Simpleminded Skrevet 14. november 2007 #341 Del Skrevet 14. november 2007 Innom med en onsdags- Snart helg nå :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 14. november 2007 #342 Del Skrevet 14. november 2007 Gratulerer med graviditet Jeg ble nysgjerrig på deg når du skrev en hilsen i dagboka mi. Så bra at det tok ikke mange PP-er for dere før det klaffet. Og jeg kan tenke meg at du har litt mye å tenke på og gjøre i disse dager. Med salg av 2 leiligheter og kjøp av en ny leilighet samt graviditet og jobb. Jeg vet ikke hvorfor det er sånt, men plutselig skjer alt på en gang. Har dere fått solgt den andre leiligheten? Jeg husker godt den første tiden etter at jeg testet positivt. Du klarer ikke å la være å tenke på graviditet. Og det er så mye å lese og lære. Og du har sikkert tusen spørsmål. Jeg skal nok følge med deg fremover. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. november 2007 Forfatter #343 Del Skrevet 14. november 2007 SINT! Sintsintsintsintsintsintsintsintsintsintsintsintsintsintsint! :gråte: Nå stikker jeg hjem, også skal jeg legge meg på senga med pusekatter og en bok og en god kopp te, også skal jeg glemme denne idiotiske dagen. Også skal jeg komme sterkere tilbake i kveld når jeg er blid igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 14. november 2007 #344 Del Skrevet 14. november 2007 Oj, jeg kommer innom med en i alle fall. Så håper jeg dagen din blir bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. november 2007 #345 Del Skrevet 14. november 2007 En god til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. november 2007 Forfatter #346 Del Skrevet 14. november 2007 Innom med en onsdags- Snart helg nå :banantroll: tilbake! helg er bra! liker helg. gleder meg stort til helg! Gratulerer med graviditet Jeg ble nysgjerrig på deg når du skrev en hilsen i dagboka mi. Så bra at det tok ikke mange PP-er for dere før det klaffet. Og jeg kan tenke meg at du har litt mye å tenke på og gjøre i disse dager. Med salg av 2 leiligheter og kjøp av en ny leilighet samt graviditet og jobb. Jeg vet ikke hvorfor det er sånt, men plutselig skjer alt på en gang. Har dere fått solgt den andre leiligheten? Jeg husker godt den første tiden etter at jeg testet positivt. Du klarer ikke å la være å tenke på graviditet. Og det er så mye å lese og lære. Og du har sikkert tusen spørsmål. Jeg skal nok følge med deg fremover. Ha en fin dag. Hei, May Helen! Hyggelig med melding fra deg i boka mi Utrolig mange tanker som melder seg nå, ja, og som du sier er det jo typisk at "alt" skjer på en gang. Har dessverre ikke fått solgt leiligheten ennå, men det er visninger i helgen igjen, så vi krysser fingrene! Ellers leser jeg det jeg kommer over på nettet om graviditet og barn og det som er. Det er en hel del å lære ... Men det går nok bra! Dette er den mest spennende "hobbyen" jeg noen gang har hatt, vaffal! Oj, jeg kommer innom med en i alle fall. Så håper jeg dagen din blir bedre etterhvert Takk, MellonCollie! Klemmer hjelper på det meste. Bedre nå! En god til deg. tilbake til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 14. november 2007 Forfatter #347 Del Skrevet 14. november 2007 Bedre nå Kom hjem, la meg på sofaen og spiste litt Egypt-sjokkis (fra mamma og pappa som har vært på ferie) og leste Nemi. Så kreket jeg meg over i senga mens kjæresten lagde nammenass fiskesuppe, så spiste jeg altfor mye, og så la jeg meg på sofaen og snorket litt til mens kjærsten ordna noe med dataen og bannet og svertet Og nå sitter jeg her foran kassa mens kjæresten er nede i leiligheten og gjør klart til ny visning i helgen. Føler meg en smule kjip og tiltaksløs nå, men jeg skal ta det igjen senere! Lover! Jeg har masse sånne mensstikkinger i magen som bekymrer meg litt av og på. I natt var det masse og jeg var sikker på at det skulle gå galt, men det gjorde jo ikke det ... Og i dag kjente jeg at jeg fikk litt utflod (sorry, ekkelt) og da ble jeg fryktelig redd for at det skulle være blod, og skyndte meg hjem på do. Litt hysterisk? En smule ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. november 2007 #348 Del Skrevet 14. november 2007 Bra formen er bedre nå Snill mann da, som tar godt vare på deg når du ikke er helt i 100 Det med utflod kjenner jeg godt til... det har blitt mye av det etter jeg ble Sorry ekle detaljer her også Mensstikking i magen er helt normalt, prøv å ikke bekymre deg så mye:) Jeg vet veldig godt at det ikke er lett, jeg blir også veldig bekymret hver gang jeg har det minste tegn til vondt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. november 2007 #349 Del Skrevet 14. november 2007 Har mensmurringer ennå jeg... Riktignok skjeldnere og skjeldnere nå, men. Hadde daglige murringer i mage og tidvis rygg helt fra jeg ble gravid til jeg var ca 12-13 uker. Etter det en gang i mellom. Helt normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 15. november 2007 #350 Del Skrevet 15. november 2007 De første 3 måneder så føltes det hele tiden som om nå kommer mensen. Så det er nok en vanlig følelse. Det samme er mensmurringer. Jeg klarte ikke å slappe helt av før de 12 uker var gått. Men jeg syns det er bra du har fortalt til dine foreldre og dine søstre at du er gravid. Så har du i hvertfall noe å spørre når det dukker opp spørsmål om graviditet. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. november 2007 Forfatter #351 Del Skrevet 15. november 2007 Bra formen er bedre nå Snill mann da, som tar godt vare på deg når du ikke er helt i 100 Det med utflod kjenner jeg godt til... det har blitt mye av det etter jeg ble Sorry ekle detaljer her også Mensstikking i magen er helt normalt, prøv å ikke bekymre deg så mye:) Jeg vet veldig godt at det ikke er lett, jeg blir også veldig bekymret hver gang jeg har det minste tegn til vondt i magen Ja, han er så snill, atte! :rødme: He-he ... mye rart som skal skje med kroppen fremover! Har en følelse av at jeg kommer til å bli kjent med meg selv på en helt annen måte en tidligere de neste månedene. Håper alt står bra til og at stikninger og anna berre er ein del av det normale "opplegget" Har helg fra og med no eg og gjett om det er godt! (Berre for å gni det inn liksom ) Helg allerede nå?! Jeg også vil! Heldiggrisen Har mensmurringer ennå jeg... Riktignok skjeldnere og skjeldnere nå, men. Hadde daglige murringer i mage og tidvis rygg helt fra jeg ble gravid til jeg var ca 12-13 uker. Etter det en gang i mellom. Helt normalt! Bra! Godt å høre De første 3 måneder så føltes det hele tiden som om nå kommer mensen. Så det er nok en vanlig følelse. Det samme er mensmurringer. Jeg klarte ikke å slappe helt av før de 12 uker var gått. Men jeg syns det er bra du har fortalt til dine foreldre og dine søstre at du er gravid. Så har du i hvertfall noe å spørre når det dukker opp spørsmål om graviditet. Ha en fin dag. De første tre månedene?! Jeez ... da er det nok best å venne seg til det - kan fort bli slitsomt å være konstant hysterisk så lenge Snakket med eldste søsteren min på tlf i går, og hun var så glad og oppspilt og utnevnte seg selv sporenstreks til nødtelefon - i fall jeg lurer på ting, bekymrer meg, eller bare trenger å prate graviditet. Koselig! Ha en fin dag, du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 15. november 2007 Forfatter #352 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Ellers hadde jeg en noe strevsom morgen. Jack gikk først på do så det stinket i hele soverommet. Deretter romsterte han noe forferdelig rundt doen, klorte på teppet, klorte på senga, klorte på døra og mjauet og bar seg. Å, jeg ble så frustrert! Etter å ha vært oppe flere ganger for å "Fy!"-e og "Nei!"-e, stengte jeg til slutt han og søsteren inne på kjøkkenet for å få fred en times tid før jeg egentlig skulle opp. Da jeg sto opp, oppdaget jeg at Jack hadde vært dårlig i magen og bomma litt på doen. Det var derfor han hadde romstert så fælt, han hadde prøvd å rydde opp, men det er jo vanskelig å grave i en plastmatte ... Stakkars liten Og jeg som var så sint på ham! Også er jeg bekymret for at jeg skal ha kommet borti noe avføring eller at det skal ha satt seg fast i pelsen hans sånn at han drar det rundt i leiligheten ... Også kommer jeg på jobb, og mailen funker ikke. Det gjør jobben min en smule vanskelig. Ingen bra morgen! Det er sikkert fordi jeg var sint og syntes synd på meg selv i går og bare sløvet - bad karma! Endret 15. november 2007 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. november 2007 #353 Del Skrevet 15. november 2007 Uff, stakkar pusen. OG stakkar Lilith! Du får se positivt på det - dagen kan bare blir bedre fra nå av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. november 2007 #354 Del Skrevet 15. november 2007 Så kjedelig med en dårlig begynnelsen på dagen Det blir nok bedre utover dagen, skal du se! Stakkars pusen Håper han blir bedre, fort!! Har du sett "My name is Earl"? Siden du snakker om karma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 15. november 2007 #355 Del Skrevet 15. november 2007 Uff, det var ingen bra start på morgenen, nei Sjansen for toxosmitte er visst veldig liten, tror jeg, men prøv å få samboeren til å ta kattedoen mest mulig (evt. kjøp deg engangshansker ) Og du, det er lov å synes synd på seg selv og å være sint iblant! Særlig når man herjes av hormoner. Mensmurringer og utflod? Å jada, her også *drysser masse, masse salgsstøv over Lilith, Jack, katt nr. 2 og husbonden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. november 2007 #356 Del Skrevet 15. november 2007 Hei! Takk for hilsen i dagboka mi Ser at jeg har foreløpig termin på bursdagen din, det var jo et artig sammentreff Håper du får en fin helg sammen med samboeren, bare en jobbedag igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 16. november 2007 #357 Del Skrevet 16. november 2007 Lilith, har du glemt at det er fredag og tid for litt feiring? Heier forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. november 2007 Forfatter #358 Del Skrevet 16. november 2007 FREDAG! Endelig! Hvor har du vært?! I dag skal jeg gå tidlig fra jobb, trene, og så hjem og lage pasta med pesto og masse parmesan og se på tv. Gleder meg! Kjæresten drar på guttetur til fjellet i kveld, så jeg har leiligheten helt for meg selv. Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 16. november 2007 Forfatter #359 Del Skrevet 16. november 2007 Uff, stakkar pusen. OG stakkar Lilith! Du får se positivt på det - dagen kan bare blir bedre fra nå av Snill er du! Dagen ble bedre - heldigvis. Så kjedelig med en dårlig begynnelsen på dagen Det blir nok bedre utover dagen, skal du se! Stakkars pusen Håper han blir bedre, fort!! Har du sett "My name is Earl"? Siden du snakker om karma Hehe ... kan godt hende det var derfra Karma-kommentaren min kom, ja! Uff, det var ingen bra start på morgenen, nei Sjansen for toxosmitte er visst veldig liten, tror jeg, men prøv å få samboeren til å ta kattedoen mest mulig (evt. kjøp deg engangshansker ) Og du, det er lov å synes synd på seg selv og å være sint iblant! Særlig når man herjes av hormoner. Mensmurringer og utflod? Å jada, her også *drysser masse, masse salgsstøv over Lilith, Jack, katt nr. 2 og husbonden* Tusen takk! Kjæresten har overtatt ansvaret for kattedoen, men jeg har kjøpt engangshansker sånn for sikkerhets skylt - og i helga er jeg jo alene, så da på jeg til pers ... Ellers var det slett ikke bare diareen til Jack som gjorde innelufra litt sur i går. Neida! Da jeg kom hjem kunne kjæresten fortelle at på kontoret hans hadde pusene gulpet noen fine hårballer bak skrivebordet, og i tillegg hadde Genie tisset i en pappeske - antakeligvis i protest mot diaré-doen. Oh, joy Men, men Hei! Takk for hilsen i dagboka mi Ser at jeg har foreløpig termin på bursdagen din, det var jo et artig sammentreff Håper du får en fin helg sammen med samboeren, bare en jobbedag igjen nå Ingen samboer i helgen Men egentlig er det litt deilig også, selv om det garantert blir bra å få ham igjen på søndag! Moro at du har termin 18 juli - blir spennende å se om det faktisk blir sånn! Ha en fin helg, du også Lilith, har du glemt at det er fredag og tid for litt feiring? Heier forsiktig Pff! Har jeg vel ikke! Bare litt sent i gang i dag ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. november 2007 #360 Del Skrevet 16. november 2007 FREDAG! Endelig! Hvor har du vært?! I dag skal jeg gå tidlig fra jobb, trene, og så hjem og lage pasta med pesto og masse parmesan og se på tv. Gleder meg! Kjæresten drar på guttetur til fjellet i kveld, så jeg har leiligheten helt for meg selv. Deilig Det hørtes godt ut! Selv om jeg ikke kan huske å ha smakt parmesan da... Kos deg med leiligheten for deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå