Ignite Skrevet 22. mars 2003 #1 Del Skrevet 22. mars 2003 Hei, Jeg vil gjøre noe nytt med håret mitt, som er halvlangt, tynt, mørkeblondt og ofte elektrisk. Det jeg tenker på nå, er klipp og helbleking. Er det noen som har råd/advarsler vedr. helbleking? Jeg har muligens fortsatt noen striper med gylden hårfarge etter det siste frisørbesøket mitt (primo desember). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. mars 2003 #2 Del Skrevet 23. mars 2003 Håret blir veldig tørt om du gjør dette, og ikke mindre elektrisk.... Mitt syn på helbleking er at det ikke er særlig fint. Det er veldig lett å få feil farge, mer orange, men dette kommer an på hvilket grunnlag det er i håret fra før- Hvorfor ikke farge håret og ta noen striper i forskjellige nyanser i stedet?? Mye finere... Meeen, som sagt så er det min mening.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 24. mars 2003 #3 Del Skrevet 24. mars 2003 Helbleking synes jeg IKKE er pent. Iallefall ikke når det begynner å vokse ut og forskjellen i ditt eget hår gjør at det ser svart ut i bunnen. Bleking er også veldig veldig sterkt til håret, mens farging er nesten ren og skjær pleie. Kan iallefall love at håret ditt hverken vil se tykkere ut eller bli mindre elektrisk ved bleking. Men, ditt valg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. mars 2003 #4 Del Skrevet 24. mars 2003 JEg ville heller ikke helbleket håret, men heller tatt striper i forskjellige lyse nyanser. Når alt er like lyst, ser det ganske unaturlig og bimbo ut. Tenk Tanya Hansen for eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 24. mars 2003 #5 Del Skrevet 24. mars 2003 Kan bare si meg enig med tidligere innlegg. Helbleking ser ikke spesielt fint eller naturlig ut. Mye penere med striper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ignite Skrevet 24. mars 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 24. mars 2003 Takk for svar. Jeg vurderer fortsatt seriøst å gjøre dette til tross for at det kan bli stygt. Dersom det blir krise, får jeg farge det tilbake til en annen farge. Har kjøpt tre hårblader i dag. Visste ikke at Narvesen hadde flere blader som bare handler om hårfrisyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 24. mars 2003 #7 Del Skrevet 24. mars 2003 Hvorfor striper du det ikke lyst når du vet at det blir finere? Jeg må si (skyt meg om dere vil) at helbleket hår får en til å se billig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 24. mars 2003 #8 Del Skrevet 24. mars 2003 Bare pass på å ikke sitte for lenge med det. En gang jeg skulle bleike håret, så glemte jeg tiden litt, og jeg fikk blågrå stiper. Husker ikke hvor lenge jeg satt, men det var ikke så mye lenger enn det står anbefalt. Om du har veldig tørt hår så tror nok det vil kunne påvirke resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 24. mars 2003 #9 Del Skrevet 24. mars 2003 Synes helbleking kan være pent jeg... ( er vel fordi jeg gjør det selv... hehe) men det MÅ gjøres hos frisør! Hjemmebleking er kjempesterkt og tar knekken på håret. Man må jo ikke gå Tanya-blond da, det blir penest om man bare går noen nyanser lysere enn ens naturlige hårfarge. Sluttet med striping fordi jeg synes jeg fikk så stygg og hakkete ettervekst. For tynt og elektrisk hår kan du kjøpe produkter hos frisøren som kanskje hjelper, spør frisøren om råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 24. mars 2003 #10 Del Skrevet 24. mars 2003 Helbleket hår kan da være pent det! Behøver jo ikke å velge platinablond heller. Selv synes jeg lyst askeblondt er pent. Blir lett gulskjær når du er ganske mørk i utgangspunktet, men frisøren kan sikkert hjelpe deg med å plukke ut en nyanse som kler deg! Kan også være pent med en mellomblond farge og masse striper i en nyanse lysere, blir mer liv i håret da kanskje? Håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ignite Skrevet 6. april 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 6. april 2003 Det ble mange striper. Har fått helt ny look og mye skryt. Fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. april 2003 #12 Del Skrevet 6. april 2003 Så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå