Lilith Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #541 Del Skrevet 14. desember 2007 Fridag i går. Hah! "Fri". Neida, det var ikke så ille, men en veldig aktiv dag! Først måtte vi helt til Kolbotn for et møte med bankrådgiveren vår klokka 10. Bra møte - vi la opp et system for tiden fremover, baby medberegnet. Moro å si "vi skal ha barn" - jeg blir helt knisete og barnslig hver gang jeg må si det høyt! Da vi kom tilbake bar det rett til gamle-leiligheten til kjæresten for å vaske ned til overtagelsen på lørdag. Gikk helt greit, men herregud for en kjedelig jobb. Da vi var ferdige gadd vi ikke lage middag, så vi gikk ut på en koselig, italiensk restaurant og spiste. Hyggelig! Så dro vi hjem og sløvet foran tv'en før vi krøp til køys rundt midnatt. Laaaaaang dag! Men i morgen! Da er det FRI, da. Litt julegaveordnings, men ellers har jeg bare tenkt til å slappe heeeeeelt av. What else is new, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. desember 2007 #542 Del Skrevet 14. desember 2007 Deilig og bare slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. desember 2007 #543 Del Skrevet 14. desember 2007 Føles litt uvirkelig ja. Føler det fortsatt sånn jeg... Rart og morsomt på en gang Kose deg masse i helga, og slappe av. Vi trenger det veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. desember 2007 #544 Del Skrevet 14. desember 2007 Hehe... rart å si høyt at jeg er gravid, jeg føler meg liksom så barnslig tåpelig eller noe sånt, det er jo ganske privat, på en måte Alltid koselig med reaksjonene da, som hittil har vært bare positive:) Blir godt å slappe av i morgen da! :-D God helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 17. desember 2007 #545 Del Skrevet 17. desember 2007 Nå må du oppdatere oss angående helgens utskeielser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #546 Del Skrevet 17. desember 2007 Mandag igjen! Helgen har vært fin Fredag var jeg og ei venninne hos ei tredje venninne og spiste middag og skravlet. De andre drakk vin, og ettersom de vet at vi har prøvd på barn, ble det litt småhinting og snakk om det. Dermed ble det til at jeg fortalte nyheten. Morsomt å se reaksjonene: Hun ene ble bare superglad og engasjert, mens hun andre nok ble litt sjokkert og misunnelig. Hun har ønsket seg mann og barn i mange år nå, men klarer bare å rote seg borti fullstendig useriøse typer, dessverre. Uansett var det hyggelig å fortelle dem det Lørdag var jeg på middag hos kusinene mine som bor sammen i en leilighet ikke langt unna. Vi spiste, skravlet og så Love, Actually. Veldig hyggelig! Fortalte ikke til dem ... Søndag var übersløvedag. Fikk endelig fyr på ovnen vår, og det ble forferdelig varmt i leiligheten, så jeg vekslet på å sove i lenestolen, på sofaen og i senga, nesten hele dagen. Innimellom fikk jeg bakt noen julekaker. På kvelden kom svigers på kaffe. De hadde med en liten gave til den lille - en body og et par bittesmå sokker. Våre første babyklær! Helt merkelig. Senere på kvelden spiste vi pizza og så filmen Night on Earth. Fin! Så en fiiiiiin helg! Og mandagen har vært helt ok så langt. Ikke lenge til juleferie nå! *teller ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. desember 2007 #547 Del Skrevet 17. desember 2007 Det hørtes ut som en skikkelig fin helg Så bra med hyggelige reaksjoner fra venninner.. Jeg er litt spent når jeg kommer hjem, for det er ei venninne av meg som jeg lurer litt på om kan ha noe på gang.. vi skal møtes på fredag, og det hadde jo vært så gøy om vi begge var gravide Jeg henger meg på nedtellingen til juleferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 17. desember 2007 #548 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg teller også ned!! Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. desember 2007 #549 Del Skrevet 17. desember 2007 Så moro å fortelle nyheten til venninner da Nå er det bare ei uke igjen til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 17. desember 2007 #550 Del Skrevet 17. desember 2007 Innom med en Deilig med en skikkelig sløvedag innimellom Men syns det er kjedelig når man blir tvunget til å bare ta det med ro på grunn av en dum forkjølelse Men syns samtidig det er godt at jeg har det nå enn midt i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 18. desember 2007 #551 Del Skrevet 18. desember 2007 Man vet aldri hvordan venniner reagerer på nyheter om graviditet. Jeg trodde også at ei vennine vil ikke være glad for det, men hun tok den nyheten best av alle. Jeg har forståelse for folk som ønsker seg barn og får vite at noen andre venter barn. Det er ikke lett. Så det er viktig å finne noe annet å prate om med de enn barn. Jeg syns du var veldig effektiv på din fri dag. Rydde og vaske i en hel leilighet kan ikke ha vært en lett jobb. Men det er godt med sløvedager innimellom. Nå som det nærmer seg jul så er sløvedager det eneste jeg tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 18. desember 2007 #552 Del Skrevet 18. desember 2007 *teller ned til jul sammen med Lilith* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. desember 2007 #553 Del Skrevet 18. desember 2007 Høres ut som en koselig helg! Synes det er så koselig å fortelle venninnene mine at jeg er jeg, for alle har blitt så glad og syntes at det var såå koselig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. desember 2007 #554 Del Skrevet 18. desember 2007 Veldig koselig å fortelle til venninner ja :-D Bare 3 dager igjen til ferie :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. desember 2007 #555 Del Skrevet 20. desember 2007 Siden jeg tar ferie i dag ( :juhu: ) er jeg innom nå og ønsker god jul Tenk så spennende alt blir neste jul, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. desember 2007 #556 Del Skrevet 20. desember 2007 Siden jeg tar ferie i dag ( :juhu: ) er jeg innom nå og ønsker god jul Tenk så spennende alt blir neste jul, da... Kose deg masse med ferie. Neste jul blir spennende ja Da har vi et lite nurk også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. desember 2007 #557 Del Skrevet 20. desember 2007 God jul og god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. desember 2007 #558 Del Skrevet 21. desember 2007 Glemte det viktigste i går. God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 21. desember 2007 #559 Del Skrevet 21. desember 2007 Ha en riktig God Jul Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 23. desember 2007 #560 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul, Lilith. Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå