Lilith Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #741 Del Skrevet 19. januar 2008 Innom med en god-helg- Takk! tilbake! Kjedelig med venninna di... Du får prøve å snakke med henne å forklare, så kanskje hun forstår... Ikke ha dårlig samvittighet iallfall, det er jo tydeligvis ikke så lett, dette. God helg! :-D Ja, skjønner ikke helt hva som er greia. Sendte henne melding da jeg kom hjem og spurte. Hun ringte meg opp, men jeg er så forferdelig ukomfortabel med å snakke på telefon, så jeg tok den ikke. Hun sendte en melding litt senere og sa at hun ikke visste hva greia var, men at jeg fikk slå på tråden eller komme på besøk så vi kunne prate litt. Passet dårlig i helgen + jeg synes det blir litt voldsomt å PRATE om det, sånn "nå skal vi jammen meg prate om dette og ordne opp i det", så jeg sa vi fikk ta det senere. Jeg gidder ikke gjøre dette til mitt problem, det er jo tydeligvis hun som sliter med et eller annet, så da får hun snakke om det hvis hun vil. Satser på at det løser seg til uka. Glemte å feire 14 uker i går! :duskedame: og til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. januar 2008 #742 Del Skrevet 20. januar 2008 for 14 uker! Som tiden går! :-D Hm, skjønner at du ikke vil gjøre dette til "ditt problem", når det som du sier er hun som har problem med noe her... Håper dere får løst det til uka nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. januar 2008 #743 Del Skrevet 20. januar 2008 Blir litt voldsomt med sånne ting noen ganger... føles ofte veldig ukonfortabelt å snakke om det... Får håpe hun skjønner det, og at det ordner seg. Ikke noe koselig å ha det sånn på jobb... Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 20. januar 2008 #744 Del Skrevet 20. januar 2008 Håper det ordner seg Høres veldig unødvendig ut av henne å blåse opp noe som er en liten bagatell. Skjønner godt at du er oppgitt, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. januar 2008 #745 Del Skrevet 20. januar 2008 Ordner seg sikkert nå til uka, får håpe det. Ingen vits i å gjøre noen stor sak ut av det spør du meg. Du har forresten tilgang i bloggen min. Håper du har en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. januar 2008 #746 Del Skrevet 20. januar 2008 Det ordner seg sikkert, jeg ville heller ikke gjort noen stor sak utav det. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #747 Del Skrevet 21. januar 2008 for 14 uker! Som tiden går! :-D Hm, skjønner at du ikke vil gjøre dette til "ditt problem", når det som du sier er hun som har problem med noe her... Håper dere får løst det til uka nå da Ja, tiden går veldig fort. Og samtidig veldig sakte! Blir litt voldsomt med sånne ting noen ganger... føles ofte veldig ukonfortabelt å snakke om det... Får håpe hun skjønner det, og at det ordner seg. Ikke noe koselig å ha det sånn på jobb... Ha en fin søndag Nei, vi får håpe det ordner seg snart. Så fort hun finner ut av hva det egentlig er som plager henne, burde det jo være en smal sak å løse opp i det. Men hun får tenke seg litt om først, tror jeg Håper det ordner seg Høres veldig unødvendig ut av henne å blåse opp noe som er en liten bagatell. Skjønner godt at du er oppgitt, jeg.... Takk Ja, unødvendig pes! Ordner seg sikkert nå til uka, får håpe det. Ingen vits i å gjøre noen stor sak ut av det spør du meg. Du har forresten tilgang i bloggen min. Håper du har en fin søndag. Takk for tilgang! Så hyggelig Håper du har hatt en fin helg. Det ordner seg sikkert, jeg ville heller ikke gjort noen stor sak utav det. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #748 Del Skrevet 21. januar 2008 Så er det mandag igjen, og jeg er SÅ tiltaksløs. I dag morges kom jeg meg bare ikke opp av senga. Jack var en pest og en plage fra ca klokken fem. Da plasserte han seg en halv cm fra hodet mitt så jeg fikk den lange pelsen hans i nesa og våknet av åndenød. Da jeg bare irritert snudde hodet og ikke sto opp, fortsatte han med å mjaue klagende og kvesse klørne på senga. Jeg ble så sint! Og da jeg først var våken, ble jeg vár for alle lyder fra gata (vi er nabo med et bakeri, og der er det full fres fra ca halv seks), og fikk naturligvis ikke sove igjen. Og da kjæresten sto opp klokka syv klarte han å bruke noe infernalsk ... Jeg lå til klokka åtte, på ren trass, og hadde en ganske bedriten morgen. Og nå sitter jeg her, og har jeg gjort noe konstruktivt? nei ... Eller jo - jeg skriver av meg frustrasjonen her. Vel! Nok om det. I morgen skal jeg til legen for min kontroll nummer to! Det skjer vel neppe noe voldsomt spennende, men moro blir det likevel. Et skritt til, liksom. Dette blir en dustedag! Jeg føler det på meg! *pessimist* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 21. januar 2008 #749 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) En til deg Og så må litt og :banantroll: Forhåpentligvis blir dagen litt bedre etter hvert Endret 21. januar 2008 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 21. januar 2008 #750 Del Skrevet 21. januar 2008 Høres ut for meg som om du har en typisk mandag. Mandager er aldri moro, med mindre man har fri. Håper resten av dagen blir litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 21. januar 2008 #751 Del Skrevet 21. januar 2008 Håper mandagen din blir bedre etterhvert, Lilith Ååå, og så ultralyd, da! Snedig at man får en følelse for hva det blir. Nå må det sies at vi også trodde det skulle bli gutt, men det ble jo ikke det likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. januar 2008 #752 Del Skrevet 21. januar 2008 Skjønner godt at det ikke var starten du ønsket deg på uka... Slitsomt når en er så trøtt at en bare vil sove, men ikke får det til. morsomt med lege da Er jo ikke så spennende, men er jo greit med disse sjekkene... Nei, får håpe det ordner seg med kollegaen din... Jeg er som deg, prøver meg litt forsiktig frem før jeg tyter ut om graviditeten. Jeg skjønner jo godt at ikke alle andre synes dette er like spennende som meg. Så da får heller de som er interesserte vite mer enn de andre. Men nå er heldigvis de som står meg nærmest på jobben også de mest interesserte, selv om hun ene aldri skal ha barn selv. Håper mandagen snur litt snart Ikke så lenge igjen nå :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. januar 2008 #753 Del Skrevet 21. januar 2008 Kjedelig med sånne starter på dagen. Håper du føler deg bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. januar 2008 #754 Del Skrevet 21. januar 2008 Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. januar 2008 #755 Del Skrevet 21. januar 2008 Kjedelig med blåmandager... Håper dagen din ble bedre etter at du skrev innlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #756 Del Skrevet 21. januar 2008 En til deg Og så må litt og :banantroll: Forhåpentligvis blir dagen litt bedre etter hvert Takk! Høres ut for meg som om du har en typisk mandag. Mandager er aldri moro, med mindre man har fri. Håper resten av dagen blir litt bedre. Så sant! Mandager suger. Håper mandagen din blir bedre etterhvert, Lilith Ååå, og så ultralyd, da! Snedig at man får en følelse for hva det blir. Nå må det sies at vi også trodde det skulle bli gutt, men det ble jo ikke det likevel Takk, Amused! Ja, UL var bare helt sprøtt. Og uansett hvilket kjønn ungen viser seg å være, er h*n hjertelig velkommen! Skjønner godt at det ikke var starten du ønsket deg på uka... Slitsomt når en er så trøtt at en bare vil sove, men ikke får det til. morsomt med lege da Er jo ikke så spennende, men er jo greit med disse sjekkene... Nei, får håpe det ordner seg med kollegaen din... Jeg er som deg, prøver meg litt forsiktig frem før jeg tyter ut om graviditeten. Jeg skjønner jo godt at ikke alle andre synes dette er like spennende som meg. Så da får heller de som er interesserte vite mer enn de andre. Men nå er heldigvis de som står meg nærmest på jobben også de mest interesserte, selv om hun ene aldri skal ha barn selv. Håper mandagen snur litt snart Ikke så lenge igjen nå :-D Ja, legebesøk er alltid spennende, synes jeg - selv om jeg bare skal levere urinprøve og stikkes nåler i ... Nå er straks dagen over! Kjedelig med sånne starter på dagen. Håper du føler deg bedre nå Takk! Mandags sjæl! Kjedelig med blåmandager... Håper dagen din ble bedre etter at du skrev innlegget! Takk, takk! Den ble heldigvis det - og nå er hele (arbeids)dagen snart over. Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #757 Del Skrevet 21. januar 2008 Nå skal jeg snart på spinning for første gang på mange år. Det blir spennende! Forrige gang holdt jeg på å bli kastet av sykkelen og sverget på at jeg aldri skulle oppå en slik igjen, men kan hende det er et ålreit alternativ til jogging? Trenger noe kondistrening i tillegg til stretching/flow, i hvert fall, så gir det et forsøk. Ellers har jeg nå invitert to kolleger på fredags kveld. Både hun siste jeg fortalte om og ei anna. Vi pleide å henge en del sammen, alle tre, men det har sklidd ut av litt forskjellige årsaker. Så nå gjør jeg i hvert fall mitt for å bygge broer og gjøre godt igjen hva det nå var som var galt! Også har jeg bestilt hudpleie i dag! Koster skjorta, men halvannen times behandling inkludert massasje er verdt noen kroner, altså. Også får jeg kanskje endelig bukt med den teite huden min som er både tørr og uren samtidig. Det blir deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #758 Del Skrevet 21. januar 2008 Og som et apropos til at jeg har hatt en dårlig dag: Link Jeg VISSTE det var noe med denne dagen, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 21. januar 2008 #759 Del Skrevet 21. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymio Skrevet 21. januar 2008 #760 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Og som et apropos til at jeg har hatt en dårlig dag: Link Jeg VISSTE det var noe med denne dagen, altså! Jeg har også hatt den skikkelig dritt-dag....men jeg måtte le litt da jeg så den artikkelen på dagbladet.no Så da hjalp det jo litt på humøret. Beklager at jeg ikke har vært så mye her inne i det siste, men jeg har prøvd å holde meg litt unna KG... Så gøy å ha vært på ultralyd!! Det er nok veldig deilig å se at alt er på plass og at den lille har det bra. Jeg skal komme innom deg innimellom for å se hvordan det går med deg!! Endret 21. januar 2008 av Mymio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå