jente 79 Skrevet 30. november 2007 #441 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg ville nok også holdt igjen litt. Gjør fortsatt det jeg da. Det har selvfølgelig veldig mye med at jeg mistet i august. Da hadde vi ikke visst det lenge, men det spredte seg litt for fort og litt utenom kontroll... Var ikke noe morsomt å måtte trekke det tilbake etterpå... Nå var det nesten ingen som visste noe før 12 uker var passert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. november 2007 #442 Del Skrevet 30. november 2007 Skulle :hoppe: litt for 7 uker også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. november 2007 Forfatter #443 Del Skrevet 30. november 2007 Yay! La nettopp merke til 7 uker, jeg også! Moro Ja, jeg er litt redd for å fortelle det til for mange, nettopp fordi det hadde vært så utrolig kjipt å måtte trekke det tilbake og minne folk på at jeg ikke er gravid lengre om det skulle gå galt ... Samtidig er det litt vanskelig, for det baller fort på seg. Som nå - jeg fortalte det til ei venninne. Vi skal treffes i morgen sammen med en annen venninne, og det hadde vært fullstendig unaturlig å ikke snakke om det da, så da "måtte" jeg fortelle det til denne venninnen. Også har jeg ikke lyst til å lyve om folk spør ... *sukk* Det er ikke lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. november 2007 #444 Del Skrevet 30. november 2007 Yay! La nettopp merke til 7 uker, jeg også! Moro Ja, jeg er litt redd for å fortelle det til for mange, nettopp fordi det hadde vært så utrolig kjipt å måtte trekke det tilbake og minne folk på at jeg ikke er gravid lengre om det skulle gå galt ... Samtidig er det litt vanskelig, for det baller fort på seg. Som nå - jeg fortalte det til ei venninne. Vi skal treffes i morgen sammen med en annen venninne, og det hadde vært fullstendig unaturlig å ikke snakke om det da, så da "måtte" jeg fortelle det til denne venninnen. Også har jeg ikke lyst til å lyve om folk spør ... *sukk* Det er ikke lett! Jeg vet hvordan det der er... det baller veldig lett på seg! Men nå skal vi ikke fortelle det til en eneste person, før den magiske grensen er nådd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. november 2007 #445 Del Skrevet 30. november 2007 Yay! La nettopp merke til 7 uker, jeg også! Moro Ja, jeg er litt redd for å fortelle det til for mange, nettopp fordi det hadde vært så utrolig kjipt å måtte trekke det tilbake og minne folk på at jeg ikke er gravid lengre om det skulle gå galt ... Samtidig er det litt vanskelig, for det baller fort på seg. Som nå - jeg fortalte det til ei venninne. Vi skal treffes i morgen sammen med en annen venninne, og det hadde vært fullstendig unaturlig å ikke snakke om det da, så da "måtte" jeg fortelle det til denne venninnen. Også har jeg ikke lyst til å lyve om folk spør ... *sukk* Det er ikke lett! Det uvinnelige problem det der... Sånn det ballet seg på for oss også. Litt dumt å nekte på direkte spørsmål og mye sosiale ting på en gang gjorde at det ble kjent før vi var helt klare for det... På den måten er det en fryktelig dum tid å være i begynnelsen av svangerskapet på... Er jo gjerne ganske mange sosiale begivenheter hvor det fort blir lagt merke til at man plutselig alltid kjører... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. november 2007 Forfatter #446 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg vet hvordan det der er... det baller veldig lett på seg! Men nå skal vi ikke fortelle det til en eneste person, før den magiske grensen er nådd! Nei ... skal prøve å ikke si det til så mange, vi heller. Det uvinnelige problem det der... Sånn det ballet seg på for oss også. Litt dumt å nekte på direkte spørsmål og mye sosiale ting på en gang gjorde at det ble kjent før vi var helt klare for det... På den måten er det en fryktelig dum tid å være i begynnelsen av svangerskapet på... Er jo gjerne ganske mange sosiale begivenheter hvor det fort blir lagt merke til at man plutselig alltid kjører... Og vi har ikke engang bil! Ja, det blir vanskelig fremover - jeg kommer nok rett og slett til å melde avbud på en del sosiale sammenkomster rett og slett for å unngå problemstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. november 2007 #447 Del Skrevet 30. november 2007 Og vi har ikke engang bil! Ja, det blir vanskelig fremover - jeg kommer nok rett og slett til å melde avbud på en del sosiale sammenkomster rett og slett for å unngå problemstillingen. Da blir nok den unnskyldningen vanskelig ja Er veldig glad vi hadde en litt rolig periode de første ukene nå. Litt lettere å være åpen når de 12 ukene er passert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymio Skrevet 30. november 2007 #448 Del Skrevet 30. november 2007 God helg, og for 7 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. november 2007 #449 Del Skrevet 30. november 2007 litt for 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 3. desember 2007 #450 Del Skrevet 3. desember 2007 Tiden går så fort, kan ikke tro at du er 7 uker på vei allerede Ha en fin uke Lilith:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #451 Del Skrevet 3. desember 2007 Da blir nok den unnskyldningen