Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg irriterer meg over selskapene bedriften jeg jobber i samarbeider med.. takket være dem sitter jeg konstant med drittarbeid fordi de har rotet det til! :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er irritert over naive og trangsynte mennesker (ikke på KG) som ikke takler at noen ser verden på en annen måte enn dem og som skjeller ut folk som ser igjennom ting og har forskjellige meninger :frustrert::sinna:

Skrevet

Jeg er sint på sjefen som har meldt meg frivillig til å delta på et to ukers seminar i sør-amerika i desember - uten å spørre meg først! Så nå blir jeg nærmest tvangssendt rundt halve jorden for å være på et seminar som er totalt uinteressant.

Jeg som hadde gledet meg sånn til førjulstiden :( Det er første julen i nytt hus, og jeg skulle pynte og herje og bake og kose meg. Nå går jeg glipp av to og en halv uke av desember... Jaaada, de har jo jul i sør-amerika også, men det er ikke det samme når det er over 30 grader.. Ikke har de julebrød med brunost der nede heller. Gr...

Skrevet

Jeg irriterer meg over dem som tar den siste kaffeskvetten, og så bare går uten å sette på en ny kanne :kjefte: Det tar dem ti sekunder å sette over en ny kanne før de går sin vei. Om de derimot lar være, må nestemann som kommer til tom kanne sette på en kanne og så vente i ti minutter på at den er ferdig. Grrrr..... (ja, må ha koffein NÅ!!!)

Skrevet

Jeg irriterer meg over at ingen bryr seg om min mening eller trivsel på jobben fordi jeg bare er en ekstrahjelp nederst på rangstigen. De forventer perfeksjon, men er ikke villige til å gi meg det jeg trenger for å prestere. Jeg er ingen robot!

Skrevet

Det irriterer meg at sjefen min ikke er helt villig til å ta innover seg at staben er i ferd med å nå bunnen av hva de kan makte. Vi har vært underbemannet i hele høst og det er i ferd med å gå på helsa løs for noen og enhver her og når jeg sier det så får jegtil svar at hun er sliten også og det sikkert er årstiden.

Jeg sliter ikke verst, men jeg ser at kollegaer har virkelige problemer - det er alvorlig.

Skrevet

Føler meg som en gjenganger her, hehe, og det er ikke noe stort problem, men hvorfor kan ikke folk lære seg visse, enkle regler i rulletrappene? Som feks å fortsette videre når man er på toppen/kommet ned.

Idag stod jeg bak et gammelt par oppover i rulletrappen, og hva skjer når vi kommer til toppen? Joda, begge blir STÅENDE der, uten å gå videre....de måtte da se at det kom folk bak dem, for svarte "##¤¤%%&"?

Hadde jeg ikke vært så observant, ville jeg tørnet rett inn i dem. Gøy, det da.

:kaklehone:

• 2 uker senere...
Skrevet

utrolig lei av venninne som hele tiden avlyser avtaler med en eller annen tynn unnskyldning, og gjerne i siste liten. enda det er hun som ofte foreslår at vi skal møtes. ARGH jeg er SÅ lei av det nå.

Skrevet

Irriterer meg over mennesker som bruker HELE fortauet i bredden og går sakte, så folk ikke slipper forbi.

Og så irriterer jeg meg over alle de som skal kjøpe pølse med brød foran meg i køa på Narvesen når jeg venter for bare å kjøpe en liten ting. Men det er egentlig Narvesen sin feil, de burde ha EN kø for pølsekjøper og en kø for oss "raske" kunder. :ler:

Skrevet
Og så irriterer jeg meg over alle de som skal kjøpe pølse med brød foran meg i køa på Narvesen når jeg venter for bare å kjøpe en liten ting. Men det er egentlig Narvesen sin feil, de burde ha EN kø for pølsekjøper og en kø for oss "raske" kunder. :ler:

Men på bensinstasjonen, da! Når man bare skal betale for bensin og det står 14 familier foran som skal ha middag, boller og godterier til alle og alle ombestemmer seg hele tida!! :frustrert:

Skrevet
Men på bensinstasjonen, da! Når man bare skal betale for bensin og det står 14 familier foran som skal ha middag, boller og godterier til alle og alle ombestemmer seg hele tida!! :frustrert:

Ja, arrrrgh!!!

Skrevet

Eneste trøsta er at det er disse familiene vi kanskje får se på Luksusfellen neste gang.

:lur:

Skrevet

Jeg irriterer meg ubeskrivelig over alle de som skriver ordet:

JUPP.

For et totalt meningsløst og idiotisk "ord"!

Skrevet

Jeg irriterer meg over kunder som får meg til å måtte pakke inn julegavene de har kjøpt til dyrene sine(jobber i dyrebutikk),midt i rushtiden når det står 20 andre kunder bak og venter. Og jeg står der å stresser med å pakke inn en liten plastikk-mus som pusekatten skal få til jul.. Akkurat de gavene kan de pakke inn selv.

Nå er det jo slik at vi selfølgelig hjelper alle kunder med å pakke inn uansett hvem det er til og hva de har kjøpt,men synes bare det er litt unødvendig...

Gjest cybergirl
Skrevet

Nå for tiden irriterer jeg meg over traktorer og andre seine kjøretøy som jeg alltid havner bak når jeg har veldig dårlig tid, og som absolutt IKKE skal kjøre inn i en busslomme og slippe andre forbi selv om det er milevis med kø bak dem.

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Jeg er skikklig irritert på prosjektlederen min som ikke er egnet for jobben sin overhodet!

Skrevet (endret)

Når jeg går bortover et fortau og det imot meg kommer 4-5 barnevogntrillende mødre som braser frem som om ingen andre eksisterer. Jeg ble påkjørt engang og ble spurt om jeg ikke kunne gå ut i veien fordi de skulle "holde linjen".

Hæh?

s065.gif

Endret av Pascale
Skrevet

Absolutt alt irriterer meg når jeg flyr.

Skrevet

Frustrasjon! D:

- Folk som stopper på slutten av rulletrapper, og blir stående og lager "kork"...

- Folk som skal snakke med "Majorstuen Politikammer" (Det finnes ikke, Majo er ikke verdens navle, haha)

- Det er Juletider, prøv å smil til andre, og slutt å gjeip og dytt! Grr.

- MP3-spillere som henger seg, når de er nyladet, og slår seg ikke av før det full-ladete batteriet er tomt igjen...

- Mobiler som "skrur seg av" 10 ganger mens man prøver å skrive/ringe om noe viktig, hehe.

- Leddgikt.

- Migrene.

- Folk som ikke forstår at 112 er et NØDnummer....

- ... og foreldre som gir babyene/barna sine mobiltelefoner uten sim-kort men med batteri som barna kan leke med. Har mobilen batteri, så kan den ringe 112. Men den har ikke noe nummer å ringe tilbake til! Argh.

- Penger irriterer meg :D Noen ganger i alle fall.

- Bilister som ikke vet hva blinklys er.

- Hundeeiere som napper og river og drar i båndet til bikkja si. Tror de det er veldig godt for dyret? Lær å kommuniser med bikkja, med stemmen!

- Treige folk i kassa på butikken som skal ha 5 ting, som skal betales i 4 omganger, og i første omgang skal de ta ut penger til å betale for andre omgang, men må bare bestemme seg for HVOR mye de skal ta ut... selvfølgelig når jeg skal rekke bussen som går om 5 min... Alltid.

Det var litt... :-|

Skrevet
Jeg irriterer meg over kunder som får meg til å måtte pakke inn julegavene de har kjøpt til dyrene sine(jobber i dyrebutikk),midt i rushtiden når det står 20 andre kunder bak og venter. Og jeg står der å stresser med å pakke inn en liten plastikk-mus som pusekatten skal få til jul.. Akkurat de gavene kan de pakke inn selv.

Nå er det jo slik at vi selfølgelig hjelper alle kunder med å pakke inn uansett hvem det er til og hva de har kjøpt,men synes bare det er litt unødvendig...

Kan du ikke bare legge med gavepapir i posen? Da hadde det gått mye raskere. De fleste oppegående har forståelse for dette når det er mye kø.

Da jeg jobber på H&M la vi ved gaveesker i posen. Hvis vi skulle pakke inn hver eneste gave, hadde køen blitt 20 meter lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...