Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

Tja, jeg har egentlig en magefølelse på jente. Kan ikke beskrive hvorfor. Sambo tror gutt.

Jeg begynner vel egentlig å bli litt usikker, men tipper jente da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har fått ul-time 25 februar - dagen etter at vi kommer hjem fra vinterferie i New York(!). Det blir helt sykt spennende. Har du fått time?

Jeg tror nok kjæresten kunne tenke seg en gutt (fotball, snowboard, surf, etc - trad. tankegang, ja!). Selv har jeg alltid hatt en drøm om gutt-gutt-jente. Altså, de to første er gutter, og så ei jente som attpåklatt. Men kanskje jeg håper litt på jente likevel, for får vi en gutt aner jeg virkelig ikke hva han skal hete! :ler:

Så fint at det klaffet sånn :-D Blir spennende :-D

Vet egentlig ikke om mannen har så store ønsker når det gjelder kjønn... Eller han nevnte at han gjerne ville ha en av hver, og kanskje gutten først. For da kunne gutten ta litt vare på jenta når de ble større. (Han er litt prega av at han var lillebror og det ikke alltid var enkelt å passe på storesøster ;) )

Men vi også har jentenavnet klart, så det hadde vært enklest sånn...

Er det lov å få vite hva dere har bestemt dere for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst på magefølelse...

Tror kanskje det blir gutt på deg!

Jeg er veldig god til å ha magefølelse på alle andre enn meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dævven, New York! Har dere vært der før? Jeg har hørt at det er en fantastisk by, har et par venninner som aldri slutter å prate om ferieturen sin der borte :fnise:

Går fort til UL også, plutselig så er dagen der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stas blir det uansett! :)

Ja, det er helt sikkert!

Så fint at det klaffet sånn :-D Blir spennende :-D

Vet egentlig ikke om mannen har så store ønsker når det gjelder kjønn... Eller han nevnte at han gjerne ville ha en av hver, og kanskje gutten først. For da kunne gutten ta litt vare på jenta når de ble større. (Han er litt prega av at han var lillebror og det ikke alltid var enkelt å passe på storesøster ;) )

Men vi også har jentenavnet klart, så det hadde vært enklest sånn...

Er det lov å få vite hva dere har bestemt dere for?

En av hver er jo kjekt!

Vi har en hel rekke med aktuelle jentenavn som vi vurderer, bla Irma, Vilde, Thale, Alma, Åste, Vårin, Esther ... Men ingen guttenavn ... :(

Jeg har også lyst på magefølelse...

Tror kanskje det blir gutt på deg!

Jeg er veldig god til å ha magefølelse på alle andre enn meg selv ;)

Jasågitt? Da kommer jeg til å trenge hjelp med navn! Ellers så blir det Johnny Cash's "A boy named Sue" all over again ...

Dævven, New York! Har dere vært der før? Jeg har hørt at det er en fantastisk by, har et par venninner som aldri slutter å prate om ferieturen sin der borte :fnise:

Går fort til UL også, plutselig så er dagen der :jepp:

Jeg har aldri vært der, men kjæresten elsker byen! Vi skal dra sammen med svigersøster og mannen hennes, og stopper i Reykjavik et par dager på vei hjem. Jeg gleder meg som en unge! Siste sprell før ungemas ;) Blir nok mest hytta en stund fremover etter den turen, tenker jeg.

Gleder meg veeeeeeeeeeldig (og gruer meg bittelitt) til UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det blir nok herlig med ferie! Vi skal jo også på en siste ferie før vi blir tre, men vi nøyer oss med syden :fnise: Er ikke noe misunnelig på dere, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har moren til sjefen min dødd, så får ikke fortalt ham om graviditeten på en stund ennå. Trist. Og frustrerende. Det er en hel del ting han skulle tatt tak i for meg, jobbmessig, men nå må det selvsagt vente. Jaja, sånn er livet. Stakkars mann, det går ikke akkurat veien for ham for tiden.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det blir nok herlig med ferie! Vi skal jo også på en siste ferie før vi blir tre, men vi nøyer oss med syden :fnise: Er ikke noe misunnelig på dere, altså!

Pf, sol og varme er heller ikke til å kimse av! Jeg sitter her og :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av hver er jo kjekt!

Vi har en hel rekke med aktuelle jentenavn som vi vurderer, bla Irma, Vilde, Thale, Alma, Åste, Vårin, Esther ... Men ingen guttenavn ... :(

Hadde vært drømmen det :jepp: M;en ikke så lett å styre da :ler:

Fine jentenavn. Vårt var jo også der :-D

Jeg har aldri vært der, men kjæresten elsker byen! Vi skal dra sammen med svigersøster og mannen hennes, og stopper i Reykjavik et par dager på vei hjem. Jeg gleder meg som en unge! Siste sprell før ungemas ;) Blir nok mest hytta en stund fremover etter den turen, tenker jeg.

Gleder meg veeeeeeeeeeldig (og gruer meg bittelitt) til UL!

Å høres deilig ut... Blir misunnelig her jeg sitter... Også Reykjavik i tillegg da... Alltid hatt lyst til å dra til Island...

Det blir helt topp, og da glemmer du helt å tenke på ultralyden. Blir så bra så :klem:

Ellers har moren til sjefen min dødd, så får ikke fortalt ham om graviditeten på en stund ennå. Trist. Og frustrerende. Det er en hel del ting han skulle tatt tak i for meg, jobbmessig, men nå må det selvsagt vente. Jaja, sånn er livet. Stakkars mann, det går ikke akkurat veien for ham for tiden.

:sukk:

Uff da... Så trist at det skulle skje... Men greit å vente litt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg snakket med legen min om folat når jeg var 10 uker på vei. Da klarte jeg ikke å ta tabletter, de kom bare opp igjen. Han sa at det viktigste var å ta folat før graviditeten og helt i begynnelsen, så jeg skulle ikke ha dårlig samvittighet for at det ble litt mangelfullt de siste ukene før uke 12. Tror ikke du trenger å ta folat etter uke 12, så fremt du ikke er i noen risikogruppe da.

Så spennende med tur til New York + Reykjavik. Høres topp ut :) Og så blir du opptatt med noe annet de siste dagene før UL :)

UL blir kjempespennende. Jeg skal faktisk ivei 30. januar! Litt tidlig, kanskje, men sånn ble det.

Jeg har heller ingen magefølelse... Drømmer ingenting... Men det kinesiske fødselskartet sier jente da ;) Håper vi får se kjønnet på UL :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilith,

Lenge siden jeg har besøkt deg. Er ikke så ofte her nå siden vi har pause i prøvingen, men måtte oppdattere meg litt med hva som har skjedd med deg:) Bra å høre at du har det bra og skal ut å reise. Heldigrisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt med new york og reykjavik! Spesielt sistnevnte kunne jeg virkelig tenkt meg å reise til!! *drømme*.

Passet jo kjempegodt med ultralyd! Det blir spennende, håper de greier å se kjønnet!! :)

Veldig fine jentenavn du har kommet frem til, fine og ikke alt for vanlige :)

Vi har også en haug med jentenavn, og nesten ingen guttenavn... og jeg har på følelsen av at fragle er en liten gutt... oops! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært drømmen det :jepp: M;en ikke så lett å styre da :ler:

Fine jentenavn. Vårt var jo også der :-D

Å høres deilig ut... Blir misunnelig her jeg sitter... Også Reykjavik i tillegg da... Alltid hatt lyst til å dra til Island...

Det blir helt topp, og da glemmer du helt å tenke på ultralyden. Blir så bra så :klem:

Nei, heldigvis kan man ikke styre hvilket kjønn det skal bli - det er jo mye mer spennende på denne måten! Gleder meg veldig til turen, bare håper jeg ikke har for store forventninger for da kan man som kjent bli veldig skuffa ...

Hei!

Jeg snakket med legen min om folat når jeg var 10 uker på vei. Da klarte jeg ikke å ta tabletter, de kom bare opp igjen. Han sa at det viktigste var å ta folat før graviditeten og helt i begynnelsen, så jeg skulle ikke ha dårlig samvittighet for at det ble litt mangelfullt de siste ukene før uke 12. Tror ikke du trenger å ta folat etter uke 12, så fremt du ikke er i noen risikogruppe da.

Så spennende med tur til New York + Reykjavik. Høres topp ut :) Og så blir du opptatt med noe annet de siste dagene før UL :)

UL blir kjempespennende. Jeg skal faktisk ivei 30. januar! Litt tidlig, kanskje, men sånn ble det.

Jeg har heller ingen magefølelse... Drømmer ingenting... Men det kinesiske fødselskartet sier jente da ;) Håper vi får se kjønnet på UL :rødme:

Ok, da skal jeg ikke straffe meg selv altfor mye for at jeg har vært litt vimsete med folaten i det siste. 30 januar?! Det er jo ikke lenge til! Gøy!

Hei Lilith,

Lenge siden jeg har besøkt deg. Er ikke så ofte her nå siden vi har pause i prøvingen, men måtte oppdattere meg litt med hva som har skjedd med deg:) Bra å høre at du har det bra og skal ut å reise. Heldigrisen :)

Hei, Glammis! Håper det står bra til med deg. :klem:

Så kjekt med new york og reykjavik! Spesielt sistnevnte kunne jeg virkelig tenkt meg å reise til!! *drømme*.

Passet jo kjempegodt med ultralyd! Det blir spennende, håper de greier å se kjønnet!! :)

Veldig fine jentenavn du har kommet frem til, fine og ikke alt for vanlige :)

Vi har også en haug med jentenavn, og nesten ingen guttenavn... og jeg har på følelsen av at fragle er en liten gutt... oops! :fnise:

Ja, jeg har også alltid drømt om å dra til Island, så jeg vet ikke hva jeg gleder meg mest til av NY og Reykjavik, egentlig :D

Synes også vi har funnet noen fine jentenavn, men hvis det blir en gutt får vi altså et problem ... sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har heller ikke noe guttenavn enda, så får vri hjernen framover :ler:

Høres helt topp ut med turen deres. Skikkelig drømmetur :rødme:

Litt misunnelig bare :gjeiper: :ler:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig fin utvalg av jentenavn.

Vi sliter også med guttenavn. Syns det er vanskeligst. Og vi begge tror det blir gutt.

Herlig med Island og USA besøk. Har alltid hatt lyst å besøke Island, men har ennå ikke kommet så langt. Når reiser dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel! Så fikk jeg snakket med sjefen i går likevel, da, og det gikk over all forventning! Han var udelt positiv til at jeg skulle outsource en del oppgaver, og han var bare glad på mine vegne ang graviditeten. Han beroliget meg da jeg sa jeg var både glad og bekymret for graviditeten, og jeg beroliget ham i tilfelle han bekymret seg for arbeidsoppgavene :-D

Så jeg var litt fornøyd med det :)

Ellers synes jeg jeg har begynt å få litt mage, altså ... Mulig jeg leter for mye etter symptomer, men jeg mener bestemt at magen har blitt litt hoven nederst, og at det ikke er like lett som før å stramme magemusklene så magen blir helt flat. Jeg gleder meg til jeg får skikkelig mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å få fortalt det til sjefen da, og at han ble glad :)

Kanskje magen kommer snart ja... Jeg synes det var skikkelig rart, jeg. Men på meg tok det lang tid da, tenkte vel at jeg kom til å være like flat hele tiden tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...