vanskelig ja Er veldig glad vi hadde en litt rolig periode de første ukene nå. Litt lettere å være åpen når de 12 ukene er passert... Ja, gleder meg til vi er over den magiske grensen! Litt kinkig nå ... God helg, og for 7 uker! Yay! litt for 7 uker Hurra! Tiden går så fort, kan ikke tro at du er 7 uker på vei allerede Ha en fin uke Lilith:) Ja-a ... det går fort og sakte samtidig! Ha en fin uke, du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #452 Del Skrevet 3. desember 2007 Usj ... de siste dagene har jeg også fått kjenne litt på kvalmen. Ikke så ille at jeg brekker meg, men like fullt kvalm og uvel innimellom. Men som Ella* også erfarer er matlysten fremdeles på topp. Merkelig. Ellers har helgen vært fin og rolig - og sosial. Besøkte en venninne på fredag - spiste pizza og så gullrekka. Lørdag handlet vi litt julegaver. Fant superfine kurver til julekurv-gaver på Åhlens! Da gjelder det bare å fylle dem med godsaker På kvelden fikk jeg besøk av to venninner/kolleger. Vi så to filmer ( 23 og A Nightmare before Christmas) og bare slappet av. Søndag var sløvedag. Sov superlenge, gikk en tur, hentet forsyninger hos mamma og pappa (de hadde handlet i Sverige) og så nok en film (Kopps) på kvelden. Mandag igjen. Lite motiverende å dra på jobb om dagen, når teamet mitt er fraværende, og alle som skal hjelpe til er opptatt med sine egne ting. Men vi får det vel til i år også - førjulstida er alltid stress, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. desember 2007 #453 Del Skrevet 3. desember 2007 Hørtes ut som du har hatt en koselig helg da. Bare 3 uker igjen til juleferie Håper det er en liten trøst i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #454 Del Skrevet 3. desember 2007 Håper du får ein fin mandag og ei fin veke tross litt kvalme og sånt. Godt matlysten er på plass tross alt då?! Takk! Fint, men rart å være sulten til tross for kvalme. Men helt sikkert bra for både meg og lille frø! Hørtes ut som du har hatt en koselig helg da. Bare 3 uker igjen til juleferie Håper det er en liten trøst i hvert fall Å, det er kjempetrøst i det! Trenger ferie nå, kjenner jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. desember 2007 #455 Del Skrevet 3. desember 2007 Å, det er kjempetrøst i det! Trenger ferie nå, kjenner jeg ... Det er du ikke alene om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 3. desember 2007 #456 Del Skrevet 3. desember 2007 Ja, nå er det ikke lenge igjen til jul Tror alle her inne teller dager Stakkars deg som har blitt kvalm. Det er helt merkelig å kjenne hvordan magen romler og roper etter mat, mens følelsen lenger oppe sier noe helt annet.... Har funnet ut av grønne epler fungerer greit til tider. Ellers en del "nøytral" mat... Men det er sikkert forskjellig for alle. Heldigvis slipper vi å .... Bank i bordet! Ønsker deg en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 3. desember 2007 #457 Del Skrevet 3. desember 2007 Høres ut som ei fin helg, Lilith, med masse filmer og avslapping Krysser fingrene for at kvalmen holder seg på avstand Og du, det går fort mot helg igjen også, og plutselig er det juleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. desember 2007 #458 Del Skrevet 3. desember 2007 Ikke noe gøy med kvalme. Jeg var også litt kvalm, men slapp unna spyinga. Får håpe du også gjør det! Ha en fin uke på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. desember 2007 #459 Del Skrevet 3. desember 2007 Usj ... de siste dagene har jeg også fått kjenne litt på kvalmen. Ikke så ille at jeg brekker meg, men like fullt kvalm og uvel innimellom. Men som Ella* også erfarer er matlysten fremdeles på topp. Merkelig. Ellers har helgen vært fin og rolig - og sosial. Besøkte en venninne på fredag - spiste pizza og så gullrekka. Lørdag handlet vi litt julegaver. Fant superfine kurver til julekurv-gaver på Åhlens! Da gjelder det bare å fylle dem med godsaker På kvelden fikk jeg besøk av to venninner/kolleger. Vi så to filmer ( 23 og A Nightmare before Christmas) og bare slappet av. Søndag var sløvedag. Sov superlenge, gikk en tur, hentet forsyninger hos mamma og pappa (de hadde handlet i Sverige) og så nok en film (Kopps) på kvelden. Mandag igjen. Lite motiverende å dra på jobb om dagen, når teamet mitt er fraværende, og alle som skal hjelpe til er opptatt med sine egne ting. Men vi får det vel til i år også - førjulstida er alltid stress, uansett. Håper du slipper unna den verste kvalmen da, ikke kjekt å være kvalm!! Høres ut som en fin helg Hvor mye kostet de kurvene på Åhlens og hvordan så de ut? Jeg er nemlig også på utkikk etter sånne julekurver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #460 Del Skrevet 3. desember 2007 Håper du slipper unna den verste kvalmen da, ikke kjekt å være kvalm!! Høres ut som en fin helg Hvor mye kostet de kurvene på Åhlens og hvordan så de ut? Jeg er nemlig også på utkikk etter sånne julekurver... Kurvene kostet 125,- pr stk og var flettede med håndtak i tre på hver kortside. God plass til vin og masse godsaker i! Vi kjøpte også julete kjøkkenhåndklær til å legge over og knyte fast med hyssing. Blir fine presanger, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå