Knøttet Skrevet 23. desember 2007 #561 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. desember 2007 #562 Del Skrevet 24. desember 2007 God Jul, Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 27. desember 2007 #563 Del Skrevet 27. desember 2007 Håper du har en kjempefin julefeiring du og den lille i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. desember 2007 #564 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år og kose deg masse i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. desember 2007 #565 Del Skrevet 31. desember 2007 Håper du har hatt en fin jul, innom og ønsker deg et godt nytt år også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 31. desember 2007 #566 Del Skrevet 31. desember 2007 Takk for koselig hilsen i gjesteboken min, Lilith! Håper jeg snart kan følge etter dere jentene i de gravides rekker Men jeg har jo "jukset litt" da, siden jeg allerede har ei på 2 og et halvt. Og det er, som noen her allerede har sagt, bare å glede seg til neste jul! Julen blir 10 ganger morsomere med barn i familien! Tenk, nå er du snart over den " magiske" 12-ukersgrensen også (som sikkert ikke er så magisk, men godt å ha unnagjort de første 12 i alle fall!!!). Lykke til med videre graviditet og godt nyttår!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #567 Del Skrevet 1. januar 2008 Siden jeg tar ferie i dag ( :juhu: ) er jeg innom nå og ønsker god jul Tenk så spennende alt blir neste jul, da... Håper du har hatt en strålende fin jul! Kose deg masse med ferie. Neste jul blir spennende ja Da har vi et lite nurk også :rødme: Ja, tenk ... Dette var den siste "normale" julen - for alltid! Sprøtt. God jul og god ferie! Håper du har hatt en finfin jul! Glemte det viktigste i går. God jul God jul sjæl! Håper du har hatt det knallfint Ha en riktig God Jul Lilith Takktakk! God jul, Lilith. Håper alt står bra til Alt er strålende bra! Håper du også har det fint. God jul!! God jul! Eller, godt nyttår heter det vel nå. God Jul, Lilith Godt nyttår! Håper du har en kjempefin julefeiring du og den lille i magen din Vi har det så fint, atte! En fin og rolig jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #568 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år og kose deg masse i kveld. Godt nyttår! Håper du har hatt en fin jul, innom og ønsker deg et godt nytt år også Har hatt det kjempefint! Glad 2008 til deg også. Takk for koselig hilsen i gjesteboken min, Lilith! Håper jeg snart kan følge etter dere jentene i de gravides rekker Men jeg har jo "jukset litt" da, siden jeg allerede har ei på 2 og et halvt. Og det er, som noen her allerede har sagt, bare å glede seg til neste jul! Julen blir 10 ganger morsomere med barn i familien! Tenk, nå er du snart over den " magiske" 12-ukersgrensen også (som sikkert ikke er så magisk, men godt å ha unnagjort de første 12 i alle fall!!!). Lykke til med videre graviditet og godt nyttår!!! Hei! Hyggelig å høre fra deg. Håper du snart får klaff på nummer to! Jeg er fryktelig spent på neste jul - det er helt rart å tenke på ... Jepp, snart over grensen, og jeg er veldig glad for det - jeg føler meg mye tryggere nå, og om ikke altfor lenge skal jeg til legen og høre hjertelyden. Da kommer jeg nok til å slappe enda mer av. Blir bra! God nyttår til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. januar 2008 #569 Del Skrevet 1. januar 2008 2008 er vel vårt livs mest spennende år... Ingenting vil noen gang bli som før, bare bedre :-D Har tenkt en del på det i jula jeg også. Alle disse tradisjonene vil være annerledes neste jul... Snart 12 uker Blir spennende å høre om de finner hjertelyden. (Det har ikke vært lett å finne hos meg...) Veldig godt å passere den grensen... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #570 Del Skrevet 1. januar 2008 Jah .. Nå er det lenge siden jeg har vært innom dagboka mi, gitt. Har blitt lite KG i julen, selv om jeg har vært innom og oppdatert meg kjapt sånn nå og da. En liten oppdatering fra julen: Jeg begynte juleferien to dager for tidlig da jeg våknet en torsdag og innså at jeg rett og slett ikke kunne gå på jobb, jeg følte meg helt elendig. Jeg lå rett ut med omgangssyke i tre hele dager. Småkjipt! Og utrolig dårlig timing ettersom jeg jo hadde en del løse tråder å ordne opp i på jobb før ferien. Men sånt er det jo vanskelig å bestemme over, og jeg tror det gikk bra tross alt. På søndag var jeg heldigvis ganske ok igjen, akkurat i tide til rakfisk hos svigers. Dvs jeg fikk kalkun og potetsalat i stedet, og sjanpanjebrus i stedet for øl og akevitt. Jeg var godt fornøyd - råtten fisk frister i grunnen ikke særlig, selv når jeg er frisk ... Julaften var jeg hos mamma og pappa, som vanlig. Vi feirer julen sammen med en barndomskamerat av pappa. Hadde det veldig hyggelig, men det er nesten nifst hvor mye gaver det blir, selv uten barn til stede. Hvordan vil det bli neste jul?! Kameraten til pappa satte nesten ribba i vrangstrupen da jeg fortalte at jeg skulle bli mamma. Han har jo fulgt meg siden jeg ble født, og jeg tror det var litt av et sjokk for ham at jeg har blitt voksen. I romjulen ble det en del familie, og det var hyggelig selv om jeg blir voldsomt sliten av slike sammenkomster. Jeg fortalte bestemor og bestefar om spiren på julaften, og dermed kom det selvsagt ut til resten av slekta også. Men det var planlagt og jeg synes egentlig det er greit at folk vet. Dessuten hadde de nok fattet mistanke uansett, så kresen som jeg har vært ved koldtbordene og totalavholds ... Det er voldsomt rart å tenke på at dette er den siste "normale" jula. Vi har snakket mye om fremtiden, kjæresten og jeg og har kommet frem til at vi bare gleder oss, og at vi skal ta eventuelle problemer som de kommer. En i overkant enkel plan, kanskje, men svangerskapet har vært så problemfritt til nå at vi er ved godt mot! Oi, dette ble visst litt langt. Gir meg nå, og ønsker alle sammen et feiende flott 2008! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #571 Del Skrevet 1. januar 2008 *Pinleg* Oppdaga at eg har glømt å ønske deg god jul Vel overstått julefeiring og så håper eg du får eit riktig godt nytt år Pf, jeg glemte å hilse til alle her, jeg, da jeg ble sjuk og jula var i gang og sånt. Det gjø'kke no! Håper du har hatt det fint i jula og fikk en bra begynnelse på det nye året! 2008 er vel vårt livs mest spennende år... Ingenting vil noen gang bli som før, bare bedre :-D Har tenkt en del på det i jula jeg også. Alle disse tradisjonene vil være annerledes neste jul... Snart 12 uker Blir spennende å høre om de finner hjertelyden. (Det har ikke vært lett å finne hos meg...) Veldig godt å passere den grensen... Ha en fin dag Ja, sant? Alt blir annerledes, alt blir mye bedre! Håper inderlig de finner hjertelyden - jeg vil høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. januar 2008 #572 Del Skrevet 1. januar 2008 Du er akkurat 1 uke foran meg, du. Snart 12 uker, det blir fint! Godt nyttår! Dette blir spennende! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. januar 2008 #573 Del Skrevet 1. januar 2008 Skjønner godt det ikke er lett å oppdatere seg i jula. Vi har hatt noen rolige stunder hjemme av og til. Da har det vært godt å kunne roe ned med KG... Men aldri lett å vite hvordan det blir... Synd du ble syk, men godt det gikk over så fort. Kan tenke meg det ble mange glade i familien med sånne nyheter :-D Har ikke tenkt så mye på neste år vi heller... Har tenkt litt på det. Men tror uansett ikke en kan forberede seg helt... Trenger litt tid på å bli kjent med ungen først. Så ordner det seg alltids :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 1. januar 2008 #574 Del Skrevet 1. januar 2008 Innom med en rask hilsen, kommer sterkere tilbake i morgen Ha en fin dag videre, nyt siste rest av juleferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 1. januar 2008 #575 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår! :-D Kjedelig at du ble syk, du er vel i helt fin form igjen nå? Høres ut som du har hatt en fin jul, koselig at nyheten ble så godt mottatt Har ikke blitt mange oppdateringene på kg for min del i jula heller... må nesten prioritere det sosiale;) Det blir spennende å prøve å høre hjertelyden! Legen min mente at etter uke 14 (tror jeg) så hørte fant hun hjertelyden til de aller fleste... Tror det er gode sjanser! :-D På meg fant de den når jeg var 10-11 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 1. januar 2008 #576 Del Skrevet 1. januar 2008 Får vel ønske god jul og godt nyttår her jeg også=) Snart 12 uker nå heldiggris...men jeg kommer snart etter med mine 9+2. Tiden går jo kjempefort! Vært på førstegangskontroll enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #577 Del Skrevet 2. januar 2008 Skjønner godt det ikke er lett å oppdatere seg i jula. Vi har hatt noen rolige stunder hjemme av og til. Da har det vært godt å kunne roe ned med KG... Men aldri lett å vite hvordan det blir... Synd du ble syk, men godt det gikk over så fort. Kan tenke meg det ble mange glade i familien med sånne nyheter :-D Har ikke tenkt så mye på neste år vi heller... Har tenkt litt på det. Men tror uansett ikke en kan forberede seg helt... Trenger litt tid på å bli kjent med ungen først. Så ordner det seg alltids :-D Ja, det ordner seg nok - det gjør jo stort sett det, heldigvis Innom med en rask hilsen, kommer sterkere tilbake i morgen Ha en fin dag videre, nyt siste rest av juleferien Godt nyttår! :-D Kjedelig at du ble syk, du er vel i helt fin form igjen nå? Høres ut som du har hatt en fin jul, koselig at nyheten ble så godt mottatt Har ikke blitt mange oppdateringene på kg for min del i jula heller... må nesten prioritere det sosiale;) Det blir spennende å prøve å høre hjertelyden! Legen min mente at etter uke 14 (tror jeg) så hørte fant hun hjertelyden til de aller fleste... Tror det er gode sjanser! :-D På meg fant de den når jeg var 10-11 uker på vei Godt nyttår! Jepp, jeg er helt frisk igjen nå, heldigvis. Var max kjipt med omgangssyke - håper det blir lenge til neste gang! Åh, det blir så spennende å høre hjertelyden ... Og litt skummelt. Tenk om de ikke finner den? Argh! Får vel ønske god jul og godt nyttår her jeg også=) Snart 12 uker nå heldiggris...men jeg kommer snart etter med mine 9+2. Tiden går jo kjempefort! Vært på førstegangskontroll enda da? Godt nyttår! Ja, snaaaart 12 uker Tiden flyr! Var på førstegangskontroll 11 desember, og syntes det var veldig gøy - følte liksom at jeg var 'i gang', på et vis. Og nå er jeg linet opp for hjertelydlytting, jordmorbesøk og ultralyd, så nå går det slag-i-slag. Det er så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 2. januar 2008 #578 Del Skrevet 2. januar 2008 Åh, det blir så spennende å høre hjertelyden ... Og litt skummelt. Tenk om de ikke finner den? Argh! De finner den helt sikkert! Jeg har ikke hørt hjertelyden ennå, jeg Jordmor ville ikke prøve da jeg var der i uke 12, og nå skal jeg ikke dit igjen før etter ultralyden. Jaja, jeg sier alltid til meg selv at før i tiden så hadde de ikke disse hjelpemidlene (og bekymringene?), og det gikk da bra da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. januar 2008 #579 Del Skrevet 2. januar 2008 Åh, det blir så spennende å høre hjertelyden ... Og litt skummelt. Tenk om de ikke finner den? Argh! Får håpe de finner den ja :-D Men i følge jordmor kommer det an på hvordan nurket ligger også... Jeg hørte det jo ikke når jeg var 16 uker på vei heller... Men begge gangene slo det inn en puls på apparatet, selv om vi ikke klarte å høre det. Bare det hjalp syntes jeg... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 2. januar 2008 #580 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nytt år. Kjipt med omgangsyke. Jeg kjenner flere som hadde det i jula. Kan ikke være særlig moro. Tydligvis noe som går når for tiden. Min lege ville ikke høre etter hjertelyden før jeg var i uke 15-16. Hun ville ikke at jeg skulle bekymre meg unødvendlig hvis hun ikke fant den. Men jeg håper virkelig at du får høre det. Alt ble plutselig så mye mer virkelig når jeg hørte det første gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå