Pip Skrevet 22. mars 2003 #1 Del Skrevet 22. mars 2003 -Noen som har erfaringer med sånne? Jeg fikk en brosjyre i postkassa en dag, og syns det så voldomt enkelt og greit ut... Men noe sier meg at det kanskje ikke er like supert som reklamen sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 22. mars 2003 #2 Del Skrevet 22. mars 2003 Leste et sted (husker ikke hvor..) at det var flere som hadde fått gul-orange hud av slike piller. Vet jo ikke om det er de samme pillene som du skriver om, men jeg har ikke noe tro på slikt. Hadde vært deilig hvis det hadde vært sant men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. mars 2003 #3 Del Skrevet 23. mars 2003 Tabletter? Må være tabletter med caroten i. Dette er det samme fargestoffet som gulrøtter inneholder. Dere har sikkert hørt at man blir gul av å spise MASSE gulrøtter? JEG ville i allefall ikke gått rundt gul/oransje ute på gata! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. mars 2003 #4 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg ville være forsiktig med å putte slike tabeletter invortes. Jeg ville iallefall forsikre meg om at de er godkjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. mars 2003 #5 Del Skrevet 23. mars 2003 Finnes dette altså???? :o Tror ikke jeg ville turt å stappe i meg slike.. Ikke har jeg lyst å bli gul heller... Nei, holder meg til solbruningskrem eller solarium jeg, selv om jeg sjelden gidder det heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 27. mars 2003 #6 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg prøvde noen slilke, fra et firma som heter Vitalas Direct.... Jeg merka ingen virkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå