plutselig! Det er sant Basilikumlaks? Høres jo veldig godt ut! Ha en fin mandag, plutselig er det freddag Ja, den var kjempegod! Ordentlig sånn mat man kan få lyst på (og det er sjelden det skjer med meg og fisk, altså) - også så enkelt! 15 uker alt jo Synes du akkurat ble gravid jeg. Ha en fin dag! Ja, det går fort ... Har fremdeles problemer med å tro det, men nå begynner buksene å bli trange, så det er vel sant, da ... Det er lov å være trøtt på mandager Jeg leste "basilusklaks" jeg! Tror ikke jeg ville spist det akkurat... Basilikumlaks, derimot hørtes godt ut Veldig lurt å prøve å spise mer fisk, det er veldig godt, og veldig sunt! Her er det bare ovnsbakt laks og fiskegrateng vi bruker av fiskeretter Basilusklaks! Det hadde vært noe, tenker jeg! Ja, fisk er bra, men er for dårlige på å spise det, jeg også. Men nå skal jeg spise tunfisksandwich til frokost - det er jo fisk, det også! *flink* Må garantert bli fiskemiddag her i heimen snart!! Anbefales! Jeg postet oppskriften i fiskemiddagtråden, men kan legge den ut her hvis det ønskes. Gi et lite pip, i så fall! Innom med en tirsdags- Ser det er nedtelling til helgen her. Blir med jeg! 2 dager igjen! Ha en fortsatt fin tirsdag :-D 2 dager and counting ... ha en fin tirsdag, du også! Det fine med tirsdager er at de ikke er mandager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #822 Del Skrevet 29. januar 2008 Tirsdag ... Ikke noe ille å si om tirsdager, altså, men jeg klarer bare ikke å komme meg opp om morgenene. I dag våknet jeg ikke engang av vekkerklokka, og selv om jeg MÅTTE opp og tisse klokka syv, gikk jeg og la meg igjen - selv om kjæresten var oppe og romsterte. Så sto jeg ikke opp før klokka åtte ... Heldigvis er det ikke langt til jobb, så jeg var her faktisk før ni. Jeg har aldri vært noen fan av tidlige morgener, men dette er litt ekstremt, altså. Har kanskje litt å gjøre med at det ikke er spesielt festlig på jobben for tiden også. Vel, i kveld kommer mamma og pappa på middag. Gleder meg til det, og er litt spent også. Vi skal woke noe greier, hadde vi tenkt. Håper det blir hyggelig Møtet i går gikk greit. Det er først og fremst tanken på et møte klokka halv fem på andre siden av byen som er kjip - når man først er der er det veldig hyggelig. Nå avtalte vi at vi skal sosialisere på lørdag - og da sprekker nok nyheten om graviditeten, tenker jeg ... Like greit, forsåvidt Ah, nå har jeg fått trykket i meg frokosten. Er jeg heldig nå, så holder jeg til lunsj! (neppe). Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 29. januar 2008 #823 Del Skrevet 29. januar 2008 Tror det har litt med årstiden å gjøre også jeg, Lilith. Januar og begynnelsen av februar er tuuuuunge og grå, her er det tåke og regn i dag. Og så vi som hadde nydelig vintersnø og sol i helga :rødme: Mye bedre for humøret og våkenheten, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #824 Del Skrevet 29. januar 2008 Mornings! Ja, jo, du kan ha rett i det. Men likevel. Det ble bare tøysete i morges, altså. Jeg pleier ikke være sååååå ille! Tror jeg? Må i hvert fall begynne å legge meg litt tidligere og se om det hjelper. Er så deilig å komme tidlig på jobb - så kan man gå tidlig også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 29. januar 2008 #825 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er alltid litt kjipt å forsove seg. Men det er veldig godt. Da er man i hvert fall uthvilt når man kommer på jobb Helt utrolig at du er 15 uker allerede. Det føles som om tiden går mye fortere for alle andre enn meg . Jeg er med på nedtelling til helg. For da skal jeg møte ei vennine som jeg ikke har mått på flere måneder fordi hun har vært i Brasil og studert. Bare 3 raske dager til helg. Egentlig bare 2, for fredag regnes som helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #826 Del Skrevet 29. januar 2008 Hehe ... jeg synes det er ganske sprøtt selv! Jeg husker jo godt da jeg var bare 4 uker på vei! Helg er bra! Blir sikkert hyggelig å møte venninna di igjen. Så gøy å ha studert i Brasil! Snakker hun portugisisk, da? Kult språk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 29. januar 2008 #827 Del Skrevet 29. januar 2008 Det virker som dere to er racere på kjøkkenet, og lager mye spennende mat Håper dere får en hyggelig kveld sammen med foreldrene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. januar 2008 #828 Del Skrevet 29. januar 2008 Du er ikke alene om å være trøtt Jeg la med halv ti i går, men var ganske trøtt da jeg stod opp kl 8 likevel. Er jo ikke altfor lenge til helg da... *optimistisk* Hvordan synes du det går på jobben da, sånn ift graviditeten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #829 Del Skrevet 29. januar 2008 Det virker som dere to er racere på kjøkkenet, og lager mye spennende mat Håper dere får en hyggelig kveld sammen med foreldrene dine Neppe noen racere, men jeg synes det er ganske gøy å lage mat selv om jeg ikke er så flink. Følger helst oppskrifter Håper også det blir hyggelig i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #830 Del Skrevet 29. januar 2008 Du er ikke alene om å være trøtt Jeg la med halv ti i går, men var ganske trøtt da jeg stod opp kl 8 likevel. Er jo ikke altfor lenge til helg da... *optimistisk* Hvordan synes du det går på jobben da, sånn ift graviditeten? Ah, det er godt å høre det er flere som er trøtte! Det går greit på jobb ifht graviditeten, bortsett fra at jeg tenker at det sikkert ikke er bra for babyen med alt dette stresset ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. januar 2008 #831 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har også hatt noen ille morgener etter jeg ble gravid. Var verst før jul da, men da var jeg jo omtrent like langt på vei som deg... Jeg pleier å prøve å være på jobb før 8. Glad i å gå tidlig hjem, og psykisk er det mye bedre hvis jeg vet jeg kan gå før 4. Men klarte å forsove meg. Det verste var vel når jeg våkna klokka 9 og var overbevist om at jeg våknet til vanlig tid Da er det greit å kunne avspasere litt, for å sitte til 5 er veldig demotiverende til tider... Er litt bedre nå, men sliter fortsatt med å komme meg opp mange dager. Veldig glad i senga mi altså. Håper det blir bra med besøk av foreldrene dine i dag. Håper du finner ut av det med moren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. januar 2008 #832 Del Skrevet 29. januar 2008 Høres kjipt ut å ikke greie å komme seg opp om morgenen... Synes det er så fælt å forsove meg jeg, for da blir jeg så stressa og alt blir liksom feil Antar du legger deg til rimelig tid også? Huff, denne trøttheten er vel bare noe som følger med, forhåpentligvis går det over snart! Håper middagen med foreldrene dine blir koselig i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 29. januar 2008 #833 Del Skrevet 29. januar 2008 Hehe ... jeg synes det er ganske sprøtt selv! Jeg husker jo godt da jeg var bare 4 uker på vei! Helg er bra! Blir sikkert hyggelig å møte venninna di igjen. Så gøy å ha studert i Brasil! Snakker hun portugisisk, da? Kult språk Hun er opprinnelig fra Brasil, men er gift men en norsk venn av samboeren min. Hun er skikkelig kul. Gleder mneg til å treffe henne igjen. Vi snakker for det meste på engelsk, men hun har blitt god i norsk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. januar 2008 #834 Del Skrevet 30. januar 2008 Håper middagen gikk bra i går. Torsdag i morra :juhu: Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #835 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg har også hatt noen ille morgener etter jeg ble gravid. Var verst før jul da, men da var jeg jo omtrent like langt på vei som deg... Jeg pleier å prøve å være på jobb før 8. Glad i å gå tidlig hjem, og psykisk er det mye bedre hvis jeg vet jeg kan gå før 4. Men klarte å forsove meg. Det verste var vel når jeg våkna klokka 9 og var overbevist om at jeg våknet til vanlig tid Da er det greit å kunne avspasere litt, for å sitte til 5 er veldig demotiverende til tider... Er litt bedre nå, men sliter fortsatt med å komme meg opp mange dager. Veldig glad i senga mi altså. Håper det blir bra med besøk av foreldrene dine i dag. Håper du finner ut av det med moren din Høres kjipt ut å ikke greie å komme seg opp om morgenen... Synes det er så fælt å forsove meg jeg, for da blir jeg så stressa og alt blir liksom feil Antar du legger deg til rimelig tid også? Huff, denne trøttheten er vel bare noe som følger med, forhåpentligvis går det over snart! Håper middagen med foreldrene dine blir koselig i kveld! Hun er opprinnelig fra Brasil, men er gift men en norsk venn av samboeren min. Hun er skikkelig kul. Gleder mneg til å treffe henne igjen. Vi snakker for det meste på engelsk, men hun har blitt god i norsk også. Håper middagen gikk bra i går. Torsdag i morra :juhu: Ha en fin dag Hei, alle sammen! Jeg også liker å stå opp tidlig og komme meg på jobb tidlig, men nå for tida har jeg bare ikke sjans! I går la jeg meg tidlig, synes jeg - klokka 23. Sovna ganske pladask, og hadde store ambisjoner om å stå opp tidlig, men da kjæresten sto opp klokka syv, var det helt uaktuelt. Var ikke det at jeg var så trøtt, heller, jeg bare gadd ikke, rett og slett. Heldigvis har vi fleksitid på jobb, så jeg kommer ikke for sent når jeg er her ni, men da bør jeg jo egentlig sitte til klokka fem, og det gjør jeg jo aldri nå om dagen ... Vel, vel. Middagen gikk bra, den Det var litt morsomt, for jeg sto og slavet over woken da de kom, og det første pappa gjør når han står i gangen og kikker inn på kjøkkenet til meg, er å si "Harru fått mage?!" Og det har jeg jo! Den er ganske stor om kvelden, faktisk. De synes nok det er rart å se "bevis" på graviditeten, tror jeg. Men maten var god, og selskapet hyggelig Så fikk jeg med meg CSI Las Vegas også, og det var jo gruelig spennende! Også la jeg meg, da. Fin kveld Jeg var på nok en Flow-time på Elixia i går, og er flau og sjokkert over min elendige balanse. Derfor har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av en yoga-ball som jeg kan trene litt på hjemme. Supert for bekkenmuskulaturen! I dag har jeg også tenkt til å ta en tur på Gina Tricot (grøss) og se etter tights og lange gensere, for buksene mine begynner å bli veldig ubehagelige å ha på ... Hjelp! Kroppen min forandrer seg! Dette er litt vanskelig å venne seg til, altså, selv om det går veldig gradvis ... God onsdag, alle sammen! Lillelørdag! :juhu: Endret 30. januar 2008 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. januar 2008 #836 Del Skrevet 30. januar 2008 Kan tenke meg du begynner å kjenne forandringene ja :-D Blir nok litt mer virkelig for familien din da. Vår familie var veldig bekymret i begynnelsen, siden vi hadde mistet en gang. Ble mye mer stas når de ser det på meg. Morsomt å kjenne at noe skjer da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #837 Del Skrevet 30. januar 2008 Skjønner godt at familien din var litt bekymret i starten, ja - det er ikke så rart! Jeg tror at mamma og pappa synes dette er veldig rart - jeg er jo minstejenta, og å se et sånt glassklart bevis på at man er "voksen" (hva nå det vil si), kan jeg forstå er litt vanskelig å venne seg til, uansett hvor naturlig det er. Jeg ser bare min egen reaksjon på kollegaen min som er gravid. Hun er jo samme jenta, men på en måte ikke likevel. Jeg får liksom en helt ny respekt for henne, nå som hun er gravid og skal inn i en helt ny periode i livet. Vanskelig å forklare ... Ja, det er gøy at magen vokser og at den blir synlig! Samtidig er det rart, og noen ganger kjipt når klærne ikke passer lenger ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. januar 2008 #838 Del Skrevet 30. januar 2008 Hurra for lillelørdag og bare en dag til "helg" Jeg har yogaball hjemme, men er litt usikker på hvilke øvelser som er best nå under graviditet. Har du noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 30. januar 2008 #839 Del Skrevet 30. januar 2008 Hihi, må le litt av faren din Artig kommentar, da. Kjenner meg veldig godt igjen i det at det er rart med alle forandringene som kommer for tiden. Og verre skal det bli! Jeg må snart ut på tredje runde med klesshopping Men vi må ikke glemme at det er fullstendig normalt, og at vi nå er bolig for en liten baby :rødme: Det gjør det litt lettere å takle alle kiloene og forandringene, synes jeg. Lykke til på Gina Tricot, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. januar 2008 #840 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, det er nok en overgang for dem også... Selv om jeg er eldst så tror jeg de synes det er veldig rart å bli besteforeldre. Dette gjelder jo spesielt mine foreldre. Første barnebarn for dem. På mannens side har de allerede en del barnebarn. Men tror de synes det er rart at lillegutt skal bli pappa Skjønner hva du mener. Det er et stort skritt i livet. Ting vil aldri bli de samme igjen. Rart at det snart er noen her som skal kalle oss for mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå