jente 79 Skrevet 21. januar 2008 #761 Del Skrevet 21. januar 2008 Så bra at arbeidsdagen er over. Hjelper bare å komme seg over mandagen!!! Så bra at dere skal samles. Får håpe det er det som skal til for å få det litt mer naturlig på jobb :-D Og som et apropos til at jeg har hatt en dårlig dag: Link Jeg VISSTE det var noe med denne dagen, altså! Ja, hørte det på radioen i dag Er nok noe i det, skal blir mye bedre bare det blir februar... Så er det jo snart våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. januar 2008 #762 Del Skrevet 21. januar 2008 Ikke rart du hadde en dårlig dag, da var det ikke deg det var noe galt med i alle fall Moro med trening? Hva er egentlig spinning? Det høres ut som noe jeg ikke liker Hudpleie hørtes deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #763 Del Skrevet 21. januar 2008 Det er så greit å kunne skylde på noe annet enn seg selv! Jeg har også hatt den skikkelig dritt-dag....men jeg måtte le litt da jeg så den artikkelen på dagbladet.no Så da hjalp det jo litt på humøret. Beklager at jeg ikke har vært så mye her inne i det siste, men jeg har prøvd å holde meg litt unna KG... Så gøy å ha vært på ultralyd!! Det er nok veldig deilig å se at alt er på plass og at den lille har det bra. Jeg skal komme innom deg innimellom for å se hvordan det går med deg!! Hyggelig at du stikker innom når du kan og har lyst! Sunt å ikke henge her hele tiden, tror jeg, men det er lettere sagt enn gjort ... Så bra at arbeidsdagen er over. Hjelper bare å komme seg over mandagen!!! Så bra at dere skal samles. Får håpe det er det som skal til for å få det litt mer naturlig på jobb :-D Ja, hørte det på radioen i dag Er nok noe i det, skal blir mye bedre bare det blir februar... Så er det jo snart våren Snart vår! Hurra! Og snart NY-reise og mange fine ting Dagen i morgen blir garantert bedre. Ikke rart du hadde en dårlig dag, da var det ikke deg det var noe galt med i alle fall Moro med trening? Hva er egentlig spinning? Det høres ut som noe jeg ikke liker Hudpleie hørtes deilig ut! Spinning er sykling i gruppe med instruktør til musikk. Ganske kjedelig, men varer bare 40 minutter og er veldig bra trening! Hudpleie er digg! Gleder meg villt til lørdag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. januar 2008 #764 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, stemmer snart tur på deg. Det blir bra. Når drar dere? Hudpleie er kjempedeilig. Tar det av og til jeg også. Godt å bli skjemt bort litt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #765 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, stemmer snart tur på deg. Det blir bra. Når drar dere? Hudpleie er kjempedeilig. Tar det av og til jeg også. Godt å bli skjemt bort litt :-D Vi drar 17 februar, så det er jo en liten stund til, men det holder jeg ut å vente på! Gleder meg veldig Ja, jeg fikk hudpleie her ikke altfor lenge siden og det er virkelig verdt pengene sånn innimellom. Føler meg litt ekstravagant, da, men akkurat nå føler jeg det er nødvendig for huden min er virkelig helt umulig og jeg trenger gode råd - og produkter ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #766 Del Skrevet 22. januar 2008 Jepps, da har jeg vært hos legen. Fort gjort, men var gøy å høre hjertelyden! Den lille rakkeren sprellet så fælt at legen nesten ikke fikk telt hjerteslagene, men til slutt slo hun fast 156 slag i minuttet. Ah, jeg ble helt rørt. Tenk at inni magen min spreller det en liten astronaut! Helt uten at jeg merker det! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 22. januar 2008 #767 Del Skrevet 22. januar 2008 Jepps, da har jeg vært hos legen. Fort gjort, men var gøy å høre hjertelyden! Den lille rakkeren sprellet så fælt at legen nesten ikke fikk telt hjerteslagene, men til slutt slo hun fast 156 slag i minuttet. Ah, jeg ble helt rørt. Tenk at inni magen min spreller det en liten astronaut! Helt uten at jeg merker det! :rødme: Aaaa, det er sa koselig a lese om nar man kan hore hjertelyd :rødme: ... Krysser fingrene for at jeg kan det ogsa til Torsdag, selv om det er litt tidlig.... Ellers er det bare a glede seg til tiden fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #768 Del Skrevet 22. januar 2008 Pf, dette kollegastyret vil ingen ende ta ... Trodde jeg hadde ordnet opp i det da jeg inviterte henne + en til på fredag, som et tegn på godvilje, men hun følte tydeligvis et behov for å 'ta opp saken' i dag likevel. Så kommer det fram at hun i det siste halvannet året (!) synes at jeg har fjernet meg fra henne og at jeg har vært stille og avvisende. Hallo?! Så sier du ikke noe før NÅ?! Litt håpløst for meg å si noe til det, annet enn "javel?", for jeg har jo ikke opplevd det som noe problem. Jeg opplever henne til tider som ekstremt selvopptatt og dramaqueen og trenger noen ganger en pause fra henne, så at jeg av og til trekker meg litt tilbake er helt sant. Men det er jo ingen langvarig motvilje fra min side. Så hun ville bare ha bekreftet at jeg ikke er sur på henne eller noe sånt. Og det er jeg jo ikke, selv om jeg ikke buser ut med alt som skjer i livet mitt med det samme hun kommer inn kontordøra hver dag. Å, jeg blir sprø! Og stemningen har selvfølgelig slett ikke blitt bedre av denne 'praten' på morgenkvisten. Nå føler jeg meg bare anklaget for et problem jeg ikke var klar over eksisterte. Hvorfor er dette MITT problem? Hvis HUN synes jeg forteller for lite, så får HUN spørre mer, da. Hvordan skal jeg vite at det er et problem hvis hun ikke sier noe - før halvannet år senere? Argh! Skulle være unødvendig å si at jeg begynner å angre på invitasjonen til fredag ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #769 Del Skrevet 22. januar 2008 Aaaa, det er sa koselig a lese om nar man kan hore hjertelyd :rødme: ... Krysser fingrene for at jeg kan det ogsa til Torsdag, selv om det er litt tidlig.... Ellers er det bare a glede seg til tiden fremover Hei! Ja, det var kjempefint å høre hjertet banke! Litt sånn tsjukktsjukktsjukktsjukktsjukk ... Hvor langt er du på vei når du skal til legen? Håper du også får høre hjertet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #770 Del Skrevet 22. januar 2008 Tilleggsopplysning mest til meg selv: Fra første kontroll hos legen har jeg gått opp 1,3 kilo. Ikke så verst, med tanke på alt jeg har spist i det siste! Nå baller det vel på seg, tenker jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 22. januar 2008 #771 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei! Ja, det var kjempefint å høre hjertet banke! Litt sånn tsjukktsjukktsjukktsjukktsjukk ... Hvor langt er du på vei når du skal til legen? Håper du også får høre hjertet! Litt usikker pa hvor langt jeg er pa vei, jeg tror pa menstermin som vil si 10+3, men tidlig ul sier 9+0.. hmmmm.. Rart med det men, sa sikker pa at menstermin skulle stemme.. Eneste jeg sa pa tidlig ultralyd var at hjerte slo i hundreogtjue, fikk ikke hore noe.. Da var jeg 7+6 / 6+2.. UL 18 februar blir vel litt mer klar.. (litt andre rutiner her i England) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #772 Del Skrevet 22. januar 2008 Ah, du bor i England, ja! Hvor da? Studerer du, eller jobber? Jeg studerte i England og er nok mer enn gjennomsnittlig glad i landet Blir spennende med UL på torsdag! Håper hjertelyden er klar og fin, og at du får bestemt termin mer nøyaktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. januar 2008 #773 Del Skrevet 22. januar 2008 Jepps, da har jeg vært hos legen. Fort gjort, men var gøy å høre hjertelyden! Den lille rakkeren sprellet så fælt at legen nesten ikke fikk telt hjerteslagene, men til slutt slo hun fast 156 slag i minuttet. Ah, jeg ble helt rørt. Tenk at inni magen min spreller det en liten astronaut! Helt uten at jeg merker det! :rødme: Åååå, så herlig! :-D Hm, 156 slag tyder på jente... Ikke at jeg tror på det der egentlig, men litt morsomt Morsomt at det er en liten spreller, det var min på ultralyden også... Skikkelig aktiv krabat Huff, hun venninna di er litt vanskelig synes jeg... Man kan da ikke gå i et halvt år og irritere seg over noe uten å si noe til personen man irriterer seg over! Du er ikke tankeleser heller, da... Håper dere får ordnet opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. januar 2008 #774 Del Skrevet 22. januar 2008 Hun virker litt vanskelig, ja. Den som har et problem får ta det opp når det gjelder mener jeg, og ikke vente til en anledning byr seg flere måneder senere. At du ikke hadde fortalt dette var vel en utløsende faktor for henne. Håper tross alt at du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 22. januar 2008 #775 Del Skrevet 22. januar 2008 Den hjertelyden betyr nok jente, ja Eller ikke, hehe... Synes hun høres litt selvopptatt ut, den kollegaen din Du skal nå ha ros fordi du har prøvd å ordne opp! Hvordan gikk spinninga? Jeg har sagt opp medlemskapet mitt på Sats etter at vi flyttet, men skal være med på treningsstudie for gravide fra neste uke, så da får jeg trimmet litt i hvert fall. Må være deilig å ikke gå opp såååå mye i vekt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. januar 2008 #776 Del Skrevet 22. januar 2008 Vi drar 17 februar, så det er jo en liten stund til, men det holder jeg ut å vente på! Gleder meg veldig Ja, jeg fikk hudpleie her ikke altfor lenge siden og det er virkelig verdt pengene sånn innimellom. Føler meg litt ekstravagant, da, men akkurat nå føler jeg det er nødvendig for huden min er virkelig helt umulig og jeg trenger gode råd - og produkter ... Går nok fort fram til da. :-D Høres godt ut med en skikkelig langtur. Jeg også sleit veldig med huden en stund, men det verste har heldigvis gitt seg nå. Men godt å skjemme seg bort litt da, ikke så ofte jeg gjør det ellers... Jepps, da har jeg vært hos legen. Fort gjort, men var gøy å høre hjertelyden! Den lille rakkeren sprellet så fælt at legen nesten ikke fikk telt hjerteslagene, men til slutt slo hun fast 156 slag i minuttet. Ah, jeg ble helt rørt. Tenk at inni magen min spreller det en liten astronaut! Helt uten at jeg merker det! :rødme: Så moro å høre hjertet :-D Er nok ikke så lenge til du kjenner noe. Et par uker eller no. Blir spennende :-D ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Når det gjelder kollegaen din blir det ganske håpløst. Nå skal hun tydeligvis løse opp i alt Gjør nesten mer vondt enn godt når de holder på sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #777 Del Skrevet 22. januar 2008 Åååå, så herlig! :-D Hm, 156 slag tyder på jente... Ikke at jeg tror på det der egentlig, men litt morsomt Morsomt at det er en liten spreller, det var min på ultralyden også... Skikkelig aktiv krabat Huff, hun venninna di er litt vanskelig synes jeg... Man kan da ikke gå i et halvt år og irritere seg over noe uten å si noe til personen man irriterer seg over! Du er ikke tankeleser heller, da... Håper dere får ordnet opp... Hun virker litt vanskelig, ja. Den som har et problem får ta det opp når det gjelder mener jeg, og ikke vente til en anledning byr seg flere måneder senere. At du ikke hadde fortalt dette var vel en utløsende faktor for henne. Håper tross alt at du får en fin dag. Den hjertelyden betyr nok jente, ja Eller ikke, hehe... Synes hun høres litt selvopptatt ut, den kollegaen din Du skal nå ha ros fordi du har prøvd å ordne opp! Hvordan gikk spinninga? Jeg har sagt opp medlemskapet mitt på Sats etter at vi flyttet, men skal være med på treningsstudie for gravide fra neste uke, så da får jeg trimmet litt i hvert fall. Må være deilig å ikke gå opp såååå mye i vekt også Går nok fort fram til da. :-D Høres godt ut med en skikkelig langtur. Jeg også sleit veldig med huden en stund, men det verste har heldigvis gitt seg nå. Men godt å skjemme seg bort litt da, ikke så ofte jeg gjør det ellers... Så moro å høre hjertet :-D Er nok ikke så lenge til du kjenner noe. Et par uker eller no. Blir spennende :-D ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Når det gjelder kollegaen din blir det ganske håpløst. Nå skal hun tydeligvis løse opp i alt Gjør nesten mer vondt enn godt når de holder på sånn... Jente? Jasågitt? Vel, velkommen skal hun være, i så fall - også så mange navn vi har å velge mellom til henne! Jeg gleder meg veldig til å finne ut om det er gutt eller jente som gjemmer seg der inne Gleder meg også til å kjenne liv! Ja, hun er litt vanskelig å forholde seg til av og til. Jeg er sikkert ikke så enkel alltid, jeg heller, men denne saken her synes jeg bare ble for dum. Som sagt har vi ikke snakket noe særlig mer etter at hun "tok det opp" i morges, men nå kom hun nettopp inn etter å ha vært i møte, og da sa hun "Vi kan jo late som alt er ok, så jeg kan fortelle hva som skjedde på møtet" også dumpet hun en stor pose smågodt på pulten min. Uhm, jaha? For MEG er det eneste som ikke er ok, at hun maser om dette her! Godteriet forstår jeg er en form for olivenkvist, men det funker litt dårlig i settningen, kan man si ... Vel, jeg NEKTER å stresse med det - det er bare litt ålreit å få det ned på "papiret", for jeg blir litt surrete i hodet av hele greia. Spinning, ja! Det gikk fint, men var ganske kjedelig. Heldigvis varer timen bare i 40 minutter, og det holdt. Bra trening! Trodde jeg skulle være ødelagt i lårene i dag, men merker bare at rumpa er litt mørbanka etter sykkelsetet. Så du er en av de som skal være med i undersøkelsen jeg har lest om, Amused! Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. januar 2008 #778 Del Skrevet 22. januar 2008 Får satse på at dere får vite kjønnet. Morsomt å vite synes jeg :-D Får håpe det ordner seg med hun på jobben på et vis. Blir for dumt når en skal late som alt er bra, men lar noe annet skinne igjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 23. januar 2008 #779 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg skjønte ikke helt poenget med godteriposen. Var det ment som en forsoningsgave? Og hvorfor bare late som om alt er ok? Kan ikke dere bare snakke ut om det? Og hvorfor vil hun ikke fortelle hva hun er sur for? Er det lenge til du skal på UL? Ønsker dere å vite kjønnet? Ut fra hjertelyden så tyder det på ei jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #780 Del Skrevet 23. januar 2008 Får satse på at dere får vite kjønnet. Morsomt å vite synes jeg :-D Får håpe det ordner seg med hun på jobben på et vis. Blir for dumt når en skal late som alt er bra, men lar noe annet skinne igjennom... Jeg skjønte ikke helt poenget med godteriposen. Var det ment som en forsoningsgave? Og hvorfor bare late som om alt er ok? Kan ikke dere bare snakke ut om det? Og hvorfor vil hun ikke fortelle hva hun er sur for? Er det lenge til du skal på UL? Ønsker dere å vite kjønnet? Ut fra hjertelyden så tyder det på ei jente. Ja, vi vil gjerne vite kjønnet! Vi føler begge det er en gutt, men DET er jo ikke noe sikkert tegn, så det blir veldig spennende Jeg vet ikke helt hva hun tenkte med godteposten, men skulle nok funke som en slags forsoningsgave, ja. Å snakke om det prøvde vi på en måte i går, men hvis hun har følt at noe er galt i ett og et halvt år, så er det litt vanskelig å nøste opp, på en måte - særlig ettersom jeg ikke har oppfattet at det er noe problem i det hele tatt. Vanskelig, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå