Lilith Skrevet 16. november 2007 Forfatter #361 Del Skrevet 16. november 2007 :juhu: Hurra for 5 uker! 7 to go, så er vi over kneika ... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. november 2007 Forfatter #362 Del Skrevet 16. november 2007 Det hørtes godt ut! Selv om jeg ikke kan huske å ha smakt parmesan da... Kos deg med leiligheten for deg selv! Ikke smakt parmesan?!?!?!?!?! Ut på butikken med deg! Parmesan er kanskje verdens beste ting å ha på pasta. Jeg mauler gjerne osten også, jeg da ... Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. november 2007 #363 Del Skrevet 16. november 2007 Ikke smakt parmesan?!?!?!?!?! Ut på butikken med deg! Parmesan er kanskje verdens beste ting å ha på pasta. Jeg mauler gjerne osten også, jeg da ... Nam! Ikke som jeg kan huske... er kresen... Jeg mauler gjerne pizzaost,jeg. Selv om jeg ikke liker hvitost på brødskiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. november 2007 Forfatter #364 Del Skrevet 16. november 2007 Å, du er en sånn kresen en? Skjønner. Parmesan er hard, salt, og smaker gjerne nøttaktig (avhengig av hvor lenge den er lagret). Verdt å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 16. november 2007 #365 Del Skrevet 16. november 2007 Gratulerer med 5 uker. Jeg er også veldig glad i oster. Parmasan er kjempe godt. Pesto har jeg aldri lært å like. Men det er sikkert godt med pasta. Ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. november 2007 #366 Del Skrevet 16. november 2007 Å, du er en sånn kresen en? Skjønner. Parmesan er hard, salt, og smaker gjerne nøttaktig (avhengig av hvor lenge den er lagret). Verdt å prøve Ja, og ikke bare litt kresen heller... I tillegg er jeg vegetarianer. Alle kokker og svigermødres mareritt: en kresen vegetarianer Hm... Hva slags nøttesmak? Liker peanøtter og cashewnøtter... har ikke smakt så mange andre nøtter Hørtes jo litt godt ut,da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. november 2007 Forfatter #367 Del Skrevet 16. november 2007 Oioioi! Nei, du er nok ikke grei å ha i middagsselskap! Hva slags nøttesmak? Neimen om jeg vet ... :klø: Du får ta deg en smak neste gang du er på italiensk restaurant, eller noe ---- Uff, jeg er blitt kvisetryne! Huden min har vært superfin de siste årene, kun en kvise i ny og ne og litt tørre partier på vinteren, men nå er huden kjempetørr og fryktelig uren. Massemasse små, ekle kviser Jeg vet ikke om jeg skal skylde på kulda eller graviditeten eller begge deler. Kjipt, vaffal! (Så klarer jeg jo ikke la vær å klemme og pille på dem heller, da ... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. november 2007 #368 Del Skrevet 16. november 2007 Oioioi! Nei, du er nok ikke grei å ha i middagsselskap! Hva slags nøttesmak? Neimen om jeg vet ... :klø: Du får ta deg en smak neste gang du er på italiensk restaurant, eller noe ---- Uff, jeg er blitt kvisetryne! Huden min har vært superfin de siste årene, kun en kvise i ny og ne og litt tørre partier på vinteren, men nå er huden kjempetørr og fryktelig uren. Massemasse små, ekle kviser Jeg vet ikke om jeg skal skylde på kulda eller graviditeten eller begge deler. Kjipt, vaffal! (Så klarer jeg jo ikke la vær å klemme og pille på dem heller, da ... ) Nei... ikke alltid like lett å ha meg i middagsselskap;) Jeg spiser som regel det jeg liker av maten, krever ikke at noen skal lage noe spesielt til meg:) Uff, kviser er noe herk! Sliter med en drøss jeg også... her er det vel både pga graviditeten og at jeg fikk masse etter jeg begynte på Cerazette i fjor en gang, dumme, dumme pille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. november 2007 #369 Del Skrevet 16. november 2007 HEI OG HURRA FOR 5 UKER Jeg har vært litt for sløv til å lede din dagbok jeg Når har du tenkt å fortelle? For da vil jo din 12. uke være ca 4 januar??? Eller tar jeg helt feil? Ha en super duper helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. november 2007 #370 Del Skrevet 16. november 2007 litt for fem uker! Jeg har også fått mer uren hud... Kjedelig, men en får vel tåle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. november 2007 #371 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Har en del små, ekle kviser jeg også..... Irriterende, men det går bra når jeg vet at det er på grunn av at vi venter en liten Endret 16. november 2007 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. november 2007 Forfatter #372 Del Skrevet 16. november 2007 HEI OG HURRA FOR 5 UKER Jeg har vært litt for sløv til å lede din dagbok jeg Når har du tenkt å fortelle? For da vil jo din 12. uke være ca 4 januar??? Eller tar jeg helt feil? Ha en super duper helg Hey! Koselig at du stakk innom! Hvis ikke hele hemmeligheten kommer ut i jula, har vi tenkt til å fortelle folk over nyttår når det er litt tryggere. Men jeg tror kanskje det kommer ut i jula til resten av familien. Vi får se! Sjefen får vite det i januar, vaffal. Hvis det ikke kommer ut på julebordet. Hm ... Ha en flott helg, du også! litt for fem uker! Jeg har også fått mer uren hud... Kjedelig, men en får vel tåle det. Ja ... Gevinsten er verdt det! Har en del små, ekle kviser jeg også..... Irriterende, men det går bra når jeg vet at det er på grunn av at vi venter en liten Ikke sant? Litt uren hud kan man leve med en stund, men det er litt irriterende likevel, altså ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 19. november 2007 Forfatter #373 Del Skrevet 19. november 2007 Å, i dag er jeg så tiltaksløs! Vært på jobb halvannen time, men har ikke gjort noe som helst konstruktivt. Sukk ... Trøtt og småvondt i hodet i dag etter kjip krangel med kjæresten i natt (og i morges) - det hjelper jo ikke akkurat på. Nuvel. Helgen var fin og rolig. Høstfest med familien på lørdag med masse god mat og hyggelig selskap. Kalkun, søøtpotetstappe og gresskarpai - nam! Fikk pratet en del med søsteren min også - hun skal i gang med ny runde egguttak og -innsetting denne uken, så vi krysser alt vi har av lemmer for at det skal klaffe denne gangen. Jeg har tenkt til å ta en ny test i dag, forresten. Jeg vet jeg er teit, men jeg føler meg så lite gravid at jeg bare må trippeltsjekke. Kjøpte forresten Svangerskapet - uke for uke på lørdag, og har lest til øyet ble stort og vått. Fin bok! Spenner bein på de fleste misforståelser og dommedagsspådommer og har i hvert fall beroliget meg på mange områder. Så hvis jeg bare ER gravid nå, så kan jeg begynne med å glede meg ordentlig! ... også erfarer jeg jo det som det står så mye om rundt på gravid-sidene - at kjæresten ikke virker så interessert i dette som det jeg er. Etter at det første sjokket la seg, har livet returnert til det normale - for ham. Det er i hvert fall sånn det virker for meg! Så mens jeg sitter der og er overfølsom på min egen kropp og sluker all info om graviditet og fødsel og gjerne vil diskutere stellebord, virker han bare middels interessert. Også blir jeg litt såret, også blir han forvirret og såret, også blir det en stor sak når det i utgangspunktet bare var en liten sak, også ... sukk. Og da var jeg tilbake til begynnelsen. Ordner seg, det er bare så kjipt mens det står på, sånn krangling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 19. november 2007 Forfatter #374 Del Skrevet 19. november 2007 CB mener fremdeles at jeg er "Gravid", så da får jeg vel tro på det! En stund, i hvert fall :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 19. november 2007 #375 Del Skrevet 19. november 2007 Ville bare si at jeg kjenner meg veldig igjen i det med interesseløs kjæreste Jeg trøster meg med at det kanskje blir mer virkelig for ham når vi har vært på UL, og i mellomtiden er jeg jo her inne og skriver av meg frustrasjonene som måtte komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 19. november 2007 #376 Del Skrevet 19. november 2007 CB mener fremdeles at jeg er "Gravid", så da får jeg vel tro på det! En stund, i hvert fall :-D JA! Hahaha, du er akkurat som meg Tror jeg svidde av 7 (!) graviditetstester, jeg... Hadde jo så mange billigstrips igjen, og greide ikke helt å tro på det Og så tok jeg jo en for noen uker siden, og siden den streken var svakere, ble jeg jo en smule nervøs. Men så viser det seg at hcg-nivået synker litt igjen i uke 8-10, så da var det ikke noe skummelt læll, hehe... Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 19. november 2007 #377 Del Skrevet 19. november 2007 Kjenner igjen tankene dine, Lilith. Vanskelig å tro på at man faktisk er gravid Men det er vi jo Min taktikk ang. mannen er å ikke lesse på med prat og info - tar det i små doser Men håper selvsagt det blir litt mer virkelig for han også etterhvert, slik at han blir enda mer interessert. Ha en fin uke! Det ordner seg sikkert med samboeren, skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 19. november 2007 #378 Del Skrevet 19. november 2007 Hei på deg Lilith! Nå har du ikke lenge igjen på jobben Jeg er så vidt i gang med arbeidsdagen jeg da.. Jobber helt til ti i kveld Men sånn er det på mandagene.. Jeg får heldigvis sovet ut etter helga! Spiren din sitter nok godt fast den skal du se Innom med en god fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. november 2007 #379 Del Skrevet 19. november 2007 JA! Hahaha, du er akkurat som meg Tror jeg svidde av 7 (!) graviditetstester, jeg... Hadde jo så mange billigstrips igjen, og greide ikke helt å tro på det Og så tok jeg jo en for noen uker siden, og siden den streken var svakere, ble jeg jo en smule nervøs. Men så viser det seg at hcg-nivået synker litt igjen i uke 8-10, så da var det ikke noe skummelt læll, hehe... Lilith :sjener: Må vel stå frem jeg også, jeg kunne heller ikke tro det, og tok tre tester... Du kjøpte samme boken som jeg kjøpte? Isåfall så må jeg si at jeg synes det er en veldig fin bok, gleder meg til å lese hele! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. november 2007 Forfatter #380 Del Skrevet 20. november 2007 Ville bare si at jeg kjenner meg veldig igjen i det med interesseløs kjæreste Jeg trøster meg med at det kanskje blir mer virkelig for ham når vi har vært på UL, og i mellomtiden er jeg jo her inne og skriver av meg frustrasjonene som måtte komme ja, jeg kan jo skjønne at det blir litt for abstrakt for ham å forholde seg til så lenge det ikke synes eller noen ting, så jeg satser på at det blir virkeligere for ham etter hvert JA! Hahaha, du er akkurat som meg Tror jeg svidde av 7 (!) graviditetstester, jeg... Hadde jo så mange billigstrips igjen, og greide ikke helt å tro på det Og så tok jeg jo en for noen uker siden, og siden den streken var svakere, ble jeg jo en smule nervøs. Men så viser det seg at hcg-nivået synker litt igjen i uke 8-10, så da var det ikke noe skummelt læll, hehe... Lilith Syv! Da har jeg noen å gå på Synker nivået? Pussig! Men da vet jeg det også. Kjenner igjen tankene dine, Lilith. Vanskelig å tro på at man faktisk er gravid Men det er vi jo Min taktikk ang. mannen er å ikke lesse på med prat og info - tar det i små doser Men håper selvsagt det blir litt mer virkelig for han også etterhvert, slik at han blir enda mer interessert. Ha en fin uke! Det ordner seg sikkert med samboeren, skal du se . Ja, vi er faktisk gravide! Og karene kommer nok etter, smått om senn! Viktig å ikke overdosere dem på baby-info, ja. Men det er litt vanskelig ... Hei på deg Lilith! Nå har du ikke lenge igjen på jobben Jeg er så vidt i gang med arbeidsdagen jeg da.. Jobber helt til ti i kveld Men sånn er det på mandagene.. Jeg får heldigvis sovet ut etter helga! Spiren din sitter nok godt fast den skal du se Innom med en god fra meg til deg Hei, hei! Dagen i går var skikkelig lang, gitt - blåmandag! Men jeg dro fra jobb litt tidlig, da ... Jobbe til ti er heftig, men deilig å kunne sove ut på mandags morgenen, da! Må vel stå frem jeg også, jeg kunne heller ikke tro det, og tok tre tester... Du kjøpte samme boken som jeg kjøpte? Isåfall så må jeg si at jeg synes det er en veldig fin bok, gleder meg til å lese hele! :-D He-he ... Det ER vanskelig å tro! Det er jo helt sprøtt å tenke på hva som foregår i magen nå. Helt, helt, sykt. Ja, den boka så så fin ut at jeg ikke kunne dy meg da jeg sto i butikken - og jeg angrer ikke! Fine boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå