Gå til innhold

lei meg

Gjest Sukkerert

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkerert

Jeg er 19 år ,og skal begynne å studere i en ny by neste år.Synes det er litt skummelt å flytte til en fremmed plass helt alene.Kjæresten min skal også studere,men han vil gjøre det her hjemme i Stavanger.Studiet hans har de de fleste plasser,i motsetning til mitt,men han vil bo hjemme av økonomiske grunner.Han er kanskje litt redd for å prøve noe nytt.Det er ikke så mange tilbud her.Vi har høyskole ,men ikke universitet.

Syns det er ganske trist å tenke på at jeg skal flytte i fra han.Vi har vært sammen i 2,5 år ,og drømmer om framtid sammen :roll:

Viss noen har råd å komme med er takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel ingen "råd" akkurat, men det kan være sunt å bo et stykke fra hverandre en periode. Da vil dere nok se hva forholdet er laget av.

Ettersom dere har vært sammen ganske lenge, så kan dere sikkert stole på hverandre.

En fremtid sammen kan dere få uansett, bruk telefon, tekstmeldinger, brev, mail og besøk hverandre ofte.

Selvsagt skjønner jeg at du synes dette er ganske trist, men ting går seg nok til.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei ferskennam! (morsomt navn forresten :ler: )

Jeg og kjæresten min bodde langt fra hverandre det første året vi var sammen. Det var tungt og trist å være så langt unna hverandre (jeg var langt oppi nord mens han var i tr.heim), men egentlig så kom det bare positive ting ut av det!!

1) Det var utrolig deilig å treffe hverandre i helgene, vi koste oss skikkelig :Nikke:

2) Forholdet ble mye sterkere på den måten av vi i den tiden vi var fra hverandre innså hvor glade vi er i hverandre :hjerte:

3) Savnet er stort mens man er fra hverandre, og man innser hvor mye man elsker den personen. Desto bedre blir det å flytte sammen igjen etterpå, og man er som nyforelsket igjen!! :P

Så dette skal du ikke grue deg så mye til. Jeg skjønner jo godt at du gjør det, for det er jo trist å være så langt unna kjæresten sin!!! Men se det positive i det, jeg mener selv av egen erfaring at noe slikt styrker forholdet utrolig mye.

Ser på mange av mine venninner som fikk kjæreste samtidig som meg, de er ikke sammen lengre fordi de gikk lei av hverandre, og sånt. De var sammen hele tiden, og slikt tærer på forholdet.

Lykke til uansett da, og husk at du har oss her på KG hvis du har det tungt og trist!! Vi skal nok få deg i godt humør igjen da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at de første 1,5 årene jeg og min kjære var sammen, bodde vi laaangt fra hverandre - en periode var han på østlandet, jeg i nord-norge... Dette var selvfølgelig tungt og vanskelig til tider, og siden detvar i straten av forholdet, dukket nok enkelte problemer opp som følge av dette. Men likevel - i dag er jeg veldig glad for den erfaringen! Det var jo fantastisk når vi skulle møtes, da! (Det kunne gå mange uker mellom hevr gang). Dessuten fikk vi jo en fin 'test' på om dette var noe å satse på! (Og det var det - gofter oss til sommeren!)

Så jeg vil oppfordre deg til å prøve å se det positive i situasjonen - dere lærer nok en masseav dette, selv om jeg skjønner at du ikke er så glad for det akkurat...!

Lykke til!

PS: Det er fint å få kjærlighetsbrev, da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...